Volledige versie bekijken : Samara (Roemeense)
cheasehead
13 juli 2019, 09:02
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Samara (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Zoenen
Extra info:
cheasehead
13 juli 2019, 09:04
Knappe dame met een brilletje. Ze heeft voorheen in Oostenrijk gewerkt.
Een leuke aanwinst voor LR en hopelijk blijft ze nog even.
Met haar een leuk half uurtje gehad en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Ja,hoor jij opnieuw in lr ????? Wel leuk dat je ons virtueel laat meegenieten cheasehead
Een leuke aanwinst voor LR en hopelijk blijft ze nog even.
Waarschijnlijk wel. Het dametje is gisteren geen seconde alleen gelaten door de wat oudere stammies, welke over het algemeen vrij kritisch zijn.
Vandaag niet aanwezig , en er is ruimte genoeg , lege kamer, lege bar, leeg restaurant
Jooploop
14 juli 2019, 21:40
Dat zou kunnen werkt niet op zondag hebben we nog gevraagd speciaal voor jouw gevraagd :biggrin:
ME262
7 augustus 2019, 23:19
Deze dame is een absolute aanwinst voor LR hopen dat ze niet te snel naar GT verscheept
ME262
Prima
8 augustus 2019, 16:39
Deze dame is een absolute aanwinst voor LR hopen dat ze niet te snel naar GT verscheept
Dan Moet jij haar een reden geven om te blijven (-;
ME262
WA
8 augustus 2019, 16:59
Dat zit met ME262 wel goed. Sharon zal vast instructies gegeven hebben voor haar definitieve vertrek :biggrin:
Boy69
20 oktober 2019, 15:36
Simply the best !!!!
Knabbel
24 oktober 2019, 08:47
Dat was gisteren wel het geval, en arriveerde in gezelschap van Kati(e) of hoe je dat ook spelt. Gebeurde op verzoek van LR i.v.m. verhouding man/vrouw in beide clubs die dag, en aan belangstelling hadden ze geen gebrek, maar dus tijdelijk van aard.
Player
24 oktober 2019, 12:53
Dat was gisteren wel het geval, en arriveerde in gezelschap van Kati(e) of hoe je dat ook spelt. Gebeurde op verzoek van LR i.v.m. verhouding man/vrouw in beide clubs die dag, en aan belangstelling hadden ze geen gebrek, maar dus tijdelijk van aard.Zeker dat ze een LR dame blijft en niet verkast wordt naar GT? Velen starten toch in LR maar verhuizen na goedkeuring naar GT. Als ze bij Kate was, werd ze meteen naast de mooiste van de klas gezet.[emoji16]
Morgen zit ik in LR om Elisa te zien (heeft de omgekeerde move gemaakt vanuit GT), maar zaterdag ga ik naar GT. Zal ze dan wel aantreffen.
Verstuurd vanaf mijn SM-J330F met Tapatalk
Bub
26 oktober 2019, 15:27
In GT with Katie for now and may relocate permanently in Brüggen.
Boy69
26 oktober 2019, 15:44
In GT with Katie for now and may relocate permanently in Brüggen.
Das klote
Dan morgen maar niet naar LR
Player
26 oktober 2019, 18:28
Inderdaad, zit hier in GT vandaag, maar niet gans mijn type. Ondertussen ontvoogd van Kate.
ME262
27 oktober 2019, 00:46
voorlopige tot en met zondag
Player
27 oktober 2019, 02:35
Ze had veel succes in elk geval, er zat een beer die wel meer dan 2 uur op haar heeft gewacht. Ze is wel professioneel want hoewel het aan haar lichaamstaal af te lezen was, toch nog na 1:30 opgedraaft voor hem uit zijn lijden te verlossen...
ME262
27 oktober 2019, 22:21
mag verplaats worden naar GT blijf daar en komt niet terug naar LR