Volledige versie bekijken : Ariane (Roemeense)
Bachatero
18 juli 2019, 09:12
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Ariane (Roemeense)
Leeftijd:28 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren
Extra info:Mooi aangezicht, zwarte bril
Bachatero
18 juli 2019, 09:27
Reeds 2 weken aanwezig in SS en ze viel mij op door haar mooie aangezicht en sympathieke uitstraling. Wel iets steviger dan de dames waar ik normaal mee ga. Leuke sessie zonder terughoudendheid van harentwege, gewoon ervoor gaan met veel inleving.
Typisch zo’n dvp waarbij je je direct op je gemak voelt.
Ze zit meestal alleen en gaat zelf niet jagen, dus voor de liefhebbers, ernaar toe gaan is de boodschap...
Eddy_V
18 juli 2019, 09:35
In de wandelgangen wordt zij reeds Secretary3 genoemd ;)
waterrat
18 juli 2019, 12:19
Vorige week had ik deze dame al op het oog. Toen ik haar wilde schaken was een andere beer mij net voor geweest, en heb ik het maar met haar op „next time“ afgemaakt....
Gisteren was Bachatero mij net vóór, maar was toen wél in de gelegenheid om mijn vermoedens dat zij goede service levert te bevestigen.
Na het avondeten heb ik haar opgezocht, en één van de beste GFE sessies ooit gehad. Wat een leuke meid. Geen enkele terughouding, het complete pakket met vlag en wimpel! Voor zaterdag devkamergang met haar al gereserveerd!:biggrin:
WA
4 augustus 2019, 22:01
Afkomstig uit .............. tromgeroffel.......... LR :eek::biggrin: Zoals boven reeds beschreven een prima dienstverleenster. Was ze in LR al en ze moeten daar in Kaarst toch maar eens na gaan denken waarom zulke toppers daar niet meer willen werken. Hoe dan ook, aanwinst voor SS.
deket
5 augustus 2019, 21:07
niet echt up to date, na LR volgde nog YY en DV om nu uiteindelijk in Sixsens te zijn beland
blijkbaar succesvol omdat ze vaak een herhaling krijgt op dezelfde dag,niet Brianboitano?
WA
5 augustus 2019, 22:02
geen idee Deket. Ik houd me niet zo bezig met haar andere klanten.
deket
5 augustus 2019, 22:12
morgen op verlof en zal enkele weken in de Karpaten verblijven alvorens terug naar Vaals te keren
deket
8 augustus 2019, 16:48
Niets zo wispelturig dan de gemiddelde vrouw maar zij heeft in laatste instantie toch besloten in Augustus nog in Sixsens te blijven en pas in september naar haar thuisland op vakantie te gaan om daarna weer te keren naar Vaals
Mentholbear
9 augustus 2019, 14:33
Is dit de Ariana die voor YY in HG werkte als Adriana?
yylover
22 augustus 2019, 11:04
Een uur zitten te genieten met deze superleuke en lieve dame.
Vanaf de eerste 5 minuten was er de klik.
100% GFE dame die er ook nog plezier van kan hebben met een dikke 100% HHG.
Agronymus1
1 september 2019, 17:18
Weet iemand of Ariana al op vakantie is?
Brad Clitt
1 september 2019, 17:21
Ik ken haar niet, maar volgens mij heb ik afgelopen vrijdag (en de afgelopen weken) een dame waar de beschrijving op kan kloppen nog gezien.
Ze draagt vaak een groen/grijs lingerie-setje (of is het een badpak?).
putafucker69
2 september 2019, 11:36
Gezellige boel hier vandaag. Mooie line up
Ariana gespot,aanwezig dus en dat zal ook voor de komende dagen zo zijn.
Groetjes aan al die putafuckers!!
Smouse
2 september 2019, 16:45
Is dit de Ariana die voor YY in HG werkte als Adriana?
Ben ook benieuwd naar waar de PHG variant gebleven is
See ya Smouse
Sphinx
1 oktober 2019, 22:17
"Sphinx. You've been waiting much to long now
It looks like she's not coming home.
Sphinx, you've been loyal
True and faithful all this time with being alone.
If I could get that same dedication
I'd give you everything in creation
If she doesn't come back (If she doesn't come back)
I'll be your substitute, whenever you want me
Don't you know, I'll be your substitute
Whenever you need me"
Geknipt uit mn bericht
Tsja, dat liep dus even anders als gehoopt. Deze racebeer weet niet of de lange wachttijden er tussen zaten , maar kort en krachtig, het werd een Pale Shelter ervaring (nominatie voor een flinke teleurstelling). Vio kwam zich tenminste even netjes afmelden (stamgast) en Sofia heb ik de hele avond niet meer gezien
Dat was even slikken, maar snel schakelen is niet alleen voor werknemersgeluk belangrijk. Een halfuurtje voor Vio zich af kwam melden sprak Ariane me namelijk aan. Ik heb voor mn vakantie al eens een kamer met haar gedaan die zéér geslaagd was (nog bedankt aan Hookerlover voor de tip) maar die kon ik niet posten, iedere keer knalde de server eruit (gaan haar fans zover dat ze hele serverparken ervoor plat willen leggen, damn wat een toewijding). Enfin, ik dwaal af. Ik hád gezegd dat ik al een date had staan, maar toen dat in de soep liep, zette ik a la Clout (https://youtu.be/5fgA_yNCeq4) de backup-planning in werking en vroeg Ariana of ze zin had de Substitute te zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=5fgA_yNCeq4
Haar antwoord: een brede grijns en een simpel "Lucky Me!" Ze herinnerde zich de vorige keer nog en had wel zin in een herhaling. We moesten nog een halfuur op een kamer wachten met de live DJ op de achtergrond waarbij ik vaststel dat haar muzieksmaak vrij ver van die van mij afstaat: Meduza en Goodboys was de enige die ik eruit herkende. De overige zangeresjes zijn door de producers en hun autotune software zo onherkenbaar dat het net zo goed 5 keer Ava Max had kunnen zijn. Dan plingt de Teller eindelijk voor ons en trekken we ons achter een deur terug.
En hoewel niet de eerste keus, heeft Ariane heel erg haar best gedaan me de eerdere teleurstelling te laten vergeten met verreweg de meeste knuffelpauzes van deze avond. Ook na een vrij lange befpauze, want daar waar de eerste twee er hitsig van werden, werd zij er juist heel aanhankelijk van. Pas in het slot laat ze ook merken Count 5 Alarmschijf aspiraties te hebben, want het laatste doggy is later in mn stappenteller geregistreerd als tien minuten rennen, 1037 stappen en 116 calorieën. Kijk zo hebben we niet alleen ronde 3 succesvol met de derde geplofte turbo afgerond, we hebben er zelfs wetenschappelijk gezien nog iets aan. Zelden was een Nova award voor leukste dagafsluiter zo toepasselijk, Rob Papen heeft nl. een liedje van de synthesizergroep naar haar vernoemd
https://www.youtube.com/watch?v=qIY_rChJXOc
Bachatero
12 oktober 2019, 13:32
Gisteren mijn vierde kamer met haar gedaan, topdame die er een erezaak van maakt dat je heel tevreden de kamer verlaat en waarbij de uitdrukking “vriendinnetjessex” zelden meer op zijn plaats is.
Helaas, driewerf helaas, denkt ze eraan om SS te verlaten wegens onvoldoende inkomsten. Heel raar, ze heeft mij het bedrag vermeld dat ze voor ogen heeft om gemiddeld dagelijks te bereiken en dat is echt niet zo hoog. Moeilijk om te begrijpen.
Enfin, ik hoop dat ze nog van idee verandert en toch blijft...
yylover
18 oktober 2019, 21:12
Ariana heeft even een poging gedaan elders, maar is sinds vandaag weer terug.
Gelijk maar een uurtje met haar de kamer op geweest, met toestemming van Eddy´s verloofde.
Was weer helemaal ok, eigenlijk zelfs wel meer. GFE dame met vandaag een vleugje PSE.
Nog steeds HHG van ruim 100%.
WA
6 december 2019, 23:50
Hoorde vandaag dat ze wederom haar biezen gepakt heeft om het elders te proberen. Hoor het graag als ik fout geïnformeerd ben :znaika[1]:
Hooker lover1
10 december 2019, 21:33
Hoorde vandaag dat ze wederom haar biezen gepakt heeft om het elders te proberen. Hoor het graag als ik fout geïnformeerd ben :znaika[1]:
Heeft haar biezen dus niet gepakt,en er schuilen ook geen duistere complotten achter haar afwezigheid! Het gaat Ariana zeer goed,ze is gelukkig en druk bezig geweest met andere zaken.Ik mocht jou trouwens melden dat ze morgen middag in sixsens aanwezig zal zijn,en er hoopt wat van haar fans te treffen.
Of ze ook de komende dagen nog langs zou komen,was nog een open vraag deze namiddag.Bij deze ben je correct geinformeerd,en weet je alvast waarheen morgen Brian boitano.
Hl1
Mentholbear
16 juli 2020, 16:43
Ben ook benieuwd naar waar de PHG variant gebleven is
See ya Smouse
Die was even gespot in SS. En gisteren dus ook. Nu alleen met rood haar.
Maar weet iemand of dit dezelfde Ariane is als van YY in 2017 PHG? Ze luisterde ook naar de naam Adriana.
Hooker lover1
16 juli 2020, 21:17
Deze dame heeft actueel een totaal ander leven,en zal niet meer weerkeren als dvp.
Ik sprak haar net,actuele info dus.
Oude doos
Mentholbear
16 juli 2020, 22:41
Deze dame heeft actueel een totaal ander leven,en zal niet meer weerkeren als dvp.
Ik sprak haar net,actuele info dus.
Oude doos
Bedankt voor de opheldering. Tijd voor een nieuw paspoortje van een nieuwe Ariana/Adriana.
Oh 'poep', ik weet meer dan de helft van de details niet meer. En dat terwijl we maanden onder 1 dak hebben gezeten :hammer: