Volledige versie bekijken : Angela (Roemeense)
waterrat
18 juli 2019, 12:24
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Angela (Roemeense)
Leeftijd:30-33 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Onbekend
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, Vingeren
Extra info:Heeft o.a. ook in Duitsland gewerkt. Geen tijdsdruk, alles relaxed.
waterrat
18 juli 2019, 16:10
Ik heb gisteren Angela leren kennen toen zij een praatje kwam maken terwijl ik met JPtoo aan de bar zat. Na een gezellig gesprekje aan de bar zijn we verkast naar een sofa, waar het allemaal wat inniger werd, en we uiteindelijk inzagen dat we niet aan een kamergang voorbij zouden komen.
Het werd kamer 4 in het oude gedeelte.
De airco stond aan, en dermate hoog dat ik maar als beschermwal voor haar in de wind ben gaan liggen.:hammer: Zij heeft daarna geen zuchtje wind meer gevoeld!:biggrin:
Na een goede knuffelpartij met tongzoenen zijn we tot de franse les overgegaan. Haar kennis op dit gebied is goed te noemen, zodat we vervolgens het thema cowgirl bij de horens hebben genomen, hetgeen ook naar volle tevredenheid verliep. Uiteindelijk in missio afgemaakt. Tevreden de kamer verlaten! HHG 60%
Flyerke
15 augustus 2019, 21:10
Gisteren mijn eerste kamertje met deze dame gehad,ze kwam even kennis maken toen ik juist gearriveerd was,
mijn intresse was wel gewekt maar ik ging eerst toch wat eten,wat later trof ik haar in het buitenterras,een beetje
gepraat en naar de kamer vertrokken,zalige kamergang gehad rustig opbouwend hoog knuffelgehalte lekker
zoenen,oraal was super mooie dame lekker slank mooi b cupje aangenaam en een zeer goeie service
herhalingsgevaar zeker:)
Grts F
goolfy69
24 augustus 2019, 22:40
Ook leuke eerste kamer met haar vandaag! Hhg 95%
housefreak5
25 augustus 2019, 19:21
Zaterdag mijn 2de kamertje met haar gemaakt, kamer 6.., mijn laatste stootje voor die avond.
Leuke meid :) voor herhaling vatbaar, gaat nu 1 maand op verlof naar haar landje...
george101
3 september 2019, 20:48
Tijdje geleden met Angela een uitermate bevredigende kamergang gehad, in alle opzichten! Is ook een lieve dame, weliswaar met al behoorlijk wat uren op de tachograaf, maar desondanks zeker geen afwerkster, integendeel. Ze bouwt haar sessie met je in alle rust op, en er kan veel. Mijn wensjes, ook de wat meer speciale, werden door Angela met volle overtuiging en veel sensualiteit vervuld. Tot mijn grote vreugde... dus herhaling staat vast! :)
yylover
23 november 2019, 14:29
Leuke, lieve en goedlachse dame die weet hoe ze een kamer moet opbouwen. HHG is hoog.
Bub
23 november 2019, 15:55
I had a room her finally last month even if I already talked with her in july . Attractive young woman in her early 30's with a fit body (without sports) and a killer smile. In the room she's relaxed and sensual. Good kisser, she likes to be licked and touched, BJ is good too. She creates a good feeling of intimacy. The sex was very nice too. There was no bullshit about 'how long do you want to stay' or whatever. The odds of repeating are high. I'm not totally sure if her eyes are brown, I'll check next time.
hasta la pasta
24 januari 2020, 14:28
Gisteren ook een testritje gemaakt. Ze kwam een praatje aanknopen toen ik vanaf boven in de bar aan het turen was. Ik wist het niet en stuurde haar uit wandelen. Toen ze in de bar zat kreeg ik de tijd om haar wat te observeren terwijl ik met een ijsbeer in gesprek was die ik sinds de zomer niet meer gezien had. Ik besloot naast haar te gaan zitten en om een kamer te doen. De hierboven genoemde bullshit kreeg ik wel voor de kiezen op de kamer. Best aardige meid, echter vond ik het tongzoenen onder de maat. De seks daarentegen was prima. Zeker 69 in combinatie met haar killer body was heel aangenaam. Door het eerder genoemde gemis besloot ik om een orgasme af te blazen en tijd vol te laten maken met een prima massage.
SFL
25 februari 2020, 11:37
De Roemeense Angela (34j): :iloveyou:
Die lamlendige Badslippers was met haar op de kamer, maar vertikte het om er een degelijke recensie van te schrijven. Diegene die denkt dat ik er wel een uitgebreide recensie over ga schrijven, die kan best ook snel wat anders denken. Maar vanwege haar inzet en lieftalligheid ga ik haar wel in de bloemetjes zetten, want met 3 sterretjes op 5 doet men haar hier tekort.
Het is dus allemaal begonnen met nieuwsgierigheid aangaande met wie Badslippers zijn comeback gemaakt had. Deze werd me aangewezen door Das. Toeval wil dat ik deze deerne bij mijn vorige bezoeken in Augustus en Oktober van vorig jaar ook al opmerkte en zelfs één keer kort mee gesproken had. Zij was mijn type wel en op de een of andere manier was er iets wat ons naar elkander toezoog. Een onderonsje was er nooit van gekomen omdat ik haar telkens zag wanneer ik net met één van mijn vaste vriendinnen in SS naar de kamer ging. Bij de ijsberen die vaak SS frequenteerden, deed ik meermaals navraag naar deze dame aan de hand van haar uiterlijke kenmerken. Niemand kon me zeggen wie ze was... Zelfs Deket niet, die beweert alle lekkere dingen in SS bij naam en toenaam te kennen.
En zo geschiedde het ook afgelopen vrijdag. Das stelde me aan Angela voor, maar dat gebeurde net op een moment toen Stacy naar boven was om te checken op welke kamer we gingen rotzooien. Ik zag in Angela haar ogen dat ze het wilde... En ik wilde het ook! Maar de hand was er al op gedrukt met de Bulgaarse. Dus met de Bulgaarse vertrok ik dan ook, waardoor Angela achterbleef met Das. Tussendoor kwam ik haar weer eens tegen en vroeg ze of ik tijd voor haar had. Ook dan niet, want ik diende met mijn kameraden gaan te vreten. Maar de derde keer was uiteindelijk toch de goede keer. Ik diende dringend te schijten, maar stelde dit uit om haar deze keer niet mis te lopen. Eigenlijk was ik ook niet eens geil meer, maar met zo'n knappe stoot zou de geilheid op de kamer wel volgen.
Een kamergang met Angela voltrok zich. Ze was aangenaam gezelschap en gaf blijk van een goed geheugen, want ze wist overduidelijk nog die andere keren dat we met onze ogen met elkander zaten te flirten. Twee uur zou ik met haar op de kamer spenderen. Zeker in het tweede uur heeft ze toewijding aan de dag moeten leggen, want bij gebrek aan geilheid en het feit dat Stacy me al behoorlijk afgebeuld had, ging mijn erectie een paar keer op halfstok staan. Maar tegen het einde resulteerde het toch tot een enorm intens orgasme. In de openbare ruimte geeft ze de indruk dat ze gespierd is. Wanneer je haar aanraakt voel je ook een hardbody van jewelste. Maar volledig naakt stel je toch vast dat ze enkel pezig is omdat ze behoorlijk mager is. Voor mij persoonlijk het enige minpuntje, want er mag toch ietsie meer vlees aanzitten. Nog een geluk dat ikzelf niet mager ben, of het zou pijn doen zo twee zakken met een hoop botten in, tegen elkaar. Voor de rest heb ik me zalig geamuseerd met haar. En ze zat er ook niet mee om tegemoet te komen aan mijn fetish en tussendoor sensueel te roken.
Uiterlijk: 8.5/10
Omgang: 9/10
Lieftalligheid: 9/10
Correctheid: 9/10
GFE: 8/10
TZ: 8.5/10
PZC: 7/10
Handjob: 8.5/10
Hoe heb ik haar beffen ervaren? 8/10
Meegaand in mijn wensen: 8/10
NMC: 9.5/10
Algemene belevenis: 9/10
Conclusie: boven gemiddelde standaard. Zeer degelijk! :herz:
brombeerzuid
7 juli 2020, 22:41
Vandaag met deze dame een uurtje doorgebracht, pzc heerlijk, wat tz uiteraard een duikvlucht en diverse standjes!
Gewoon degelijke service!
HHG 70%
Ex luderlounge!!
Wat SFL schreef klopt ,voor een keer niet. Deket kent ze wel maar kamerde niet met haar wegens een 10tal jaar te oud.
Nochtans bleef ze na de afwijzing heel lief,ik ken er anderen en heeft ze een mooi lichaam.
BS bleek heel enthousiast en vergat de rosse al. Hij noemde haar Merkel,heel origineel. Euh dit is sarcastisch he BS. Maar nu blijkt Boy 69 ook lovend te zijn en lees ik dit,dus zal ze wel goed zijn
blauwebeer
23 juli 2020, 21:43
Ex LuderLounge, dat moest Blauwebeer zelf eens uittesten. Alles wat hiervoor vermeld wordt klopt volledig, enkel driewerf zonde van die silicoontjes.
bref-jefke
24 juli 2020, 15:54
Ze heeft geen siliconen, is puur natuur, als je haar een beetje kent, kom je wel te weten hoe dit komt.
David David
24 juli 2020, 23:25
No silicon indeed. Always nice small tits.
Seems the rumor is coming from others girls. Another girl asks me the same thing previous week as she knows that I usually meet Angela when I am coming to the 6sens... She is perfect like she is now for me .
paul-kuhn
26 september 2020, 20:27
Na klar sind das kleine Silikontitten !!!
Das fühlt man doch und man kann es auch optisch fast schon erkennen...
Die sind zu rund um natürlich zu sein...
Guter Service, hat alles versprochene eingehalten...
Halbe Stunde / 50 Euro
bref-jefke
27 september 2020, 00:06
[QUOTE=paul-kuhn;718222]Na klar sind das kleine Silikontitten !!!
Das fühlt man doch ���� und man kann es auch optisch fast schon erkennen...
Die sind zu rund um natürlich zu sein...
en heb je dan ergens een litteken gevonden van een eventuele operatie...neen dus... echt puur natuur geloof mij maar....heb haar wel iets langer bij mij gehad dan uw luttele 30 minuten.
Sjeufke
27 september 2020, 10:14
34254
jansenroy
27 september 2020, 11:47
34254
Sjeuf toch, heb je je eigen a-cupje laten tunen?:biggrin:
Eddy_V
27 september 2020, 16:38
Sjeuf toch, heb je je eigen a-cupje laten tunen?:biggrin:
En netjes geschoren !