PDA

Volledige versie bekijken : Eerste keer Thailand



vrije jongen
8 november 2019, 23:22
Ergens een paar maanden terug liet ik me opnaaien door enkele medehoerenlopers die druk bezig waren – gevraagd of ongevraagd – met een haast oneindige reeks lofuitingen vanuit Bangkok, Pattaya en semi verlaten eilanden in de buurt… voor ik het wist – bezopen avond? – had ik unrefundable tickets geboekt voor een alleszins aanvaardbare prijs… en zou ik dus ook naar Thailand:frown:. Op zijn minst opmerkelijk, aangezien ik weinig met Zuidoost Azie heb, en eigenlijk nog minder met Aziatische vrouwen. Sterker nog… tot deze reis heb ik nooit een Aziatische geneukt; een enkele Roemeense in Oase (later ook Globe en Sharks) had geloof ik iets van bloed uit die hoek, maar dat is het wel:confused:.

Uiteindelijk werd het een trip die ik ook niet geheel op volle energie kon aanvangen, door een onfortuinlijk ongevalletje een week of 5 voor vertrek. Niets gebroken dat niet weer vastgroeit, en niets gescheurd dat niet aan elkaar kon worden genaaid… maar toch, ik heb er wel eens beter uitgezien en ben wel eens fitter geweest:cool:. Komisch dat nagenoeg alle Thaisen die ik gesproken heb meteen begonnen met “Motobike?” – ik zei op een gegeven moment maar “ja”- gevolgd door “you drunk?” en in sommige gevallen een showtje aan littekens van de eigen motobike escapades.

Ondanks dat het hier vol staat met verslagjes, ga ik die niet lezen, maar doe gewoon weer eens een introductie verslagje. Ik weet van op zijn minst 1 forumlid die later deze maand voor het eerst gaat, misschien heeft ie er wat aan:tongue:.

Na een enorme kutvlucht landde ik in Bangkok… en wist meteen weer waarom ik het laatste decennium niet meer in Azie ben geweest. Wat een kleffe, vochtige meuk zeg:rolleyes:. Overdag is het gewoon niet mogelijk om wat voor activiteit dan ook te doen. In je hotelkamer hangen, of in een shoppingmall… dan houdt het wel op (zwembad was met openbarstende korsten enzo niet echt een goed idee:huch:). Ik had het idee dat het in Pattaya iets beter uit te houden was, maar het veranderde niet veel aan het (gebrek aan) dagbesteding. Ook wonderlijk om die (veelal Britse) expats te zien die kennelijk hun pensioen in Thailand willen doorbrengen en roodaangelopen rondlopen als any-minute-now-heart-attacks-in-waiting. Een barretje kopen is dan kennelijk vaak het plan… en toch treurig om te zien hoeveel van dit soort types je in Pattaya met een biertje ziet zitten in een voor de rest compleet verlaten bar (zonder airco natuurlijk). Ook interessant om te zien hoe klein niet vetgemeste katten zijn… en hoe groot ratten kunnen worden. Dat is een behoorlijk gelijke match in Bangkok.

Goed, is er dan nog geneukt in Bangkok? Nee, eigenlijk niet:). Ik was er ook maar twee dagen, waarin ik overdag vooral de Boots platliep en een paar kekke shoppingmalls heb bekeken: op de 3e verdieping Maserati’s, Aston Martins en Bentley’s shoppen… en op de begane grond een horlogehoekje waarbij Rolex entry level was (Lange & Sohne, Patek phillipe, etc). Vind je bij ons niet echt. In de avond heb ik me prima vermaakt met een beetje tieten kijken in de Gogo bars van Nana Plaza, Soi Cowboy en Patong. Voor een paar euro krijg je een biertje, al wordt het al snel een stuk duurder als je iets met een van de meisjes wil… het was ook wonderlijk om te zien hoe de hoofdstraat Sukhumvit tussen Nana en Soi Cowboy (en ook soi 4 bij Nana Plaza) in de avond langzaam volloopt met hoeren. Eigenlijk kun je er bijna vanuit gaan dat iedereen die niet bezig meuk te verkopen van een tafeltje… zichzelf aan het verkopen is. Halverwege heb je ook de bar Thermae, die gewoon volstaat met hoeren die op klanten wachten. Stuk of 150 denk ik en de bedoeling is dat de meiden daar staan en de mannen een rondje lopen (met drankje natuurlijk) om te zien of ze iemand interessant vinden. Ik heb begrepen dat de dames vooral uitkijken naar de 333 klanten uit bepaalde Aziatische landen…mij viel ook wel op dat niet iedereen geïnteresseerd leek, maar een blik in de spiegel bood een wat meer waarschijnlijke reden:bibber_2:.

In Pattaya heb ik het ritme voor Thailand dan een beetje te pakken gekregen. Je kunt voor 120 baht een bus vanuit Bangkok nemen… maar dat is van busstation tot busstation. Op de terugweg heb ik bij Bell busservices geboekt. Rond de 300 baht… maar dan wordt je met minibusjes bij je hotel opgehaald en bij je nieuwe hotel afgezet. In die hitte en met bagage, is het die extra baht wel waard. De baht staat overigens ontzettend laag. Voor mij niet echt een issue, omdat ik geen “vroegah” heb om naar terug te kijken… maar goed, 33 nogwat voor een euro maakt het voor het rekenen wel mooi dat 1000 baht bijna precies 30 euro is. In Bangkok neuk je dan vooral langer, maar zeker niet goedkoper dan in bv Duitsland… en dat geldt eigenlijk ook voor Pattaya. Voor de meeste sessies was ik rond de 50 eurie kwijt (maar dan met drankje, lady drink, bar fine en short time).

Maar goed, even terug: Thais Pattaya ritme dus. Dat betekent dat het leven pas in de middag begint en tot ver na middernacht doorgaat. Belangrijk om een goede plek om te verblijven te kiezen. Voor het hoeren en sloeren is eigenlijk maar een klein deel van Pattaya interessant: Tussen North Pattaya road en South Pattaya road… en van West naar Oost, tussen Beach Road en Third road. Je kunt het zelfs nog wat kleiner maken omdat het na Soi 6 in het noorden al snel minder interessant wordt (tenzij je naar de Soapy massages daar wil, of naar het kekke nieuwe Terminal 21 mall) en tussen West en Oost speelt het meeste zich toch wel tussen Beach Road en Second Road af… met de uitstulping van LK metro en Soi Bukhao als aangegroeide tumor die ook wel aardig is.

Zelf koos ik ook voor deze hoek en dat beviel me goed. Soi Honey (officieel soi 11) tussen Second Road en Soi Buhkao… vol met massage shops waar weinig gemasseerd wordt en vooral mooi centraal. Om de hoek bij de (gogo) barretjes op LK metro, bijzonder dichtbij het mooie Central Festival mall, vlakbij Tree town en Made in Thailand als je van bierbarretjes houdt. Als de zon onder is, is lopen naar de kern van de actie (Walking Street) een eitje… en kun je makkelijk meerdere keren op en neer. Vlak naast elkaar heeft dezelfde eigenaar hier 4 hotelletjes die volgens mij allemaal wel ok zijn: Honey inn, H Boutique Hotel, 247 Boutique hotel en Aqua hotel. Ik ben in de laatste twee verbleven (minder dan 30 per nacht voor 247 en iets onder de 40 voor Aqua). Hotels zijn prima en girlfriendly voor 1 meisje per keer, ze bellen ook netjes als het meisje vertrekt om te kijken of ze niet je keel heeft doorgesneden ofzo:tongue: . Aqua is duidelijk het betere hotel… maar dat uit zich vooral in veel personeel dat niets te doen heeft en andere dingen die je niet nodig hebt. Ik ga de volgende keer liever voor 247; probeer wel een kamer te krijgen aan de voorkant, anders ben je in ieder geval tot 3 uur op door de muziek van tree town. Soi 6 is dan wel een fucking end weg, maar daar heb je de bahtbus voor (driftig de 10 baht muntjes opsparen:biggrin:) en je hoeft er eigenlijk niet vlakbij in de buurt te zitten, omdat ze daar nagenoeg allemaal kamertjes beschikbaar hebben. Alleen voor freelancers van Beach Road is deze locatie niet echt handig (of meisjes van walking street I guess; maar dan kun je makkelijk een bahtbus nemen)…maar dat is misschien maar goed ook, want het Beach Road “meisje” waarmee ik al bijna onderweg was bleek een Ladyboy te zijn:gruebel:.

De ladyboys moet ik als newbie toch even benoemen. Ongelofelijk hoeveel transgenders je in Thailand ziet en zeker in Pattaya. Bij het grote merendeel zie je het makkelijk, maar af en toe… op tinder zijn de meesten er behoorlijk eerlijk over en dan zie je af en toe lady boys, waarbij je dat gewoon echt niet ziet. Zelf had ik al snel besloten alleen met meisjes onder de 1.60 te gaan. Dan zal je wel goed zitten leek me, maar die ene op beach road zag er toch echt leuk en slank uit… en minder dan 1.60. Het was bij het samen weglopen dat ik haar handen toch wat groot vond en ik gelukkig maar even checkte of ze geen lady boy was. Ik had misschien al eerder kunnen bedenken dat een echt Thais meisje niet zo snel midden op straat een tongzoen zou geven:huch:, maar goed: you live, you learn. Hoe dan ook, Thailand is misschien niet voor iedereen… als ik me bedenk hoe homofoob sommige collegaberen in de clubs soms uit de hoek komen. Wees gerust: als je naar Thailand gaat zal je af en toe door een Lady boy worden bepoteld, en dat kun je prima overleven… anders misschien in een Duitse club blijven waar je vanaf een veilig afstandje “sloesol” kunt roepen:thefinger:.

Goed, ik was nog steeds bezig met dat verrekte Thaise ritme. Pas in de namiddag echt wat gaan doen dus en overdag vooral veel met de bahtbus en niet te veel lopen (daar ging ik nog wel eens de fout in). Op een gegeven moment had ik een terugkerend meisje, waardoor ik ook in de vroege middag al een ladinkje kon lossen als ik wilde (ook schattig, net wakker en haartjes nog nat enzo:luvlove:). Dat was wel een fijne optie om te hebben… als je nog een blanko dansboekje heb, moet je aan de Thaifriendly of naar een massage toko als je overdag iets wil doen. Ontbijten is voor werkende mensen, dus daar zou ik gewoon van weg blijven. Sowieso was ik er snel uit dat alleen het Thaise eten te nassen is (understatement). Heb een keertje een “award winning” burgertje geprobeerd en een “full English breakfast”… beiden bagger en tegen soortgelijke prijzen als bij ons. Het Thaise eten is dan zo veel lekkerder en stukken goedkoper. De meeste dagen at ik gewoon 3 keer iets lokaals (en af en toe een tosti van de 7/11), liefst van een toko op straat (mijn allerlaatste nacht de beste pad thai ooit gegeten bij het laatste nog open zijnde tokootje achter het hotel:love:; 60 baht geloof ik), maar zeker overdag is een food court in een shopping mall ook prima. Hier kunnen de prijzen overigens best verschillen; Central Festival vond ik erg lekker en redelijk aan de prijs, iets verderop is Avenue Pattaya en ongeveer half zo duur, terwijl het foodcourt bij de Royal Garden Plaza (met het vliegtuig er half in) bijna Nederlandse prijzen rekent.

Mijn dagen in Pattaya hebben echt om het neuken heen gedraaid. Een keer of 2 per dag naar soi 6 (kijk maar eens op youtube) om daar een meisje te neuken. Ik vond er eigenlijk niet veel aan om daar lang rond te hangen, dus dat was echt alleen voor de actie. Als het nog vroeg was, terug naar het hotel of wat chillen in een shopping mall. Dan in de avond kijken hoe Beach Road volstroomde met freelancers en naar LK metro of Walking street om wat in de gogo barretjes rond te hangen… en dat herhaalde zich dan een paar keer. Eigenlijk dus op een bijzonder kleine oppervlakte verbleven… en veel meer had ik ook niet nodig denk ik zo.

Voor iedereen die zich nog steeds door de wall of tekst aan het heenklauwen is: hoe zit het dan met de hoeren:). De prijsindicaties kan iedereen met google vinden, dus daar ga ik niet te veel mitsen en maren bij plaatsen. Maar even kort een overzichtje van de soorten hoeren die je kunt vinden waar ik iets mee te maken heb gehad:
- Barmeisjes. In soi 6 is het simpel: 300-400 voor een kamer (duurder om mee te nemen) en dan 1000 voor het meisje. Als je een rondje drankjes erbij doet dan ben je 200 extra kwijt (net onder de 50E totaal)… en die meiden doen vaak laaaang met zo een drankje.
- Barmeisjes elders, heb ik maar 1 keer gedaan en toen was het 500 bar fine (BF) en 1500ST. Volgens mij zit je dan behoorlijk aan de top van de prijzen.
- Gogo meisjes. Heb ik uiteindelijk niet geboekt, maar ik heb begrepen dat de BF in veel plekken al in de duizenden kan lopen. Een pushy mamasan in New Bat meldde echter dat 1000 de standaard BF was en een meisje dat ik in Beavers aan het vingeren was, vertelde me dat ze voor 700 wel met me mee kon (rond 10 uur in de avond)… na middernacht zakken die prijzen soms; maar deze twee quotes vond ik beide wel meevallen. Voor de seks betaal je dan waarschijnlijk nog iets van 2000ST… je kunt ook wachten tot na sluitingstijd/einde van de shift
- Dan worden sommige gogo meisjes freelancer en kun je ze oppikken op walking street zelf (elke vrouw daar is fair game) of in een van de disco’s zoals Insomnia, Ibar, Lucifer en nog een paar. Ik denk dat er weinig niet-hoeren hier te vinden zijn.
- Overige freelancers kun je vinden op walking street, maar dus ook bij bosjes op Beach Road. Alle vrouwen zijn hier hoer als het donker is. Ligt een groepje meisjes op een deken op het strand… even wat langer kijken, en je hebt zo alle aandacht. Zit een meisje naast een man/kind/moeder… let maar op de schoenen die ze aan heeft. Ik bleef maar verrast worden door wie me allemaal wel niet aansprak als ik even mijn pas vertraagde. Prijs hier zou 1000 of minder moeten zijn… en er staan nogal wat lady boys.
- Dan kom je eigenlijk op het controversiele punt dat je bijna gaat denken dat alle vrouwen in dit deel van Pattaya bereid zijn de hoer te spelen. En elke keer dat ik midden op de dag door een mall liep en bij mezelf dacht “dat is onzin”, gebeurde er weer iets dat het bevestigde. Sta je even voor de regen te schuilen en zie je een of andere Indier op een meisje afstappen dat 12 lijkt en op haar telefoon aan het kloten is. Brede lach, Line IDs uitgewisseld en je hoort ze voor later een afspraak maken… meerdere keren gezien en je merkt dat je wat langer oogcontact aan het maken bent met normale meisjes, dan je ooit thuis zou doen (volgens sommige feministes is dit al een vorm van aanranding geloof ik). Uiteindelijk ben ik te veel een schijterd geweest om zomaar naar iemand toe te stappen met “Pardon mevrouw, bent u toevallig een hoer?”… maar volgens mij wordt het niet als een hele gekke vraag gezien. Sowieso kun je ervan uitgaan dat alle dames die je in de bars aan de straat ziet zitten (vaak wat ouder) aan het werk zijn… dat geldt eigenlijk ook voor de honderden massage dames:
- De meeste massagedames geven massages en schijnen op zijn minst bereid te zijn om ook een happy ending te geven (500 bovenop de massage prijs van een paar honderd dacht ik). De massage shops op soi Honey en soi Pothole staan er om bekend dat veel meer mogelijk is en je ziet ook dat de meiden zich meer op die manier kleden. De meisjes in de andere massageshops hebben meestal allemaal dezelfde kleding: zelfde kleur t shirt en een wijde broek erbij (niet echt sexy..). Uiteindelijk is mijn “favorietje” zo een meisje geweest die voor 1000 bovenop de 300 voor massage, prima complete service gaf (die 300 bleef ik aftikken, ondanks dat ik buiten de eerste 6 minuten van de eerste keer geen massage heb gezien). Complete service leek niet echt de standaard te zijn daar.
- Dan zijn er de soapy massages, waar je in de “fishbowl” een meisje kan uitzoeken om dan anderhalf uur te gaan glibberen en glijen (en ook neuken). Dit kost dan meteen rond 100E (vanaf 2400 tot vele duizenden)… ik ben een paar keer gaan kijken, maar vond er weinig aan.


Inmiddels een lamme arm, dus ik schrijf morgen nog wel wat over wat te doen in de diverse venues en wat dingen die je opvallen ten opzichte van meiden in de clubs.

benijsbeer
9 november 2019, 07:35
Leuke samenvatting. Ga vooral door met deel 2. Altijd leuk te zien hoe een ander pattaya ervaart. Ik ga ook weer eens beschrijven wat ik afgelopen 2 weken heb meegemaakt. Op zoek naar mijn laptop want dat gaat een stuk makkelijker dan mijn telefoon.

WA
9 november 2019, 08:30
Hè hè, eindelijk een nuchter verslag zonder de “kijk mij het eens goed voor elkaar hebben” ondertoon. Dat hebben we allemaal hier anders is deze hobby een behoorlijk onverantwoorde keuze. Anyway, benieuwd hoe het verder gaat. Ik ken VJ niet heel erg goed maar heb wel het beeld dat hij niet van slaafse meiden houdt waar iedereen het goed mee heeft maar veel eerder geneigd is voor het karaktervolle wispelturige dames te gaan waar het kan verschillen zoals een dag van een nacht.
Ondanks dat ik zelf niet voor de sex zover zal gaan reizen vind ik deze verslagen altijd wel interessant. Met name omdat ik ook weleens wat hoor in de clubs en ik het idee heb dat Thailand vooral is voor mannen die van erg onderdanig houden en vooraf en nadien gefêteerd willen worden.

Dennis
9 november 2019, 10:03
Pattaya is iets waarvan je moet houden. Persoonlijk vind ik het niets. Beetje (veel) a la Salou.

Bangkok is een stuk interessanter, maar het is wel een metropool en dat is ook niet ieders cup of tea. .

Het mooiste van Thailand vind je niet in die 2 steden. Wel is sex daar het makkelijkst te vinden. Ga je voor de sex, dan is het eigenlijk Pattaya of Bangkok. Is sex het toetje op een anderzins leuke, interessante dag/ week, dan zijn er veel betere plekken in Thailand. Ook weer afhankelijk van de persoon en diens ervaring in het reizen en het Thaise leven in het algemeen. Chang Mai is mooi en goed toegankelijk als niet-Thai, de Isaan heeft ook z'n bekoring, maar dan moet je eigenlijk wel hulp lokaal hebben of vinden.

vrije jongen
9 november 2019, 23:17
Pattaya is iets waarvan je moet houden. Persoonlijk vind ik het niets. Beetje (veel) a la Salou.

Bangkok is een stuk interessanter, maar het is wel een metropool en dat is ook niet ieders cup of tea. .

.

Dit was dan ook een seksvakantie, anders kan ik me niet indenken dat je naar Pattaya gaat. Ik snap die (veelal Russische) gezinnetjes, die met de kinderwagen langs de freelancers op Beach Road proberen te sturen, dan ook helemaal niet. Ik geloof ook best dat een miljoenenstad als Bangkok het nodige te bieden heeft; zeker voor mensen die er langere tijd wonen… maar als toeristenbestemming is het er tamelijk vies, met interessante lokale fauna en voor grote delen van de dag is het er gewoon oncomfortabel. New York in augustus vindt ik om vergelijkbare redenen ook tamelijk kut.


Hè hè, eindelijk een nuchter verslag zonder de “kijk mij het eens goed voor elkaar hebben” ondertoon. Dat hebben we allemaal hier anders is deze hobby een behoorlijk onverantwoorde keuze. Anyway, benieuwd hoe het verder gaat. Ik ken VJ niet heel erg goed maar heb wel het beeld dat hij niet van slaafse meiden houdt waar iedereen het goed mee heeft maar veel eerder geneigd is voor het karaktervolle wispelturige dames te gaan waar het kan verschillen zoals een dag van een nacht.
Ondanks dat ik zelf niet voor de sex zover zal gaan reizen vind ik deze verslagen altijd wel interessant. Met name omdat ik ook weleens wat hoor in de clubs en ik het idee heb dat Thailand vooral is voor mannen die van erg onderdanig houden en vooraf en nadien gefêteerd willen worden.

Ik weet niet of het klopt dat ik niet van de “slaafse” meiden ben, maar ik snap wel wat je bedoelt met betrekking tot de Thaise dvp’s (in het algemeen lijken de Thais het erg belangrijk te vinden dat je het naar de zin te hebt, op eerste gezicht in ieder geval). Ik merk zelf dat ik het de laatste jaren vaak vooral leuk vind om een “reactie” bij een meisje los te krijgen. Of dat nou een nieuw Roemeentje is dat bijna gaat spinnen als je haar wat lieve leugentjes toe fluistert, of een meisje dat je makkelijk op de kast krijgt als je zegt dat je haar nieuwe tattoo maar niets vind… ik krijg echt koude rillingen als ik terugdenk aan de sessies met bijvoorbeeld Valeria uit GT of Nicole uit Venus:bibber_2:. Ik snap best waar al die fans vandaan komen, maar ik vond dat echt drama’s…

Hoe dan ook, dit “ties” dan best lekker “into” het vervolg van het Thailand verhaal. De eerste sessies blonken namelijk niet echt uit wat de seks betreft:cool:… precies omdat ik kennelijk toch een beetje zoek naar wat hierboven staat beschreven… en communicatie nou niet echt makkelijk gaat. Ik bedacht me de eerste dag in Bangkok al dat dit nog wel een issue zou kunnen worden, toen ik bij het hotel vroeg hoe laat ik moest uitchecken en ik een antwoord van 4 lettergrepen kreeg… waar dan kennelijk het woord “twelve” in zat:confused:; tamelijk zeker dat ik geen T gehoord heb. Dat bleef wel een dingetje, veel Thaisen kon ik gewoon echt niet verstaan (soms echt heel lullig dat je 4 keer moet zeggen of iemand iets kan herhalen).

In het begin ging ik de verschillende toko’s in en deed wat je normaal doet: even rondkijken en het voorbeeld van anderen volgen. Een absoluut vreselijk slecht idee:). Er loopt namelijk een tamelijk divers hoerenloperspubliek rond, die zich vaak (cultuurbepaald) als mongol gedragen. De Indiers die in groepjes op Beach Road lopen en proberen groepskorting te krijgen. De aziaten die een handje vasthouden en 4-op-een-rij spelen het toppunt van erotiek vinden. Amerikanen die voornamelijk bezig lijken een zo hoog mogelijke drankrekening voor elkaar te krijgen en voor de rest de gogo meisjes naast zich niet aankijken. De britten – aan de accenten hoor je al snel, dat de meesten waarschijnlijk voor Thailand hebben gekozen om een schamel pensioenetje wat verder te laten reiken – die vooral met sport bezig zijn… ik zal de gespotte landgenoten maar niet benoemen, om hier niet tegen schenen te schoppen:tongue:.

In ieder geval was de eerste dagen de communicatie met de meisjes op soi 6 wat moeilijk en de seks die volgde was niet echt slecht… maar daar zou ik het bij willen laten:rolleyes:. Toen ik eenmaal het voorbeeld van de Aziaten naast me neerlegde, ontpopte soi 6 zich als een prima plek om meisjes te scoren. Waarschijnlijk het meest vergelijkbaar met de Duitse clubs, omdat je ter plekke naar kamertjes kunt… maar belangrijk is dat je van te voren even aan de slag gaat met die meisjes. Je kunt ook meteen naar een kamer, of alleen zelf een drankje nemen… maar een lady drink van een paar euro is vaak een prima idee. En dan niet faux geïnteresseerd het leven in de Isaan bevragen:asshole:, maar gewoon die kont op de schoot en op de bek pakken:biggrin:. Ik heb niemand gevonden die een poging daartoe raar vond in de bar, al waren er meisjes die melden dat liever niet te doen (hint). Op deze manier werd het gemiddelde niveau van de seks direct een heel stuk hoger en de mate van klik (of niet) werd direct ook een stuk duidelijker. Dit wil niet zeggen dat het meteen allemaal topsessies waren – een paar meiden echt wel, echt wel…:betrunken:– , maar op zijn minst heel behoorlijk met aardig tongzoenen enzo. Uiteindelijk blijkt ook dat mijn “goldilocks zone” echt lag bij meiden die er minstens twee weken waren, maar niet meer dan 4 maanden. Bij meisjes die nieuwer waren, bleef het vaak bij een ongemakkelijk drankje… en meisjes die er langer zaten, leken gewoon meer op de automatische piloot bezig te zijn (met ook een grotere lijst aan beperkingen). Die meiden zijn dan ook meestal iets ouder… de oudste die ik geneukt heb was 27 (jongste 20) en ik kan makkelijk zeggen dat de 3 meiden boven de 24 allemaal bij de slechste 4 sessies van de vakantie hoorden:cool:. De leukste uit de soi 6 barretjes was bij beide rondes al in de bar druk bezig mijn amandelen te pellen en ze was steeds nog niet op een derde van haar drankje, toen ik het niet meer uithield en om een tripje naar boven bedelde. Daar steeds ruim een uur bezig (al ben je eigenlijk nooit echt op de tijd aan het letten) en het niet altijd duidelijk was wanneer het nat worden overging in squirten. Vond het ook leuk om onopgemerkt een (of meerdere) zuigzoenen te zetten; op zich sowieso al geinig om met een zuigzoen in Pattaya rond te lopen (veeel commentaar:tongue:), maar door dat soort acties (zeker als ze zich achteraf zogenaamd gaat verontschuldigen) loop ik meestal toch met een behoorlijk brede lach de toko uit;). Het is overigens niet zo dat elk meisje in de bars ook zin heeft met je te gaan boomboomen. Een tamelijk leuk meisje vond mijn piemel te groot (uitgebreid onderzocht met de hand in mijn broek)… dus hebben we tijdens haar drankje een minuut of twintig staan zoenen en frunniken, waarna ik een bar verder ging om een ander Thaitje te doppen. Op zich kun je met een lady drink alleen, al best een aardige tijd hebben.

Het neuken heeft zich voornamelijk op soi 6 afgespeeld, maar in de avonden ging ik ook altijd wel een beetje gogo hoppen. Ik weet niet of het door low season kwam, maar behoorlijk veel aanbiedingen voor goedkoop bier (daarom hield ik het na de eerste dag, op soi 6 meestal bij Soda’s). Ik moet zeggen dat ik de “premium” gogo’s op Walking Street eigenlijk weinig interessant vond. Veel meisjes die in bikini wat op het podium rondschuifelden en tijdens een lady drink zag je hoogstens een voorzichtig handje op de borsten:rolleyes:. De meiden worden als erg mooi ingeschat, maar ik zag vooral veel platsische chirurgie en arrogantie… misschien speelt ook mee dat ik weinig heb met Aziatische meiden; het verschil tussen een 7 en een 9 maakt dan wat minder uit of zo. Hoe dan ook, het is veel leuker in wat de “hands on” gogo’s worden genoemd. Te vinden in de zijstraten van Walking Street. Het beroemde Windmill en zusje Diamond in de ene zijstraat en in de andere de drie-eenheid Beavers, Club Electric Blue en Dollhouse (vooral de 1e verdieping is leuk:)). Hier heb je een stuk meer bloot vlees en tijdens een drankje wordt er (door de wat oudere Farangs tenminste) een hoop gefrummeld en gezoend. Beffen is kennelijk een ultiem doel voor velen en af en toe wordt er even aan piemel geplukt of gesabbeld. Als ietwat verpeste Duitslandganger heb ik voor die Wende (2017, niet 1989) al zoveel in tuinen, kino’s en andere openbare ruimtes gedaan… dat ik nou niet heel erg geschockt was door al deze “debouchery”; maar allicht een heel stuk leuker dan de wat kuisere gogo’s. Sowieso zijn nagenoeg al de gogo meisjes ook mee naar je hotel te krijgen, wat dan wel weer een geil idee is. In LK metro heb je ook twee “hands on” gogo’s in Kink en Pandoras, maar ik vond de opzet niet ideaal en de meiden voor de drankjes waren bijzonder pushy met betrekking tot lady drinks enzo:mad:. Ik vond het opvallend dat de meiden in Beavers, Electric Blue en Doll House een stuk mooier waren dan de Windmill line up… en er werd net zoveel aan elkaar (en klanten geplukt). Geinigste ervaring (want eigenlijk viel het altijd meer in geinig, dan geil) was een weinig aziatisch aandoend meisje dat naakt naast me neer plofte in beavers… na een tijdje, vooruit drankje, waarna we door een bardame meteen naar de hoek met de showmat werden gestuurd zodat ze mooi met haar benen wijd voor me kon gaan zitten. Tot nu toe redelijk normaal en een beetje aan haar kut en tieten gezeten, terwijl al duidelijk werd dat ze met betrekking tot zoenen wat verlegen deed. De bardame vond het maar wat slap gelul en liet me weten dat ik die vingers gewoon helemaal in die kut moest stoppen (en aars kon ook vond ze, meisje zelf niet geloof ik:biggrin:). Terwijl ik mijn verlegen snoesje aan het vingeren was, had de bardame inmiddels haar hand in mijn broekspijp zitten (korte broek he) en was met mijn lul aan het spelen (met commentaar/omschrijving richting het meisje op de mat). Redelijk snel in de slappe lach met het snoesje, terwijl de bardame af en toe haar werk ging doen, om daarna weer aan mijn lul te gaan zitten plukken:wink2:. Voor twee lady drinks toch wel geinig.

De bierbarretjes zie je overal, maar ik was er al snel achter dat het niet echt mijn ding was. Hoewel ik best van een potje poolen hou (ik heb minder met 4 op een rij), had ik eigenlijk nooit echt zin om uren in zo een barretje te gaan zitten hangen, zuipen en spelletjes doen…om dan veel later zo een meisje mee te nemen. Je kunt vast ook wat directer te werk gaan, maar ik had toch het idee dat het de bedoeling is dat het een hele tijd duurt voordat je aan neuken toekomt. Dit gezegd hebbende, ben ik 1 avond toch in zo een bar beland:redface:. Ik liep er langs op weg naar mijn hotel en kennelijk was er een verjaardag of zo… in ieder geval stond er tweemans band op een minipodiumpje te spelen dat gewoon op de straat stond (geen groot verkeer). Alleen Thaise muziek en de meiden van een paar van die barretjes waren een feestje aan het bouwen. Het meisje dat ik als leukste zou omschrijven sleurde me de bar in en ik ben er inderdaad uren blijven hangen:). Hele reeks meiden die ook gingen zingen, veel gedans en meegekrijs… deed me denken aan een Duitse club die 1 keer per jaar de manele opzet. Niemand was bezig geld te verdienen en “mijn meisje” zag ik alleen als ik een gratis biertje kreeg omdat iemand aan de bel had geklingeld (biervoorkeur is Leo overigens, al verschilt het allemaal niet veel). Op andere momenten werd ik door een van de andere dames van een vers biertje voorzien. Toen het feestje wat rustiger werd en “mijn meisje” naast me neer plofte, heb ik redelijk snel de barfine geregeld en waren we in een minuut of 5 op mijn hotelkamer… waar we bijzonder geinig en lang dronken (beiden) seks hebben gehad. Net zo dat je weet dat je eigenlijk niet gaat klaarkomen, maar wel zonder problemen je erectie houd. Ik kan me echt niet herinneren wanneer ik ooit zo lang geneukt heb (want het was vanaf het begin pik in kut en neuken, geen voorspel gedoe of zo). Ik dacht dat een nuchtere herhaling het hier niet bij zou halen, dus 1 keertje was genoeg;).

Dan als laatste nog iets over “mijn massagemeisje”:liebe2::thefinger: (die namen was ik echt steeds na 3 minuten weer vergeten). Uiteindelijk iets van 6 keer gedaan in mijn weekje pattaya, hoewel ze niet automatisch “de beste” was… maar wel een schatje. Ik zag haar voor het eerst toen ik na een succesvol rondje op soi 6 nog even een pilsje was gaan doen. Ze liep langs richting de 711 en lachte me breeduit toe (deed me meteen aan een bepaald Roemeentje denken). Op de terugweg weer… dus later die avond maar eens “een massage” gaan doen:tongue:. Voor 300 een oliemassage, waarvoor je naar boven gaat naar een kamer met een stuk of 10 bedden, waar ze dan gordijnen omheen sluiten. Beetje onwennig, zo dat ik zelfs nog even checkte of het de bedoeling was dat ik me helemaal uitkleede… lekker kuis op mijn buik en een handdoek om de gevoelige delen (en zij geheel gekleed). Massage was ok, maar bleef ook tamelijk binnen de lijntjes. Toen ze naast me kwam om mijn nek te doen, ging ik met mijn hand wat langs haar been (giechel, giechel)… waarna ik maar gewoon vroeg of er ook meer mogelijk was. “Wat wil je?” Neuken!:biggrin: (nou ja, zoiets). Ze deed even alsof ze er over na moest denken.. en noemde de standaard prijs van 1000 baht. Voor condooms moest ze nog naar de winkel…Met dit 21 jarige snoesje dus behoorlijk wat knuffelsex sessietjes gehad… steeds op een bed met een gordijn er omheen (meestal wel de enigen in de kamer) en op de een of andere manier was het altijd wel leuk om haar “airtight” te maken. Tong vacuumgezogen in haar mond, snikkel in haar poes en vingers in haar aars (vind ze wel “fijn”):freu:.

In het algemeen vielen me wel wat dingen op bij die meiden daar. Puntsgewijs:
- Behaarde kutten… sommige meisjes scheren zich, maar ik denk dat zeker de helft haar op de doos had (en ook in de gogo’s zie je dat regelmatig).
- Natte kutten… ik heb letterlijk 1 keer glijmiddel gezien. Nagenoeg alle meiden waren nat van zichzelf toen we “op de kamer” kwamen. De uitzondering was 1 van die “oudere” meisje van soi 6. Zal komen door de relatief lage hoeveelheid “kamers” die gemaakt worden.
- Vingeren… ook bij bijna alle meisjes volstrekt normaal; vandaar dat het vorige punt ook zo makkelijk kon worden vastgesteld:tongue:. Uitzonderingen waren die eerder genoemde 4 die onderaan bungelden.
- Weinig tot geen pijpen… dat komt dan vooral ook omdat ik het niet bijster interessant vind en we van tongzoenend prutsen meestal direct naar neuken gingen. De enige meiden die me gepijpt hebben, waren die 4…ik geloof dat er een patroontje is. Ik kan dus echt zeggen dat de top 10 dames uit Pattaya allemaal mijn snikkel niet in de mond hebben gehad.

Enkele dingen die ik niet gedaan heb/de volgende keer anders ga doen.
- Gewoon een paar tientjes in Thai Friendly investeren. Schijnt een hele nieuwe wereld aan freelancers te zijn… en ik heb gezien dat daar best lekkere snoepjes op zitten
- Een gogo meisje meenemen, al is het maar om eens te proberen
- Longtime… om te proberen
- Wat meer geld verbrassen aan lady drinks zonder meteen naar neuken toe te werken
- Zeker voor de avonden zou het aardig zijn als er wat bekenden zouden zijn. Misschien kijken of dat mogelijk gaat zijn…
- Misschien een opzet van een paar dagen Pattaya, dan een paar dagen naar de eilanden, en dan weer een paar dagen Pattaya?


Goed afsluiten dan… toch wel een kleffe meuk daar in Thailand, opvallend grote ratten en Aziatische vrouwen doen het nog steeds niet echt voor me. Maar eigenlijk was het uiteindelijk wel heel leuk… en god wat mis ik het eten. Ergens heb ik het idee dat ik hiermee Pandora’s box heb geopend…. (terwijl ik in Pandoras echt geen doos heb aangeraakt, eerlijk waar!)

deket
10 november 2019, 00:26
goed verslag! Pattaya is wel minder mooi dan bv Phuket en dan bedoel ik het strand en de omgeving
indien je Ladyboys wil vermijden en je niet kan afgaan aan de handen of stem als indicatie moet je letten op de ademsappel,die merk je bij Ladyboys op

Dennis
10 november 2019, 03:33
Dit was dan ook een seksvakantie, anders kan ik me niet indenken dat je naar Pattaya gaat. Ik snap die (veelal Russische) gezinnetjes, die met de kinderwagen langs de freelancers op Beach Road proberen te sturen, dan ook helemaal niet

Pattaya (en omgeving) proberen hevig om van hun sex-imago af te komen. De omgeving probeert zich als industrial zone te promoten, dus het moet allemaal wat neutraler daar. Pattaya zelf probeert meer een strandbestemming te zijn en dat begint meer en meer te lukken ondanks de nog steeds veelvuldig aanwezige bars en bordelen.

Russen (en Chinezen) kunnen niet visum vrij overal heen. In het verleden zag je ze veel in Egypte juist vanwege visumvrijheid. Thailand was voor hen goedkoop (totdat de Baht duurder werd en daar bovenop de roebel devalueerde). Ze werden met open armen ontvangen door de Thais, die het aantal westerlingen zag en nog steeds ziet afnemen. Maar de Russen zullen zich evengoed hebben afgevraagd waarin ze waren terechtgekomen. Overigens is het aantal freelancers op Beach Road ("Coconut Bar") erg terug genomen.

Chinezen kwamen vooral met goedkope, zelfs gratis reizen, waarbij ze overdag langs verkoopshows werden geleid. Dat is tegenwoordig verboden, maar nog steeds veel Chinezen. Tip: Chinezen voor je in de rij bij paspoort controle op het vliegveld? Neem direct een andere rij! 100% kans dat een of meerdere kun aankomst of vertrek kaart (TM6) niet goed hebben ingevuld en) of hun paspoort niet kunnen vinden of om welke reden dan ook de boel ophouden.

Pattaya is nog steeds een plek waar sex open en bloot (pun intended) beschikbaar is. Praktisch overal. Maar het is wel veranderd en de maatregelen van lokale, regionale en nationale overheid beginnen langzaam te werken. Wil je nog een vleugje ouderwets Pattaya meemaken, dan moet je snel zijn. Sex zal er altijd beschikbaar blijven, maar het veranderd er echt.

Dennis
24 oktober 2021, 18:12
Wil je nog een vleugje ouderwets Pattaya meemaken, dan moet je snel zijn. Sex zal er altijd beschikbaar blijven, maar het veranderd er echt.

Profetische woorden van mezelf in 2019, een paar maanden voordat Covid de wereld op slot gooide. Al wist ik dat toen natuurlijk niet.

Thailand ging op slot, maar vanaf 1 november 2021 mogen Nederlanders en Belgen weer min of meer zonder quarantaine naar Thailand, mits gevaccineerd.

Maar Pattaya is bijna onherkenbaar. Beroemde en beruchte bars, restaurants en andersoortige etablissementen zijn gesloten of zelfs verdwenen. Hotels massaal dicht, dames (en heren en zij die er tussenin zitten) terug in de Isaan. Ooit komt het vast wel weer goed, maar nu nog even niet. Het Pattaya zoals het in 2019 er was, is verdwenen.

Monkeybone
13 november 2021, 16:44
Ik heb gisteren alle paperassen geregeld en eea ingevuld in het Thailand Pass Registration System.

Het zal geen full blown out sexvakantie worden, maar als alles goed gaat ben ik er ongeveer een maand. Kga zeker de mij bekende stekjes even af :-)

En zal jullie op de hoogte houden van escapades natuurlijk!

SeX++
13 november 2021, 18:50
Ik heb gisteren alle paperassen geregeld en eea ingevuld in het Thailand Pass Registration System.

Het zal geen full blown out sexvakantie worden, maar als alles goed gaat ben ik er ongeveer een maand. Kga zeker de mij bekende stekjes even af :-)
...

de bars en gogo-bars in Pattaya gaan zeker niet open voor 15 januari 22. Alleen de restaurants zijn open. Dat werd deze week nog beslist door de locale autoriteiten.
En in Bangkok zal het niet veel beter zijn, integendeel.
Misschien is het beter toeven in Phuket ?

Maar desalniettemin veel plezier toegewenst. Hou ons op de hoogte.

Monkeybone
13 november 2021, 22:45
de bars en gogo-bars in Pattaya gaan zeker niet open voor 15 januari 22. Alleen de restaurants zijn open. Dat werd deze week nog beslist door de locale autoriteiten.
En in Bangkok zal het niet veel beter zijn, integendeel.
Misschien is het beter toeven in Phuket ?

Maar desalniettemin veel plezier toegewenst. Hou ons op de hoogte.

Dankjewel voor de info, ik ben ook al wat aan t youtuben om de sfeer wat in te schatten. Ik kijk er echt naar uit.
2014 was voor mij de eerste keer daar en heeft een onuitwisbare indruk achter gelaten.

En het blijft Thailand, daar is ALTIJD wel iets te regelen :-). Desnoods 5 massages per dag hahaha

Ps. Op Airbnb zijn echt koopjes te vinden, prachtige condo's voor heel weinig.

Dennis
14 november 2021, 06:41
Veel plezier! Net als in de rest van de wereld heeft corona z'n invloed, maar grotendeels gaat het gewone leven door. Veel tempels en paleizen zijn weer geopend, net als shopping malls.

In Soi Nana en Soi Cowboy zal het evenwel anders zijn. Wat niet wil zeggen dat je niks kunt doen. Via internet en ThaiFriendly valt er genoeg te regelen.

In elk geval zullen de dames blij zijn weer wat te kunnen verdienen. Laat je dus niet een oor aannaaien dat de prijzen verhoogd zijn (zoals sommige saunaclubs willen doen geloven). Meer dan genoeg aanbod. Net als de hotels; genoeg te kiezen en dan gaan de prijzen omlaag.

vrije jongen
14 november 2021, 10:21
Ik kijk regelmatig naar wat updates op youtube en het schijnt dat je in Bangkok inmiddels best een leuke avond kan hebben nu er weer bier in de 'restaurants' gschonken mag worden. op Sukhumvit en soi Nana lopen er ook al weer wat meer freelancers rond, al is dat nog lang niet te vergelijken met vroeger. De bars en gogo's voorlopig nog dicht inderdaad. Sinds de start van de 'sandbox' is er in Phuket kennelijk al wat meer leven, wat elders tandenknarsend wordt aanschauwd: 'restaurants' met mensen dansend op de tafels en zo.

Voor algemene info over de ontwikkelingen in Thailand is de Thaiger op youtube wel aardig, ook met betrekking tot problemen met de thailand pass enzo. Buzzin Pattaya is goed voor info over Pattaya en Phil (aka Mr. Egg) van LePub op soi Daimond lijkt consequent erg goed op de hoogte van wat de situatie is voor bareigenaren in Pattaya (boys in Brown die hem expliciet vertellen dat ze niets voor hem kunnen doen als hij toch bier gaat verkopen: 50000THB boete). Tamelijk in wanhoop na de laatste melding over 15 Januari. Iets minder politiek correct is Brian Flowers (eigenaar van bijna alles op soi6) die tamelijk klaar met de overheid is.

Laatste week is overigens duidelijk geworden dat het bier bar complex Made in Thailand aan zijn einde is gekomen; grond is verkocht en inmiddels zijn de bars al leeggehaald en deels gesloopt. Jammer, want goede locatie naast het drukke Treetown en heb daar wel een leuke tijd gehad. Positief effect kan zijn dat de inboedel van deze bars inmiddels in soi 7 is gesignaleerd... dus mogelijk krijgt die weer een 'life line' door deze ontwikkeling.

Ik wacht zelf in ieder geval nog even tot later. Gelukkig gaat redelijk vlot met vaccinatie daar.

Dennis
14 november 2021, 12:20
Qua vaccineren is nu zo'n 50% volledig gevaccineerd. Let wel dat daarbij ook de mix Sinovac/ AstraZeneca meetelt. Sinovac is niet effectief tegen de nu overheersende delta variant. Hoe effectief die combinatie dus is en daardoor hoe goed gevaccineerd die mensen, dat is de vraag.

Richard Barrow geeft op internet, Facebook en Twitter veel info over het dagelijks leven in Thailand. Qua Nederlandse sites eventueel Thailandblog, hoewel ik dat niet echt aanbeveel; veel misinformatie en nogal gekleurde meningen, maar wie weet pikt iemand anders er dingen op die bruikbaar zijn.

Emirates heeft de A380 weer op de route Bangkok gezet (vanuit Dubai uiteraard) vanaf eind november en dat is goed nieuws, omdat het betekent dat zij de vraag naar tickets zien toenemen.

Ook in Thailand daalt nu het aantal besmettingen. Nu rond 7000 per dag. Dat betekent ook versoepelingen. Er kan dus steeds meer. Of het in Corona-tijd een goed idee is om in een gogo te gaan zitten weet ik niet, maar in de buitenlucht is genoeg te organiseren om toch succesvol de nacht niet alleen te hoeven doorbrengen.Voor de geïnteresseerden tenminste.

Monkeybone
14 november 2021, 19:35
Dankjewel voor de info, ik ben ook al wat aan t youtuben om de sfeer wat in te schatten. Ik kijk er echt naar uit.
2014 was voor mij de eerste keer daar en heeft een onuitwisbare indruk achter gelaten.

En het blijft Thailand, daar is ALTIJD wel iets te regelen :-). Desnoods 5 massages per dag hahaha

Ps. Op Airbnb zijn echt koopjes te vinden, prachtige condo's voor heel weinig.

Nou, ik ben approved :-)

36058

Het is toch een beetje een gok, want je moet een aantal zaken op voorhand in orde hebben (geld uitgeven) voordat je kunt apply'en voor deze methode.

- Coronacheck.nl pdf's van beide inentingen. (digi-d)
- Ticket.
- Covid verzekering.
- 1 Hotel verblijf met Covid SHA Test & Go pakket.

Maar met de nodige aandacht wel te doen. Ticketinfo heb je nodig om wat velden in te vullen, Covid-Verzekering en de Test & Go accommodatie voorzien je van een certificaat wat je moet uploaden.
samen met je Coronatest.nl prikbewijzen (qr's).

Daarnaast zijn de meeste digitale documenten in het Portable Document Format (PDF), wat ideaal is. Ware het niet dat je in de tool vd Thaise overheid (https://tp.consular.go.th) alleen documenten als JPEG kunt uploaden. Je moet ze dus eerst converteren. Schijnt dat ze dit in de toekomst gaan veranderen, maar kan een mini uitdaging zijn als je niet zo heel erg kompjoeter kundig bent.

Nu net even een RT-PCR test geboekt voor vertrek en dat zou het dan moeten zijn.

Prettig is wel, dat de test afgenomen kan worden tot max 72 uur voor VERTREK. Dus niet AANKOMST wat vaak het geval is. Scheelt het meerekenen van de reistijd en geeft wat meer respijt.

Mijn 'wijsheid' komt grotendeels van deze ambassade website:

https://hague.thaiembassy.org/th/content/thailand-pass-faqs?page=5f4d1bea74187b0491379162&menu=5f4cc50a4f523722e8027442

Mensen die 2x ingeënt zijn, kunnen gebruik maken van de 'Exemption from Quarantine (Test & Go)' mogelijkheid.

vrije jongen
14 november 2021, 19:43
Ik zou even een oogje houden op de noodzaak voor een pcr test vooraf. Ik hoorde dat ze die eis binnenkort mogelijk gaan schrappen (voor nu nog een gerucht).

Kun je iets zeggen over die covid verzekering? Is dat onderdeel van je standaard reis- of ziektekosten verzekering, of heb je los iets moeten afsluiten?

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

Monkeybone
14 november 2021, 19:53
Ik zou even een oogje houden op de noodzaak voor een pcr test vooraf. Ik hoorde dat ze die eis binnenkort mogelijk gaan schrappen (voor nu nog een gerucht).

Kun je iets zeggen over die covid verzekering? Is dat onderdeel van je standaard reis- of ziektekosten verzekering, of heb je los iets moeten afsluiten?

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

Die Covid verzekering MOET je los afsluiten. Met name omdat de Thai EISEN dat er een geldbedrag op genoemd staat. Geen enkele NL verzekeraar zal een certificaat met een bedrag daarop uitgeven.
Ik heb zelf ook werelddekking vanuit mijn zorgverzekeraar, dus ik begrijp je vraag.

Een aantal opties mbt de Covid Verzekering (de links zijn verkregen via Thailandblog, ere wie ere toekomt):

- https://www.aainsure.net/nl-COVID-100000-usd-insurance.html
- https://covid19.tgia.org/
- https://www.reisverzekeringblog.nl/covid-verzekering-voor-thailand/

Ze komen allemaal wat neer op rond de 60,- voor een maand.

Let even op dat je NIET de Light versie van de verzekering koopt. Scheelt de helft, maar mocht je na aankomst positief testen, moet je sowieso in quarantaine. De Light versie vd verzekering biedt geen vergoeding als je asymptomatisch bent. Hang je aan de beademing, no sweat, maar voel je je prima dan zijn de kosten dus voor jezelf. Just so you know.

Dennis
15 november 2021, 04:30
Ik heb via misterprakan.com een Covid verzekering. Kost 55 euro voor 1 maand en je krijgt behalve de polis ook een brief die expliciet vermeld dat Covid ziekenhuisopname tot 100.000 dollar verzekerd is. Dat is meer dan de nu vereiste 50.000 dollar (100.000 was de eis voor de CoE). Bijkomend voordeel is dat deze Covid verzekering in feite een reisverzekering is, dus ook andere zaken zoals repatriëring zijn gedekt. Hoef je die in Nederland niet af te sluiten.

Wat betreft het gerucht van het vervallen van de pcr test; dat verbaast me. Nog nergens gelezen, niet in Thaise media of fora, niet op Nederlandse media. Los daarvan, sommige airlines verplichten het en ook Nederland kan het verplichten, als je terugkeert uit een niet Schengenland en je niet gevaccineerd bent. Welke bron geeft aan dat een pcrtest niet hoeft? Zou namelijk wel fijn zijn en scheelt toch snel 90 euro. Wat ik wel af en toe lees is dat een antigeen test misschien ooit ook voldoende is. Maar dat is nog een vaag gerucht. Een antigeen test moet je in Thailand wel doen op de 6 of 7e dag na aankomst. Je moet dat zelf doen en bewijs sturen maar je AQ hotel

Monkeybone
15 november 2021, 09:00
Wat betreft het gerucht van het vervallen van de pcr test; dat verbaast me. Nog nergens gelezen, niet in Thaise media of fora, niet op Nederlandse media. Los daarvan, sommige airlines verplichten het en ook Nederland kan het verplichten, als je terugkeert uit een niet Schengenland en je niet gevaccineerd bent. Welke bron geeft aan dat een pcrtest niet hoeft? Zou namelijk wel fijn zijn en scheelt toch snel 90 euro. Wat ik wel af en toe lees is dat een antigeen test misschien ooit ook voldoende is. Maar dat is nog een vaag gerucht. Een antigeen test moet je in Thailand wel doen op de 6 of 7e dag na aankomst. Je moet dat zelf doen en bewijs sturen maar je AQ hotel

Er schijnt een artikel te staan in de Bangkok Post. Op Thailandblog wordt het verteld. Maar ook dat het geruchten zijn.

Ik kijk altijd gewoon naar hoe het nu is. Dat zijn toch de voorwaarden waar ik rekening mee moet houden.

Bedankt voor je info over antigeen test. Ik vroeg me al af waar dat extra kitje voor was die beschreven stond in mn Test & Go package.

Ps. Gisteren PCR test online aangevraagd voor 65,- met reis certificaat (HealthcheckCenter). Al paar keer eerder geweest voor andere reizen.

Dennis
15 november 2021, 09:05
@Monkeybone het AQ hotel is verantwoordelijk voor je. Ik kreeg ook een formulier toegemaild (van het hotel) waar ik na de 1e nacht ga verblijven. Dat mag een hotel zijn of een privé adres, als ze je maar kunnen vinden.

Jij ook bedankt voor de tip over de pcr in Nederland. Ik ga zaterdag weg, ga dus vandaag een test boeken voor op donderdag (of vrijdag).

Willem2
15 november 2021, 11:04
Ik ga zaterdag weg...
Samen op stap met F_K ;)

Dennis
15 november 2021, 11:48
Samen op stap met F_K ;)Dat had gekund. Niet gevaccineerden zijn, anders dan in Oostenrijk, gewoon welkom in Thailand. Maar dan moet Freddy 14 dagen in quarantaine. Ik mag na 1 nacht weer verder het land in.

Ook praktisch gezien is het niet handig. Het is namelijk niet zo zeer vakantie. Maar hij is welkom.

Monkeybone
15 november 2021, 11:58
Jij ook bedankt voor de tip over de pcr in Nederland. Ik ga zaterdag weg, ga dus vandaag een test boeken voor op donderdag (of vrijdag).

Je krijgt de uitslag zowel per sms maar ook mooi in een app. Die zou je alvast kunnen installeren. 'HealthPassport - Check je Test' is de juiste.

De thai willen uiteraard het reis certificaat zien, het liefst met zoveel mogelijk stempels, zegels en handtekeningen natuurlijk. Wat dat betreft zijn het net duitsers. Lol.

Dennis
17 november 2021, 04:53
Ik zou even een oogje houden op de noodzaak voor een pcr test vooraf. Ik hoorde dat ze die eis binnenkort mogelijk gaan schrappen (voor nu nog een gerucht).

Die Pcr test blijft. Het verzoek van TAT, niet meer dan het verkeersburerau voor toerisme, is door het CCSA, het Thaise departement voor corona bestrijding, afgewezen. TAT wilde inderdaad antigeen test op het vliegveld. Dat is nu dus definitief afgewezen.

En zo komen ook geruchten in de wereld. De vele proefballonnetjes gaan in de media een eigen leven leiden en wij kijken dan hoopvol naar diezelfde media voor nieuws. En zo houden vooral de TAT en die media zich quasi relevant, terwijl er niets is veranderd of zelfs maar op het punt stond te veranderen.

Het is ook daar politiek. Toerisme is een flinke dobber waar de economie op dreef; 20% van het BNP. De belangen zijn enorm groot. Maar de regering Prayut is een militaire junta (zichzelf via zogenaamde verkiezingen omgedoopt in een democratisch verkozen regering) en die hebben andere belangen. Het is weer en nog steeds Rood tegen Geel.

Dennis
18 november 2021, 08:31
Reisadvies Thailand is per 19-11 gewijzigd; nu hoogrisico ipv zeer hoog.

Dat betekent geen test meer nodig als Nederlander als je vanuit Thailand naar Nederland reist, coronabewijs is voldoende. Scheelt een pcrtest a 2000 tot 2500 baht [emoji3]

Monkeybone
18 november 2021, 15:29
Reisadvies Thailand is per 19-11 gewijzigd; nu hoogrisico ipv zeer hoog.

Dat betekent geen test meer nodig als Nederlander als je vanuit Thailand naar Nederland reist, coronabewijs is voldoende. Scheelt een pcrtest a 2000 tot 2500 baht [emoji3]

Thx! Dat is goed nieuws. Ik zal t in de gaten houden als ik er ben!

vrije jongen
19 november 2021, 08:43
Het schijnt dat vanaf 1 december ook weer meer mag in Pattaya. Bars mogen dan als 'restaurant' open. Weet even niet of er direct alcohol geserveerd mag worden, maar kennelijk moeten ze wel hun verlichting aanpassen (moet lichter zijn) en moet er voldoende ventilatie zijn.

Dit naar aanleiding van een petitie die door de vrouw van Bryan Flowers (eigenaar van tientallen bars, vooral soi 6) is opgezet en door enkele honderden bar eigenaren is ondertekend. Ik zou zijn YouTube kanaal in de gaten houden voor details.

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

Dennis
19 november 2021, 11:27
Nu Thailand en zeker de regio Chonburi, waar Pattaya in ligt, meer en meer gevaccineerden kent, lijkt me dat ook wel logisch.

Vandaag in de Bangkok Post wel een bericht, dat het aantal toeristen nog erg tegen valt. Dat wijten ze (gemeentebestuur Pattaya) aan het verbod op alcohol en de lockdown. Dus ondanks alle initiatieven blijkt dus de bars en Gogo's toch nog steeds de grootste aantrekkingskracht te zijn aldaar. Goh, je verwacht het niet [emoji23]

vrije jongen
19 november 2021, 22:47
Op het moment zeker. India en Rusland staan volgens mij niet op de lijst en Chinezen mogen van China zelf niet reizen.

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

Dennis
20 november 2021, 05:42
Op het moment zeker. India en Rusland staan volgens mij niet op de lijst en Chinezen mogen van China zelf niet reizen.

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met TapatalkIndia wel en China ook. Maar Chinezen mogen inderdaad niet reizen. Dus die kunnen niet komen. Russen staan niet op de lijst, dus die moeten in quarantaine of via Phuket-sandbox gaan.

Thailand verwacht zelf ook pas vanaf komend jaar meer toeristen. Ze gokken op 50% hotelbezetting (en dat is ruim lager dan normaal. Ik ken niet de cijfers wat normaal is in Thailand, maar beetje hotel in Nederland draait meer dan 80% bezetting en sommigen ver daarboven).

Dennis
22 december 2021, 18:56
Thailand heeft alle procedures (voor buitenlandse bezoekers) om het land binnen te komen voorlopig opgeschort tot 4 januari 2022. Dit ivm Omnikron.

Mensen die al een Thailand Pass QR code hebben of al hebben aangevraagd en krijgen toegewezen, kunnen nog wel het land in onder de aangevraagde procedure (wat vaak 1 nacht quarantaine in een hotel is, wachtend op de pcr-test uitslag). Nieuwe aanvragen worden niet geaccepteerd momenteel.

Terug bij af vooralsnog.

deket
22 december 2021, 23:47
,wilde in februari gaan maar stel het net als vorig jaar toch nog maar uit
Vele bars ginder zijn immers gesloten
Thailand leeft vooral van toerisme en ziet nu zwarte sneeuw
Hopelijk in de winter van 2023 iets gaan doen voor het BNP daar, maar nu lijkt het mij meer opportuun om thuis te blijven

Monkeybone
25 december 2021, 12:59
Thailand heeft alle procedures (voor buitenlandse bezoekers) om het land binnen te komen voorlopig opgeschort tot 4 januari 2022. Dit ivm Omnikron.

Mensen die al een Thailand Pass QR code hebben of al hebben aangevraagd en krijgen toegewezen, kunnen nog wel het land in onder de aangevraagde procedure (wat vaak 1 nacht quarantaine in een hotel is, wachtend op de pcr-test uitslag). Nieuwe aanvragen worden niet geaccepteerd momenteel.

Terug bij af vooralsnog.

Ik wil graag even een kleine nuance toevoegen, het is inderdaad correct dat het Test & Go registratie momenteel niet meer van toepassing is, maar het Blue Zone Sandbox programma nog wel.
Dat houdt in dat je een rechtstreekse vlucht naar Phuket moet nemen en je daar 7 dagen moet vermaken. Daarna ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt in Thailand.

https://tp.consular.go.th/en/plan

Dennis
25 december 2021, 13:38
Momenteel is dat inderdaad de situatie. Reeds verstrekte of voor 22 december ingediende aanvragen (en nadien goedgekeurd) voor Test&Go blijven geldig.

Mocht de situatie rondom omnikron meevallen, dan zal de Test&Go wel terugkeren is mijn inschatting.

vrije jongen
8 oktober 2022, 23:07
Ergens terwijl ik het eerste bericht van dit draadje schreef, had ik ook mijn tweede tripje naar Thailand gepland. Toen sloeg ‘The Big C’ toe en vielen alle plannen in het water. Uiteindelijk ben ik begin Augustus 2022 weer op het vliegtuig gestapt… met een ticket dat ik in 2019 betaald heb. Mijn trip was ditmaal wat langer en bevatte ook wat meer verschillende bestemmingen. Mijn beperkte (voor dit forum) relevante ervaringen in Vietnam, volgen nog wel ergens. Hier houd ik het bij: Tweede keer Thailand.

Ditmaal vloog ik direct en door de ‘situatie’ op Schiphol, was ik ruim op tijd aanwezig… uiteindelijk zeker 15 minuten nodig gehad om check in, security en douane te trotseren:cool:. Gelukkig heb ik lounge access. De vlucht was nog kutter dan met tussenstop: 11 uur 40 minuten is LANG, thanks Vladimir (misschien wat egocentrisch?).

Ik ga het maar niet chronologisch doen, want eerlijk gezegd weet ik dat ook niet meer helemaal precies. Dus maar opgesplitst per locatie; plekken waar sowieso bijna niets te vinden is, zoals Ao Nang, laat ik maar helemaal zitten. Nog wel aardig om te vermelden hoe ontzettend snel je als herhaalbezoeker de weg vindt in Thailand en Suvarnabhumi. Ik zag nog wel eens bekende gezichten van een vlucht een buskaartje Pattaya kopen die 40 minuten na de mijne vertrok, omdat ze kennelijk de nodige tijd hadden verspild met om zich heen staren in de aankomsthal. Overigens zijn de prijzen voor binnenlandse vluchten bijzonder redelijk. Thai Vietjet is vaak het goedkoopst (al scheelt het niet veel; zeker met bagage), maar de beenruimte is bijzonder krap. Dan zijn Bangkok Air of Thai Smile een stuk betere opties.

Bangkok
Opvallend… maar Bangkok kon me deze trip niet bekoren. Veel regen, extra vochtig en ik ging al snel liever wat langer naar Pattaya. Ik had meerdere tussenpauzes gapland (aangezien Swampy mijn hub was), maar uiteindelijk waren het twee nachten. Ik vond de ‘adult scene’ nog ver verwijderd van de situatie pre covid. Relatief weinig dames op straat, geen sfeer in de gogo’s (behalve dat er erg rap om drankjes gepusht werd) en in de drie toko’s die ik heb bezocht, liep er nou ook niet iemand rond waar ik direct 100E in zou willen investeren. Nana en Soi Cowboy hebben nog een weg te gaan.

Chiang Mai
Niet de meest voor de hand liggende stad om op dit forum te bespreken en hoeren en sloeren stond ook niet bepaald in de planning… maar ja als je er toch bent:tongue:. Uitermate relaxte stad – ik snap dat ‘digital nomads’ hier graag neerstrijken – die qua toerisme nog lijdt. Volkomen toevallig lag mijn hotel goed geplaatst voor het ‘edgier’ nachtleven; vlak bij de stadspoort die de Loi Krog straat wordt en ongeveer 7 minuten lopen van het Zoë in Yellow barretjes complex.

Het mooie aan een wat compactere stad is dat er minder gevaar op FOMO is en je redelijk snel een beeld van de opties hebt (de locals/expat hoek in Nimman daargelaten). Ik had redelijk snel een mooi avondprogramma: starten in de geinige Boy Blues Bar die van boven op de night market uitkijkt (en iedereen op een ongevraagd concert trakteert). Huisband met een absoluut beest op de gitaar, die Samsong/Bier zuipend en met peuk op de lippen, de meest klassieke riffs reproduceerde alsof het niets was. Veel Sabbath, Zeppelin, Guns n Roses… terwijl de dames van de bediening vriendelijk met ijsblokjes rond liepen om de Leo’s op temperatuur te houden:). Was altijd een leuk uurtje aan het begin van de avond.

Daarna naar Loi Kroh, wat kennelijk de ‘red light district’ van Chiang Mai is… vooral bestaande uit massage toko’s met dames op leeftijd en de barretjes aan de straat zelf, waren niet veel beter. Je hebt hier ook het Chiang Mai entertainment complex: een Muay Thai ring, omringd door een dozijn barretjes met dames van meer passende leeftijd. Dit was meestal de tweede stop. Beetje poolen of (for god sake:frown:) dobbelen met een of meerdere leuke meisjes. Het nadeel hiervan is wel dat die spelletjes elk gevoel van erotiek doodslaan. Kostte allemaal niet veel, maar na een paar drankjes had ik zelden zin om naar meer te informeren (zo leuk waren de dames ook weer niet). Geinig was het meisje dat wilde 4-op-een-rijen voor haar Lady Drink. Volgens mij heb ik al eens aangegeven dat mijn 4-op-een-rij vorm zo een 30 jaar geleden op zijn top was, dus haar eerste drankje kon ze nog wel winnen. Tweede ronde was aan mij en het derde potje kan als ‘attractief en dominant’ worden gekenschetst:biggrin:. Toen vond ze het wel genoeg. Gentleman als ik ben, heb ik haar ook steeds een drankje aangeboden (als ze mijn gratis Leo ging halen:tongue:). Leukste meisje dat ik hier gezien had en ook redelijk hands on… maar ze ging ‘niet vaak’ met klanten mee, wat voor mij alweer duidelijk was. Weet eerlijk gezegd niet eens of mijn hotel dit ok zou vinden.

Na spelletjes spelen op Loi Kroh, liep ik meestal even langs mijn hotel (plu pakken, bezweet shirt wisselen, schijten… dat soort dingen) en daarna door naar Zoë in Yellow. Populaire outdoor bar met goede mix van Thai en backpackers. De handvol 40 plussers geeft aan dat dit ook wel als plek gezien wordt om freelancers op te pikken. Het was in ieder geval gezellig en elke avond ging het dak er in enige mate van af; en ik bedoel avond, om 11 uur was het schluss en kon ik mijn hoognodige slaapuurtjes gaan pakken:redface:. Leuke meiden achter de bar ook die nog wel eens een grote Leo voor me achterhielden (waren snel op). Het blijft voor mij onmogelijk in te schatten welke meiden nou met een groepje vrienden een feestje hebben en wie op zoek is naar een klant. Bij sommige dames was het duidelijk (maar dan vaak niet zo interessant), één keer een beetje geflirt met een meisje dat potentie had… helaas 10 minuten later met de hoofd tussen de knieën en een emmer om haar lunch en San Miguels in achter te laten. Ach, het was elke avond op zijn minst leuk.

Als je op ISG of zo kijkt dan wordt in CM voornamelijk gesproken over de ‘erotische massages’, die zichzelf bijzonder serieus nemen met hun onnodig ingewikkelde menu’s. Je kunt best leuk seksen met een massagemeisje, maar het is veel leuker als je dat onderling regelt. Toch maar eentje gaan proberen: Lolita by Daisuke, waar ze een ‘gogonutz’ massage bieden met een onzinverhaaltje van wat dat zou moeten betekenen: is gewoon een rub&tug (900 baht totaal is in principe ok). Hoe dan ook, maar 2 meiden om tussen te kiezen. Beiden inderdaad rond de 20 (bij vertrek zag ik nog een erg leuk meisje, dat waarschijnlijk beter zou zijn geweest). Massage was ok en de handjob zat er dus bij in…ondanks de mooie woorden in de brochure, was het gewoon recht toe recht aan rukken. Voor 1000 extra gaan de kleertjes uit. Geen seconde in de buurt van een orgasme gekomen… massage vond ik ok, maar daar ben ik niet erg kieskeurig in. De moeite niet waard wat mij betreft.

Patong Phuket
Phuket heeft veel te bieden en is een prettig eiland. Voor onze hobby is Patong Beach het meest voor de hand liggend, dus mijn hotel lag ook hier (verlengde van Bangla road). Bangla road is de Walking Street van Patong, met veel barretjes en gogo’s. Aan het einde van de straat loopt de Ratuthit Songroipi straat voorlangs, waar je veel massagetoko’s vindt. Als je deze straat richting zuiden afloopt dan vindt je ter hoogte van de Hooters en Hardrock Cafe ook het OTOP bierbarcomplex. Deze kwam mij altijd sympathiek over, maar ik zag er zelden interessante dames... dus uiteindelijk weinig reden om hier rond te hangen. Leek me wel gezellig!

De massage toko’s bieden veel mogelijkheden, maar het is vreemd hoe de leuke meisjes van de ene op de andere dag leken te verdwijnen. Dan ook een aanzienlijke hoeveelheid ladyboys die door ertussen zit… zorgt ervoor dat je moet oppassen. Uiteindelijk met twee dames meer dan alleen massage gedaan. De eerste rond de 30, mooi en erg goede silli’s (hebben veel dames hier). Ze wilde 4000 voor neuken, dus na haar eerst te hebben uitgelachen, hielden we het bij 1000 voor pijpen. Wel lekker naakt en haar poes voelde lekker van binnen. Jammer dat ze totaal niet kon pijpen. Daarom na een tijdje gewoon gekapt (met enige bezorgdheid over tevredenheid enzo). Zoals inmiddels kan worden afgeleid uit het verhaal, deze uitstapjes waren niet in mijn eerste week in Thailand… klaarkomen is geen must. Met het volgende massagemeisje was dit overigens geen probleem. Minder mooi, maar aantrekkelijk omdat ze lachend in haar gewone kleren zat. Neuken voor 1500 geen probleem. Goed tongzoenen, pussysliden, vingeren, beetje pijpen, weer verder. Was het helemaal waard.

Het belangrijkste nachtleven was natuurlijk Bangla Road en inmiddels is het meeste wel weer open. Het heeft zijn leuke kanten, maar is tegelijk ook erg irritant. De toeristenaantallen zijn nog niet wat ze ooit geweest zijn, wat er toe leidt dat je bijzonder agressief wordt aangesproken om bars/gogo’s in te gaan. Dit gaat regelmatig echt over de schreef, dat je daar staat: kun je me loslaten aub:mad:? Daarnaast is Patong een normale vakantiebestemming, dus het is vol met stelletjes en ander niet hoerenlopend volk dat je een beetje staat aan te gapen. Best wat leuke meiden hier, maar de prijzen zijn vaak tamelijk bizar. De massagemeisjes zijn al een stukkie duurder dan in Pattaya, maar bij de gogo meiden of meiden uit bars aan Bangla road ben je al snel 6/7000 of meer kwijt (tussen barfine en short time).

Er lopen ook wat zijstraatjes vanuit Bangla road, waar wat normalere bierbarretjes zijn. Hier zijn de prijzen iets normaler lijkt het (buiten de gogo’s op soi Seadragon). Hier een vrolijke Isaan Princess gespot van rond de 40 kilo. Wat drankjes gedaan, mamasan ook, spelletje (kill me now:frown:) en even onderhandeld. Voor Patong is 2000 redelijk (voor Pattaya veel) nog 1k barfine want het was vroeg. Zou voor een uur zijn, want langere short time is duurder. Hotel minder dan 5 minuten lopen, dus nog geen kwartier later zat ik in haar. Na het wat zakelijke intermezzo, was het eigenlijk opvallend hoe goed de service was (tussen de besten van de hele trip). Direct goed tongzoenen en na een korte douche samen, was het eigenlijk nonstop intense actie. Om niet steeds in herhaling te vallen: tongzoenen, vingeren, closeness, enthusiasme was eigenlijk bij nagenoeg alle meiden die ik in bed heb gehad volop aanwezig; de paar uitzonderingen zullen expliciet benoemd worden. Goed terug naar little Princess die me grondig door het bed neukte… en na mijn orgasme, was het gesprek tamelijk uitgebreid: ‘everything ok?’ “yes, you?”… en toen zat haar tong weer in mijn mond, vingers in de kut en al snel bleek een tweede orgasme (van mij dan) gewenst. Nog een tijd behoorlijk geneukt en toen maar gefaket. Ben ook geen 18 meer:rofl:.

Dan heb je nog de freelancers, maar daar snapte ik helemaal niets van. Regelmatig zag je mooie meiden lopen, die dan naar Illusion of zo gingen. Daarbinnen staan ze dan met allemaal andere meiden in een afgezet VIP gedeelte. Geen manier om bij te komen volgens mij (en sommige van die meiden heb ik op andere dagen echt wel met klanten zien lopen).

Pattaya
Het mag geen verrassing heten dat mijn tijd in Pattaya het meest relevant is voor dit platform. Vanaf de eerste dag voelde het alsof ik er een paar maanden geleden nog geweest was, en niet 3 jaar. De eerste dagen liep ik rond met een liedje van Fedde LeGrand in mijn hoofd (ondanks dat Pattaya een lettergreep te veel heeft): I love this city:)!

Opgeteld ruim 3 weken in Pattaya geweest en eigenlijk is het jammer dat je vaak pas die laatste dagen de stad een beetje onder de knie hebt. Eerst de chiang in de kamer: Pattaya is zeker nog niet op niveau van 2019 en je kunt jezelf zorgen maken over de ‘kwaliteit’ van de dames…maar er lopen nog steeds tienduizenden hoeren rond en op het moment zijn de mannen overal in de minderheid. Op een gemiddelde avond op soi 6 zakt de verhouding echt niet onder de 4 dames per kerel. Ook ben je gewoon de hele dag aan het flirten. Vanaf de bathbus met een meisje op een scooter (soms wat gevaarlijk als je in beweging bent), meisjes in wisselhokjes die je vrolijk toelachen bij het langslopen, dame van mijn eigen leeftijd die roept dat haar vriendin mijn line wil (en die twee runden gewoon een supermarktje); ik liep gewoon de hele dag met een glimlach op mijn gezicht:). Daarnaast is het goed om te zien dat de stad constant aan het ontwikkelen is. Elke week openen er bars, hotels, restaurants etc.

In Pattaya ligt wel het gevaar voor FOMO op de loer. Ben je in Tree Town, ga je toch nog maar even kijken hoe Walking Street is, zie je een berichtje over een Gentleman’s Club in Soi Boomerang of Soi Bongkot, krijg je een Line van een meisje op Soi 6. Vaak heb je de beste tijd als je gewoon in een leuke plek gaat zitten en daar blijft zonder te veel met andere opties bezig te zijn. Ik ben hier niet erg goed in:cool:.

Elders was er een tijdje terug wat discussie over de prijzen in Thailand. Veel dingen zijn duurder geworden en het kan best dat dit nu ook voor hotels geldt. Ik heb al mijn kamers voor minder dan 25 per nacht geboekt en ik zat in Acqua, Amber en Page 10 (allerminst budget, zullen de Pattayakenners weten). Hoewel ik absoluut geen zin heb in een culinaire paragraaf, toch even een lans breken voor Kungs op Soi Lenkee. Goed ontbijt, lekkere broodjes, super smoothies… en de smashbugers die ze aan de overkant serveren zijn ook top. Een stuk beter dan de Cheap Charlies (ed) die voor 20 baht minder ook een ontbijtje serveren.

Goed voor we de verschillende ‘entertainment’ opties afgaan, was het opvallend dat ik net als de vorige keer een wat valse start had. De eerste twee dagen had ik een handvol meisjes (vooral op soi 6), die me vriendelijk toelachten… dan graag een drankje met me dronken, maar met smoesjes kwamen als het om een kamertje boven ging:confused:. En dit waren niet de meisjes die geen interesse tonen en wachten op een 25 jarige mooibooi (of een makkelijke Koreaan). Tamelijk irritant…maar wat vreemd is, is dat dit na die eerste dagen dus helemaal niet meer gebeurde:gruebel:.

Gogo’s en Walkingstreet
In de tijd dat ik in Pattaya was, waren er eigenlijk 4 gogo’s de moeite waard. Pin Up en Fahrenheit voor de line up en Windmill en Kink voor de actie boven. Windmill is altijd geinig met al die naakte meiden die gek doen, maar het zijn niet speciaal supermodellen. De meisjes zijn qua looks echt niet beter dan de meiden in soi 6 of in Tree Town… dat maakt het onwaarschijnlijk dat je er 3 keer zoveel voor gaat betalen.

In Kink zijn de meiden wat mooier en boven is een leuke sfeer. Wel veel Amerikanen die zich gedragen alsof ze in een stripclub thuis zijn. Veel geld over de balk en de meiden gaan behoorlijk snel door hun drankje heen. Je kan ze dan een beetje bepotelen, aan de poes zitten als je wilt… maar een tongzoentje zat er niet in (in andere gogo’s die wat conservatiever zijn, kwam dit makkelijker).

Fahrenheit en Pin Up zijn indrukwekkend als je binnenkomt. Heel veel meiden, en je denkt meteen ‘goede line up!’. Maar in de praktijk kon ik er niet veel mee. Op hun podium afstandelijk en als je goed kijkt zijn er toch vaak dingen die niet bevallen (veel neptieten, nepneuzen, neplippen…als ze een inhouse plastisch chirurg zouden hebben, was dat de grootste inkomstenbron geweest). De aziaten lopen hier wel warm voor… en op een gegeven moment was het bijna een principe zaak dat ik een gogo meisje wilde (loop niet altijd met 10000 baht rond)… maar tevergeefs. Misschien ook omdat die drankjes (in alle gogo’s) ongeveer 2 keer zo snel gaan als elders en dan had ik al snel zoiets van ’prima, zie je later’. Dit gold trouwens ook voor andere gogo’s (Dolls, Bliss, Queen). Niet mijn scene, zeker als je al weet dat je minsten 4000 kwijt gaat zijn voor de directe onderhandelingen (en barfine).

Gentleman’s clubs
Dit is de “nieuwe” hype, waar vooral de expats en retirees niet over uitgepraat raken. Gesloten barretjes, waar binnen nogal makkelijk tot actie wordt overgegaan en zowel seks als bier goedkoop zijn. Ik denk dat het echte pluspunt is, dat de barretjes gesloten zijn en die kerels er dus heen kunnen zonder dat hun Thaise ‘vriendinnetje’ er achter komt.

Ik ben in een handvol van die clubjes geweest en over het algemeen zijn de dames ouder en toch een niveautje lager dan elders. Ook heb ik van die naakte gekkigheid binnen nooit veel gezien. Vaak zitten de meiden ook buiten en als je eenmaal binnen bent… zitten ze nog steeds buiten, en jij in een lege club. In de door een landgenoot gerunde club Amsterdam op soi Bongkot liep wel een mooie dame rond. Zoals de norm is, ga je met je drankje naar een hoekje (met gordijn voor als er gepijpt moet worden ofzo)… maar dat bleef voor de rest tamelijk afstandelijk. De gemiddelde soi 6 dame gooit haar kont en tong er beter in, open bar of niet. Werd ook duidelijk dat madame niet graag zoende en pijpte, maar dat ze wel 1500 wilde in plaats van de gangbare 1000 baht. Laten we zeggen dat het niet de 500 baht waren die me om de check bin lieten vragen. Voor mij was het niet veel in de GC's.

Thaifriendly
De app vol met hoeren. Voor de eerste maand had ik een premium account… maar op basis van die foto’s vind ik niet heel veel dames interessant. Ik merk het ook met de reguliere barmeisjes: vaak is een lach of uitstraling dat mijn interesse wekt (in Azië). De meiden die me uit do foto’s online interessant lijken, zijn zelden de dames waar ik bij beland. Uiteindelijk iets van 7 dames een bericht gestuurd (waaronder een meisje dat ik in 2019 nog een keer of 6 geneukt heb:redface:). Drie stuurden geen reactie, de andere 4 hebben mijn bericht niet eens gelezen.

Na het verlopen van de premium, heb ik wel contact gekregen met een meisje dat haar line in haar profiel had staan. Afgesproken…natuurlijk te laat. Uiteindelijk veel wachten (op respons, op definitieve afspraak, tot ze er echt is). Het was wel dezelfde dame… maar duidelijk opgeschoond en een paar jaar ouder. Wel een tijdje geneukt, maar weinig klik… op het punt dat tongzoenen van mij ook niet hoeft zeg maar. ‘Ik hoef niet altijd klaar te komen…’ Niet voor mij dus, dat Thaifriendly.

Massage
Nu komen bij categorieën waar ik wat meer gebruik van heb gemaakt. Massage heb je in 1001 smaken in Pattaya. Eerst een paar waar ik geen gebruik van heb gemaakt: 1 de authentieke massages van dames die je niet eens zou willen neuken; 2 de grote massage toko’s op beach road en second road. Niet uit principe, want deze lijken me best ok… en waarschijnlijk kun je ook wel een handjob krijgen ofzo; 3 de Soapy massages, waar je voor ongeveer 3000 een body to body met full service krijgt. Paar keer binnen geweest, maar de ‘fishbowl’ met dames spreekt me niet aan. Veel meiden die proberen zo ‘licht’ mogelijk te zijn…en eigenlijk vind ik er gewoon niet zoveel aan als het ‘programma’ al van tevoren vaststaat (kwam ik in Vietnam ook achter).

Na ontelbaar keren door de straat te lopen, ben ik nu wel een keertje bij een ‘massage’ in soi Honey binnengestapt. Dames in normale kleding en ik wist al dat neuken de norm is hier… waar ik achter kwam, is dat de massage zelf echter niet vaak plaatsvindt. Boven heb je een kamer met 7 of 8 bedden, die elk met een combinatie van gordijnen en wasknijpers wat privacy kunnen creëren. Hier valt al op dat het meisje zich ook meteen uitkleedt, na een gezamelijke douche ben je direct aan het zoenen…en whatever volgt (alleen pijpen kan ook). Gezellig om in de verte ook andere stelletjes te horen. Dit lijkt me meer iets voor de doorgewinterde hoerenlopers dan de groene first timers die een ‘vriendinnetje’ zoeken. Service was overigens prima in orde, met alle bovengenoemde goodies. Was ook het lichtste meisje van de vakantie denk ik: 38 kilo:eek:.

Dan de wat ‘normalere’ massages rondom soi Bhuakao. Deze zijn leuk omdat er altijd wat innuendo is, het is nooit ‘alleen massage’. Altijd een seksueel tintje. Ik kan er zelf geen pijl op trekken wanneer alleen een handjob mogelijk is, of ook meer. Een specifiek tentje met nogal jonge meiden (kruising soi Diana en soi Bhuakao) had kennelijk als standaard dat pijpen en neuken mogelijk zijn. Ik hoorde een meisje zelfs tegen iemand zeggen dat ze niet aan massage zonder extras deed . Neuken aan de prijs voor 1500…extraatje ook nog mogeliijk. Maar goed, 19 jaar, mooi en eenmaal uitonderhandeld bijzonder lekker (en service was ook in orde). Mooie meiden met een lekker lijf hebben het soms makkelijker he. Andere toko’s waar ik werd verleid om binnen te gaan, bleken vaak alleen handjobs te geven…en niet happy als het dan niet hoeft.

Laatste 4 of 5 dagen had ik zo een meisje (19) die alleen maar handjobs deed; toen ik vroeg of boomboom ook kon, was het antwoord ‘ja… maar niet ik, ik haal mijn collega wel even’. Dat was dus niet de bedoeling:rolleyes:. Zij wel happy met alleen massage (ruim een uur voor 250 baht…7 euro). Massage was goed, dus ik kwam elke dag wel een keertje terug. Erg plagerig: nagel langs mijn scrotum, ik haar dijbeen of kont wat strelen als het uitkwam… erg geinig. Elke keer had ze ook zo een vraag, die nogal een beerput opende: ‘Weet jij hoe ik een sponsor kan krijgen’… ‘Ik hoorde van een vriendin: onlyfans, ken je dat?’. En dan lagen we samen op dat bed toekomstige werkzaamheden te bespreken. Mijn ‘maar dat werkt beter als je ze neukt’ werd begrepen, maar toch kreeg ik een klap:biggrin:. Overigens ging er in mijn laatste week nog een verhaal rond van een kerel die op zijn eerste dag een barmeisje ten huwelijk heeft gevraagd en 3 dagen later was de bruiloft (daar heb ik nog foto’s van gezien)…een van mijn barmeisje ook die me om advies vroeg over een overboeking die na 3 dagen nog niet op haar rekening stond (met heel duidelijk de tekst ‘For your grandmother’ in de transfer bevestiging). Moest ook erg hard lachen dat ze precies 1.50 baht op haar rekening had staan.

Goed we dwalen af. Massagetoko’s leuk om een beetje te ontdekken. Sowieso de moeite waard om regelmatig te doen.

Barmeisjes (Tree Town en omstreken)
Eigenlijk is dit moeilijk om onder 1 categorie te plaatsen. Je hebt rond Treetown en soi Bhukao veel verschillende soorten barretjes. De open bierbarretjes in het restant van Soi Made in Thailand. Bars die meer gogo’s lijken (Playgirlz, Stunners Club, Pink Lady) en dan de wat nieuwere open barretjes in Tree Town, maar ook richting LK metro. De prijzen niet heel uniform… denk dat je van 1500 moet uitgaan, of daarheen onderhandelen.

Paar meisjes hier opgepikt, wat altijd tot leuke tijd in mijn hotel leidde. Ook vaak een optie om later buiten de bar om te boeken (Line is your friend)… al werd mijn poging om dames aan het begin van de middag te regelen (tik ontwikkeld in 12 jaar saunaclubben), meestal gecountered met ‘ik kan om 18 uur komen’:angryfire:. Ach ja ze neukten lekker… meer details, wordt een ellenlang verhaal; dit voldoet wel.

Barmeisjes (soi 6)
Tja, voor ons soort hoerenlopers blijft soi 6 toch lekker makkelijk. Geen gedoe met hotels en weet ik wat. Gewoon even testen met een drankje en boven aan de slag. Daarbij is de standaardprijs bekend en meiden die meer willen zullen dat van tevoren ter sprake brengen (beetje onderhandelen en een paar honderd baht meer vond ik niet zo een issue). Als het niet bevalt, zijn er nog tientallen andere barretjes. De meeste bars hebben tussen de 10 en 15 dames, en vergeleken met de bars hierboven beschreven veelal jongere dames. Zo een 400 dames daar nu:betrunken:? Misschien meer.

Hier heb ik de meeste meisje opgepikt en op 2 na was het altijd van ‘naar tevredenheid’ tot ‘zeer goed’. Ik kwam er redelijk snel achter dat al te veel solliciteren niet echt nodig was, omdat zelfs relatief afstandelijke tieners vrolijk hun tong in mijn muil propten op de kamer en ook verder de 1000 baht waard bleken. Daardoor werd deze kid ‘ too cocky’ en ging ik naar boven met een meisje dat niet heel veel zin leek te hebben (kende haar al een beetje… maar lang verhaal) en waarschijnlijk vooral door de andere meiden die ons aan het aanmoedigen waren naar boven te gaan. Meisje van 18 dat boven niet meer wilde zoenen, pijpen ook niet, ik kon neuken zei ze met haar armen gekruist op de borst…laat maar:rolleyes:. Tweede slechte fit was een meisje bij Red Point dat me door een Brit in Tree Town was aanbevolen. Op de een of andere manier wil ik al een tijdje iets doen in die toko, maar komt het er niet van. Meisje is mooi met een van de beste lijfjes van de trip. Ook wat ouder (bijna 30)…en heeft 100% haar programma dat ze af wil gaan. Dat werd gewoon helemaal niks, deed me denken aan dames als Nicole (Venus) en Valeria (Samya, GT, PHG). Door velen gewaardeerd, maar ik knap er helemaal op af.

De rest van mijn meisjes hier was tussen de 19 en 25. Met de meerderheid onder de 22 (dat is dus prima mogelijk in Pattaya). Dit geeft waarschijnlijk ook aan wat ik in een sessie zoek. Iets van een echte reactie en geen vastgelegd programma:). Er zijn best veel meiden die met hun standaard spiel beginnen, zolang je ze er maar uit kan krijgen. Ik zal eerlijk zijn, een aantal van ‘mijn meisjes’ was echt ‘fresh from the farm’… na het douchen lagen die op bed, ogenschijnlijk zonder echt te weten wat zou moeten volgen. Waren de leukste sessies:tongue:, zonder dat je het als ‘topservice’ kan omschrijven. Oraal komen ze zelf niet echt op bijvoorbeeld. Gewoon naast ze op bed gaan liggen, beetje zoenen, beetje langs buik of been naar de kut en in no time worden je vingers ‘bereden’. Dan zie je wel wat het wordt: hard neuken, knuffelseksen, rolt zij op jou, trekt ze jouw op haar…time will tell:biggrin:.

Een van deze meisjes lag letterlijk met haar hoofd op de tafel buiten omdat ze zich verveelde (enige van de bar buiten). Ik had net een van de slechte sessies gehad en was eigenlijk op weg naar de Baht bus… erg enthousiast om een drankje te doen binnen(of dat iemand haar sowieso aansprak). Was niet heel spannend omdat ze vooral aan het kijken was wat er gebeurde met de anderen die er werkten… toen we naar boven gingen (zoals gezegd, sollicitatie was niet echt noodzakelijk) moest haar nog worden uitgelegd dat ze eerst alle glazen en flessen even moet opruimen. Op de kamer een lekkere teenie die wat schuchter begon en daarna prima meedeed. Nog nooit iemand zo blij gezien toen ik 100 baht (nog geen 3 euro) tip gaf:redface:. Volgende dag liep ik langs terwijl ik eigenlijk op zoek was naar iets nieuws. Op straat al een tong in mijn mond en direct mee naar boven gesleept (nadat ik voor de kamer betaald had natuurlijk). Supersessie! Ruim een week later was ik weer terug in Pattaya en nergens meer te bekennen. De meiden in haar bar waren nieuw en kenden haar ook niet.

Andere teenie zou mijn meest geboekte meisje worden. Waren de laatste weken en met een lief lachje werd ik verleid laat op de avond. Zo een pokke Nightwish bar met meer wattage in de boxen dan IQ in het hoofd (van de manager) – helaas een route die te veel soi 6 barretjes nemen: veel lawaai en meer zuipen dan neuken - waardoor het letterlijk een half uur duurde voor ik erachter kwam dat 'I no speak Inglis'. Ondertussen constant met haar kont op mijn kruis, tongzoentjes, met tietjes spelen enzo. Natuurlijk ook de dreaded 4-op-een-rij (de alcohol helpt op een gegeven moment:redface:). Niet tegenover elkaar, maar zij bij mij op schoot vanaf dezelfde kant spelend. Zoals eerder aangegeven: attractief en dominant en die kleine kon niet bepaald tegen haar verlies; beetje Roemeense trekjes, misschien klikte het daarom wel:tongue:. Was nog lastig om expres te verliezen (dan waren de tongzoenen meteen een trapje enthousiaster). Gedurende de week werd haar/ons spel overigens snel tamelijk goed, waarbij er veel remises waren of er gewonnen werd omdat er geen keuze meer was waar je schijfje te gooien. Was ook net schaken: de eerste 10 schijfjes waren standaard openingen… ik betrapte me erop dat ik op een gegeven moment er echt even voor ging zitten toen ze een van de eerste schijfjes op een ongebruikelijke plek zette:huch:. Maar goed, eenmaal op de kamer (pas een dag later voor het eerst…omdat ze dusdanig lang met drankjes deed dat de toko al ging sluiten en ik had niet echt zin om haar mee naar mijn hotel te nemen) lag ze altijd verlegen in handdoek gewikkeld op bed, wat ik dan afpelde…en tot snoezige knuffelseks leidde. Allemaal heel lief en zoet…ik ken genoeg ijsberen die ik haar niet zou kunnen aanraden. Één keertje meegenomen naar mijn hotel; moet de eerste keer met klant naar een hotel zijn geweest (ook minder dan een maand in de bar… toen ik vertrok) en ze hield me hand stevig vast bij de grote ladyboy bij de receptie (in de meeste gevallen laat je het meisje zelf haar ID ding doen bij de receptie) en na wat heen en weer mocht ze mee naar boven. Mogelijk willen ze eigenlijk alleen boven de 20 toelaten. Hoe dan ook, hotelkamer werd met grote ogen goed gekeurd. Was erg leuk en zij was ook mijn laatste meisje in Thailand. Uurtje voor mijn taxi naar het vliegveld vertrok mijn laatste kwakje gedropt. Krijg elke paar dagen nog een Line sticker met zoenende teddyberen ofzo van haar:). Zoveel leuker dan een dame die me ‘geweldig kan pijpen’.

TIT
Nou zou ik bijna nog mijn ‘this is thailand’ ervaring vergeten. Aan het begin van mijn tweede stint in Pattaya, liep ik langs een aantal barretjes en een dame probeerde me tamelijk enthousiast naar binnen te krijgen. ‘He’ dacht ik, want ze kwam me nogal bekend voor. Zoals zo velen, heb ik tijdens de pandemie nogal wat youtubekanalen gevolgd die zich op Thailand (en voor mij ook Vietnam) concentreren. Ze leek sprekend op een dame die een ‘recurring supportive role’ speelt op één van deze kanalen. Was meer om dit te testen dat ik bij een volgend rondje wel naar binnen ging. Ze gebruikt dezelfde naam en later hadden we het zelfs nog even over youtube (zonder dat ik heb laten blijken haar daar wel eens te hebben gezien). Verrassend, want dit is een Thailand kanaal en niet speciaal een Pattaya kanaal… daarbij wordt er tamelijk de best gedaan om aan te geven dat dit meisje geen barmeisje is (eerlijk is eerlijk, ze heeft andere inkomensstromen en is als het goed is inmiddels bargirl af).

Hoe dan ook, een leuke en prettig gestoorde meid. Ook de oudste deze trip, midden in de 30 (je zou bijna kunnen zeggen, van 'vergelijkbare leeftijd). Tussen algemeen geleuter en het bespreken van verschillende werkzaamheden, had ik tamelijk constant haar kont in mijn schoot twerken en werd er behoorlijk wat afgelebberd (terwijl het voor de rest een toch wat bedeesde bar is). Volgens mij was de eigenaar ook jarig ofzo, dus kregen we nog wat brokken net geroosterd varken voor ons neus. Al tongzoenend werd me wel duidelijk gemaakt dat barfinen er niet in zat, wegens de rode klats:rolleyes:. Dat smoesje hebben we eerder gehoord. Ik zat er niet heel erg mee, want na 3/4 drankjes ofzo (nog wat gratis shots geloof ik) zei ik iedereen gedag, liep naar second road en iets van een kwartier later zat ik tot mijn noten in een bekende op soi 6:tongue:.

We hadden iets gezegd over een paar dagen later, maar ik verwachtte niet zo veel. Wel elke dag berichtjes over ‘morgen’ ofzo. Eenmaal zover, bleek ze lichamelijk niet helemaal in staat af te spreken (ok…:cool:). Volgende ochtend appte ze weer, want ze bleek (bijzonder) dichtbij mijn hotel te verblijven. Maar even langs gegaan en haar een beetje met de fysieke ongemakken geholpen, was bijna zo een zuster pakje gaan kopen die ze overal verkopen voor de barmeisjes. Voor de rest gezellig en veel gelachen. Geholpen met douchen enzo… en zoals dat gaat ben je zo weer aan het bekken, wat in deze situatie nogal snel tot andere..eh, penetraties leidt. In de vroege middag zo een paar keer semi voorzichtig ons ding gedaan, waarna ik redelijk makkelijk eruit werd gezet omdat ze slaperig was van haar medicijnen. Later die avond, nacht eigenlijk, werd ik wakkergebeld omdat ze geil was en geen kennelijk geen klant (was toch naar de bar gegaan). Mopperend een shirt en broek aangedaan en naar haar toko gestrompeld. Weer wat geneukt terwijl ik me bedacht dat slapen ook fijn is:cool:. Was wel een leuke nachtsessie overigens… ondanks dat we qua seks echt heel slecht bij elkaar passen.

De volgende ochtend had ik een vlucht naar elders (vandaar het slapen) en toen ik een paar weken later weer terug was, liep ik haar bij mijn eerste rondje Tree Town weer tegen het lijf (was nog niet eens officieel ingecheckt:cool:). Ze had net zo een octopus gekocht die nog leeft terwijl je hem opeet. ‘Zie je straks misschien wel in de bar’. Bleek haar laatste dag te zijn, omdat sommige van haar andere activiteiten zoden aan de dijk begonnen te zetten. Paar drankjes gedaan en enigszins bij tijd toch even naar mijn hotel, zodat ze op tijd terug zou zijn om met haar collega’s een beetje te feesten. Enorm in een deuk gelegen over hoe ontzettend we niet bij elkaar passen in bed. Zij ‘I want you to fuck me hard’… ik ‘can I have a cuddle’:).

Later nog een paar keer tegen het lijf gelopen en tegen beter weten nog eens met elkaar in bed beland. Meer van hetzelfde…maar veel lol met een leuke meid. Daar veel van de situaties nogal ambigu waren, was het monetaire deel steeds wat onduidelijk. Eerlijk gezegd heb ik er een aantal keer niet eens aan gedacht. De keer dat ik haar uit de bar meenam, was de enige barfine die ik heb betaald… en haar ook, al vond ze dat niet nodig. Voor de rest een keer een duizendje toegestopt toen ik haar in de bar zag en zei ‘ik heb je niets gegeven laatst’, ze had er niet eens meer aan gedacht. Had ze wat geld om shotjes voor collega’s te kopen.

Ik eindigde 3 jaar geleden met “Ergens heb ik het idee dat ik hiermee Pandora’s box heb geopend…”
That box is well and truly open!

mager
19 oktober 2022, 02:51
Vrije Jongen, wat een mega goede review.
Ben 2 weken in Pattaya geweest, 3 jaar geleden, en denk er regelmatig aan om te emigreren daarnaar :)
Heb een vraag voor je: ben je ook mooie jonge dames tegengekomen die anaal deden?
Zijn de Thaise meisje niet erg klein geschapen? als je zelf nogal fors geschapen bent, past dat dan wel bij die thaise meisjes?
En ook: hoeveel dames deden het pijpen zonder condoom?
Ik kijk al uit naar een volgende review van je!

WANDELAAR5
19 oktober 2022, 07:12
In Thailand gaat alles zonder condoom. 72% van de DVPs heeft HIV. Er is zelfs een onderzoek gedaan bij een paar bordelen waar dat percentage op 100% lag…
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/8019015/

Ik zou daar alles met eigen meegenomen condooms doen, maar dat is uiteraard jouw eigen keuze.

Dennis
19 oktober 2022, 07:39
In Thailand gaat alles zonder condoom. 72% van de DVPs heeft HIV. Er is zelfs een onderzoek gedaan bij een paar bordelen waar dat percentage op 100% lag…
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/8019015/

Ik zou daar alles met eigen meegenomen condooms doen, maar dat is uiteraard jouw eigen keuze.Dat zijn hele achterhaalde cijfers en dito onderzoek. Mei 1994? Lees ik dat goed?

Maar ja, in Thailand wordt veel zonder condoom geneukt, zowel binnen als buiten de prostitutie. Dus als je op zoek bent naar PZC of NZC, dan vind je dat heel eenvoudig. Toch lijkt me 72% een heel hoog percentage. Het zal zeker hoger liggen dan in Nederland, maar ook in Thailand wordt verplicht getest in de gogos en beerbars. En ja, een vervalste verklaring is ook niet onmogelijk, maar in een jaloerse omgeving als een gogo of beerbar ligt dat ook zo op straat.

Het is inderdaad verstandig eigen condooms mee te nemen. Kwalitatief zijn Aziatische condooms prima, maar qua maatvoering zijn ze altijd, net als kleding, een beetje klein. Beter dus zelf meebrengen

Dalton
19 oktober 2022, 10:21
Het beste condoom is die met een stevige binnen voering.

wervelwind
19 oktober 2022, 13:39
In Thailand gaat alles zonder condoom. 72% van de DVPs heeft HIV. Er is zelfs een onderzoek gedaan bij een paar bordelen waar dat percentage op 100% lag…
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/8019015/

Ik zou daar alles met eigen meegenomen condooms doen, maar dat is uiteraard jouw eigen keuze.

Overdrijven is ook een vak…
ALLE dames waarmee ik me in Thailand heb vermaakt (behoorlijk wat ondertussen) begonnen zelf over condooms. Ik denk dat er sinds dat rapport het een en ander veranderd is.

Wentelt Eefje
19 oktober 2022, 15:00
Er ligt een Thailand met (zijn) geheel eigen statistieken in de bubbel van W5.

JonnyFontane
19 oktober 2022, 15:25
Het beste condoom is die met een stevige binnen voering.

Zo'n rode Pirelli zeker?

vrije jongen
19 oktober 2022, 17:49
PMC is in ieder geval geen ding daar. Anaal heb ik zelf nooit gevraagd, maar van wat ik elders hoor staat het vaker op het menu dan in de clubs.

Over die onderzoeken ga ik maar niet veel meer zeggen...70+%[emoji1787]

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

Wanderer13
19 oktober 2022, 20:26
Dat zijn hele achterhaalde cijfers en dito onderzoek. Mei 1994? Lees ik dat goed?

Maar ja, in Thailand wordt veel zonder condoom geneukt, .......... Toch lijkt me 72% een heel hoog percentage.
Het is inderdaad verstandig eigen condooms mee te nemen. Beter dus zelf meebrengen

72% lijkt inderdaad hoog, en de cijfers zijn heel oud. ik vraag me af of dat gold voor de op buitenlanders gerichte markt of elders. (Thailand heeft diverse prostitutie markten)
Ik heb geen zin om het jaartal op te zoeken, maar de volgende anekdote: toen HIV opkwam, maakte de overheid zich zorgen over de verspreiding via de beroemde soapie massage paleizen. De maatregel was eenvoudig: ze gingen naar alle paleizen en zeiden dat als er één HIV infectie tot een zaak te herleiden was, deze zaak direct gesloten zou worden. Sinds die tijd wordt er daar alleen met condoom gewerkt.

Het is niet nodig je eigen condooms mee te nemen: durex ligt in de toeristen gebieden bij elke 7-eleven, meestal bij de kassa. Ook de grote maten.

Of je zonder condoom wilt neuken moet je zelf kiezen. Onthoud dat Thaise dames wel eens een baby lenen om te tonen aan de man waarmee ze het zonder gedaan hebben om extra inkomsten te maken.

Dennis
20 oktober 2022, 07:13
72% lijkt inderdaad hoog, en de cijfers zijn heel oud. ik vraag me af of dat gold voor de op buitenlanders gerichte markt of elders. (Thailand heeft diverse prostitutie markten)
Ik heb geen zin om het jaartal op te zoeken, maar de volgende anekdote: toen HIV opkwam, maakte de overheid zich zorgen over de verspreiding via de beroemde soapie massage paleizen. De maatregel was eenvoudig: ze gingen naar alle paleizen en zeiden dat als er één HIV infectie tot een zaak te herleiden was, deze zaak direct gesloten zou worden. Sinds die tijd wordt er daar alleen met condoom gewerkt.

Het is niet nodig je eigen condooms mee te nemen: durex ligt in de toeristen gebieden bij elke 7-eleven, meestal bij de kassa. Ook de grote maten.

Of je zonder condoom wilt neuken moet je zelf kiezen. Onthoud dat Thaise dames wel eens een baby lenen om te tonen aan de man waarmee ze het zonder gedaan hebben om extra inkomsten te maken.

Condooms liggen er inderdaad in elke 7/11! Zelfs die in kleine dorpen (ok, de winkel mag ook een Family Mart, Big C Minimart of Tesco Lotus Express zijn). Edoch, qua maatvoering is niet altijd de Europese maatvoering gebruikt is mijn ervaring. Daarom neem ik ze liever zelf mee, want een te klein condoom is niet lekker neuken.

Ook een anekdote mijnerzijds; eind jaren 90/ begin deze eeuw hingen er in elk toilet van restaurants, bars, gogo's pamfletten of stickers die testen op Hiv aanboden (rond de 1000 baht kostte het volgens mij). Die zie je tegenwoordig nergens meer. Blijkbaar is dat geen verdienmodel meer en/ of komt het gewoon minder voor .

Maar hiv (of welke soa dan ook) kun je ook buiten de prostitutie oplopen. Menig Thai neukt om diverse redenen zonder condoom. Bijvoorbeeld omdat ze officieel niet getrouwd zijn (en dan heb je dus geen seks), omdat ze wel getrouwd zijn, maar buiten de deur neuken. Dan loop je niet de 7/11 in voor condooms, want waarom zou je die nodig hebben? En in roddelziek Thailand hoef je niet op enige discretie te rekenen als je gezien wordt. Thaise jongeren neuken ook. Maar buiten de grote steden is sinsot (bruidsschat) nog steeds gebruikelijk. Zelfs als het niet leidt tot een huwelijk of zwangerschap, dan kan de familie van het meisje/ jongevrouw geld eisen vanwege het feit dat het meisje onteert is. Het kopen van condooms is dan natuurlijk een sterke aanwijzing dat er geneukt gaat worden. Die verdenking wil je niet op je laden als jongeman. Dan liever de gok wagen en zonder condoom neuken.

Even terug on topic; in Thailand kan alles; met condoom of zonder. Even makkelijk. En hoewel geen ervaring ermee, er kunnen veel extremere dingen dan anaal vrij eenvoudig, dus dan is iets simpels als anaal een makkelijke manier om extra geld te verdienen.

noglangnietuitgewandeld
20 oktober 2022, 11:38
Condooms liggen bij de 7/11 en soortgelijke winkeltjes, dat klopt. Maar met Thaise tekst erop. Dan weet je nog niks. En heb je kans dat je na gebruik de ringen in je snikkel hebt staan. Ik had een keer het geluk dat er een bargirl bij me stond die me zag peinzen welke soort ik zou nemen. Het was toch harder gegaan dan ik vooraf ingeschat had.
What you look for, big size? Then take these. Probleem opgelost. Bij de Albert Heijn zul je dat niet gauw meemaken.

Verder is er in Bangkok Sukhumvit Road soi 12 een restaurant met de veelzeggende naam Cabbages and Condoms. Als ze dat mapje met de rekening overhandigen, dan vind je daar twee condooms in. Hm I see, you want two times tonight. That's why you took me here. Aardige hint, maar het was zo te zien dat het niet zou passen. Ik ben geen Jap.

Dennis
20 oktober 2022, 17:22
Ik ben geen Jap.

1,2,3: 1 minute, 2 inches, 3k baht. Japanners in Thailand [emoji6]

vrije jongen
21 oktober 2022, 09:24
Je hebt ook een cabbages and condoms in Jomtien (of net Pratamnak).

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

JPtoo
6 november 2022, 12:43
Voor iedereen die er aan denkt om (voor de eerste keer) naar Pattaya te gaan een tip. Bekijk de vlogs van "Everything Pattaya" . Bakken informatie en tips die grotendeels correct zijn.

vrije jongen
22 september 2023, 21:36
Inmiddels dus de ‘derde keer in Pattaya’. Inmiddels vind ik mijn weg er wel redelijk en ik heb me weer goed vermaakt, al waren er wat minder ‘this is Thailand’ gevalletjes dan een jaar geleden. De seks was eigenlijk zonder uitzondering in orde en vaak beter dan dat; ook aardig was dat ik tijdens een deel van mijn verblijf (of verblijven) in Pattaya gezelschap had van een hier ook wel eens actieve landgenoot, welke enkele jaren geleden meer dan een kleine rol heeft gespeeld in mijn beslissing om überhaupt naar Thailand te gaan. Laten we hem Fritsie noemen:tongue:.

Als niet meer echt newbie is er eigenlijk niet zoveel aanleiding om weer alles door te lopen alsof je het voor het eerst ontdekt hebt. Dus we doen het zo op een wat andere manier. Valt wel op te merken dat de prijzen wat hoger zijn dan in het verleden; zo is het op soi 6 van alles tussen de 1000 en de 2000 en in tegenstelling tot een jaar geleden, melden dames die 1500 of zo willen dat soms ook pas achteraf. Meestal was dat na goede dienstverlening, dus ik koos ervoor om niet te moeilijk te doen over die 13 euro. Sowieso handig dat de euro boven de 38 staat en stond, dat is toch wel een verschil met 2019, toen het net 33 was.

Goed, hoe gaan we deze trip dan doen: aan de hand van een Schotse kerel die wekelijks wat rondrijdt op zijn ebike:biggrin: en laat zien wat er gaande is in de stad (tijdens low season nu). Hieronder beschijf ik via time stamps wat ervaringen.


https://www.youtube.com/watch?v=2_Gaueg8OW0&t=1149s

0.00 Hij begint op het punt waar Soi Bukhao aan Tree Town grenst. Veel koffie- en eetentjes hier, maar ben volgens mij nooit de barretjes hier binnengeweest.

1.02 Die karretjes overal zul je nog veel zien. Net als vroeger in Freude, komen de kleding- en schoenenverkopers hier aan de deur:).

1.50 Hier links kun je doorsteken naar soi Honey, vol met massagetoko’s en wat goed gelegen hotels.

2.44 In dit deel van Tree Town doen de bars hun best om elkaar te overstemmen, wat vooral veel lawaai betekent. Candy floss doet daar ook aan mee, maar heeft wat actieve en goede dansers. Lijkt er op dat je die niet kunt meenemen, maar lady drinks doen ze maar al te graag. Meisje dat helemaal links staat te dansen is erg energiek en vrolijk (was me al vaak opgevallen in de normale Candy bar ook). Drankje mee gedaan, maar Fritsie had wat moeite met het duidelijke professionalisme dat er vanaf straalde en verborg dat niet:tongue:… dame bevestigde het punt, door hier knap omheen te werken en zich maar wat meer met mij bezig te houden. Zo een danserbody voelt toch duidelijk anders dan een normaal meisje en ik heb geen idee meer hoe ik dat te weten ben gekomen:gruebel:, want echt hands on is die toko niet. Danny’s sportsbar aan de overkant is overigens best een goede plek om wat sport te kijken.

3.19 De Buzzin bar, gelinkt aan het youtube kanaal dat veel Pattaya content post.

3.34 Helaas gaat de Schot hier naar links… in het tweede filmpje kom ik nog wel op dit overgeslagen hoekje terug.

4.07 Made in Thailand: de traditionele bierbarretjes. In soi 7 zie je deze ook veel. De straat ging in het verleden door tot aan 2nd road, toen zouden er condo’s komen, toen weer niet: de nieuwe barretjesstraat gaat 1 oktober open onder de naam Myth Night. Bijzonder goed nieuws, want dat betekent dat je veel makkelijker – minder omlopen - naar 2nd road komt als je in deze hoek een hotel hebt. Die hotels worden voor mij nu een stuk aantrekkelijker dan tijdens mijn laatste 2 trips.

5.33 Markt met veel eetkraampjes en aan het einde de plekken waar dames make up laten doen enzo. Kun je overdag de nodige bardames spotten.

5.56 Bar op de hoek van de chicane en Witherspoons er tegenover zijn de perfecte plekken om onder een kopje koffie mensen te kijken overdag.

6.18 Mr Strachan start met een verhaaltje dat illustreert wat een mongolen er naar Pattaya komen. Bizar hoeveel van dat soort gasten er lijken rond te lopen; naar Pattaya gaan met zero ervaring in de pay6 en dan op zoek zijn naar een partner ofzo.

7.20 Soi New Plaza, weinig plekken in Pattaya waar het bier goedkoper is (zeker het stukje na 8.42). Dames eerder wat euhh, ervarener.

8.59 Feestje! Waarschijnlijk iemand jarig, en als er ook een varken op de grill ligt: waarschijnlijk niet een regulier staflid. Ballonnen geven dagelijks aan waar er een feestjes is en het eten wordt dan gratis met iedereen gedeeld. Britse pensionado's willen nog wel eens de feestjes aflopen om hun pensioentje wat verder te laten komen en die worden dan ‘Balloonchasers’ genoemd. Als je hieraan meedoet, wel zo aardig om bij de jarige job wat bankbiljetten vast te nieten op haar geldketting (ik bedoel dit allemaal heel letterlijk).

10.16 Een blik op een groot deel van de bezoekers op het moment. Links Aziaten die liever 3 x te veel betalen dan 2x en rechts Indiërs die graag met zijn driën erover heen willen, voor de prijs van 1.

10.30 De drie bars hier links op soi 7 worden allemaal gerund door youtuber Nick Dean (NDITV). Best leuke meisjes vaak, maar de muziek staat heel hard en het schijnt dat er belachelijke barfines worden gevraagd. Mogelijk dat dit wat beter is als je de dame short time meeneemt naar zijn A7 hotel, recht tegenover deze barretjes.

11.33 Lupa bar (nieuwste van de eigenaar hierboven). Samen met Fritsie hier een half uurtje gezeten, omdat het de levendigste bar in de buurt was. Viel ons snel op dat er wel heel veel mensen tegen hun telefoon stonden te schreeuwen. Bleek het verjaardagsfeestje van een ‘bekende’ Pattaya youtuber te zijn en die had dit feestje kennelijk aangekondigd (sowieso is die wereld tamelijk incestueus): NDiTV, Ride4Kicks, Chocolate man in Thailand en zijn sletterige vriendinnetje Fah op haar eigen live stream. Dan nog een aantal die ik niet kende, maar wel heel druk met de eigen telefoon in gesprek waren. Geinig om te aanschouwen, die malloten:).

13.10 Als je goed naar de promenade kijkt zie je daar wat freelancers staan. Veel dames als je wat verder doorgaat op Beach Road en af en toe nog iemand die de moeite waard lijkt, maar dat zijn er eerlijk gezegd niet veel.

14.18 Een Pattaya Icoon: Sailor Bar op soi 8, recentelijk bijna verdubbeld in size. Erg goedkoop en best lekker. Als je om middernacht nog een Penang Moo komt halen, kan het gebeuren dat de 40+ serveersters enigszins aangeschoten, een poging doen om je te versieren:annieengel:.

14.50 Veel live muziek in Pattaya en meestal best ok. Hier zeker het geval.

18.32 Tegenover de 3 Nick Dean bars…en ja, met dit beeld moet er toch wat gezegd worden:tongue:. Vaak mooie meiden, maar schijnt meer een bar te zijn om even wat te prutsen met de dames. Barfines duur en schijnen niet helemaal het concept te zijn. Drankjes verkopen is in Pattaya vaak veel belangrijker dan je klant in staat te stellen te neuken:mad:.

18.51 De beroemde bahtbus, waar je voor 10 baht Pattaya door kunt reizen.

19.08 Is dat een 6 serie? Bedenk je bij nagenoeg alle auto’s dat ze 100% importheffing hebben… dan valt de bpm bij ons nog heel erg mee.

20.30 Corner bar. Perfecte plek om even een watertje te doen in de middag en te kijken hoe soi 6 opstart.

20.54 Als je hier zonder kennis van zaken links afslaat, kan het even schrikken zijn. Als het er geen 1000 zijn in deze straat, dan zit het er niet ver vanaf. De eerste barretjes hier zijn relatief nieuw en zitten behoorlijk vol met jonge en vaak ook mooie meiden. De Koreanen komen hier veelal struikelend hun geld overhandigen. Vooral in 3 Angels, Omega, Mods (allen Nightwish group) en in mindere mate Fire aan de overkant. Betekent niet dat je als Farang hier niets te zoeken hebt, maar je bent niet de hoofd clientèle. In Mods een van de matigere sessies gehad met een heel strak meisje, die wel gewoon aan de Thaise servicestandaard voldeed…maar gewoon wat passief was. In Omega een heel goede dame gehad, die tegelijk niet en wel haar eigen wil had (sic). Enige dame die ik het gehemelte heb gewit deze trip (wat ook iets zegt over de kwaliteiten). In Fire een relatief nieuw meisje dat liet zien dat het ook makkelijk kan en binnen een minuut duidelijk had gemaakt dat ze wel wilde neuken en tien minuten later waren we dat ook aan het doen. Net als in het algemeen in Pattaya: gemiddelde leeftijd 20 of 21 (als je de 1 of 2 uitschieters niet meetelt) en gemiddeld gewicht 42kg of zo.

21.27 Aan de linkerhand Smoke&Mirrors, waar ze om de een of andere reden allemaal dildo’s in de bar hebben liggen (officieel zijn deze verboden in Thailand). Leuke Isaanprinces geschaakt die ik graag nog vaker had getroffen:love: (helaas was ik de laatste dagen van mijn trip wat ziek).

21.36 De barretjes tegenover de Queen Victoria Inn (kan me niet voorstellen dat het fijn is daar te verblijven). Zijn er een hele trits, drie kwart van de Night wish group. Enkele best aardige dames gedaan hier, waarvan ik je niet zou kunnen vertellen in welke bar ze werken.

21.49 Hier hebben we de Roxy en de Foxy. Het meisje dat op 21.51 begint te dansen vorig jaar eens gedaan… maar boos omdat het bij 1 keer bleef ofzo, en ik kreeg het niet over mijn hart om dan iemand anders mee naar boven te nemen. Thais hebben soms namen die bij ons in de buurt echt niet zouden worden geaccepteerd: Ao. In Foxy een erg slank en kortharig meisje, waar ik in ‘conversatie’ eigenlijk niet zoveel mee had, maar toen gaf ik een complimentje en gaf ze me een tamelijk geweldige tongzoen. Meerdere keren iets mee gedaan (op een van de Boeddha dagen kwam ze in mijn hotel langs)…seks goed of beter, connectie daarbuiten eigenlijk nul. Haar naam Khao, wat 'rijst' betekent:hammer:.

22.13 Dit is de beste plek op de straat om gewoon even een drankje te doen en te zien wat er allemaal gebeurt. Vooral Solo Club, Roxy Club en Spider Bar voor mij. Overigens is het met zijn tweeën veel relaxter om je op soi 6 te begeven dan alleen. Je hebt een makkelijk excuus om niet naar binnen te gaan en meiden benaderen je ook wat spontaner had ik het idee.

22.25 Lust laat maar weer eens zien hoe snel dingen veranderen in Pattaya. Vorig jaar veel tijd hier verbracht en er waren zeker 4 dames die ik wel zou willen doen. Deze trip 1 keer een drankje gedaan omdat Fritsie aan de tieten van een volkomen verbouwd drama wilde zitten (niet in de zin van ladyboy).

22.32 Kawaii, ze zijn allemaal binnen omdat iemand aan de bel heeft getrokken en voor de hele toko een shotje heeft gekocht. Geinige 21 jarige geneukt hier, die geen idee had wat ze aan het doen was… maar het was wel lachen en ze deed moeite.

22.43 Lollipop is een leuke tent, ook omdat je binnen in de airco wat kunt presalen… en dat gaat hier altijd tamelijk uitbundig en lang. Mijn allereerste kamer deze trip was hier, met de dame die zich nu omdraait (qua looks waarschijnlijk de minste deze vakantie). Midden twintig en zelfs een tijdje in Drenthe (!) gewoond. Het tongzoenen op de bank werd onderbroken omdat er even naar de Boeddha moest worden gebeden toen haar collega een paar slokken bier op de straat voor de bar gooide (doen ze elke dag en in elke bar). Daarna erg goede service.

23.07 Veel in deze toko (Playpen) rondgehangen met een meisje dat eigenlijk niet geweldig tongzoende, maar wel heel speels en geinig was. Meerdere keren mee geneukt en ze appte een keer toen ik het bij een drankje had gelaten, dat ze na werk langs wilde komen. Prijs besproken enzo en rond 2 uur kwam ze achterop de motor aangereden (zag er lachend, in normale kloffie en haren in de wind bijzonder leuk uit). Binnen een paar tongzoenen, kleren uit… ze ging nog even pissen, voor ze zich naast me nestelde, haar kont tegen mijn kruis drukte en het moment dat haar hoofd op het kussen viel… sliep ze:cool:. Eerst even gelachen en toen ook maar gaan maffen, wat alleen toch altijd betere slaap oplevert. Toen ik haar eindelijk wakker kreeg de volgende ochtend, was het al tegen 11 uur en moest ze direct weg dingen doen. Heb haar 100 baht voor de taxi gegeven en de keer daarna werd ervoor gezorgd dat er goed geneukt werd.

23.16 Hier (Nightwish bar, de originele eerste uit de Nightwish group) een leuk paarsharig meisje leren kennen en onder de investering van een drankje a 4 euro, elkaar tamelijk veel en langdurig zitten aflebberen. De volgende dag ook, maar meer kon die dagen niet wegens de rode klats. Helaas door het eerder genoemde ziektetje, daar op een later moment geen verandering in kunnen brengen.

23.38 Seduction vind ik eigenlijk helemaal niet zo een leuke bar en op het meisje dat ik een drankje had gekocht, was ik na3 minuten al uitgekeken… maar er liep hier toch een mooi meisje rond:betrunken:. Helaas nooit gelukt te pakken te krijgen. Als ik zelf een beetje op zoek was, was ze nooit aanwezig (in ieder geval niet te zien) en als ik dan eigenlijk net al geneukt had, zag ik haar zitten:cool:. Hier ook een wonderlijk moment… toen een kerel naar me toestapte en me in het Nederlands aansprak. Herkende me uit de saunaclubs:eek:. Als je dit leest: ik hoop dat je nog een goede trip hebt gehad;)!

24.17 Hier aan het einde van de straat kun je fijn een koffie of watertje drinken als je te vroeg op soi 6 bent en de dames eigenlijk nog niet zijn begonnen. Zoals je ziet gebeuren, stap je na je soi 6 avontuur op de bahtbus terug naar het centrum of zelfs helemaal naar Walking street. Walking street is niet echt om te neuken, met de prijzen die ze vragen. Wel om te clubben in Republic, Myst, 808, Insomnia etc. (als je minder oud bent dan ik). En de gogo’s zijn geinig om een drankje te gaan doen. XS en Pin Up zijn vol en hebben heel veel meiden. Sommige mooi, maar bij anderen vraag ik me af hoe ze ooit wat verdienen. Lijkt ook alsof ze een inhouse plastisch chirurg hebben. Dan is good old Windmill eigenlijk het leukste en aangezien Fritsie daar een Isaanmeisje had dat bepoteld moest worden;), ook best wat tijd doorgebracht. Niet de mooiste meiden, maar wel bijzonder leuke sfeer.


https://www.youtube.com/watch?v=Mw_U9iAzzUk

0.00 We starten bij Stunners een beetje op de hoogte van de uitgang van Made in Thailand en gaan richting Tree Town.

1.02 Links bij het gele wisselkantoor (TT heeft in de regel goede rates) is een straat met een aantal prima hotels: dichtbij de actie maar wel rustig. Meteen links om de hoek zit ook een massagesalon. Met een dame mid twintig een aardige massage gehad, waarna ze me steevast aanklampte als ik weer eens langskwam. Op een avond tamelijk bezopen, maar toegezegd en haar meegenomen naar mijn hotel. Was op zich prima in orde… maar we hadden het niet over geld gehad en ze wilde 2500. Dat was het zeker niet waard, maar goed is nog geen 70 euro… dus whatever. Wel irritant dat je daarna 5 keer per dag langs haar komt. Duidelijk dat je beter aan die regel vasthoudt: geen meisjes halen uit barretjes vlakbij je hotel.

2.34 We draaien nu naar het startpunt van het vorige filmpje. Het terrasje bij de cocktailbus is een plek met veel freelancers (zie ook 9.53), die ook veel op hun telefoon zitten. Waarschijnlijk om te kijken of ze iemand op ThaiFriendly kunnen scoren. Ik heb zelf 2 keer een meisje via TF laten komen, wat helemaal niet slecht was… maar op de een of andere manier toch leuker als je iemand in de bar tegenkomt. Het gaat nu direct ter zake… beetje hetzelfde als saunaclub vs prive afspraak. In mijn doelgroep (zie eerder) leek het ook wat lastiger om tot een overeenkomst te komen (uberhaupt antwoord, service, etc)… terwijl Fritsie dat met een ietsje oudere doelgroep toch behoorlijk makkelijk voor elkaar kreeg.

5.48 Tot nu toe niets nieuws, maar de Braveheart gaat nu de goede kant op.

6.05 ICU sportsbar is een toko waar ik weinig van begrijp. Best veel geweest om F1 sessietjes te kijken en er lopen een handvol meiden rond, waaronder een 19 jarig duracelkonijntje dat vrolijk rondstuitert. Je ziet haar in blauw/zwart-wit gestreept shirt op haar telefoon kloten. Redhead past bij haar. Wat vreemd is, is dat deze dames in jurkjes enzo rondlopen… maar kennelijk geen ‘bargirl’ zijn. Heb een keer een drankje voor haar gekocht… was een colaatje tegen dezelfde prijs die ik voor mezelf zou betalen. Een keer tot 3 uur ’s nachts Jenga zitten spelen… met uiteindelijk een rekening van 60 baht voor mijn watertje. Meerdere keren expliciet gevraagd/gezegd dat ze met me mee moest naar mijn hotel… en dan giebelde ze alleen maar, zonder kleur te bekennen… en dan zei ik maar dat ik verder ging om een Lady te zoeken (en werd ik vrolijk uitgezwaaid). Ik kwam haar daar regelmatig op straat tegen en dan gooide ze haar armen om mijn nek en moest ik later naar de bar komen… maar meer dus niet. Nog een projectje dat ik niet verder heb kunnen duwen door dat irritante virusje (al lijkt het me sterk dat ze dan plotseling wel op mijn lul zou springen). Blijft een erg leuk ding... en kennelijk support ik Buriram United nu:gruebel:. Die meiden in het zwart lijken me overigens bij een andere plek te horen.

6.19 Candy club. Club met leuke sfeer, veel wat oudere freelancers en die dansmeisjes van Candy Floss komen hier ook wel eens langs. Leuke plek voor een paar drankjes altijd.

6.45 Angels en Monster is een vreemde plek, waar altijd wel wat mooie meiden lijken te zijn. Een paar weken terug was er een aflevering van ‘Ewout’, waar hij met een meisje uit deze bar spreekt. Voor degenen die dat gezien hebben, als hij naar het aantal klanten per dag vraagt, zegt ze eerst één en daarna 8 of 9. Dat eerste gaat dus om barfine, tweede om drankjes. In Roxy vertelde een meisje me trots dat ze het meeste neukt uit de hele bar. Dat kwam neer op 50 keer per maand (er zijn in Duitland meisjes die dat in 3 dagen doen).

7.20 Ladyboy, just sayin:).

7.30 ‘i go with you’ is Thais voor ‘Neuken?’

9.41 Prime burger, erg fijne Smash burgers

10.05 Verkeer op Bukhao is top:wand:.

10.52 Erg goede bands in Rock factory. Spelen ook requests en als je wilt en kunt, mag je ook meedoen (alleen als je skills hebt dus).

12.10 We gaan Soi Pothole op. Vroeger veel massage salons waar meer mogelijk was. Nu veelal bars. Kwaliteit wisselt constant. Ook behoorlijk wat ladyboy bar’s, als je daar bang voor bent.

12.25 Beroemde Triangle Bar.

14.25 Vanaf dit punt wat goed aangeschreven bars en gents clubs aan de rechterhand: Dive bar, Amon’s bar, Maggy May’s en The Den. High Rollers is een beetje hit en miss… ze proberen een ‘hoger segment’ aan te spreken. Ik vind het er maar niks persoonlijk.

14.49 Buzzin lounge, de bar van de eerder genoemde Youtuber… maar in deze toko wel meiden die je kunt barfinen.

18.55 We gaan LK Metro in. In dit deel vooral wat kleine, matige gogo’s. McDoner is aardig voor een nachtelijk Donertje.

20.30 Time bar aan de rechterhand heeft altijd goedkoop bier en het is aardig om van hieruit te kijken wat er allemaal in Billabong gebeurt. Veel freelancers daar, maar meestal wat ouder. Een keertje in Time een biertje gaan doen toen ik net terug was van een bezorginkje op soi 6. Een bijzonder geinig dame van rond de 30 tegengekomen die erg haar best deed om mee te mogen. Beetje spijt dat ik dat niet hebt gedaan, want was echt een leuke chick (en zag er ook best aardig uit).

21.09 We zitten nu tussen wat betere gogo’s. Kink is erg populair omdat er boven veel mogelijk is met de meiden (beetje Windmill achtig). Met Fritsie samen hebben we ons biertje volgens mij niet eens opgedronken door al het gepush van de medewerkers.

22.28 De favoriete burgercar van Fritsie… en inderdaad prima, denk dat ik zelf toch Prime wat beter vind;).

22.40 Soi Lenkee met de beroemde Kungs voor goed ontbijt (de smoothies ook top en goedkoop) en tegenover redelijke burgers bij Hunger Pangs. Meteen rechts kun je ook erg lekkere Chicken Rice krijgen (je zou het niet denken na dit bericht, maar ik eet echt 80%+ thais als ik er ben… al is dit oorspronkelijk Chinees).

24.30 Playgirlz, mooie meiden in deze gogo… heette vroeger Golden Time. We draaien soi Boomerang op met de gents clubs. Paar keer in Pleasure lounge en Heaven above gezeten… maar is niet echt mijn ding. Heb er zelden meer gedaan. Een keer een tijdje tongzoenen bij een drankje (wel heel goed), maar meer hoefde van mij niet.

mager
25 september 2023, 13:52
Leuke review.
Ik was vorige maand ook in Pattaya, en ga 29sep tot 19okt weer ernaartoe.
Wat je zegt klopt allemaal wel.
Qua prijzen kun je het daar zo duur maken als je zelf wil. Ik zelf maakte het daar zo bont, dat wanneer ik de club binnenkwam, ik minimaal 5 meiden en 3 man personeel continu om me heen had. Wat ik elke dag gedurende 3 weken in Pattaya uitgaf, was schaamtevol.