Volledige versie bekijken : kadootjes voor een dvp?
lellebel
9 maart 2007, 21:18
Hallo lieve ijsbeertje.....
Ik vroeg me af of jullie wel eens een kadootje meenemen voor een dvp?
Als jullie dit doen,is dit dan een vaste dame,wanneer doen jullie dat en wat geven jullie dan enz. Krijgen jullie van deze dame ook wel eens een kadoo?
Er zijn bij mij wel eens mannen gekomen die bij de eerste keer een kadoo meenemen,erg attent,maar soms vraag ik me wel eens af waarom ze dat doen,zo bij de allereerste keer,om een goeie indruk te maken?Om het ijs te breken?Ik krijg ook van 'vaste' mannen wel eens kadootjes,met kerst,verjaardag enz. en dat waardeer ik altijd enorm,maar vind het vaak erg rot dat ik geen kadoo kan terug geven(hoe verklaart hij dat thuis dan) maar ik weet wel leuke andere manieren om voor hun dan ook eens iets terug te doen....:D
Ben benieuwd...
Groetjes Lellebel :smkiss:
Befke
9 maart 2007, 22:01
But of course, my dear.
Soms, voor een vaste dame, een geurtje, een kleurtje, een speeltje, een muziekje of een kleedje.
En voor wat betreft de tegenprestatie: dat is doorgaans de prestatie, die dan weer bovengemiddeld is :)
Ook neem ik wel eens wat mee zonder te weten bij wie ik nu weer beland - dat is dan voor mezelf bedoeld - meestal iets om de dame in te verpakken, zodat ik mijn kadoootje kan uitpakken. Dat wordt doorgaans op prijs gesteld :D
neukie
9 maart 2007, 22:02
Lellebelletje, je moet het niet rot vinden, zondern eens bedenken wat je kunt doen. Een kadootje is in allebei directies perfect mogelijk. Geloof het.:smile2: Hoe collega Befke dat zei: bij vaste mannen of dames.
Een cadootje aan een meid bij het eerste ontmoeten geven dat vind ik wat overdreven. Als ik dat ijs niet op een ander manier breken kan dan ben ik een rookie. Voordat zet ik mijn persoonlijkheid in.
grt neukie :wink:
JackD
9 maart 2007, 22:30
Hallo lieve ijsbeertjes.....
Ik vroeg me af of jullie wel eens een kadootje meenemen voor een dvp?Hallo lieve lellebel..... :D
Kadootjes? Bij de eerste ontmoeting zou ik dat toch een beetje raar vinden, maar bij de derde / vierde vind ik dat vaak wel leuk ...
Wat? Meestal een geurtje (CK One, Cacharel Noa, D&G Light Blue, Emporio Armani She). En je mag mij best ook iets geven, hoor ... :wink:
little diablo
9 maart 2007, 23:27
ja ik doe dat ook vaak, gewoon omdat ik een dame dan graag mag ;) parfum,horloge,s sieraden,tasjes etc. Er is dan een spontane klik, want als ze er om vragen(en die zijn er ook genoeg) forget it:green_smi
Saluti L Diablo
Willem2
10 maart 2007, 01:08
Hallo lieve lellebel..... :D
Kadootjes? Bij de eerste ontmoeting zou ik dat toch een beetje raar vinden, maar bij de derde / vierde vind ik dat vaak wel leuk ...
Wat? Meestal een geurtje (CK One, Cacharel Noa, D&G Light Blue, Emporio Armani She). En je mag mij best ook iets geven, hoor ... :wink:
De dames van het Kruidvat kennen hem wel :D . Daar gaat hij zijn eerste kruit verschieten ;)
Willem2
10 maart 2007, 01:09
Ik heb al heel wat naar Duitsland gesleept. En ik heb ook wel eens wat terug gekregen. Maar het is beter te geven dan te nemen ofzoiets.................
W2 :wink:
Redbull
10 maart 2007, 08:00
Ik zie niet goed in waarom ?
Ik heb nog nooit een kadootje meegenomen voor een dame, ook niet voor een vaste dame die ik ondertussen al meer dan 4 jaar ken.
Ik betaal haar voor haar diensten, ik geeft toch ook geen kadootjes aan mijn bakker.
lellebel
10 maart 2007, 08:43
Ik heb nog nooit een kadootje meegenomen voor een dame, ook niet voor een vaste dame die ik ondertussen al meer dan 4 jaar ken.
Ik betaal haar voor haar diensten, ik geeft toch ook geen kadootjes aan mijn bakker.
oohh? Ik doe juist wel altijd iets voor de mannen die vaker komen en al een tijdje,doe altijd wel iets met de prijs voor ze,als blijk van waardering,of plak er gewoon lekker nog langer tijd aan vast enz. en de mannen die niet getrouwd zijn heb ik ook wel eens kleinigheidjes voor,maar de meeste zijn wel in een relatie.
En wat betreft de bakker,nee dat doe ik ook niet,maar nu heb ik ook niet z'on relatie met mijn bakker als met de mannen die komen.;) Maar bijv. mijn kapster geef ik wel op z'n tijd weer eens een kleinigheidje,maar nu vind ik het ook geweldig om zoiets te doen,ik geef liever als dat ik neem,ik kan er enorm van genieten om mensen blij te zien als ik ze iets geef.
Groetjes Lellebel
Women Lover
10 maart 2007, 09:42
In 4 jaar tijd 1 keer iets meegenomen voor een dame die teveel? in me losmaakte. Samen een erg leuke tijd gehad en ook buiten het betaalde samenzijn om veel tijd samen doorgebracht. Ik wilde toen laten blijken dat ze meer dan pleziertje voor me was.
Ik zou zelf nooit dure dingen geven. Hierover ooit een gesprek gehad met een dame die een klant had die zelfs op de knieen gegaan was voor haar. Ze had verschillende dure kado's gekregen waaronde een horloge van een bepaald merk a800 euro en een aanbod voor nog veel meer. Ze zat er echt mee in haar maag en wist niet wat ze er mee moest. Het voelde voor haar alsof ze gekocht werd met geld terwijl haar eigen gevoelens genegeerd werden. Beetje dubbel allemaal voor een DVP misschien, maar ik snapte wel wat ze bedoelde.
thesickboy
10 maart 2007, 12:00
Iemand ooit de film gezien 'As good as it gets'?
Het personage dat door Jack Nicholson wordt gespeeld wint de liefde van een hondje voor zich door spek in zijn broekzak te verstoppen.
:hah: Ik ken een beer die hetzelfde probeert met chocolaatjes en dames... :D
Hmm, wie was dat nou ook al weer?
:wink:
Redbull
10 maart 2007, 12:03
Mama je raadt nooit wat ik tussen m'n billetjes heb ?
blauwebeer
10 maart 2007, 12:38
:hah: Ik ken een beer die hetzelfde probeert met chocolaatjes en dames... :D
Hmm, wie was dat nou ook al weer?
Naam : Thesickboy
Voordelen : heeft een geheugen als een zeef
... en zo heeft Thesickboy toch nog voordelen ...
Blauwebeer :wink:
blauwebeer
10 maart 2007, 12:47
Ik zou zelf nooit dure dingen geven. Hierover ooit een gesprek gehad met een dame die een klant had die zelfs op de knieen gegaan was voor haar.
Ze zat er echt mee in haar maag en wist niet wat ze er mee moest. Het voelde voor haar alsof ze gekocht werd met geld terwijl haar eigen gevoelens genegeerd werden.
Dure geschenken geven getuigt dikwijls van afhankelijkheid van de vrouw in kwestie; deze zaken geef je beter aan iemand waarmee je een vaste relatie wil, wat met een DVP, behoudens enkele uitzonderingen, enorm moeilijk, eigenlijk quasi-onmogelijk is.
Meer vergankelijke zaken, zoals wat snoepgoed wordt over ’t algemeen sterk geapprecieerd, zeker wanneer het over lekkers gaat waar ze zelf zeer moeilijk of zelfs niet aan geraken.
Belgische pralines, zelfs van het merk Leonidas, worden nog steeds sterk gewaardeerd.
Een leuk gadget ter gelegenheid van feestdagen om in de stemming te komen doet het ook steeds goed, evenals een flesje van hun favoriete parfum, maar dit enkel voor de dames die men al langer kent, en die dergelijke zaken nog weten te waarderen.
Het is zeker niet de bedoeling een DVP, bij het krijgen van duurdere spullen, het gevoel te geven ‘gekocht te worden’, maar hoe reageert zij na een kamerbezoek bij het afrekenen? :huch:
Stiffmaster
10 maart 2007, 14:39
Heb bij een vaste DVP wel geregeld iets mee gebracht, meestal een aardigheidje, ik denk dat de meeste dames dat best kunnen waarderen, maar het moet wel leuk blijven en laten we met zijn allen eerlijk zijn dat je het toch op prijs stelt als je een glimlach op hun gezicht ziet verschijnen ;) , maar het moet geen moeten worden zodat je beide je niet verplicht gaat voelen. :nee:
neukie
10 maart 2007, 18:55
Ook in mijn reale beroep krijgen we soms eens een cadootje van onze klanten. Niet veel. Alleen de geste is belangrijk.
Je betaalt me en mijn staff in reallife voor onze diensten. Ook als we veel meer doen dan nodig is is onze prijs dezelfde. Als dan een zeer tevredene klant voorbij komt met een pakje wijn, waarom niet?
Hetzelfde is bij onze lievelinge. In allebei directies.
Heb bij een vaste DVP wel geregeld iets mee gebracht, meestal een aardigheidje, ik denk dat de meeste dames dat best kunnen waarderen, maar het moet wel leuk blijven en laten we met zijn allen eerlijk zijn dat je het toch op prijs stelt als je een glimlach op hun gezicht ziet verschijnen ;) , maar het moet geen moeten worden zodat je beide je niet verplicht gaat voelen. :nee:
klopt precies.
grt neukie :wink:
Flipper
10 maart 2007, 19:04
Lellebel...
Kado`s hebben de neiging verwachtingen te scheppen. Hou het professioneel, das beter voor iedereen.
cheers...
Jansen
10 maart 2007, 19:18
Dure geschenken geven getuigt dikwijls van afhankelijkheid van de vrouw in kwestie; deze zaken geef je beter aan iemand waarmee je een vaste relatie wil, wat met een DVP, behoudens enkele uitzonderingen, enorm moeilijk, eigenlijk quasi-onmogelijk is.
Meer vergankelijke zaken, zoals wat snoepgoed wordt over ’t algemeen sterk geapprecieerd, zeker wanneer het over lekkers gaat waar ze zelf zeer moeilijk of zelfs niet aan geraken.
Belgische pralines, zelfs van het merk Leonidas, worden nog steeds sterk gewaardeerd.
Volgens mij werk jij voor Leonidas,ik dacht al eerder toen ik je in je badjas zag staan van die ken ik.
Nu weet ik het weer ik heb bij jouw ooit voor de toonbank gestaan en toen had je ook een witte jas aan bij het inscheppen van deze bonbons.:rofl:
blauwebeer
10 maart 2007, 20:34
Volgens mij werk jij voor Leonidas,ik dacht al eerder toen ik je in je badjas zag staan van die ken ik.
Nu weet ik het weer ik heb bij jouw ooit voor de toonbank gestaan en toen had je ook een witte jas aan bij het inscheppen van deze bonbons.:rofl:
Klopt, dat was een studentenjob in de 'Summer of 69'.
Jij bestelde toen witte pralines met noten en fondant pralines met praliné vulling.
Waar is de tijd ...
Jansen
10 maart 2007, 20:57
Klopt, dat was een studentenjob in de 'Summer of 69'.
Jij bestelde toen witte pralines met noten en fondant pralines met praliné vulling.
Waar is de tijd ...
Die tijd is weer terug want ik voel me nu of ik weer in deze studenten tijd rondloop.
Maar nu pak ik wat ik vroeger eerst moest veroveren.;)
.357 magnum
11 maart 2007, 08:49
Ik geef soms de dames een klein presentje.
Het onderschijd je van de rest van de klanten.
.357 magnum
van bimsbergen
11 maart 2007, 14:12
Bij goeie seks geef ik wel een kadootje , een kadootje uit eigen zak
uurtje
11 maart 2007, 14:49
Een kleine attentie kan altijd. Als je wat langer met een dame gaat weet je vanzelf wel dat ze bepaalde chocolade eet etc,etc. Dit waarderen ze over het algemeen zeer en zoals Willem2 al zei: het is waarschijnlijk leuker te geven dan te nemen
little diablo
11 maart 2007, 20:05
Lellebel...
Kado`s hebben de neiging verwachtingen te scheppen. Hou het professioneel, das beter voor iedereen.
cheers...
Dat wil jij toch ook niet NKG dat de dame,s het te professioneel doen:rolleyes:
Saluti L Diablo
De Cock
12 maart 2007, 00:45
Ik geef NOOOOIIIIT kadootjes aan de DAMES :thefinger
maar alleen als ik in Cocknito ben wel eens een paar leuke dingen :bowlol:
Groeten,
De Cock.
Willem2
12 maart 2007, 13:48
De dames die Sickboy langere tijd niet hebben gezien blijken de laatste tijd de sterke tendens te vertonen dat ze allemaal wat voller worden. (Svetlana, Doro en nu ook al Monica...
Hoe zou dit nu toch komen?
Zet de discussie hier maar voort ;) . Ik denk dat blauwebeer wel het antwoord weet :D
thesickboy
12 maart 2007, 13:55
Zet de discussie hier maar voort ;) . Ik denk dat blauwebeer wel het antwoord weet :D
Willem2: De man die sneller schrijft dan zijn schaduw...
Azrael
12 maart 2007, 14:58
Ik heb in de afgelopen jaren toch wel verschillende zaken naar de clubs gesleept, maar veelal naar een dame waar ik al een beter contact mee had. Nooit heb ik een cadeautje meegenomen waar ik een tegenprestatie voor verwachte. Ik heb vaak genoeg een dame iets gegeven waarmee ik verder nooit meer de kamer heb gedeeld.
blauwebeer
12 maart 2007, 15:02
Willem2: De man die sneller schrijft dan zijn schaduw...
Naar analogie van : Lucky Luke, die man die sneller schiet dan zijn schaduw.
Blijkbaar is Thesickboy's 'cowboy en indianenperiode' nog steeds niet over.
Dickydik
12 maart 2007, 17:20
Neem af en toe ook wel eens iets mee voor een dame waarmee het erg klikt, geen geweldig dure zaken maar 'n geurtje is aardig, ook wel eens oorbellen gegeven passend bij de kleur ogen..... of 'n lingeriesetje, -heeft ook wel iets leuks- mag ik het de volgende keer zelf weer uitpakken.......:smile:
Maar nooit met de bedoeling er iets voor terug te krijgen, vind het gewoon leuk om te geven......
Flipper
12 maart 2007, 19:03
Dat wil jij toch ook niet NKG dat de dame,s het te professioneel doen:rolleyes:
Saluti L Diablo
Zie het onderschrift bij mijn naam duiveltje, die komt niet van mezelf. Geloof me of geloof me niet, kado`s scheppen verwachtingen. Ik heb niet gezegd aan welke kant!!
:D
little diablo
12 maart 2007, 21:54
tja op die tour:rolleyes: ;)
Saluti L Diablo
paul22
13 maart 2007, 11:17
Valt mij op dat verschillende ijsberen kado's geven maar dan vermelden dat ze het doen zonder ook maar iets te verwachten. Zeg maar geven om het plezier van het geven.:cool:
Ikzelf geef alleen kado's bij een vaste Dame , dus pas naar enkele kamerbezoeken waarbij duidelijk geworden is dat de Dame en ik het goed kunnen vinden. Het startpunt is de lievelingsparfum van mijn LAG. Daarna volgen meestal schoenen, ik heb een fetisch op dat gebied en mijn Dames waarderen schoenen eigenlijk altijd. Opvallend is ook de grote interesse van andere Dames wat in zo'n grotere verpakking zit als je in de club bent.
Ik geef mijn kado's niet om het plezier aan het geven. Zou de CDL ze aannemen en wegleggen zou ik snel stoppen met kado's geven. Hoewel ik geen betere service verwacht (die is al top anders wordt ze geen vaste Dame) is een glimlach toch de minimum eis om door te gaan met kado's.:green_smi
Hieruit ontstaat soms het wederzijds geven van kado's , en ik bedoel geen FT.