Inloggen

Volledige versie bekijken : FT als cadeau

Forza...germania
12 maart 2007, 01:10
Een lekkere stevige FT (Lees: €€€€€€€€) daar zijn de meeste dames ook gek op :thefinger :thefinger

Big30
12 maart 2007, 01:43
Een lekkere stevige FT (Lees: €€€€€€€€) daar zijn de meeste dames ook gek op :thefinger :thefinger

Och ik ken een dame die toch zeer dankbaar was voor een kado wat kwa €€€€€€€€ zeer bescheiden was, iets van 2 pakken dubbel vla van de Appie!

Zelf neem in ik in principe nooit een kado voor een dame mee, op een paar uitzonderingen na dan want ik laat vrij makkelijk principes varen :D!

Willem2
12 maart 2007, 01:47

en

.......iets van 2 pakken dubbel vla ......

oftewel twee weken sparen ;) :D :D

blauwebeer
12 maart 2007, 14:50
Zet de discussie hier maar voort ;) . Ik denk dat blauwebeer wel het antwoord weet ... :D
… anders zou het ook Blauwebeer niet zijn, natuurlijk. :thefinger

Als deze tendens zich doorzet vinden we in GT en YY binnenkort enkel nog dames met een BMI die de 30 overstijgt. :eek:

Twee mogelijke oplossingen dienen zich aan :
1° Thesickboy mag GT nog wel binnen, maar ‘kijken mag, aan- en inkomen niet’, of
2° De betreffende dames worden op dieet gezet

Ervan uitgaande dat het gemakkelijker is 5 dames op dieet dan Thesickboy op secreet te plaatsen stellen wij een proteďnedieet voor.
Het proteďnedieet werd ontwikkeld in de VS in de loop van de jaren zestig, en het berust op een bijna volledig verbod op suiker en vet en op de aanvoer van uitsluitend proteďnen.

Om aan de eerste voorwaarde te voldoen zal Blauwebeer, tot nader order, aan de dames in kwestie geen chocolade meer aanbieden. Thesickboy zal natuurlijk ook zijn duit in het zakje – lees kwakje in het mondje – moeten doen, ter aanvoer van de nodige proteďnen. :blow2:

Inderdaad, een menselijke zaadlozing bevat sperma 1 tot 3% zaadcellen. De rest is vocht, afkomstig uit de prostaat en zaadblaasjes. De voedzame bestanddelen, met name de proteďnen, worden rechtstreeks opgenomen door het bloed. Een meer efficiënte en tegelijk plezante manier van diëten is moeilijk denkbaar. :lostit:

Blauwebeer, die steeds tot enige verduidelijking en hulpverlening bereid is :wink:

lellebel
12 maart 2007, 15:02

Hoe bedoel je dit?(lees: ben niet blond;) )

lellebel
12 maart 2007, 15:06
… ... een menselijke zaadlozing bevat sperma 1 tot 3% zaadcellen. De rest is vocht, afkomstig uit de prostaat en zaadblaasjes. De voedzame bestanddelen, met name de proteďnen, worden rechtstreeks opgenomen door het bloed. Een meer efficiënte en tegelijk plezante manier van diëten is moeilijk denkbaar. :lostit: ...

Ik stel dan wel voor,dat je eerst de proef op de som neemt en zelf de proteďnen tot je verorbert om te kijken of het inderdaad effect heeft,voordat dadelijke een onschuldige meid het tot zich neemt en alleen maar een hoger bmi krijgt.Stel je voor zeg!:D

Azrael
12 maart 2007, 15:08
Ik stel dan wel voor,dat je eerst de proef op de som neemt en zelf de proteďnen tot je verorbert om te kijken of het inderdaad effect heeft,voordat dadelijke een onschuldige meid het tot zich neemt en alleen maar een hoger bmi krijgt.Stel je voor zeg!:D

:freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :hah: :hah: :hah:

thesickboy
12 maart 2007, 15:14
… anders zou het ook Blauwebeer niet zijn, natuurlijk. :thefinger

Als deze tendens zich doorzet vinden we in GT en YY binnenkort enkel nog dames met een BMI die de 30 overstijgt. :eek:

Twee mogelijke oplossingen dienen zich aan :
1° Thesickboy mag GT nog wel binnen, maar ‘kijken mag, aan- en inkomen niet’, of
2° De betreffende dames worden op dieet gezet

Ervan uitgaande dat het gemakkelijker is 5 dames op dieet dan Thesickboy op secreet te plaatsen stellen wij een proteďnedieet voor.
Het proteďnedieet werd ontwikkeld in de VS in de loop van de jaren zestig, en het berust op een bijna volledig verbod op suiker en vet en op de aanvoer van uitsluitend proteďnen.

Om aan de eerste voorwaarde te voldoen zal Blauwebeer, tot nader order, aan de dames in kwestie geen chocolade meer aanbieden. Thesickboy zal natuurlijk ook zijn duit in het zakje – lees kwakje in het mondje – moeten doen, ter aanvoer van de nodige proteďnen. :blow2:

Inderdaad, een menselijke zaadlozing bevat sperma 1 tot 3% zaadcellen. De rest is vocht, afkomstig uit de prostaat en zaadblaasjes. De voedzame bestanddelen, met name de proteďnen, worden rechtstreeks opgenomen door het bloed. Een meer efficiënte en tegelijk plezante manier van diëten is moeilijk denkbaar. :lostit:

Blauwebeer, die steeds tot enige verduidelijking en hulpverlening bereid is :wink:

Also sprach 'professor Blauwebeer'
Sickboy mag van geluk spelen dat hij voor optie 2 gekozen heeft. Optie 1 had ik allicht niet lang overleefd.

Mŕŕr: Sickboy, volledig in de ban van de discussies over PZC, zal zich in de toekomst alléén nog MC laten pijpen:nee: . De nodige proteďnen zullen dus in de vorm van alternatieve theezakjes worden aangeboden.:D

thesickboy
12 maart 2007, 15:19

Hell has no fury like a woman scorned
William Congreve, 1679

blauwebeer
12 maart 2007, 15:27
Meestal zijn de vrouwtjes in de diverse clubs niet zo onschuldig als ze lijken, en vragen ze zelf dikwijls om een portie proteďnen, op voorwaarde dat ze er maar goed voor betaald krijgen.
Zo zie je maar, alles heeft zijn prijs, ook een proteďnedieet. :rofl:

Blauwebeer :wink:

lellebel
12 maart 2007, 15:33
Meestal zijn de vrouwtjes in de diverse clubs niet zo onschuldig als ze lijken, en vragen ze zelf dikwijls om een portie proteďnen, op voorwaarde dat ze er maar goed voor betaald krijgen.
Zo zie je maar, alles heeft zijn prijs, ook een proteďnedieet. :rofl:

niet alles is met geld te koop,geloof me....:D en zoals je zelf al zegt,als ze er maar goed voor betaalt krijgen,dat wil niet zeggen dat ze zo geil zijn dat ze staan te springen om jouw proteďnen te krijgen...:rofl:

blauwebeer
12 maart 2007, 15:50
niet alles is met geld te koop,geloof me....:D en zoals je zelf al zegt,als ze er maar goed voor betaalt krijgen,dat wil niet zeggen dat ze zo geil zijn dat ze staan te springen om jouw proteďnen te krijgen...:rofl:
Veralgemening is zeer gevaarlijk.

Als Blauwebeer de keuze heeft een supplement te betalen voor FT of voor een half uurtje langer op de kamer, kiest hij voor het laatste. Het zijn dan ook meestal de vrouwen in kwestie die op een FT aandringen, of er zelfs één willen forceren.
Blauwebeer wil zelf niet veralgemenen, maar voor de meest vrouwen is dit 'easy money', snap je.

Alle ijsberen over dezelfde kam scheren getuigt duidelijk van vrij weinig inzicht in 'the male mind'.

lellebel
12 maart 2007, 16:54
Veralgemening is zeer gevaarlijk.

Als Blauwebeer de keuze heeft een supplement te betalen voor FT of voor een half uurtje langer op de kamer, kiest hij voor het laatste. Het zijn dan ook meestal de vrouwen in kwestie die op een FT aandringen, of er zelfs één willen forceren.
Blauwebeer wil zelf niet veralgemenen, maar voor de meest vrouwen is dit 'easy money', snap je.

Alle ijsberen over dezelfde kam scheren getuigt duidelijk van vrij weinig inzicht in 'the male mind'.

Tuurlijk stellen de meeste(zo goed?) vrouwen in die clubs dan FT voor,dan een half uur langer op de kamer,want bij FT ben je eerder weg met toch meer geld en weer sneller de tijd voor de volgende.Tijd is geld...;)
Lellebel had ook niet de intentie om te veralgemenen,en denkt dat blauw beer heus wel weet wat ze bedoelt.;)

blauwebeer
12 maart 2007, 18:03
Tijd is geld...;)

... zei de prostituee.
Wat als een leuk topic begon vloeit weer naadloos over in gezeik over geld.

Anvers
12 maart 2007, 18:10
... zei de prostituee.
Deze opmerking vind ik nu wel zeer flauw, hoor Blauwe Beer, sorry! :D

We weten allemaal dat de DVP's daar voor het geld zitten en dat wij als ijsberen voor ons zogenaamd "genot" komen. :p

Of ga jij naar Uw firma voor Uw plezier? Toch ook om centjes te verdienen, denk ik tenminste? Waarom zou je het de dames dan kwalijk nemen?

Anvers :wink:

lellebel
12 maart 2007, 18:13
... zei de prostituee.

Hoe moet ik deze opmerking zien?Dus zolang ik in jouw straatje mee lul is het prima,maar heb ik een andere mening dan zeik ik opeens en ben ik "de prostituee" sorry hoor,maar daar pas ik voor!

blauwebeer
12 maart 2007, 18:22
Of ga jij naar Uw firma voor Uw plezier? Toch ook om centjes te verdienen, denk ik tenminste? Waarom zou je het de dames dan kwalijk nemen?
Beste Anvers, lees nu eerst toch eens wat er staat ...

Blauwebeer neemt niemand iets kwalijk, hij vindt het alleen spijtig dat een leuk topic steeds weer moet eindigen in een gezeik over geld.

Willem2
12 maart 2007, 18:29
Hoe moet ik deze opmerking zien?Dus zolang ik in jouw straatje mee lul is het prima,maar heb ik een andere mening dan zeik ik opeens en ben ik "de prostituee" sorry hoor,maar daar pas ik voor!

Het geheel heb ik maar weer eens verplaatst. Het andere onderwerp ging over wat anders dan dit onderwerp.
Ik denk dat je blauwebeer verkeerd begrepen hebt lellebel.
FT is een extra inkomstenbron.

En voor de rest kunnen jullie weer verder...

Willem2

lellebel
12 maart 2007, 19:07

Hier begin jijzelf blauwe beer,al met een flauwe opmerking,toch?
Daar reageer ik gewoon op,ik wilde je uitleggen,dat de meeste dames FT aanbieden alleen voor de extra poen,en niet zoals hier soms veronderstelt wordt omdat ze het zo graag wilt,ik zei het zelfs met een lachend bekkie,er was niks kwaads of negatief van mijn kant mee bedoeld,alleen een beetje jennen,zoals jullie de hele tijd bezig waren.Dan krijg ik meteen zo'n rotte opmerking van jou terug,dat het net zo'n leuk topic was en ik de prostituee ga uithangen,en over geld zeik...dat doe ik helemaal niet.Kan ik ook zeggen van jou/sommige van jullie,als jullie niet zo zaten te zeiken over het uiterlijk van een dame,was dit topic ook leuk gebleven.Mijn god zeg,waar zijn we hier mee bezig?Jij mag grapjes maken,alles zeggen wat je wilt en ik niet?want als ik dat doe ben ik meteen de prostituee en weet ik nit hoe mannen in elkaar steken?Door jouw reactie's ben ik tot de volgende conclusie gekomen,misschien weet ik ook inderdaad niet zo goed als jij hoe een man denkt en doet nee,maar ik weet het nog altijd veel betere als dat jij weet hoe een vrouw denkt en doet!Is dit hoe het werkt voor jou?Zal toch niet blauwe beer?
Groetjes Lellebel

little diablo
12 maart 2007, 22:01
heerlijk zo,n vrouwtje erbij op het forum. Ik kan der wel aan :teuflisch

Saluti L Diablo

little diablo
12 maart 2007, 22:04
Deze opmerking vind ik nu wel zeer flauw, hoor Blauwe Beer, sorry! :D

We weten allemaal dat de DVP's daar voor het geld zitten en dat wij als ijsberen voor ons zogenaamd "genot" komen. :p

beetje kort door de bocht:rolleyes:

Saluti L Diablo

rplover
12 maart 2007, 22:06

Saluti L Diablo
En eentje MET pit, dat heeft ze wel bewezen :D
Meer van dat, zo hebben we ze graag ;)

lellebel
12 maart 2007, 22:07

Saluti L Diablo

Jij wel he....:teuflisch

little diablo
12 maart 2007, 22:11
van die dames waarbij je nog net de touwtjes in handen hebt:teuflisch maar bijna dreigt ze te verliezen;)

Saluti L diablo

lellebel
12 maart 2007, 22:12

Nog meer?:rofl: :teuflisch

lellebel
12 maart 2007, 22:13
van die dames waarbij je nog net de touwtjes in handen hebt:teuflisch maar bijna dreigt ze te verliezen;)

Saluti L diablo

Hou jij de touwtjes maar strak vast ja.....:teuflisch :teuflisch :teuflisch

Rex
12 maart 2007, 22:14

Alleen als ze er echt om vraagt en me aankijkt met die wilde ogen, ja dan kan ze er een zo in het mondje geworpen krijgen:rubbel:

rplover
12 maart 2007, 22:17

Saluti L diablo
Neen, van die Dames die de touwtjes overnemen.
Ik denk dat de eerste die haar wil verrassen met een FT als cadeau, dat die wel eens een stukje zou kunnen missen nadien :rofl:
Doorbijten, lellebel :teuflisch

Je, nog een ietsje meer, of nog een ietsje meer dan meer :smile2:

lellebel
12 maart 2007, 22:29
Neen, van die Dames die de touwtjes overnemen.
Ik denk dat de eerste die haar wil verrassen met een FT als cadeau, dat die wel eens een stukje zou kunnen missen nadien :rofl:
Doorbijten, lellebel :teuflisch

Je, nog een ietsje meer, of nog een ietsje meer dan meer :smile2:

Maar jongens toch....touwen,doorbijten....zo slecht is lellebel toch niet :teuflisch
Maar om ff on-topic te blijven....ik zou FT inderdaad niet als kadootje willen hebben.Als het nu COB (come on boobs) was,dat nam ik graag als kadootje aan....:teuflisch

Randy
13 maart 2007, 00:54

Als we niet oppassen, schiet Lellebel alle ijsbeertjes af :D

Stand Lellebel - beertjes: 1-0

Randy
(die hoopt dat hij niet de volgende is die afgeschoten wordt:green_smi )

(en dan nog zegt men dat vrouwen het zwakke geslacht zijn :wink: )

Jansen
13 maart 2007, 01:17
Nou die 1-0 daar ben ik nog niet zeker van.:green_smi
Laat lellebel eerst zich maar eens vertonen in GT of PHg en dan begint de wedstrijd pas.:teuflisch
Ik ben meer iemand van face to face and mond to mond.
:freu:Dus niet geschoten is altijd mis.:freu:en van niet lullen maar doen.:freu:

Hollandmale
13 maart 2007, 01:35
Laat lellebel eerst zich maar eens vertonen in GT of PHG en dan begint de wedstrijd pas.:teuflischQueenies mag van HM ook :smile2:.

rplover
13 maart 2007, 01:37
Queenies mag van HM ook :smile2:.

Komt in orde HM :D

Oops, wat zeg ik nu? :teuflisch

Flurkman
13 maart 2007, 10:03

Hmm, Lellebel... Bij gelegenheid zou ik haar toch wel eens willen proberen te temmen...

Willem2
13 maart 2007, 10:25

Randy

We zijn allemaal ijsberen ( ik een beetje meer dan jij ;) )

En om op het onderwerp terug te komen: FT , maar ook anaal, is vooral een extra-inkomstenbron die niet door de belastingen is te ontdekken :cool:

lellebel
13 maart 2007, 10:34
Als we niet oppassen, schiet Lellebel alle ijsbeertjes af :D

Randy
(die hoopt dat hij niet de volgende is die afgeschoten wordt:green_smi )

(en dan nog zegt men dat vrouwen het zwakke geslacht zijn :wink: )

hahahhahahah:rofl: :rofl: ....Ben maar niet bang Randy,als ik schiet dan is het met veel gevoel..:teuflisch

lellebel
13 maart 2007, 10:37
Nou die 1-0 daar ben ik nog niet zeker van.:green_smi
Laat lellebel eerst zich maar eens vertonen in GT of PHg en dan begint de wedstrijd pas.:teuflisch
Ik ben meer iemand van face to face and mond to mond.
:freu:Dus niet geschoten is altijd mis.:freu:en van niet lullen maar doen.:freu:

Hoezo begint dan de pas de wedstrijd? Wat ben jij dan van plan als ik in GT,PHG of qeeunies?:teuflisch Meneer Jansen toch,dat deugt niet volgens mij en ik ben een net meisje hoor....:teuflisch :teuflisch :teuflisch

lellebel
13 maart 2007, 10:38
Queenies mag van HM ook :smile2:.

Jullie krijgen het als eerste te horen als ik naar Queenies ga.....dan kunnen jullie je al geestelijk en mentaal voorbereiden....:rofl: :rofl: :rofl: :teuflisch

goldene.zunge
13 maart 2007, 10:48
En om op het onderwerp terug te komen: FT , maar ook anaal, is vooral een extra-inkomstenbron die niet door de belastingen is te ontdekken :cool:
In zoverre 'de belastingen' op de rest van de inkomsten zicht hebben, natuurlijk ... :cool:

Waarschijnlijk doen de meisjes liever zelf iets met de centjes in plaats van deze te spenderen aan de aflossing van het nieuwste model Mercedes ML van hun vriend. :smile2:

GZ :p

sofaking
13 maart 2007, 11:19
....Als het nu COB (come on boobs) was,dat nam ik graag als kadootje aan....:teuflisch
Ha ! iemand met goede smaak ! :luvlove:

sofa