PDA

Volledige versie bekijken : Laurette - Loretta (Roemeense)

pret
4 augustus 2019, 16:06
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Loretta (Roemeense)
Leeftijd:34 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Deepthroat, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
Extra info:PZC doet ze zelfs niet voor extra. Komt uit Zwiterland. Leuke en spontane meid waarmee je ook een goed gesprek mee kan voeren.

peterp095
8 december 2019, 06:21
Na enkele maanden afwezig nu terug tot 19 december

ju52
19 december 2019, 07:05
Her name is
Laurette.

Because the spelling of the name was unclear to me,
she wrote it on a piece of paper by hand.

She completely surprised me in the room the first time, intensely and creatively.

She was much better than my already good favorite wife,
who has known me for over a year ...

Antonios
18 januari 2020, 14:38
Dame is er weer sinds 3 dagen. Zegt 34 te zijn. Echt kanonnen review volgt later.

Antonios
19 januari 2020, 19:54
Bij deze dan: dame aangesproken in de gang. Gelijk wat mee gedronken. Ze vertelde gelijk 34 te zijn maar ziet er echt nog top uit. Geen moment pijnlijke stiltes gehad en moest zelf beginnen over de kamer. Echt een top begin al.

Op de kamer aan een stuk door gepraat en gelijk pzc gekregen zonder gedoe. Daarna volop gaan tongen met veel gevoel waarbij we ook weer wat gepraat hebben. De daad zelf ook top vol overdaad en zelfs een grap te horen gekregen over mensen die een kruisgebed slaan als ze haar kruistattoo zien op haar rug :P.

Echt een topper en dat voor maar 50,-. Ik dacht zulke top service kost mss extra maar nee hoor :) Snap niets van je pmc verhaal maar goed. Voor mij was ze een 8 geweest als ze Russisch kon dus het is een 7,5 geworden. Gelukkig heeft ze een vriendin die Russisch spreekt. Echt een dame waarmee je zo voor een uur kan gaan. Ik zei dat ze een groot voorbeeld is voor anderen wow. Ze spreekt redelijk goed Engels en ook nog Frans en Duits voor degene met steenkolen Engels.

hasta la pasta
24 januari 2020, 14:45
Ik hoefde haar niet aan te spreken. Ik zat na een eerdere kamergang wat verveeld te turen aan de bar. Toen ik haar zag keek ik waarschijnlijk iets te verlekkerend naar haar. Binnen no-time stond ze naast me om een leuk gesprek te starten. Ze is duidelijk niet om haar mondje gevallen en weet drommels goed hoe ze een prettige illusie weet op te houden. We kwamen er al pratend achter dat we ongeveer eenzelfde periode meelopen in het betaalde seks circus. De kamer. Tongzoenen soms afwezig, soms plankgas en kleddernat, dan weer niet. Weinig peil op te trekken. Pielemans werd deftig gedesinfecteerd. Kon de pret niet drukken verder. De seks was heel close en prettig. Al met al een prima uurtje mee beleeft. HHG op zeker.

blauwebeer
25 januari 2020, 09:04
Toen ze in de bar een vrijblijvend praatje kwam maken, deed ze Blauwebeer gelijk aan Lorena denken; alhoewel, toen hij haar later in de bar zag waren de sporen van haar leeftijd duidelijk zichtbaar.
Weliswaar had zij haar echte leeftijd niet verteld, maar meiden zoals Elisa en Kim, met meer jaren op de teller zien er nog duidelijk beter uit. Voor de rest mag zij gerust gezien worden.