Volledige versie bekijken : Ina (Roemeense)
Charly76
23 september 2019, 19:03
Het werd al wat later en ik wilde nog een kamer doen. Mijn oog viel op een schoonheid met halflang zwart haar. Dit bleek de Roemeense Ina te zijn. Na een prettig gesprek liet ik haar de sleutel halen. Alle kamers waren echter bezet dus moesten we even wachten. Toen het wachten wat langer duurde stelde ze voor om naar de kino te gaan. In de kino was ook al een ander stel bezig dat kennelijk niet langer kon wachten, maar dat kon ons niet deren. Dat uiterlijke schoonheid geen garantie is voor goede sex bleek maar weer eens, want deze sessie werd een afknapper. Van het beloofde tongzoenen kwam niets terecht en voor de rest mocht er maar weinig. Regelrechte afwerksex dus. Ik ben dan ook niet tot een hoogtepunt gekomen.
jemame
23 september 2019, 21:44
Iedere dame zou een naamkaartje moeten dragen dan wist je onmiddellijk waar je aan toe was !!!
Bosco
18 november 2019, 19:01
Ik heb een totaal andere ervaring met Inna dan Charly76 heeft gehad!!! Ik heb inmiddels 2 topsessie's met haar gehad. Het is gewoon een zeer leuke en mooie meid met een prachtig lichaam die een top service geeft!!!
brombeerzuid
18 november 2019, 19:14
Uhhhh kino lr, kan mij daar niks van herinneren.?
Bosco
18 november 2019, 19:18
Uhhhh kino lr, kan mij daar niks van herinneren.?
Tegenover de blauwe douche's, die het weer doen.
brombeerzuid
18 november 2019, 19:23
Ah, ja die douches ken ik, nooit geweten daar kino:gruebel:
ME262
19 november 2019, 18:19
oeps
ME262
19 november 2019, 18:20
Ik heb een totaal andere ervaring met Inna dan Charly76 heeft gehad!!! Ik heb inmiddels 2 topsessie's met haar gehad. Het is gewoon een zeer leuke en mooie meid met een prachtig lichaam die een top service geeft!!!
jullie spreken over 2 verschillende dames volgen mij
Bosco
19 november 2019, 19:14
jullie spreken over 2 verschillende dames volgen mij
Denk het niet, maar het zou idd wel duidelijker geweest zijn als Charly76 een paspoortje had aangemaakt.
Willem2
19 november 2019, 21:10
Denk het niet, maar het zou idd wel duidelijker geweest zijn als Charly76 een paspoortje had aangemaakt.
Maak maar een paspoort aan. Plak ik er wel in of hieronder ...
ME262
19 november 2019, 21:24
de ene dame is al langer tijd aanwezig bosco de ander vanaf verleden zaterdag Charly76
Bosco
19 november 2019, 21:51
de ene dame is al langer tijd aanwezig bosco de ander vanaf verleden zaterdag Charly76
Kijk naar datum wanneer Charly79 gepost heeft!!
waylon416
17 mei 2020, 14:42
Wanneer heb je Ina voor het laatst gezien?
er kan iets met haar zijn gebeurd.hoop het niet.
Zie deze post zopas omdat de clubs toch gesloten zijn niet meer op dit topic gekeken.
Met deze meid is alles in orde hoor,niet ongerust zijn.
Zit gewoon in Roemenië
Agronymus1
10 juli 2020, 10:10
Gisteren in SS met twee dames gesproken die zeiden dat ze normaal werkten in Living Room en luisterden naar de namen Ina en Georgia. De laatste had een piercing onder haar neus.
phoenix
10 juli 2020, 12:14
mij sprak ze ook aan, ik had neit het gevoel dit is ets en jawel eht klopt, wat goed dat we op het forum samen elkaar op de hoogte houden..., ik was blij met de tip over victoria van een andere ijsbeer..... , op een paar na ken ik niet zoveel dames in sixsense en dan is nieuwe info niet verkeerd.
Nu idd in Sixsens
Draadje mag verplaatsen naar topic Sixsens