PDA

Volledige versie bekijken : 8 oktober de weg wijzen

Hansvdl
17 september 2019, 22:50
Goedenavond!

Ik ben nog nooit naar een saunaclub geweest en zou die graag eens bezoeken.
Ik was van plan om dinsdag 8 oktober te gaan rond 14:00.
Is dit verstandig kwa aantal aanwezige dames?
En is er dan toevallig iemand aanwezig die mij het reilen en zeilen van zn club kan uitleggen en daar zin/tijd in heeft?

Alvast bedankt!

Tropische_verrassing
17 september 2019, 23:00
ik ga 1 oktober. Voor mij ook de eerste keer in GT maar wel ervaring in andere clubs

Als je het een weekje kan vervroegen dan kunnen we samen op trekken en kan ik je tips geven

Hansvdl
18 september 2019, 06:57
Ik kan dan niet ivm met werken helaas.
8 oktober is voorlopig het enige wat lukt..

keesboz
19 september 2019, 09:44
1 okt ben ik sixsens heb deze al gepland voor een dagje dus als je daar naar kom kan ik je van alles uitlegen groet kees

Hansvdl
19 september 2019, 14:52
Gaat hem ook niet worden helaas. 8 oktober is echt de enige datum zover.
Een andere plaats voor mij is geen belemmering. Dus mocht iemand zich daarin wel kunnen vinden, graag.

Rockymountain
19 september 2019, 15:25
Het aantal dames is moeilijk te voorspellen maar op een dinsdag kan je bij mijn wete niet slecht zitten.het hangt er ook vanaf of de dames allemaal terug uit verlof zijn. Al heb je door de week wel een ander aanbod als de drukkere weekenddagen,.. ben zelf al een dikke maand nietmeer geweest(moet ik dringend veranderen) dus geen recente weet van de line up. Succes en have fun!
En een tipje,, laat u niet door de eerste beste dame verleiden om de kamer op te gaan.. wees gerust selectief.. it's all about the money..

laplagne
19 september 2019, 20:38
Hangen voor debutanten in Golden Time tegeltjes aan de muur zoals 'De kat uit de boom kijken' en 'Geduld is een schone zaak'. Er zal een wereld voor je opengaan.

Hansvdl
7 oktober 2019, 13:54
Morgen is het dus zover, ik ga er voor de eerste keer heen.
Verwachting is er iets voor 12:00 te zijn.
Toevallig iemand die dus morgen alsnog de mogelijkheid heeft gevonden toch te gaan?

franske
7 oktober 2019, 21:21
Morgen ben ik er ook, maar dat zal pas tegen 13.00 uur zijn 🤗

zebra
7 oktober 2019, 21:21
Hallo Hans, ik heb hetzelfde idee.
Ben ook geen deskundige in Duitsland dus geen idee welke club te bezoeken.
Elke tip is welkom��

Wie weet tot morgen

Hansvdl
8 oktober 2019, 06:31
Oké super. Misschien dat we vandaag dan dus met 3e zijn.

Tropische_verrassing
8 oktober 2019, 17:51
Hoe is het je bevallen?

Hansvdl
9 oktober 2019, 08:42
Totaal niet mijn ding dus. Dus dit was eenmaal en voorlopig niet meer. Niet dat de club/vrouwen of andere mannen daar wat aan konden doen. Maar voelde me gewoon niet thuis.

Eddy_V
9 oktober 2019, 08:51
Totaal niet mijn ding dus. Dus dit was eenmaal en voorlopig niet meer. Niet dat de club/vrouwen of andere mannen daar wat aan konden doen. Maar voelde me gewoon niet thuis.
Heel verstandig ook.
Maar goed dat je niet in een leuke club begonnen bent !
scheelt je een boel knaken als het virus je wel te pakken had gekregen.

Player
9 oktober 2019, 09:12
You hate it or love it. Maar als je de smaak niet te pakken hebt, kun je wel een hoop geld uitsparen [emoji16]. Anderzijds, you only live once...

Verstuurd vanaf mijn SM-J330F met Tapatalk

Rockymountain
9 oktober 2019, 10:55
Na een paar keren voelde u daar meer als thuis hoor!��

WA
9 oktober 2019, 15:00
Totaal niet mijn ding dus. Dus dit was eenmaal en voorlopig niet meer. Niet dat de club/vrouwen of andere mannen daar wat aan konden doen. Maar voelde me gewoon niet thuis.Dat kan gebeuren. Toch ben ik wel benieuwd wat je verwacht had aan te treffen / wat voor beeld je had voordat je daadwerkelijk naar GT ging. Dit omdat het GT topic wel in balans is en er zowel fanboys als criticasters schrijven.

Player
9 oktober 2019, 17:07
De verwachting zou toch vrij goed met de realiteit moeten oveteenkomen. Fora genoeg waar men zich vooraf kan informeren en waar tot in detail het reilen en zeilen wordt uitgelegd, tot op club en dames niveau. Dus dan gaat het erover of men zich goed voelt bij dergelijk bordeelbezoek. Dat is een persoonlijke zaak en kan men enkel - als men nieuwsgierig genoeg is - eens zelf uittesten. Ik was meteen verkocht en is mijn hoofdzaak geworden in het uitgaansleven.

Verstuurd vanaf mijn SM-J330F met Tapatalk