PDA

Volledige versie bekijken : Ramona (Roemeense)

Bachatero
8 juni 2019, 12:36
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Ramona (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:PZC, Tongzoenen, GFE, Beffen
Extra info:Heel mooi, nichtje van Valentina en Megan

Bachatero
8 juni 2019, 13:16
Gisteren voor de tweede keer met de nieuwe en onervaren Ramona gekamerd. Twee weken geleden al eens mee geweest op haar eerste dag in SC-land en was toen matig wegens haar onervarenheid. Ook de communicatie verliep wat moeilijk, nauwelijks Engels, geen Duits of Spaans.
Daarom gisteren de boot wat afgehouden, maar er was geen lievemoederen aan, ondanks veel andere leuke opties werd mijn blik als een magneet naar haar toegezogen. Erger nog, toen ze dit opmerkte en langs mij kwam staan, ging bachatero junior zich wat vreemd gedragen.
Voor het gênant werd, maar direct beslist om haar voor een sleutel te sturen en deze keer was het bingo.
Prima kamer, GFE zoals ik het graag heb en ze heeft ondertussen ook al wat engels geleerd zodat een basic-gesprekje mogelijk is.
Uiteraard zijn er nog wat verbeterpunten, maar zoals Reference al aangaf, heeft ze alles mee om het maken.
Haar ook enkele keren samen gespot met Roemeense Vicky, qua lichaamsbouw bijna identiek, en plots kwamen er al onreine gedachten op om een keer een triootje met deze schoonheden op de planning te zetten.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...

reference
8 juni 2019, 15:28
genieten is het met en van haar zolang ze nog niet verpest is door professioneel te worden...maar ik betwijfel het of we er lang van zullen blijven kunnen genieten

Boy69
8 juni 2019, 15:55
genieten is het met en van haar zolang ze nog niet verpest is door professioneel te worden...maar ik betwijfel het of we er lang van zullen blijven kunnen genieten

Als ze veel met Vicky omgaat, inderdaad niet.

reference
8 juni 2019, 18:41
ze kan wel nog met turbozuigkracht leren pijpen van Vicky!

reference
14 juni 2019, 05:52
gisteren nog eens met Ramona een kamer geboekt en het begint!!!! Ze zeurde meermaals dat al die trappen haar irriteerde en dat ze het warm had...o zo warm...
ik heb snel de receptie gebeld en binnen no time werd de airco aangezet in kamer 11. Ramona kon niet meer zeuren en daarna ging het allemaal zoals verwacht goed. Maar we moeten oppassen dat ze niet meer streken gaat krijgen :)

Bachatero
25 augustus 2019, 19:11
Sinds eergisteren terug uit vakantie, samen met Valentina. Nog niet mee geweest want de hele tijd bezig. Deze week volgt ongetwijfeld mijn zesde kamer met deze schoonheid...

housefreak5
25 augustus 2019, 19:59
Sinds eergisteren terug uit vakantie, samen met Valentina. Nog niet mee geweest want de hele tijd bezig. Deze week volgt ongetwijfeld mijn zesde kamer met deze schoonheid...

Snoeper.., was je zaterdag daar?

Bachatero
25 augustus 2019, 20:17
Nee hoor, maar vrijdag wel en ze zag er prachtig uit. Ze was lange tijd gekaapt door een sympathieke Luikse beer, het is hem van harte gegund. Trouwens, opvallend hoeveel Frans je de laatste tijd hoort in SS...

housefreak5
25 augustus 2019, 20:33
Heb ik zaterdag ook opgemerkt en Ramona was inderdaad heel de dag bezet...het was veel drukker als vroeger en dames hebben minder aandacht of geen tijd meer...
Wanneer openen ze YY terug :hammer:

Eric vb
25 augustus 2019, 21:38
Heb vandaag er mee geweest 1 uur en 30 min . Ik kan er heel kort over zijn , ze is lief en het is ok. Maar geen gevaar voor herhaling bij mij.

keesboz
28 augustus 2019, 07:04
heb ze maandag ook eff gezien na door een andere ijsbeer zie dat ze Ramona is maar ze was vaak bezet en bella was bij mijn in de buurt en ik was al met melanie en isa naar de kamer geweest dus was het haasje bij bella en 3 dames ik was gesloopt maar het drietal Valentina en Megan en Ramona hebben mijn aandacht kunnen wekken maar de k3 van sljeuke was er niet dus kees of wel rabbiet heb keuze problemen met al dat moois in ss want ik ben heel bemieuwd naar Valentina maar ik heb een luxe probleem in de ballenbak van ss

reference
28 augustus 2019, 19:12
Vandaag Ramona voor de zoveelste keer gekamerd en het was de beste ervaring met haar ever! Een en al lof voor dit heerlijke Roemeense meisje...

deket
26 oktober 2019, 21:13
Deze deketmeid is back in Sixsens!

Bachatero
27 oktober 2019, 20:06
Terug sinds donderdag. Vrijdag was ze samen met haar nicht Valentina op “trio-jacht”. Normaal ben ik niet zo voor trio’s, meestal vind ik het wat tegenvallend. Bedenkend dat het niet vaak voorvalt dat beiden gelijk vrij zijn, na even overdenken toch toegestemd.
Ik kan er verder kort over zijn, dit was mijn beste trio ever. Perfect op elkaar ingespeeld en verder geen gedoe met doekjes bij afwisselend pzc. Ramona boft maar met zo’n leermeesteres als Valentina.
Al afspraak gemaakt om dit rond nieuwjaar te herhalen als cadeau aan mezelf...

Tom001
30 oktober 2019, 20:54
Weet iemand misschien vanaf hoe laat en op welke dagen Ramona de komende tijd aanwezig zal zijn?

ksie
10 november 2019, 21:40
Ik ben al meerdere malen met deze leuke meid naar de kamer geweest. Ze is goed relaxed, opgewekt, goed lachs en in de kamer doet ze goed haar best (tongzoenen, NMC, PZC). Ze houdt ook van trio's met Valentina en Megan maar dat is niet zo aan mij besteed. Alleen met Ramona bevalt goed en er zullen nog wel meerdere sessies volgen.
Ramona blijft waarschijnlijk tot begin januari en werkt de meeste dagen (behalve meestal op maandag).

rokkenjager
10 november 2019, 23:23
Zo alle berichten te lezen zijn er zelfs quatro's mogelijk in SS. Ik ben getriggerd. Moest het komende bezoek maar eens kennis maken met dit groepje dames....

keesboz
13 november 2019, 08:01
ze staan het meeste naast het oude rook hok in de bar onderaan die trap daar als je naar kamer 12 ga rokkenjager

Rockymountain
16 maart 2020, 17:29
Ik ben gisteren(zondag) zowat gek gaan lopen van haar.
Te woensdag haar al gespot maar verlegen als ik ben en wegens al een kamer gemaakt te hebben was er geen contact gekomen.zaterdag dan poging 2..mislukt wegens ze laat kwam opdagen voor een lange kamer om nadien te vertrekken.. wel was er weer speels oogcontact met een lachje, dus ze had me ookal zeker opgemerkt..dit kon ik niet aan mij voorbij laten komen en dus met mijn jeugdige zottigheid zondag opnieuw.. 3e keer goede keer zeker?
Deze keer was het alles of niks. Ze stond aan het speelbord met haar nichtjes voor zover het klopt..valentina en X?
Even leuk meegespeeld op het bord om nadien een leuke babbel te maken voor af te sluiten met een perfect 1u30 GFE ol de kamer,,sjeeses wat een leuk meisje! Maar stel mezelf altijd te hard open naar zulke leeftijdsgenoten waardoor het wel eens risky kan worden voor.. hm. Its all about the money zkr.. soit heb er enorm van genoten, echt top! Wat een looks heeft deze dame!!

Mentholbear
2 juli 2020, 23:29
Vermoed dat ik deze dame vandaag gespot had. Ze was helaas al bezet, maar de beste man wist me haar naam te vertellen. Prachtige meid die op het dansboekje gaat :rolleyes:

Rockymountain
5 juli 2020, 12:32
Gisteren opnieuw na woensdag met haar 2u gekamerd..het juiste meisje op de verkeerde plaats leren kennen..
Zeer gevaarlijk voor mezelf..!

deket
5 juli 2020, 21:06
wat is dan de juiste plaats? De Jumbo of AH?

Rockymountain
5 juli 2020, 21:48
wat is dan de juiste plaats? De Jumbo of AH?

Hahaa, allesinds niet in dit wereldje :- )

Mentholbear
9 juli 2020, 00:07
Gisteren genoten van een heerlijke GFE kamergang met deze prachtige meid. Niks afwerken, maar langzaam, zacht en teder. Ze neemt er lekker de tijd voor.

pret
20 juli 2020, 09:18
Is ze nou Hongaarse of toch Roemeense?

Willem2
20 juli 2020, 09:36
Is ze nou Hongaarse of toch Roemeense?

Het is een roma :rolleyes:
Ik gok op moldavische ;)

Eddy_V
20 juli 2020, 10:47
Het is een roma :rolleyes:
Ik gok op moldavische ;)
Het was mentholbear die het schreef, die kijkt niet zo nauw...

pret
20 juli 2020, 10:56
Het was mentholbear die het schreef, die kijkt niet zo nauw...

Dat klopt, maar ik heb ook van anderen gehoord dat ze mogelijk Hongaarse is!

Eddy_V
20 juli 2020, 11:44
:hammer:
lekker belangrijk
ga je haar dan extra betalen of juist ontlopen?

Rockymountain
20 juli 2020, 11:54
Ze is Roemeens afkomstig van Braşov.
Wat een schatje :luvlove:

Mentholbear
21 juli 2020, 01:59

Ik hoorde dat ze komt uit klapeksterstan ;)

pret
21 juli 2020, 06:49
Ik hoorde dat ze komt uit klapeksterstan ;)

Zo een vermoeden had ik ook al, maar ze blijft wel een lekkere klapekster :biggrin:

Italianstallion
21 juli 2020, 14:36

Niet dat dit van belang is haha maar zijn het dan gypsies?

Mentholbear
21 juli 2020, 22:51
maar ze blijft wel een lekkere klapekster :biggrin:

DDWW :biggrin:

swooptothehoop
22 juli 2020, 18:49
Greetings! Is she still with her sisters Meghan and Valentina?

Bachatero
24 juli 2020, 19:12
Gisteren was Ramona alleen aanwezig, ik heb Valentina en Megan niet gezien en omdat men maar voor maximum 1 uur op de kamer mocht gaan is de kans klein dat ik ze gemist heb tussen 2 kamers door.

swooptothehoop
25 juli 2020, 07:52
Thank you!

Bachatero
6 oktober 2020, 20:08
Ramona is terug van een lange vakantie en ze ziet er weer prachtig uit. Vandaag was ze de ganse dag bezet, dus zal een reünie voor een volgende bezoek zijn. Ik kijk er in elk geval al naar uit...

reference
8 oktober 2020, 12:17
Ik ben zomet met ramona naar kamer 12 verdwenen...heerlijk mokkel blijft het toch! Intens zoenen, lekker pijpen, heerlijk neuken. Een topper bij sixsens en goed dat ze terug is!