PDA

Volledige versie bekijken : Tia (Roemeense)



Levitrus
21 oktober 2019, 15:31
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Tia (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Beffen
Extra info:

Levitrus
21 oktober 2019, 15:59
Er zijn best veel soorten vrouwen die ik mooi vind, maar het allerliefst zie ik toch jonge, slanke vrouwen met stevige, niet te kleine borsten en een klein kontje. Vrouwen zoals Tia dus.

Tia is een jonge Roemeense die behoorlijk goed (Puff-)Deutsch spreekt. Ze is dus slank, met een klein kontje, geblondeerd, en ze heeft een mooi vooruitstekende D-cup (met sili’s). Dat laatste kan voor sommige medewandelaars ongetwijfeld een dealbreaker zijn, maar ik kan op tijd en stond van een paar mooie sili’s echt wel gecharmeerd (om niet te zeggen geil) raken.

Tia zat al een tijdje met enkele vriendinnen (bijna klonen van haar, met weliswaar veel kleinere tietjes) links van het eetgedeelte. Ik keek eventjes de poesjes uit de boom, maar na een paar keer oogcontact snapte ze wel dat ik ‘ergens’ in geïnteresseerd was en na een kort – ook non-verbaal – intakegesprek waarbij ze twee heel overtuigende argumenten in de weegschaal gooide, vertrokken we voor een nadere kennismaking. Die zou plaatsvinden op de etage, waarbij ik haar heel galant, nou ja, niet zonder heel veel eigenbelang, voor me uit liet lopen.

Enigszins raar was wel dat we eerst via de in gebruik zijnde massageruimte onze kamer bereikten. Het zou storend kunnen zijn dat je tijdens de actie flarden gesprek vanuit die massageruimte meekrijgt, maar ik kan me daar gelukkig prima voor afsluiten.

Tja, wat moet ik er over vertellen? Seks met een qua optiek stunner is vanzelfsprekend nooit verkeerd, en zelfs meer dan de gevraagde 50 euro waard. Ergens weet Tia dat ook wel: de verleende service schoot nergens te kort, maar ergens was het wel allemaal met de handrem een ietsiepietsie aangetrokken. Misschien is het dat je als regelmatige wandelaar wat te veel verwend raakt, en al je nieuwe ervaringen aftoetst aan de beste ervaringen uit het verleden?

Tongzoentjes bleven voorzichtig en beperkt. Pijpen daarentegen was gewoonweg (voor mij) van superklasse: met veel gevoel, afwisselend, diep… 69 heeft niet lang geduurd: ik moest dat noodgedwongen afkappen: noch denken aan de belastingen, noch aan mijn ex-schoonmoeder hielp…

Dann mal ficken? Eerst even in doggy want ik wilde dat verrukkelijke kontje in al zijn (haar) glorie bewonderen en ervaren. En het was verdomd geil, haar diep in haar kutje te penetreren en intussen die geile billetjes en dat kleine sterretje te bewonderen.

Omwille van de aanblik op haar borsten wilde ik alleszins ook nog even missio. Met haar beentjes over mijn schouders en mijn handen rond haar stevige borsten kwam ik al snel diep in haar klaar.

Herhalingsgevaar? Objectief gezien absoluut, maar er loopt nog zoveel moois rond in Finca dat er toch wel enige tijd overheen zal gaan. Btw, gfe-liefhebbers zullen haar wellicht te profi vinden...