Volledige versie bekijken : Contact gezocht
alias alias
31 mei 2019, 12:50
Ik ben gisteren (vaderdag 2019) in golden time geweest. Even na 18.00 uur ben ik in gesprek gekomen met een Nederlander omdat we samen op het busje stonden te wachten dat ons naar de andere parkeerplaats zou brengen. We hadden direct een goed gesprek en waren het eens over de aanwezige vrouwen. Ik ben echter vergeten te vragen of je misschien zin had om in de toekomst samen een keer naar golden time of een andere club te gaan want alleen is toch wat minder gezellig. Indien je op dit onderwerp reageert gaarne vermelden waarover we het eens waren m.b.t. de aanwezige vrouwen zodat ik weet dat je de juiste persoon bent.
beste,
ik ben geen nederlander.
Maar ik ben het eens met uw zienswijze.
Alleen is toch minder gezellig!
alias alias
1 juni 2019, 17:05
Das bedankt voor je reactie. Het was wel te verwachten dat de persoon die ik zoek nog niet heeft gereageerd want hij komt volgens niet zo vaak in Golden Time. Kom je zelf wel vaak in Golden Time?
stimpy3
1 juni 2019, 20:10
Ik denk dat het relevanter is voor het krijgen van een reactie dat de persoon die je zoekt vaak op dit forum zit...anders kan-ie ook niet reageren...
terminator
1 juni 2019, 22:04
Ik denk dat het relevanter is voor het krijgen van een reactie dat de persoon die je zoekt vaak op dit forum zit...anders kan-ie ook niet reageren...
Of uberhaubt op dit forum zit.!
Gewoon hier nieuwe vriendjes maken. Start een topic over jezelf en wat jouw interesses zijn als het om dvp's gaat en wat je daar mee uit wilt spoken. Dan meld er zich vast wel iemand met dezelfde ideeën.
stimpy3
1 juni 2019, 22:44
Of uberhaubt op dit forum zit.!
Ik vraag me idd. wel eens af hoeveel mensen zonder dat ze zichzelf op dit forum hebben geregistreerd. Genoeg mensen die alleen maar lurken en nooit posten.
Ik vraag me idd. wel eens af hoeveel mensen zonder dat ze zichzelf op dit forum hebben geregistreerd. Genoeg mensen die alleen maar lurken en nooit posten.
https://www.ijsberenforum.com/forum/forum.php
hier zie je onderaan de pagina hoeveel gebruikers er online zijn.
het valt me altijd op dat er meer gasten dan geregistreerden zijn.
ik hoor ook dikwijls in de club beren spreken over het forum terwijl ze geen lid zijn.
Das bedankt voor je reactie. Het was wel te verwachten dat de persoon die ik zoek nog niet heeft gereageerd want hij komt volgens niet zo vaak in Golden Time. Kom je zelf wel vaak in Golden Time?
tja, wat is vaak?
in 2017 83 keer
in 2018 56 keer
in 2019, zeer weinig, te weinig