PDA

Volledige versie bekijken : Leeuwarden, Esperanza, Anna, Dominicaanse

onder de brug
21 november 2019, 16:17
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif

Anna (Dominicaanse)
Leeftijd:43jaarTaal:Engels (matig), Nederlands (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Stevig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:20 minuten
Service:NMC, PMC
Extra info:schat van een vrouw

onder de brug
28 november 2019, 15:30
deze schat weer een bezoekje gedaan is echt een topper. maar als er niet meer aanloop dan nu, is ana snel vertrokken zou jammer zijn .
ze zit vanaf vandaag MR 6, en ze heeft de koffie klaar.

onder de brug
5 januari 2020, 16:35
kreeg een app dat ze binnenkort wel weer terug komt naar leeuwarden .zo als nu staat 26 jan ik hou jullie op de hoogte

Moontanner
5 februari 2020, 04:06
...en de koffie staat klaar...kreeg een app.. ik hou jullie op de hoogte

Tja, dat geloof ik dan...dat je een kort lijntje met haar hebt enzo. en dat je ons zou informeren.

Maar ontdekte toevallig zelf dat ze er sinds gisteren/eergisteren weer is.

Hoe dan ook: We kunnen weer bij haar op de koffie gaan, of op de koffie komen. :smile2:

PS Kamernummer in haar paspoortje is van meet af aan fout. Esperanza 001 heeft ze nl nooit gezeten.

Leeftijd in het paspoortje klopt ook van meet af aan niet. Anna is geen 30-33 maar 43.

Ze zit nu in MR 6

onder de brug
5 februari 2020, 15:39
Tja, dat geloof ik dan...dat je een kort lijntje met haar hebt enzo. en dat je ons zou informeren.

Maar ontdekte toevallig zelf dat ze er sinds gisteren/eergisteren weer is.

Hoe dan ook: We kunnen weer bij haar op de koffie gaan, of op de koffie komen. :smile2:

PS Kamernummer in haar paspoortje is van meet af aan fout. Esperanza 001 heeft ze nl nooit gezeten.

Leeftijd in het paspoortje klopt ook van meet af aan niet. Anna is geen 30-33 maar 43.

Ze zit nu in MR 6
de hele maand nov esp 1 kwam wel bij haar voor koffie 50euro en 100 voor een wip
maar ze heeft het bij mij verneukt. geef mij maar een oostblokje dan weet je zeker dat het goed zit..

onder de brug
5 februari 2020, 15:49
dit is trouwes ook het laatste wat ik op dit forum schrijf
er zijn hier mensen die alles beter weten.
maar deze ana heeft wel degelijk in esp 1 gezeten
zwaai zwaai

Moontanner
5 februari 2020, 16:13
Het was niet mijn bedoeling om je daarop af te kraken of zo. Evenmin om daar koste wat kost nu mijn gelijk in te halen.

Maar je kunt in de diverse edities van de aanwezigheidslijst over november exact nalezen waar Anna in de maand november zat. Ze zat wel in Esperanza, maar niet in 001. Grotendeels in Esperanza 012. Esperanza 001 stond leeg in november. Op 28 november is ze gegaan naar Moulin Rouge 6. Waar ze ook nu weer teruggekeerd is.

vr.gr.

onder de brug
5 februari 2020, 17:19
vraag haar bedweter

Willem2
5 februari 2020, 21:32
https://www.shirtcity.nl/ik-ben-geen-betweter-ik-weet-gewoon-alles-beter-t-shirt-118409?gclid=EAIaIQobChMIiJj--6275wIVhIbVCh3KMwvuEAYYAiABEgJwb_D_BwE
;)

onder de brug
8 maart 2020, 18:50
vertrekt morgen naar spanje en komt ergens in april weer terug
het waren weer 4 leuke en geile uurtjes voor saaie zondag middag

Pagero
24 augustus 2020, 21:19
Deze dame werkt nu in Red Light Heaven in Almelo. Bornebroeksestraat 28. Ze werkt op kamer 20 op eerste verdieping.

Moontanner
28 september 2020, 06:39
Heb tot dusver geen enkele bevestiging gezien dat ze in Almelo zou zitten. Ook in/uit Almelo geen enkele bevestiging.

Integendeel ik heb het in Leeuwarden nagevraagd bij vriendinnen van haar. Die wezen met de vinger naar hun voorhoofd 'je bent gek; hoe kom je erbij?' :confused:

Anna zit volgens die vriendinnen sinds haar vertrek uit Leeuwarden, al die tijd in Spanje en doet daar ander werk dan sexwerk.

Moontanner
8 maart 2022, 05:08
Dit topic is ten onrechte ooit in Almelo terechtgekomen. Anna is daar nooit geweest.

Dus Moderator zou je dit topic willen terugplaatsen naar Leeuwarden?

Anna is nl. nog niet afgeschreven. Ik krijg via vriendinnen/familie nog af en toe info over haar.

Heb nu de info dat ze van plan is terug te komen en weet ook al in welke Leeuwarder 'casa' ze denkt te gaan werken.

Je zult haar over een maand of zo dus wel 'ergens' zien zitten in Leeuwarden. :rolleyes: