PDA

Volledige versie bekijken : Aida (Roemeense)

Antonios
11 mei 2019, 20:56
Ben vandaag deze schone tegen gekomen bij de bar. Kenmerken:
- 1m78, B-cup, 59 kg, rood geverfd haar
- 21 jaar
- Loopt altijd topless in de bar
- Rookt niet en is daar fel op tegen :freu:

Aangezien mij al gelijk 2 +punten opvielen makkelijk een praatje gemaakt. Dame werk hier pas sinds enkele dagen.

Op de kamer bood ik aan om mezelf te gaan douchen wat erg gewaardeerd werd. Daarna mocht het feest beginnen. Eerst rustig haar setje uitdoen waarbij ik niet uitgesproken raakte over haar azina postuur. Man man een Coca Cola flesje zei ik stamelend. Ik begon haar kusjes te geven overal waar God het verboden heeft behalve op haar mond omdat ze haar hoofd een beetje wegdraaide.

Daarna prima pzc gekregen met zelfs deepthroat sessie erbij pfiewpfjiew. Op een gegeven moment moest ik haar afremmen omdat het feest bijna ten einde leek te komen. Voor de pzc had ze gevraagd of ik extra wou. CIM was per se 50,-: lager mocht niet want dat zou oneerlijke concurrentie zijn en een kick betekenen. Maar niet gedaan dus.

Eenmaal on top begon ze los te komen en ben ik haar zittend gaan strelen. Toen begon een leuk gesprek waarbij ze vertelde vloeiend Italiaans te kunnen (terwijl we op elkaar zaten xD) . Als een ome Berlus begon ik haar kusjes te geven en zwichtte ik voor de 50,- extra. Ze begon terug te kussen en zei op een gegeven moment: 'normaal doe ik dit niet maar omdat ik je zo lief vindt...' Het tongzoenen erna was kanonnen met een hoop passie. Ze voelde zich echt op haar gemak in mijn armen net een film zeg maar. TZ kan natuurlijk ook gwn standaard service zijn zo dom ben ik nou ook weer niet om alles gelijk te geloven.

Uiteindelijk overgegaan op CIM wat zeker OK was. Ik moest erg lachen toen ze bijna niet kon geloven dat ze mijn 2e sessie was in 2 uur tijd gezien de hoeveelheid :hah::hah:

Al met al veel HHG. Haar Engels is redelijk maar goed verstaanbaar.

deket
12 mei 2019, 00:32
er zijn naar ik hoor nu enkele nieuwe schoonheden onder de vrouwelijke bezoeksters aangekomen

Antonios
12 mei 2019, 07:31
Dat kan ik beamen ja. Zeker nu onze Halal vrienden er een maandje tussenuit zijn is het een stuk makkelijker om een schoonheid er tussenuit te pikken.

Ik geef haar voor haar gezicht een 7 en een 8 voor haar lichaam. Wil binnenkort weer gaan en dan opnieuw overgaan op tongzoenen.

ButtinSky
12 mei 2019, 18:11
Ik heb haar even goed bekeken op de kamer zojuist, is toch echt een 8 en een 9.

Antonios
12 mei 2019, 19:28
Haha ieder zijn smaak he het is nog altijd dik in orde. Was het ook op de kamer top?

ButtinSky
12 mei 2019, 20:42
Haha ieder zijn smaak he het is nog altijd dik in orde. Was het ook op de kamer top?
Ruim voldoende, een 7 dus. Maar voor iets extra gaat ze verder is ook mijn ervaring.

Antonios
13 mei 2019, 19:29
Ruim voldoende, een 7 dus. Maar voor iets extra gaat ze verder is ook mijn ervaring.

Ben benieuwd op je CIM kreeg voor minder dan 50 dan weet ik dat ook weer ;)

keesboz
16 mei 2019, 13:44
Ben benieuwd op je CIM kreeg voor minder dan 50 dan weet ik dat ook weer ;)Ze zie er leuk uit maar op de kamer een ramp het is dat ik er al 3 jaar kom in ss want anders was ik na haar NOOIT meer naar ss gekomen want ik ben beter gewend dan deze doos

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Antonios
19 mei 2019, 20:11
Ik wil van het weekend weer eens gaan en hoop op dezelfde goede ervaring. Zo niet, dan sluit ik me aan bij je en zal ik mijn frustraties hier uiten.

Antonios
26 mei 2019, 11:23
Voor de 2e keer mee gekamerd en ze heeft zichzelf overtroffen :freu: Tijdens het wachten op de sleutel meer dan een kwartier gepraat zonder dat het gesprek tot stilstand kwam. Op de kamer ging alles perfect met tz vol overmaat. Vingeren was ook geen probleem nu dus het is alleen maar beter geworden. Wordt vervolgd dus!

deket
2 juni 2019, 02:45
ik beschreef haar in Sixsens algemeen,en merk nu dat er al een draadje van bestaat
de knapste die ik ooit in Sixsens ben tegengekomen en de TWEEDE knapste ooit in een club

Antonios
2 juni 2019, 08:44
Dat kan ik beamen ja. Ik wil de volgende keer voor een uur gaan zonder CIM en hopelijk wil ze dan weer TZ. Ik heb een goede klik met haar en ze is heel relaxt. Ik begon zelf over de kamer en ze zei ok als jij het wil we kunnen ook nog even kletsen hoor. Dat hoor ik weinig dames zeggen daar. Mij geeft ze een Berlusconi feeling :cool:

Ze vertelde me in juni even huiswaarts te gaan maar ik weet niet welke datum precies? Kan ook juli zijn geweest ik weet het ook niet meer zeker. Als iemand dat kan bevestigen zou het heel mooi zijn.

deket
2 juni 2019, 12:07
ze zei me;"volgende maand"heb er niet veel aandacht aan geschonken,volgend weekend ga ik immers zelf voor 5 dagen ,en ook naar Roemenie,maar niet Constanta zoals zij

Antonios
2 juni 2019, 14:14
De vrouwtjes daar zullen vast goedkoper zijn dan hier! :tongue:

Ik zal het nog vragen als ik wil gaan of iemand meer weet. Hoop haar nr te krijgen volgende x dat lijkt me makkelijker.

deket
3 juni 2019, 00:40
ik ga daar niet voor de vrouwtjes maar met die van mij,die Roemeens is
betreffende Aida,door haar schoonheid had ze veel aandacht en kon ze het ook permiteren klanten te weigeren
vind ik positief

Antonios
9 juni 2019, 19:16
Dus je post hier alleen voor je eigen vrouwtje te gaan en in een ander topic dat je met haar gekamerd hebt? Snap het niet helemaal.

Ik ga volgend weekend eens kijken of ze er nog is dan ;)

deket
12 juni 2019, 16:12
ben reeds terug en ging niet voor, maar met eigen vrouwtje,dit lijkt me echter niet echt relevant
betreffende deze Aida,lijkt alsof je een Audi koopt,voor aantal opties bijbetalen
of zoals in de Nederlandse priveclubs doorgaans gebeurde destijds

keesboz
12 juni 2019, 18:11
die Aida is mooi maar wel het slechte wat ik in ss ben tegen gekomen
het dat ik in 3 jaar ss kom anders was er nooit meer geweest dat ze er nog werk dat snap ik niet
want er is veel beter in ss te krijgen dan die doos

Antonios
16 juni 2019, 20:37
Voor de 3e keer mee gekamerd en het was redelijk. Merk toch dat het wat gewoner wordt allemaal na 2 keer maar ze is nog steeds ok verder alleen waren we allebei nogal moe.

Lag ook aan mezelf omdat ik me pas na een tijdje beter begon te voelen die dag. Ze werkt er tot de 24e elke dag en komt dan na een paar weken weer naar huis.

Antonios
18 juli 2019, 16:51
Is een raar vogeltje geworden en vind haar niet meer knap meer omdat ik op natuurlijke schoonheid val. Eerst wat mee geluncht waarbij de opmerking kwam 'volgende keer kost je dit 20,-' . Ik denk: pardon?? Een lekkere binnenkomer zeg! Daarna verder mee gepraat wat wel ok was. Op de kamer alleen voor de 50,- gegaan en het nieuwe is er voor mij vanaf. Al met al nog wel ok maar niks bijzonders meer voor mij. Er zijn genoeg mooiere vrouwen laten we het natuurlijke selectie noemen.

deket
18 juli 2019, 23:45
die is dan verkeerd bezig,zo zal ze niet aan klantenbinding doen,
tja haar probleem

satanic surfer
22 januari 2020, 19:20
==> fkkGlobe (zelfde alias)

Antonios
22 januari 2020, 20:21
==> fkkGlobe (zelfde alias)

http://club-globe.ch/en/girls-detail.php?id=861 om precies te zijn.

yylover
31 juli 2020, 20:43
Weer terug in SS

Mentholbear
1 augustus 2020, 00:40
Weer terug in SS

Ah, die wat bleke dame met rood haar. Had d'r donderdag gespot. Fraai figuur inderdaad :love: