PDA

Volledige versie bekijken : Opzoek naar Melissa uit Bulgarije. (Of Monika, in iig beginnend met een M en knap!)

Avanti
25 augustus 2019, 21:16
Beste Beren,

Vorig jaar rond de kerst voor de eerste keer bij de GT geweest. De ervaring was super, dus vandaar dat wij vaker een tripje naar Brüggen hadden gepland.

Na 2 kmergangen gehad met 2 Roemeense dames waarvan ik de namen niet meer weet, maar wel de service top was, een 3e en laatste last-minute vergadering gehad met deze Bulgaarse dame waarvan ik niet meer precies weet hoe ze heet, maar wel op mijn netvlies staat gebrand.

Ze is
- ik schat 1.70m
- prachtige cup D
- mooie volle natuurlijke lippen (waar ik dus van houdt)
- mooi half lang donker haar (destijds)
- spreekt goed Engels
- doet niet faken
- Super GFE

Na de kamergang met haar, heb ik het pand verlaten en ben in de daarop volgende maanden regelmatig langs gegaan in de hoop haar nog eens te treffen, echter zonder succes.

Kan mij iemand meer vertellen over deze dame/of ze nog werkzaam is in de GT of elders? Zou haar graag nog eens willen ontmoeten!

Alvast bedankt beste beren!

WA
25 augustus 2019, 22:48
Melli ??? Dan is er zeker wel iemand hier die wel een idee heeft waar ze uithangt. En anders volgende keer iets eerder vragen.... Praktisch negen maanden later kan ze al bevallen zijn en is ze moedertje aan het spelen, hypothetisch gezien.
Probeer het verder eens aan wat Bulgaarse dames te vragen bij een volgend bezoek aan GT. En daarna meteen je ervaringen delen hč ;)

pret
25 augustus 2019, 22:53
Vraag maar aan Melody, ze zal je ook gelijk troosten, waardoor je haar zult vergeten. Succes. :wink2:

Avanti
28 september 2019, 15:03
Beste beren;

Live vanuit het oktoberfest kan ik mededelen dat het schatje gevonden is.

Gelijk maar een vergadering van 2 uur geboekt voor het geval ze weer snel uit beeld zou verdwijnen.

Ze heet Leona en is vandaag aanwezig!

Een echte aanrader die je niet snel zal vergeten.

Ze kon zich nog tot in detail herinneren wie ik was en wat er gezegd was, iets wat ik wel waardeer.

Mochten jullie nog richting brüggen komen raad ik deze dame zeker aan!

Player
28 september 2019, 20:32
Veel plezier ermee. Mij verbazen sommige meisjes ook soms als ze nog kunnen zeggen wat er op de kamer gebeurd of gezegd is, zelfs als het lange tijd geleden is. Er zijn er die nog kunnen zeggen welk kamernummer we hadden, wat we precies hebben uitgestoken op bed en hoe lang het ongeveer geleden was. Je moet oppassen wat je soms zegt. Want ze aarzelen niet je later op je woord te nemen terwijl dat je door de vloed van klanten zou denken dat ze dat allemaal al lang vergeten zijn. Apprecieer het ook en vind het soms zelfs vleiend, maar zie er toch ook een handige “klant paaien” in.