Volledige versie bekijken : Belle (Roemeense)
mechelen
25 augustus 2019, 00:12
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Belle (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, Vingeren
Extra info:
pret
25 augustus 2019, 08:24
Hmmm ze heeft veel overeenkomsten met. mijn Pila (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54403-Pila-(Roemeense))
Indien deze dame ookregelmatig veel lacht, kan het zijn dat ik haar naam verkeerd heb verstaan.
Meme Moo
25 augustus 2019, 08:31
Ik denk idd dat je haar naam verkeerd hebt verstaan en dat het om dezelfde dame gaat!
Kennelijk was je er even met je koppie niet bij toen ze haar naam zei.
Hoe zou dan nu komen? :biggrin:
pret
25 augustus 2019, 09:10
Ik denk idd dat je haar naam verkeerd hebt verstaan en dat het om dezelfde dame gaat!
Kennelijk was je er even met je koppie niet bij toen ze haar naam zei.
Hoe zou dan nu komen? :biggrin:
Ik werd afgeleid door haar prachtige boobs euhm ogen bedoel ik. :biggrin:
ilovethaigirls
25 augustus 2019, 20:38
Ben er een tweetal weken geleden ook een keer mee geweest. Ze lacht inderdaad constant.
Ondanks het feit dat ik haar zei om het rustig aan te doen, werd ik toch mooi binnen het half uurtje afgewerkt.
Niet dat het slecht was hoor. Pijpen en neuken was van een zeer goed niveau. Denk gewoon dat ze niet zo goed om kan gaan met pfannkuchen beren want ze blijft zelden of nooit langer dan een half uurtje weg.
Laten we zeggen het betere afwerkniveau.....
mechelen
25 augustus 2019, 21:09
Is hoogstwaarschijnlijk dezelfde als degene Pret aangeeft :
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54403-Pila-(Roemeense)
Mag dus samengevoegd worden als Bella.
jansenroy
25 augustus 2019, 22:07
Ben er een tweetal weken geleden ook een keer mee geweest. Ze lacht inderdaad constant.
Ondanks het feit dat ik haar zei om het rustig aan te doen, werd ik toch mooi binnen het half uurtje afgewerkt.
Niet dat het slecht was hoor. Pijpen en neuken was van een zeer goed niveau. Denk gewoon dat ze niet zo goed om kan gaan met pfannkuchen beren want ze blijft zelden of nooit langer dan een half uurtje weg.
Laten we zeggen het betere afwerkniveau.....
Grappig, precies dezelfde ervaring. Wou na een uurtje nog wel met haar door, maar een uur vond ze lang genoeg. Qua service niet slecht, maar zeker niet top, qua uiterlijk helemaal mijn ding.
Bachatero
26 augustus 2019, 07:36
Even mijn archieven geraadpleegd en blijkt dat ik er ook mee geweest ben op 23 juli. Stelde zich toen voor als Belle. Met wat goede wil heb ik het gewaardeerd als matig, geen herhaling voor mij. Is wel enkele weken op vakantie geweest en misschien heeft ze haar service sindsdien wat aangepast...
jansenroy
26 augustus 2019, 12:59
Ook bij mij maakte ze zich bekend als Belle, dus niet Bella, waar we er al 1 van hebben in SS. Weet het heel zeker, heb meerdere keren bevestiging van haar exacte artiestennaam gevraagd.
Daytripper
26 augustus 2019, 13:15
Ik heb ook een zeer aangenaam halfuurtje met Belle mogen meemaken. Wat mij betreft aangenaam gezelschap. Belle is herkenbaar door een in het oog springende moedervlek op haar been.
Bachatero
26 augustus 2019, 14:18
@mod gelieve in het paspoort haar naam in Belle in plaats van Bella te wijzigen, kan hopelijk verwarring voorkomen...
Boy69
5 september 2019, 00:12
Woensdag mee gekamerd.
Prachtige meid met een geweldige lach en super tetten.
kamerprestaties zijn met een ruime voldoende te kwalificeren.
keesboz
11 september 2019, 10:11
heb ze gisteren ook gezien en niet mis echt een schone dame zeg dus nu ken ik bella en belle maar ze staan op de te doen lijst maar ik was al vol geboekt door sofia en bella maar ze kom op de te doe lijst dan weet ik er meer van te vertellen maar je moet keuzes maken in ss met al dat moois maar voor mijn niet mis op de dinsdag