PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 166-1, Martina



Willem2
10 maart 2007, 13:39
Naam : Martina

Nationaliteit / taal : Tjechische. nederlands

Leeftijd : 30 - 33 jaar

Haarkleur : donkerblond lang

Lengte : 1.80m

Postuur / Cupmaat : Slank / D-cup siliconen

Service : PMC, NMC, zoenen, beffen, russisch, aftrekken, erotische massage, kinky

Prijs : 50 euro 20/30 min

Extra : Werkzaam geweest in Alkmaar/Amsterdam

frankkinky
7 september 2008, 18:05
Bulgaarse Martina staat op 166-2 tegenwoordig (van zondag - woensdag) Martina is trouwens eerder rond 26-27 jaar ook bekend uit de Geleenstraat in Den Haag

frankkinky
23 september 2008, 23:06
Martina staat nu definitief op 166-1 en dan van maandag t/m woensdag middag-avond en vaak ook deel van de nacht

Megaboob
21 april 2009, 22:28
Megaboon heeft Martina in het verleden ook meerdere malen bezocht, zij heeft een bloedmooi lichaam, en is zeer lief en zacht van natuur, waar ik wel van houd. wat jammer van de puistjes op haar gezicht, maar de dame is verder zeer schoon, en de sex is gewoon goed, dus daar kijk ik doorheen. Zo'n mooie vrouw is gewoon geweldig om mee te :fuck: alleen haar bekijken is het geld al waard!

Jerommeke1978
14 juli 2009, 19:56
Martina is geweldig. lief gezellig, geile blik in dr ogen. Heb uren sex met haar, onder invloed. Heerlijke borsten. Geile tepels. kan geen genoeg van haar krijgen. de beste in bed.......

sixty9er
20 juli 2009, 18:12
Prachtige body met fraaie malse billen maar minder mooi gezicht, wilde deze rustige dame die technisch goede sex met je heeft eens uitproberen maar....
wat flets, saai, lusteloos, gekunsteld en inspiratieloos voert ze haar (over)act uit, kraak noch smaak aan wat mij betreft.
Had beter naar buurvrouw Elena of lekkere neukster Sylvia 162-1 kunnen gaan maar ja achteraf telt niet...
Geen afraadster dus maar allover kom ik niet verder dan naar boven afgerond een voldoende, volgende keer weer naar beproefde kwaliteit, groet, Sixty9er.