PDA

Volledige versie bekijken : Maria (Roemeense)

DenBoob
26 oktober 2019, 16:20
Naam : Maria

Nationaliteit/Taal : Roemeens / perfect Engels

Leeftijd : 31

Haarkleur/-lengte : blond - half lang

Lengte dame : 170

Postuur/Cupmaat : slank / a-cup

Tatoeages/Piercings : duifje op de onderbuik

Service: zoenen - pijpen - neuken - de normale standjes.

Voordelen: vlotte babbel - goedlachs - lekker zoenen en een zeer rustig meisje.

Nadelen: geen

Tijdsduur : 1u

Prijs :100

Ze zat op een krukje aan de bar - een beetje eenzaam - weinig contact met andere ijsberen. Ik vond haar bloedmooi, dus maar een praatje gaan maken.
De desbetreffende 'click' was er meteen. Vlotte babbel, leuke humor en interesse in elkaar. na een half uurtje eigen zo goed als tegelijkertijd de kamervraag gesteld.
ze is wel een aantal keren moeten teruggaan alvorens ze een sleutel kon te pakken krijgen.
in een van de blokhutten terecht gekomen. Ze vroeg me hoe lang ik wilde blijven. wel we beginnen met een half uur en zien wel hoe het verloopt.
Oh en wat heb je graag... wel ik ben een zoener en een knuffelaar. waarop ze me voorzichtig begon te zoenen. we hebben 15' verstrengeld in elkaar gelegen. elkaar zachtjes zoenend en strelend.
Daarna haar gebeft waarna ze na een tijdje zeer nat werd en diep begon te zuchten... dan in 69 verder gedaan waarbij ze haar orale skills verder kon tonen. En die zijn meer dan behoorlijk.
dan heerlijk geneukt eerst in missionaris - dan amazone waarbij ze recht op me zat met dat slanke lichaam van haar, haar mooi gevormde borsten - en regelmatig zakte ze naar beneden om me verder te verwennen met een heerlijke tongzoen. Dan nog even op z'n hondjes waarbij ik uitzicht had op haar prachtige billen. na het hoogtepunt hebben we nog een kwartiertje dicht bij elkaar gelegen en onze levens met elkaar gedeeld en zo hebben we het uur volgemaakt.
conclusie : niet de beste sex ever maar voor mij een girl next door die vlot zou kunnen doorgaan als mijn vriendinnetje. Als ik weer eens on site ben staat ze zeker nogmaals op mijn lijst.