PDA

Volledige versie bekijken : Naomi moet op haar knieën

Azrael
7 maart 2007, 14:15
Bron: De Telegraaf

AMSTERDAM - Naomi Campbell moet flink aan de bak. Het 36-jarige supermodel zal, naar verwachting, vloeren moeten gaan schrobben als taakstraf. Ze werd in maart vorig jaar gearresteerd, omdat ze een een mobiele telefoon naar het hoofd van haar werkster gooide.

"Naomi zal de straf die ze krijgt, hoe dan ook uitvoeren”, zei haar woordvoerder als voorbode op de uitspraak van de rechter die later deze week volgt. "Ze schaamt zich diep. Voor haar actie, en de straf die ze nu krijgt.” Volgens ingewijden moet het model vijf dagen aan de slag in een kantoor.

thesickboy
7 maart 2007, 15:10
Naomi mag voor mij ook wel eens op de knieën. Mét of zonder condoom :green_smi

Azrael
7 maart 2007, 15:10
Naomi mag voor mij ook wel eens op de knieën. Mét of zonder condoom :green_smi

Ik wist haast wel dat jij er op zou reageren...:D :D :D

thesickboy
7 maart 2007, 15:19
Ik wist haast wel dat jij er op zou reageren...:D :D :D

Oei, ik word voorspelbaar...
Azrael, heb jij eigenlijk nog wel iets anders te doen dan hele dagen de kranten uit te pluizen :D :thefinger

Azrael
7 maart 2007, 15:21
Oei, ik word voorspelbaar...
Azrael, heb jij eigenlijk nog wel iets anders te doen dan hele dagen de kranten uit te pluizen :D :thefinger

Nee, sinds ik gestopt ben met het wandelen heb ik overdag niets meer te doen... :D :D

little diablo
7 maart 2007, 20:35
Naomi niet mijn type:rolleyes: nee wordt ik niet geil van.

Saluti L Diablo

Flurkman
8 maart 2007, 08:15
Naomi zal dan wel danig moeten oppassen tijdens de werkuren: ze zou niet de eerste poetsvrouw zijn die voorovergebogen tijdens het schrobben snel even genomen wordt...

thesickboy
8 maart 2007, 15:14
Naomi zal dan wel danig moeten oppassen tijdens de werkuren: ze zou niet de eerste poetsvrouw zijn die voorovergebogen tijdens het schrobben snel even genomen wordt...

Snel? Voor Naomi neemt Sickboy grààg de tijd...:fuck: :fuck: :fuck: