Volledige versie bekijken : Trio Delia & Ana
rokkenjager
21 oktober 2019, 14:58
Ik heb veel meegemaakt. Maar een onverwachte trio, met Delia & Ana is één die me lang zal heugen. Gisteren kwam tijdens mijn kamergang met Delia onverwachts een tweede dame op de kamer. Terwijl ik lig vastgebonden stelt ze zich voor als Ana
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54469-Ana-(Roemeense) en begint direct met Delia mee te pijpen waarbij elkaars tongen zich regelmatig kruizen.
Het hele verslag volgt vandaag nog in het draadje van Delia aangezien zij de hoofdpersoon van deze memorabele kamergang was.
JonnyFontane
21 oktober 2019, 15:04
We wachten af....
keesboz
21 oktober 2019, 15:52
ben benieuwd of zou die nog aan het uithijgen zijn door twee van die sextijgers de bonfkont
rokkenjager
21 oktober 2019, 18:11
OK. hier de kamergang
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51670-Delia-(Roemeense)/page7
Delia.
26 oktober 2019, 01:13
Both very soon not in the house anymore!
Return date unknow!
Sure is only,in case we appear back together...
We look forward for more trio experiences and gangbangs;)
I inform over the forum if we return.
Delia.
rokkenjager
26 oktober 2019, 09:50
Gangbang...... Dirty whores I thought you were fantasizing when you told me this wish. I can't wait to participate. like to hear more.
Delia.
26 oktober 2019, 10:14
You have promised us to organize a gangbang with loads of nice guys:freu:
So in case we turn back,we hope you keep your promises...
And how more guys participate how better.
It was not a joke or fantasy,we like to practice to have fun!!
Jdg
26 oktober 2019, 10:16
You can count me in [emoji4][emoji39]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Delia.
26 oktober 2019, 10:22
In case enough guys are interested to have some gangbang party,we have a reason to turn back:wink2:
Keep smiling guys;)
rokkenjager
26 oktober 2019, 10:31
Your appearance can then be an innocent secretary. But each time you leave me amazed at what a chameleon you are. in the bar nothing is what it seems. your mind is corrupt. I love it!
2 sluts that are constantly taken!
Delia.
26 oktober 2019, 10:48
Yep,what can i say:cool:
laplagne
26 oktober 2019, 15:30
Let's party lady.
rokkenjager
26 oktober 2019, 16:20
Well girls with a corrupt spirit ... It looks like the first 3 are already in for this spectacle. If this continues then it might still be possible for your holiday to continue.
so you see a dream can come true faster than you think.
bram57
26 oktober 2019, 21:44
ik doe mee :)))) hoor het graag
Delia.
4 november 2019, 23:02
From thursday again trio's with myself and ana,we turn back!
Delia
loving-it
10 november 2019, 20:24
Zijn Delua en Ana aanwezig op woensdag de 13e?
rokkenjager
10 november 2019, 20:25
Je kunt delia. Gewoon een berichtje sturen hier via het forum en een afspraak maken.
Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
le_belge
5 december 2019, 08:29
Hallo Delia, hallo Ana....
Ik schrijf U hier en richt me direct tot U, want ik weet dat Delia hier mee leest en dat ze zeker interessant nieuws doorgeeft aan Ana. Dus probeer ik interessant te schrijven... Dat de andere forumgebruikers ook mee lezen is natuurlijk gewenst :)
Ik ben 58 jaar oud en heb een première met jullie meegemaakt: Ik had het eerste „trio“ van mijn leven met jullie! Het was een HEMELSE ervaring voor mij, waarvoor ik U zeer dankbaar ben. En deze dankbaarheid toont zich ook in de vorm van een zekere reclame in vorm van dit bericht. Ik denk dat berichtgeving kritisch mag zijn, maar je moet het ook kunnen zeggen als iets echt super mooi was!
Ten eerste vind ik het geweldig om met jou (Delia) hier in directe vorm te kunnen communiceren. U leest niet alleen in het openbare forum, kondigt Uw aan- en afwezigheid direct aan en communiceert met alle gebruikers, U bent ook beschikbaar voor privéberichten, antwoordt meestal snel en goed. Vreemd genoeg zijn het maar enkele dames die deze vorm van direct-marketing en direct-klantcontact via het forum gebruiken. Voor mij lijkt dit in ieder geval veiliger dan WhatsApp-contacten of zo. En nog iets anders: Je ziet er niet alleen uit als een sexy secretaresse (die bril – RRRRR!), maar je bent ook beter georganiseerd dan vele mensen op kantoor. Afspraken maken over diensten en mogelijkheden - dat is geen probleem met U!
Dus op deze dag, waar ik met ongeduld en een zekere nervositeit naar uitkeek, ontmoetten we elkaar direct bij de ingang. Toen jullie beiden in den club aankwamen, kwam ik net van het overdekte terras, waar ik mijn mobile-berichten nog eens had gecheckt (Opmerking in de richting van de club: Voor koude winterdagen moet je echt iets bedenken; dit rokerige terras is niet te doen voor niet-rokers :mad:)
Jullie was dus MAAR 15 minuten later dan aangekondigd. Voor vrouwen is dit geen "vertraging" ;) Daar hoefde U zich niet voor te verontschuldigen! En ik wil nu meteen een compliment geven: Zelfs in dikke winterjas en met een koude neus zien jullie er super goed uit!
Heb ik al gezegd dat ik een beetje nerveus was ;)? De paar minuten die je nodig had om je klaar te maken, wachtte ik beneden in een sofa met een bruisend water. En dan je optreden in de bar!!!!!
Een – Delia - soeverein en toch hartstochtelijk lachend, met opgestoken haar en bril, met een topje, dat de kleine, heerlijke borsten mooi benadrukt, en met een zwarte rok, die als een tweede huid voor de knapperige sexy billen was (later ontdekte ik dat er eigenlijk geen ander materiaal tussen rok en huid zat). De andere – Ana - met het zwarte lange haar open gedragen en met een zwarte mini-jurk - bij Ana let ik minder op de kleding, de sexy blik vanuit de tijger-ogen een haar lachen boeien mij vanaf het eerste gezicht:biggrin:!
We groetten elkaar hartelijk, kletsten kort, en toen ging Ana meteen de sleutel halen. Hoe voelt het voor jullie, als je in mannelijk gezelschap door de bar naar de trap gaat? Ik had het gevoel dat alle mannelijke ogen jaloers en ongelovig op ons gericht waren. Trots en toch nog altijd een beetje zenuwachtig liep ik de trappen van drie verdiepingen achter je op, met een gretige blik naar jullie beiden voor me – op naar de HEMEL!
De kamer op de top van het oude Aspasia-gebouw was perfect: bed en spiegel zowiezo; bovendien vielen er een paar stralen zonlicht door een kleine opening in de raam en verlichtten een klein strookje van het ene of het andere mooie vrouwenlichaam :klatsch:.
Voor zover ik weet heeft een man mond en tong, beide handen en het deel tussen zijn benen om op de een of andere manier actief te worden met een vrouw. Met twee vrouwen is het niet gemakkelijk om te weten wat je waar, met wat en hoe moet doen. Daarom liet ik het jullie allebei doen - voor jullie was het lang niet het eerste trio! En alles wat jullie met mij deed was gewoonweg HEMELS! Jullie verwenden me rondom. Met jullie monden en handen en met de mooie lichaams. Toen er ook body-oil werd gebruikt, werd het nog mooier, nog heter, nog geiler! En ik vond het vooral leuk dat jullie er allebei veel plezier aan hebben beleefd..... Je weet het natuurlijk met elkaar te genieten en je hebt mij de perfecte illusie gegeven dat je het ook met mij heeft genoten!
Voor mij waren het twee geweldige uren met twee geweldige vrouwen! Met een brede grijns daalde ik weer af van de HEMEL naar de aarde...
Ik kan me dit financieel niet elke keer veroorloven, maar als een man op zoek is naar iets speciaals, kan ik het alleen maar aanbevelen. Delia en Ana, bedankt! En hopelijk tot snel! :freu:
Delia.
5 december 2019, 13:01
I just received the full translation of this text,and thank you for tye nice words!
Next coming weeks,we continue to offer our famous trio's.
In a few weeks i will leave to my country again,for longer time.
So trio lovers,don't wait to long to contact us for some fun.
Delia.
rokkenjager
5 december 2019, 13:04
I just received the full translation of this text,and thank you for tye nice words!
Next coming weeks,we continue to offer our famous trio's.
In a few weeks i will leave to my country again,for longer time.
So trio lovers,don't wait to long to contact us for some fun.
Delia.
Quote me in!:luvlove:
Delia.
5 december 2019, 14:15
Quote me in!:luvlove:
Noticed;)
rokkenjager
5 december 2019, 14:23
Noticed;)
Thanks!!! For the dates and times the coming 2 weeks see your private messages.
rokkenjager
5 december 2019, 16:59
Voor mij waren het twee geweldige uren met twee geweldige vrouwen! Met een brede grijns daalde ik weer af van de HEMEL naar de aarde...
Ik kan me dit financieel niet elke keer veroorloven, maar als een man op zoek is naar iets speciaals
Welcome to the club La Belge! En niet maak niet de fout dat je nu denkt dat iedere trio zo is. Dan kom je van een koude kermis thuis. Deze dames zijn absoluut op elkaar ingespeeld en zitten in de top van de Champions League qua service en illusie!
capitola
5 december 2019, 17:13
Sorry to read that you waited 58 years to get your first trio. Your teenager enthusiasm is very funny and actually envy you a bit.
You are in good hands with Delia and Ana, top of the line. Just be careful financially. These kind of game can get expensive real quick
rokkenjager
7 december 2019, 10:45
Morgen weer een sessie met Ana & Delia. De lady gaf wat nieuws voor mij in petto te hebben en dat slut Ana haar zou bijstaan om met mij wat grenzen te verleggen. Exiting.. Can't wait, ben benieuwd......
XXXman
14 december 2019, 05:46
Hi Delia,
It’s so good to read about you!
This week I’m bringing my first visit to Lemiers and I would love to spend some quality time with you ladies.
I haven’t been clubbing for a while but I’m back at it.
Hope to see you soon!
Xx
GroteSmurf
28 december 2019, 12:02
My own experience with Delia and Ana was surely something special. Unforgettable. Horny and lots of fun.
Those two are an excellent match. Can’t hardly wait to see, Delia and/or Ana again
Merci beaucoup mesdemoiselles!