Volledige versie bekijken : Erica (Roemeense)
Bachatero
7 augustus 2019, 09:01
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Erica (Roemeense)
Leeftijd:18 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:PZC, Zoenen, GFE, Beffen
Extra info:Mooi, lief, onervaren
Bachatero
7 augustus 2019, 09:19
Gisteren was het haar eerste dag in SS, na reeds korte tijd in een Duitse club te hebben gewerkt. Toen ik toevallig voorbij de receptie passeerde, meldde ze zich juist aan en viel ze mij reeds op door haar mooie glimlach.
Wat later zag ik dat ze door Roemeense Monica werd rondgeleid. Toen we elkaar kruisten vroeg deze of ik geen interesse had om de eerste kamergang van Erica in SS te doen. Natuuuurlijk wel !!
Het kamersysteem even uitgelegd en op naar kamer 11. Haar Engels is nog erg basic en natuurlijk is ze nog erg jong en onervaren, maar toch heb ik me prima vermaakt...
Wordt binnenkort herhaald, maar dan voor een uurtje.
reference
28 augustus 2019, 19:17
Sorry Bachatero maar vandaag heb ik Erica ontmoet en ben met haar op de kamer geweest, once and never again!
In het vooraf gesprekje heb ik haar meermaals duidelijk gevraagd > pzc? tz? telkens zei je yes ok we will....
op de kamer geen tongzoenen maar lichtjes lippen op elkaar, meer niet mogelijk en volhouden dat ze dat nooit aangeboden had
dan wilt ze gaan pijpen en meteen condoom nemen, ik heb haar dringend duidelijk gemaakt dat ze pzc condoom had aangeboden. yes zei ze me, it is extra...nadat ik wilde opstaan en vertrekken heeft ze dan toch maar pzc uitgevoerd
tenslotte had mijn pielemans niet zoveel goesting meer na al die lustverlagende opmerkingen en heb ik zelf de hand maar eraan gegrepen...durft ze ook nog te melden dat klaarkomen op haar extra zou kosten....
doei doei erica
keesboz
28 augustus 2019, 20:20
is ze bij ida in de leer geweest
Bachatero
28 augustus 2019, 20:44
Gelukkig verschillen voorkeuren en verwachtingen. Ik ben er ondertussen al drie keer tot mijn tevredenheid een uurtje mee geweest en de vierde keer zal volgen bij mijn eerstvolgende bezoek. Momenteel is ze volgens mij zowat het jongste meisje in SS en dus moet ze uiteraard nog veel leren...maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze mij nog veel leuke uren kan bezorgen.
Moederke100
24 september 2019, 08:49
Afgelopen vrijdag me slechtste kamer ooit gemaakt met deze dame.
waterrat
4 december 2019, 21:05
Had ik maar eerst mijn huiswerk gedaan. :mad_6:
Ook ik ben vandaag voor de prachtige looks en het leuke vrolijke praatje in de bar gevallen.
Naar ik nu zie is Reference hetzelfde overkomen, en werden de aanvankelijk uitdrukkelijk positief beantwoorde
vragen over wat wel en niet kon op de kamer, eenmaal op kamer niet waargemaakt. Geen TK, maar wel ineens pmc, en je mocht nergens ook maar in de buurt komen. Nadat ik afgeschoten had en voorstelde dat ze best even nog de laatste 10 minuten kon masseren, wilde ze een uur blijven. Na mijn negatieve reactie hierop moest ze ineens haar poesje wassen, en deed dit zeer uitvoerig gedurende 5 minuten (op mijn horloge gemeten). Daarna heb ik toen maar besloten op te staan en op / af te breken. Nooit weer ! HHG 0%
jansenroy
4 december 2019, 21:48
Had ik maar eerst mijn huiswerk gedaan. :mad_6:
Ook ik ben vandaag voor de prachtige looks en het leuke vrolijke praatje in de bar gevallen.
Naar ik nu zie is Reference hetzelfde overkomen, en werden de aanvankelijk uitdrukkelijk positief beantwoorde
vragen over wat wel en niet kon op de kamer, eenmaal op kamer niet waargemaakt. Geen TK, maar wel ineens pmc, en je mocht nergens ook maar in de buurt komen. Nadat ik afgeschoten had en voorstelde dat ze best even nog de laatste 10 minuten kon masseren, wilde ze een uur blijven. Na mijn negatieve reactie hierop moest ze ineens haar poesje wassen, en deed dit zeer uitvoerig gedurende 5 minuten (op mijn horloge gemeten). Daarna heb ik toen maar besloten op te staan en op / af te breken. Nooit weer ! HHG 0%
Blijft doodzonde, optisch echt mooie meid. Op basis daarvan scoort ze veel korte kamers, weinig herhaal erkeer. Vrees dan ook dat haar carriere in SS geen lang leven beschoren zal zijn.
deket
19 december 2019, 16:48
Dat zou idd zonde zijn
Naar ik vernam immers een deketmeid
Zal wat leerschool moeten volgen
kempie
5 juli 2020, 13:19
Zegt er zelf toch al een jaar te werken. Scoort nogal wisselende reacties. Mij kun je indelen bij het kamp "never again" ondanks dat we toch wel een aangenaam en vlot gesprek hadden tijdens het wachten op de sleutel. PZC zoals in het paspoortje staat? Ik lees het hierboven ook al maar die service is zeker afgevallen? Gelijk condoom erom en matige pijp beurt daar werd Kempie niet echt hard van toen was de goesting wel weg. Sorry voor de dame maar dan gaat Kempie natuurlijk geen uur blijven ook al hebben we zolang gewacht ze kon al na een minuut of 15-20 opzoek naar een nieuwe klant om mee te gaan zitten wachten. Heb uiteindelijk maar ongepopd de kamer verlaten.
Heb er spijt van dat ik hier m'n geld aan heb uitgegeven dan had ik beter een hal uurtje langer kunnen blijven tijdens m'n 2e kamer. Ach niet geschoten is altijd mis. Af en toe eens een flater slaan hoort er bij.
Popeye25
5 juli 2020, 21:08
Gisteren met deze dame de kamer bezocht, niet deze recensies van haar kennende.
Het is een mooi meisje om te zien en ondanks dat ik meestal ga voor de wat kleinere borsten, kon haar lichaam mij wel bekoren.
Op haar afgestapt en ondanks de wat gebrekkige presales toch besloten de gok te wagen voor 30 min.
Tijdens het wachten op de kamer meer van haar te weten gekomen, o.a. dat ze Roemeens is, uit de omgeving van Boekarest, 19 1/2 jaar oud, al een jaar in SS.
Een gewone kamer kunnen krijgen aangezien ik had aangegeven dat ik geen peeskamer bliefde.
Ik ben van het type rustig aan, dus begonnen met een massage.
Een ding wat zeker positief is aan haar, ze kan goed masseren, maar daar zijn we niet enkel voor op de kamer.
De rollen omgedraaid en ze genoot ervan. Ondertussen met haar gebabbeld over Roemenië, de laatste maanden enzovoorts.
Haar Engels is inmiddels best goed, ze beaamde ook dat ze in het begin erg veel moeite met communiceren had wat tot problemen leed.
Ansicht was er genoeg een klik aanwezig om de sessie te verlengen tot 1 uur, ze heeft ook netjes gevraagd of dat geen probleem was.
In de tussentijd haar op haar rug gelegd en haar borsten en poesje ook onderhanden genomen.
Vingeren heeft ze liever niet, maar dat is helaas bij wel meer meiden zo. Ze gaf aan meer een klit meisje te zijn en het klitje dan ook mee gemasseerd.
Hier kwam wel reactie op, maar heel veel nu ook weer niet.
Een pijpbeurt volgde, waarbij ik haar af en toe moest afremmen. PMC trouwens.
Haar poesje naar me toegehaald en haar gebeft, maar ook hier niet bijster veel reactie op.
Het poesje werd vervolgens gesmeerd met glijmiddel en het eerste standje was doggie. Het uitzicht op haar kontje was geweldig.
Nog 3 andere posities volgde en uiteindelijk ging het rubber vol.
Al met al een wisselende ervaring.
Het is een lief meisje om te zien en mee te praten, maar waarvoor je uiteindelijk de kamer opgaat was maar zo, zo.
Het is niet slecht, maar ook zeker niet geweldig. Ze zal nog wat moeten bijleren her en der.
Misschien een volgende keer nog eens als een snel tussendoortje.
Sterren 3/5 HHG 50%
Mentholbear
24 juli 2020, 01:56
Thx. Volgens mij eergisteren aan de ontbijttafel haar gezien en daarna gesproken. Het scheelt dat je je wensen in haar taal kunt uitdrukken. Misschien dat dit klapeksterij voorkomt, want ze gaf aan dat TZ niet ging. Als ik nu hoor dat ook haar andere lippen niet zo gevoelig zijn, blij dat ik er niet voor gegaan was.
Ze probeerdenme later op het terras nog te verleiden met d'r bambi ogen. Hartsmeltend. Maar het ware niet van die geile zaadvragende ogen :rolleyes:
Dus gepast. Ze heeft wel een heel leuk koppie :love:
ilovethaigirls
24 juli 2020, 17:33
Mijn ervaring is gelijkaardig met voorgaande. Aardige meid,knap ook, massage meer dan behoorlijk, max 3 kusjes op de mond, pmc....
Geen echte klik. Hhgevaar 1 sterretje
Verstuurd vanaf mijn Swift 2 X met Tapatalk
Bachatero
24 juli 2020, 19:06
Ik begrijp volkomen bovenstaande reacties, zelf had ik na de eerste kamer ook mijn bedenkingen.
Toch ben ik met haar blijven gaan omdat ik haar persoonlijk zowat de mooiste in SS vind en gezegend met een prachtige, naturelle cup C. Gisteren dan ook kamer 16 met haar gemaakt.
Ondertussen hebben we een goed compromis gevonden tussen wat zij aanbiedt en wat ik graag heb zodat er nog wel wat kamertjes zullen volgen, haar looks zijn voor mij nu eenmaal quasi onweerstaanbaar...
Mentholbear
24 juli 2020, 23:05
Ik begrijp volkomen bovenstaande reacties, zelf had ik na de eerste kamer ook mijn bedenkingen.
Toch ben ik met haar blijven gaan omdat ik haar persoonlijk zowat de mooiste in SS vind en gezegend met een prachtige, naturelle cup C. Gisteren dan ook kamer 16 met haar gemaakt.
Ondertussen hebben we een goed compromis gevonden tussen wat zij aanbiedt en wat ik graag heb zodat er nog wel wat kamertjes zullen volgen, haar looks zijn voor mij nu eenmaal quasi onweerstaanbaar...
Snap wat je bedoelt. Vind d'r een heel lief snoetje hebben. Fijn dat jullie een middenweg hebben gevonden wat voor beiden werkt. Lijkt wel haast een relatie :roll3:
Snap niet dat ze er nog is, terwijl ze over het algemeen genomen slechte service verleend. Dat terwijl heleboel dames popelen om aan de slag te gaan bij SS.
Mentholbear
25 juli 2020, 01:38
Snap niet dat ze er nog is, terwijl ze over het algemeen genomen slechte service verleend. Dat terwijl heleboel dames popelen om aan de slag te gaan bij SS.
Moeten er meer klanten over haar klagen. Maar blijkbaar is ze daar niet slecht genoeg voor :rolleyes:
Als ik lees, dat de leiding meeleest.
Dan begrijp ik ook niet waarom zij er nog is.
Ik ben ook in haar val getuimelt, handelingen afspreken en niet nakomen. Niks bizars, maar tongzoenen JA en op kamer NEE.
Zij komt verlegen en bescheiden over, dan verwacht je niet bij haar, dat zij niet zulke streken heeft.
En zo ook een bekende medebeer dat ik waarschuwde, wetende dat hij op zulke uiterlijk valt.
Helaaaas... Hij was al slachtoffer van haar.
Kwam ze op een andere dag naar mij toe.
You remember me?
Yes, that's why I'm avoiding you.
Liep ze nog kwaad weg, omdat ik mij niet opnieuw laat oplichten.
Gekker moet het niet worden!!!!
peterp095
26 juli 2020, 15:03
Erica is spijtig genoeg niet de enige. Omdat zij daarom de deur zou moeten gewezen worden, vind ik niet. Er zijn nu eenmaal ijsberen die tongzoenen niet belangrijk vinden. Ik vind wel, als ze het in de bar toezeggen, ze het ook moeten doen. Ik had er zo ook één, die vroeg dan na een half uur nog om te verlengen tot een uur. Als reden gaf ze op, corona. Ik zei toen, toen ik het vroeg, was er ook al corona. Bij mij is dan ook heel eenvoudig, deze meiden krijgen geen herkansing.
Waarom zij wel uitgezet zou moeten is omdat zij dit systematisch doet. Dus behalve tongzoenen was ook pzc afgesproken. Je raadt het al, NEE dus.
Op zich geen probleem als ze dit niet aanbiedt, maar geeft het aan en laat de keuze aan de beer over of die haar looks voldoende vind om een kamergang te maken.
Een onervaren ijsbeer trapt er zo in, sterker nog erveren ijsberen ook. Ik en mede beer bijvoorbeeld.
Sixsense moet dan uitmaken of Erica gewenst is of niet. Net als gasten de toegang weigeren.
Maar als je wilt weten hoe een succesvolle oplichter(ster) eruit ziet. Zou ik zeggen, bekijk haar maar nader.,
En natuurlijk zal er nooit en never een tweede kamergang plaatsvinden.
En dan ook nog de brutaliteit hebben om kwaad te worden, omdat ik me niet voor een tweede keer laat besodemieteren.
Sterker nog, ik kamer ook niet meer met Kinga. Terwijl ik vele pannekoek sessies met haar achter de rug heb.
Simpelweg omdat mijn laatste kamergang met haar minder was.
+to2xq1
26 juli 2020, 17:15
ze is echt te mooi, ik zal haar de volgende keer neuken als ze ermee instemt om op het bovenste terras te gaan !!!
zij is een van de mooiste daar die de stempel deketmeid mag verdienen,dat smijt je niet onmiddellijk buiten,het oog wil ook wat
en ze leert bij,je bent nooit te oud om te leren en ze heeft dus op haar 19de normaal nog wat tijd
Vandaag door deze meid aangesproken en het is inderdaad een hele mooie meid.
Bij het noemen van haar naam gingen de alarmbellen echter af, maar ik besloot het spelletje mee te spelen.
Vooraf gaf ze aan voor van alles en nog wat in te zijn en ook PZC te doen.
Ik gaf aan naar de kamer te willen, maar met de kanttekening de kamer direct af te breken en mijn beklag te gaan doen als ze een spelletje speelt en me probeert te “verarschen”
hierop betrok haar gezicht en ze vroeg wat ik daarmee bedoelde.
ik verwees naar het forum en de slechte referenties die daar op staan.
Hierop leek het ons beter niet naar de kamer te gaan, en scheidden onze wegen.
Rockymountain
26 juli 2020, 22:36
Ik vind het zo jammer, hebben elkaar al een paar keer opgemerkt en haar een keertje mn handdoek afgestaan omday ze kou had tijdens haar eten in de veranda Ze is echt zo knap.. maar hm mn goesting is ver weg om met haar te gaan na wat ik hier allemaal lees. Of zou ze bij een 27 jarige andere service aanbieden..:hammer:
Mentholbear
27 juli 2020, 00:10
Waarom zij wel uitgezet zou moeten is omdat zij dit systematisch doet.
Zou ze dat systematische kunnen doen, doordat de sleutels niet meer bij de theke plaats vind, maar bij ene 'mammie', zoals sommige die ouwere dame achter de sleutel tafel noemen?
Ze is toch niet een theke waar je sneller je beklag bij kunt doen. Ik bedoel, het is eerst samen naar beneden naar mammie om sleuteltje terug te brengen, en vervolgens door naar de lockers. Ga je dan de trappen op naar de receptie om je beklag te doen?
Verder ben ik het eens wat velen hier blijkbaar ook vinden. Het is aan de dame wat ze aanbiedt, maar daar moet ze dan wel eerlijk in zijn.
Of zou ze bij een 27 jarige andere service aanbieden..:hammer:
Ik zou zeggen, probeer het uit ;)
En als dat dan het geval blijkt, zal ik de volgende keer bij haar ook zeggen dat ik 27 ben :roll:
zij is een van de mooiste daar die de stempel deketmeid mag verdienen,dat smijt je niet onmiddellijk buiten,het oog wil ook wat
en ze leert bij,je bent nooit te oud om te leren en ze heeft dus op haar 19de normaal nog wat tijd
Dan had Katherine (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49458-Katherine-(Bulgaarse)) ook wel een kans verdient of niet soms?
Verder ben ik het eens wat velen hier blijkbaar ook vinden. Het is aan de dame wat ze aanbiedt, maar daar moet ze dan wel eerlijk in zijn.:
Daar ben ik het volledig mee eens.
Helaas is deze meid niet eerlijk, blijkt uit de vele negatieve recensies.
Daarom wilde ik haar op op haar nummer zetten, wat gezien haar reactie gelukt is.
Vanaf morgen zal ze zich wel met een andere naam voorstellen.
U bent gewaarschuwd !!!!!!!!
zij en ze leert bij,je bent nooit te oud om te leren en ze heeft dus op haar 19de normaal nog wat tijd
Waarvoor heeft ze nog tijd ?
Om de klanten van SS te besodemieteren ????
Wordt tijd dat SS ingrijpt en een hartig woordje met madam wisselt.
Mentholbear
27 juli 2020, 01:15
Daar ben ik het volledig mee eens.
Helaas is deze meid niet eerlijk, blijkt uit de vele negatieve recensies.
Daarom wilde ik haar op op haar nummer zetten, wat gezien haar reactie gelukt is.
Vanaf morgen zal ze zich wel met een andere naam voorstellen.
U bent gewaarschuwd !!!!!!!!
En daarom zou ik niet met het forum op de proppen komen. Verandert ze zo weer haar artiesten naam. Kweenie of de club dat opvalt of wat kan schelen?
En daarom zou ik niet met het forum op de proppen komen. Verandert ze zo weer haar artiesten naam. Kweenie of de club dat opvalt of wat kan schelen?
Als het de club niets kan schelen, is dat op zich al en kwalijke zaak.
Gewoon blijven melden als dit soort misstanden zich voordoen, op het forum en bij de clubleiding.
peterp095
27 juli 2020, 06:33
Ben het volkomen eens met Boy69 maar het probleem is ook dat sommige ijsberen hiermede akkoord gaan. Als iedereen haar links zou laten liggen zal ze haar conclusies wel trekken. Ik ben ook heel voorzichtig bij het nemen van een nieuwe meid voor mij maar toch kan het nog mislopen. Had het zaterdag nog aan de hand. (zie mijn eerder bericht)
Er loopt er nog zo één rond, Roemeense met donkerrood haar. Toen zij daar vorig jaar nieuw was, stonden er velen op haar te wachten als zij van de kamer kwam tot zij ondervonden dat er voor alles en nog wat diende bijbetaald. Zij is toen naar Zwitserland vertrokken en nu sinds enkele weken terug. Nu zie je haar veel in de bar en de vaste klanten van SS laten haar links liggen.
Typisch dit..... beklag over niet geleverde diensten terwijl ze wel afgesproken zijn snap ik nog. Maar een dame “op haar nummer zetten“ zonder er ooit mee gekamerd te hebben.... Ze is 19 man, hoe volwassen waren jullie toen? Neem je verlies, meld het desnoods eenmalig hier en bij de club en laat het daar bij.
Player
27 juli 2020, 09:25
Persoonlijk vind ik dames "op hun nummer zetten" of dreigen met slechte recensies niet de juiste manier van handelen. Als er op de kamer of bij het afrekenen zaken gebeuren die niet door de beugel kunnen, ga je naar de Theke om verhaal te halen met de dame in kwestie erbij. Dan is woord en wederwoord mogelijk. In heel mijn wandelgeschiedenis is dat nog maar zelden nodig geweest maar wel effectief. De Clubs in kwestie hebben er altijd correct naar gehandeld en in 1 specifiek geval de DVP ervoor definitief buitengezet.
Een forum blijft een anoniem gegeven waar je je als Club niet enkel op kan baseren. Voor hetzelfde geld wordt een dame onterecht de grond ingeboord.
+to2xq1
27 juli 2020, 10:16
a 31 year old friend of mine (me i am 46) went to bedroom with Erica for 30 'and got bareback blowjob !!!
Mentholbear
27 juli 2020, 16:00
a 31 year old friend of mine (me i am 46) went to bedroom with Erica for 30 'and got bareback blowjob !!!
Ah, so the service is still good till 31. I can lie less then. I thought I would have to say 27 to get good service :roll:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=710272#post710272
Ik heb haar gisteren voor het eerst aangesproken. Ze was eerlijk over haar service. Door haar looks wel met haar meegegaan naar de kamer. Enkele uren later volgde nog een herhaling.
Ik was dus wel tevreden over haar.
Didi-B
27 juli 2020, 19:38
Ik ken haar sinds vorige jaar en ga regelmatig met haar de kamer op. Dat wil voor mij wel zeggen dat het goed is. Vorige week een kamer met haar gehad waarbij ze zich in zoveel onmogelijke bochten wrong. Je merkt dat ze blijft proberen mij te verasssen.
Ik begrijp toch opmerkingen die ik hier lees. In het begin was haar Engels erg matig en verliep communicatie moeilijk. Dat is wel beter!
Als ondernemer is upselling een gewoonte die ik begrijp. Bij de 2e poging heb ik aangeven dit niet leuk te vinden, en sindsdien heeft ze het ook nooit meer gedaan. Dat is voor mij hoe het moet!
Het is een lief en gevoelige dame, behandel je haar respectvol op zo'n manier, krijg je dat ook terug. Ik heb met haar al erg leuke opwindende en soms rustige kamers gehad.
Als je in haar investeerd, in de vorm van geduld en tijd, komt er ook best veel terug, het lijkt alsof er een vorm van vertrouwen moet zijn bij haar. Het is rrn natuurlijke schoonheid, zeker mijn type ;-) Ze kan geweldige massages geven.
Maar alle begrip voor mensen die daarvoor niet naar een SC komen. Als je van haar verwacht dat het van de eerste 30 min alle remmen los is. Dan ben je waarschijnlijk bij haar niet aan het goede adres. Ze is best een kinky zonder hardcore te zijn. Hardcore is ze zeker niet, maar ze doet steeds al het mogelijk om het me naar mijn zin te maken:)
Gezien de laatste twee posts is het wel begrijpelijk dat ze er niet is uitgezet bij SS.
Grappig pret, gezien de laatste twee post heeft ze sinds gisteren, na een ontmoeting met Boy69 haar modus operandi verandert.
En is ze nu eerlijk over wat zij aanbiedt.
Dus Didi_B, hadden jullie wat afgesproken voordat jullie naar de kamer gingen? Zo ja, hield zij zich aan haar woord?
Over taalbarriere. Bij het bespreken van haar opties stak ze bij "kissing with tong" haar tong uit en wees met haar vinger naar.
MIsschien wel herkenbaar bij haar slachtoffers.
Tijd investeren?
Daar gaat het niet over, het gaat om handelingen afspreken en niet nakomen. Of is het nou zo ver in de wereld dat, dat normaal is???
@ Brainbokito, is het ok als je 19 bent, mensen te belazeren?
Ik ben niet zo'n schrijver, maar ben juist uit mijn stulp gekropen, omdat ik spijt heb niet eerder mijn recensie hier achter te laten.
Des te erger. Alleen maar zeiken. Een compliment naar dvp die het in jouw ogen wel goed doen in de vorm van een recensie kan er kennelijk niet van af. Het is €50 man. Als je zo verbolgen bent over het verlies daarvan is het misschien tijd voor wat zelfreflectie.
Iedere doorgewinterde ijsbeer weet dat je niet altijd krijgt of kunt krijgen wat je verwacht. Dan sla je haar de volgende keer over. Als het nu over €150 ging kan ik het al iets beter begrijpen maar dan nog is één keer melden voldoende. Volgende keer gewoon met iemand gaan waarmee je wel goed kunt communiceren. En let ook eens op lichaamstaal. Zegt vaak ook al veel. Al is dat wel heel lastig soms als ijsberen stijf staan van geiligheid.
Is goed BrainBoitano JE HEB VOLKOMEN GELIJK< MIJN FOUT>
Mentholbear
27 juli 2020, 21:40
Het is €50 man. Als je zo verbolgen bent over het verlies daarvan is het misschien tijd voor wat zelfreflectie.
Iedere doorgewinterde ijsbeer weet dat je niet altijd krijgt of kunt krijgen wat je verwacht. Dan sla je haar de volgende keer over. Als het nu over €150 ging kan ik het al iets beter begrijpen
Is goed BrainBoitano JE HEB VOLKOMEN GELIJK< MIJN FOUT>
Hoop/denk dat je dit sarcastisch bedoelt. Want of het nou 50 of 150 euro was. Belazert is belazert. Voor de ene is 50 euro veel, voor de ander 150.
Kan me nog een post herinneren van iemand die zat te snikken in de kino dat ie voor een trio 200 ofzo had betaald. Is normaal voor een uurtje. Was maar een half uurtje. Is normaal als ze er een lesbische show van maken. Was een gewone trio. Hij was voor 100 het schip ingegaan. Had ie misschien verwacht nog 2 leuke kamertjes kunnen maken die dag. En Ik kom de week erop wel weer, maar een ander kan misschien maanden later pas vanwege tijd en/of geld.
En ik snap best dat de ene dame beter TZ of pijpt dan de ander. Maar eerst beloven en dan niet doen is wat mij betreft belazeren.
Zeker sarcastisch bedoelt.
Ik schrijf weinig, had hij kunnen lezen.
Dus zowel mijn goede als slechte ervaringen deel ik niet zo snel.
Ook niet klagen, kost me al moeite om mijn twee hersencellen te gebruiken om mijn "slechtste ervaring ever" weer op te rakelen.
Meestal vergeet ik zo snel mogelijk mijn slechte ervaringen en besteed ik mijn tijd aan wat mooiere dingen in het leven.
Didi-B
28 juli 2020, 07:42
Dus Didi_B, hadden jullie wat afgesproken voordat jullie naar de kamer gingen? Zo ja, hield zij zich aan haar woord?
Over taalbarriere. Bij het bespreken van haar opties stak ze bij "kissing with tong" haar tong uit en wees met haar vinger naar.
MIsschien wel herkenbaar bij haar slachtoffers.
Tijd investeren?
Afspraken is ze steeds nagekomen. Ze heeft 1 keer extra gevraagd voor PMZ en 1 keer voor extra uur. Toen heb ik aangegeven dat ik dat niet leuk vond, en sindsdien is het nooit meer voorgevallen. Belangrijk ze had steeds van begin aangegeven pijpen met te doen.
Taal zou vandaag geen issue mogen zijn, vorig jaar was dat wel even anders.
Tijd investeren: ik wil vooral aangeven wat voor een dame het is, als je snel even hardcore alles wil, zijn er betere alternatieven. Ten minste dat is mijn ervaring en volgens mij deels een verklaring van verschil in resenties.
Erika is ook weer terug.
Vandaag met haar op de kamer geweest. Ze was zeer relaxed en nam de tijd. De service is beperkt want ze doet niet aan tz en pzc, maar dat vertelt ze vooraf.