PDA

Volledige versie bekijken : Thailand september 2019



noglangnietuitgewandeld
8 oktober 2019, 14:42
Het Thailandvirus begon weer te jeuken. Dus sloot ik de business af en boekte een ticket naar Bangkok. Met Eem, mijn Pattayaanse thirak afgesproken om een dag of tien naar Krabi te gaan. In de lobby van het hotel zat ze me al op te wachten. Een half uur later zat de eerste ronde erop met het geile loeder. Er zouden er nog vele volgen. De eerste avond gingen we gezellig op stap in Walking Street, waar we zowaar Willem2 nog troffen:


https://www.youtube.com/watch?v=ndPjQO4jmY0

Nee, ik ga er geen grappen over maken. Maar toch leuk dat hij een vestiging in ’s werelds grootste hoerenstad heeft geopend. De volgende dag regelden we onze vliegtickets naar Krabi. Zonder vliegschaamte, ik heb geen zin om een hele nacht in de bus te zitten hossen. De Jettens en de Klavers van deze wereld kunnen de pot op.

Nu is het altijd een beetje een gok als je met Google Maps een locatie uit gaat zoeken. We zijn graag aan een niet te druk strandje, maar deze was echt uitgestorven. Twee kilometer strand ingeklemd tussen twee riviermondingen. En geen kip te bekennen. We lieten ons door een vriendelijke visserman over zetten en kwamen op het strand van Ao Nang. Dat was alvast een stuk levendiger. Na nog een dagje in Krabi Town, wat ik ook niet heel bijzonder vond, besloten we, mede omdat het weer niet meewerkte, om te verkassen naar Koh Lanta. Een paar jaar geleden waren we er ook geweest en dat was goed bevallen. We boekten een bungalowtje op loopafstand van het strand. Koh Lanta is een rustig relaxt eiland, met mooie stranden en gelegenheid om boottochtjes naar andere eilanden te maken. Het weer knapte ook op, nu scheen de zon alle dagen.

Elke avond en elke ochtend werd er geneukt dat het bed ervan kraakte, want Eem krijgt er nooit genoeg van. Op een dag na, toen ze door bleef pijpen tot ik het niet meer hield. Ze liet de mond vol zaad leeg druipen over de borsten, de slettebak. Het bleek dat het interieur van miss Neverenough nogal beurs gebeukt was naar ze zei. A day off for boom boom. De volgende dag heb ik me weer heerlijk uit kunnen leven op de sappige doos van haar.

We maakten een tripje naar Phi Phi Don, een klein maar luxe eilandje, populair bij toeristen. We gingen een avond naar Lanta old town, wat weinig voorstelt. De tweede plaats van beschaving is het dorpje Saladan. Vervoer gaat overal per trike, een motor met zijspan. In de avond van de Thaise keuken genieten en aansluitend een paar uur pool spelen in een van de barretjes die je daar overal hebt. Tijdens de four islands tour zaten we ineens met vier Nederlanders op een eilandje ter grootte van een postzegel. De lage landen waren goed vertegenwoordigd dit keer.

Na een week heb je op zo’n eiland het meeste wel gezien, dus vlogen we terug naar Pattaya. Het leek wel of Willem niet weg geweest was. Hij schijnt behoorlijk succes te hebben bij de Thaise dames:

https://www.tripadvisor.co.za/LocationPhotoDirectLink-g293919-d4764289-i317150209-ICE_BAR_V2O_Pattaya-Pattaya_Chonburi_Province.html

Na nog een dagje in Patts, vertrok ik naar Bangkok voor een lang weekend met mijn plaatselijke vriendinnetje. Nee, dat heb ik Eem niet verteld, ze dacht dat ik een vroege vlucht had. Maar het was weer gezellig en geil geweest met haar.

In het Nanahotel afgesproken met miss Bangkok. Met een tuk tuk naar de Asiatique gegaan. Dat is een boulevard aan de rivier met restaurants en winkels. Leuke plek om te dineren en van het zicht op de verlichte Chao Phraya te genieten. Onderweg viel mijn oog op het Sala Deng station. Hey, dan zijn we hier ook vlakbij Patpong. Ja, dat klopt. Jij weet ook alles. Nou valt dat wel mee, maar met de meeste rosse buurten ben ik redelijk op de hoogte al zeg ik het zelf. Dan gaan we daar op de terugweg even langs.
Patpong is een wat eigenaardig gat. Gogo’s aan beide kanten van de straat en in het midden een markt. We kwamen natuurlijk meteen in een foute tent terecht, waar de danseressen trucjes uithaalden met hun kruis. Ze vroegen hoe je heette, staken een pen in een van hun openingen (in het slechte licht kon ik niet zien of het de voorste of de achterste was), en schreven netjes je naam op een A4tje. Een van hun stak er een sigaret in, ik mocht een vuurtje geven en even later blies ze grote rookwolken het publiek in. Ook het bekende pijltjes afschieten vanuit hun doos werd hier volop beoefend. Nadat we ons een poosje geamuseerd hadden namen we weer een tuk tuk terug naar het hotel. Deze dame is een stuk knapper, hoewel niet zo onverzadigbaar als die uit Pattaya, maar als de zwans er een keer in zit dan komt ze goed los.

De volgende dag reden we met haar auto naar Cha Am, een badplaats aan de kust, op een kilometer of twintig voor HuaHin. In HuaHin was ik vaak geweest, dat is een stad waar veel expats wonen. Cha Am is meer een plaats waar Thaise families uit Bangkok heen gaan voor een weekend aan het strand. Ik was zo ongeveer de enige Farang. Maar het strand was erg mooi. Wat ontbreekt zijn de boottochtjes die je op alle eilanden wel hebt. Voor twee dagen is het echter goed te doen. De ene dag zijn we naar HuaHin geweest, het Rahjadahmri Park, de Nightmarket, de straten met de barretjes. Kwam me allemaal bekend voor. De tweede dag aan het strand verbleven. Die avond liep het onder het biljarten wat uit de hand. Miss Bangkok werd ladderzat, wat ik van haar helemaal niet gewend ben. Geen seks dus. Toen we de volgende middag terug waren in Bangkok heb ik me even uit de voeten gemaakt en mezelf heerlijk klaar laten zuigen door een meid in Lolita’s. ’s Avonds was de kater weer verdwenen. We gingen gezellig op stap op Nanaplaza. Tegen middernacht schoven we het bed in voor de laatste portie seks. De volgende ochtend, onderweg naar haar werk zette ze me bij de luchthaven af. Hiermee zat de Thaitrip er weer op. Wel hard als je dan in Nederland aankomt en je de koude regen in het gezicht slaat. Maar met de herinnering aan het heerlijke Thailand gaan we de winter en de saunaclubs tegemoet. Uitgewandeld ben ik dus noglangniet.

Tuc
12 oktober 2019, 18:53
Toen we de volgende middag terug waren in Bangkok heb ik me even uit de voeten gemaakt en mezelf heerlijk klaar laten zuigen door een meid in Lolita’s.

Gezellig achter het gordijntje :blow2::smile2: