PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 164-3, Gina



Willem2
10 maart 2007, 20:32
Naam : Gina

Nationaliteit : Duitse (italiaanse afkomst) spreekt nederlands / duits

Leeftijd : 22 - 25 jaar

Haarkleur : bruin

Lengte : 1.65m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Service: PMC, NMC, aftrekken, anaal, beffen , zoenen

Prijs : 50 euro 20 min.

Extra :

frankkinky
5 augustus 2008, 23:54
nu na tips van medewandelaars en lang twijfelen heb ik de inmiddels druk bezochte en beroemde Gina van 120-1 ook eens bezocht.

Haar looks bekoorden mij al van de lange periode dat ik steeds langs haar reed, maar de vlakke recensies en mijn 6e zintuig hielden mij steeds tegen.

Bij binnenkomst bleken ditmaal de looks van dichterbij nog beter te zijn dan vanuit de auto! Meestal is het eerder andersom. Gina heeft een fantastisch lekker slank lijf met prachtige borsten en een echt fantastisch lekker kontje. Mooie ogen, leuk en geil gezicht maken het plaatje compleet. Daarnaas is Gina vriendelijk en relaxt in de omgang, iets stil, maar zeer prettige dame.

Kamer is voorzien van 2 grote spiegels (hoofdeinde en zijkant) waardoor je tijdens de daad ook fraai uitzicht hebt wat geen straf is bij deze knappe dame

Ik ging voor het standaardpakket met daar boven Grieks bij de dame (ik dacht laat ik het eens andersom doen, hoewel ik wel een strapon zag liggen)

Gina rook lekker fris, mooie zachte huid en goed verzorgd, de kamer was ook schoon en opgeruimd dat geeft mij altijd een prettig beeld over de hygiene van een dame.

De franse massage was lekker, met gevoel en af en toe een blik via haar ogen, kriebelen van de ballen en ook langdurig, geen vlugvlug gedoe.
Daarna klom zij boven op om in de cowgirlpositie te gaan neuken, wat een fantastisch uitzicht is met zo'n heerlijke knappe strakke meid bovenop je.

Ook dit hield Gina aardig lang vol, waarna we veranderde van standje, doggy was aan de beurt, mmm en dat met dat kontje alleen al als uitzicht, erg lekker! Ik kon ook wat heftiger tekeer gaan en met wat poppers erbij werd ik alleen maar geiler, uiteindelijk was het tijd voor de Griekse variant, Gina hielp met dirigeren en uiteindelijk schoof ik hem voorzichtig half naar binnen toe, voor mij is dat nog ff wennen want ik heb niet veel ervaring op dit vlak. Ik vond het apart, spannend en ook best geil, door de spanning was mijn grote vriend niet helemaal meer in shape wat de Griekse interactie niet bevorderde, maar ok, het was prima en je moet alles een keer gedaan hebben, Gina genoot volgens mij wel, hoewel ik het rustig aan deed.

Uiteindelijk troks ze mij heerlijk af waarbij ik het laatste gedeelte deed terwijl Gina mij Grieks vingerde, mmmm.

Al met al een prima ervaring en voor herhaling wel vatbaar, het enige licht kritische puntje vind ik dat Gina iets vlak is en ik is van geilheid/intiatief/communicatie mis tijdens het spel waardoor de echte geileheid net ontbreekt, maar dat is niet echt storend, ik kan mij verder aansluiten bij de lovende reacties. Daarbij schaar ik Gina bij de 5 knapste meiden van het Zandpad

frankkinky
27 november 2008, 00:30
Gina zit op 128-1 in afwachting van een vaste nieuwe kamer

frankkinky
14 april 2009, 01:17
deze beauty staat nu op 164-3

frankkinky
9 juni 2009, 15:07
Gina... al tijden lukte het mij niet om bij deze vriendelijke en bloedmooie meid binnen te komen, vaak druk bezet etc. Ik begon al te twijfelen of ze me niet binnen wilde hebben. Ruim een jaar geleden was ik bij haar binnen geweest toen nog op 120, en toen was ik erg onder de indruk van haar schoonheid en haar ogen. Ik was destijds nerveus maar nu was het gelijk goed, Gina stond te zonnen op het bruggetje voor haar kamer en vanuit de auto checkte ik of ik welkom was, een ja met een spontane lach was haar reactie

dus hup parkeren en de achter haar aan het warme kamertje in. Gina was heel vriendelijk en praatte even en het ijs was direct ontdooid, ik voelde me op mijn gemak hoewel ik wel wat onwennig was omdat ik Gina nog niet zo goed ken. Ik ging op bed liggen en Gina ontdeed zich van haar bh en haar echt prachtige borsten kwamen te voorschijn, haar minzame lach en ik was toch weer even onder de indruk. Op een rustige manier begon ze me te strelen en begon ze mij heerlijk op een lekkere manier te pijpen, afwisselend met veel gevoel en ook even heel diep Af en toe lief of licht ondeugend mij aankijkend. En haar lijf is echt heerlijk ik werd er toch weer stil van wat ik maar bij een paar dames heb op het Zandpad laat staan in de hele prostitutiewereld.

Opeens pakte Gina een anaalspeeltje erbij met kleine balletjes en bracht deze langzaam in, en ervaren op dat gebied kon ik dat met gemak hebben, ze had zich dus goed ingelezen over mij wat ik lekker vond want ik had niets aangegeven toen ik betaalde omdat ik wist van medewandelaars dat Gina een vakvrouw is die gewoon kwaliteit geeft en haar daar volledig op vertrouwde.

Zo werd ik tegelijkertijd anaal verwend als gepijpt en werden ook mijn tepels gezocht, ik genoot, en even later vroeg ik of ze een groter speeltje had, nou die had Gina wel en een redelijk grotere voorbinddildo werd gepakt en omgedaan en zo werd ik in missionarisstandje geneukt, wat een geil gevoel maar ook zeker een geil gezicht was, Gina werd iets losser wat mij ook opwond, al trekkend werd ik subtiel geneukt, mmmm

Daarna deed ze de voorbind af en speelde ze met mijn tepels om vervolgens met haar tong en tanden mijn tepels te bewerken, mmm heerlijk vind ik dat, een tong is toch 1 van de beste wapens van een vrouw! Ietwat verlegen omdat haar mond en ogen vlak bij de mijne waren genoot ik, en streelde ik haar terwijl ik aan mijn harde lul trok. Even later besteeg ze mijn lul en begon mij op heerlijke manier ontop te neuken, met gevoel, met oogcontact en met een prachtig uitzicht op haar lichaam met fraaie borsten en gezicht, ik vond dit 1 van mijn betere ontop neukbeurten in mijn wandelcarriere!

Ik moest mij inhouden om niet klaar te komen en dat is echt knap want ik ben geen vlotte klaarkomer zeker niet tijdens het neuken.

Gina bood zich later in doggiestyle aan wat er heerlijk uitzag, maar ik wilde mijn favoriete standje missionaris zeker als ik met zo'n mooie vrouw sex mag hebben!

Rustige neukend onder genot van wat poppers begon ik met een langzaam ritme om vervolgens mijn ritme en stoten op te voeren, terwijl Gina heerlijk met mijn tepels speelde. Even later kwam ik dan ook heerlijk klaar!

Gina nam daarna nog gerust tijd voor een nababbeltje en ik ben nu ook overtuigd van de kwaliteiten van deze dame en ben benieuwd of volgende ontmoetingen nog meer ontwikkeling in het sexspel zal geven want ik ben zeer onder de indruk van haar als verschijning en vind haar ook allervriendelijkst wat ik heel belangrijk vind voor een sexdate.

Gina heeft naast schoonheid ook niveau en is zeer schoon en heeft een rustige maar verrukkelijke manier van werken en ik ga zeker terug naar deze topper.

Voor mannen die gerichter dames willen bezoeken vanwege mindere inkomsten en kwaliteit willen, kan ik Gina zeker aanbevelen, maar behandel haar met respect, zorg dat je schoon bent dan krijg je dat zeker terug, en dat verdient deze heerlijke vrouw ook.

Gina behoort zeker mijn inziens bij de beste 10 dames van het Zandpad, waar ik eigenlijk nog alleen maar voor kwaliteit ga bij ca. 6-7 dames.

Top!

Bart
10 juni 2009, 13:54
"Zoenen" behoort niet tot de diensten van Gina

Bart

frankkinky
10 juni 2009, 15:45
"Zoenen" behoort niet tot de diensten van Gina

Bart

niet bij iedereen dat klopt

Bart
11 juni 2009, 22:38
Moest je weer het laatste woord hebben ?

frankkinky
11 juni 2009, 23:28
Moest je weer het laatste woord hebben ?

nee ik nuanceer jouw uitspraak die niet klopt,

maar goed misschien beter voor de dame om het weg te halen, anders krijgt ze discussie op de plank ze bepaalt zelf wel met wie en wanneer. Maar het zal hier niet zoveel effect hebben, de lezers van raamdames zijn hier niet veel aanwezig. En deze topper is continue bezet veelal met vaste klanten

Megaboob
12 juni 2009, 22:14
Vandaag wegens gebrek aan tijd niet naar Duitsland, maar naar Utrecht, alwaar Megaboob de prachtige Gina weer zag. Dit werd een hernieuwde kennismaking (het was al een lange tijd geleden, deze dame is erg druk bezet!). Ik ben het wederom met Frankkinky eens, dit is een absoluut prachtige vrouw, met een droomfiguur (ze heeft wel iets weg van Jenna Jameson in haar beste jaren!), en echt prachtige borsten, een slank perfect figuurtje, mooie ogen, mooi haar, eigenlijk is alles gewoon mooi aan haar. ook nog eens aardig en vriendelijk, en ze geeft een goede service. zeker een dame die in de top 10 van het zandpad thuishoort!

Vandaag stond pijpen (met condoom), en neuken (Gina on top, wat een heerlijk uitzicht en gevoel!), daarna doggy (waarbij haar prachtige figuur zeer stimulerend werkte!), en uiteindelijk met de hand afgemaakt (Megaboob was een beetje moe vandaag, dus zelfs met deze topper kwam het einde niet helemaal vanzelf. Dat lag niet aan Gina!)

Na de daad nog even rustig nagekletst, ook dat beheerst ze zeer goed, en ben dan ook met een zeer voldaan gevoel weer vertrokken. Nee, de service is geen FKK nivo (kussen, PZC etc.), maar dat maakt bij deze dame niet uit, vanwege haar absolute schoonheid, en haar prettige persoonlijkheid.

Deze dame verdient het met zeer veel respect te worden behandeld.

Megaboob is ook zeer onder de indruk van haar D cup (siliconen, ze had een C cup van haarzelf), ze voelen echt zeer natuurlijk aan, en zien er perfect uit. Geweldige chirurg. Als alle dames nu eens met deze chirurg in zee gingen, was het leven voor megaboob perfect!

Gina ziet mij zeker weer terug.

:D

candyclub
15 december 2009, 18:03
Laats nog bij deze schoonheid geweest,
Deze dame neemt echt de tijd voor je, als je haar met rescpect behandeld.
details is niet nodig...

ZEKER EEN AANRADER!!!

TAFT
24 februari 2010, 13:42
Jammer dat deze dame gestopt is