PDA

Volledige versie bekijken : Vanessa ( Roemenië)

MiniME
3 maart 2007, 23:34
Nog een Vanessa in GT: erg opvallende, lange dame die (samen met haar Roemeense vriendin) blijkbaar dachten dat ze in een FKK club waren, want ze liepen de hele dag in hun eva kostuum rond. Deze Vanessa heeft een mooi figuur en ondanks dat ze erg groot is, is alles wel in verhouding.

Dacht even dat het een MILF was, maar nee hoor, ze beweerde doodleuk 25 jaar te zijn. Denk van niet, maar goed, wat zij wil.

Haar service is goed en compleet en oraal geschoold door de Akademesky Oralsky, dit keer de Roemeense vestiging.

Cijfer: 8.

Haarkleur/-lengte : Bruine krullen

Lengte dame : 1.80 m

Postuur/Cupmaat : Normaal / B

Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits / Engels

Leeftijd : ca 25 j (maar ze ziet er uit als 35-40!)

Tatoeages/Piercings : tattoo op rug, lichtgevende piercing.

Service: FT/FO,NMC,ZK

Voordelen: Goede, degelijke service,

Nadelen: lijkt op Carola van BZN :eek:

Mauriceyep
4 maart 2007, 15:57
Volgens deux deux afkomstig uit FKK World .....

little diablo
4 maart 2007, 19:41
Ik ben wel erg nieuwsgierig:rolleyes: morgen effe zoeken. Moet niet moeilijk zijn gezien de lengte van de twin towers:D

Saluti L Diablo

Bart
18 april 2007, 14:07
Afgelopen dinsdag sinds lange tijd weer eens naar GT. Er waren zeer weinig dames. Eén dame stak met kop en schouders (in ieder geval letterlijk) boven de rest uit. Vanessa
Ze liep daar in FKK tenue rond met een zelfverzekerde houding. Een mooie tegenstelling tussen de kwetsbare naaktheid en de zelfverzekerde uitstraling. Na door Sonny ongeveer letterlijk bij haar geparkeerd te zijn maar overgegaan op een voor Sonny niet begrijpbare taal, dus niet Slavisch.

Op de kamer bleek Vanessa erg veel ervaring te hebben voor een 25 jarige. Ze wist perfect het gesprek op gang te houden. Nu was ik ook wel nieuwsgierig naar deze dame die daar zelfverzekerd in Eva kostuum rondloopt. Overigens heeft ze dat kostuum meegekregen als aandenken voor haar werkzaamheden bij Oase en World. Naar eigen zeggen werkt ze pas twee jaar.

Altijd leuk, ze heeft een vriend die ze in de club heeft ontmoet. Ze werkt in ieder geval nog van de zomer en dan hoopt ze met hem verder te gaan. Ik wens het hen beide toe.

Afijn, na een tijdje gekletst te hebben over Boogschutters en hun streken (zij is een Boogschutter en ik heb een optie op een boogschutter) toch maar tot actie overgegaan. Volgens haar moet je een Boogschutter ferm aanpakken en ik moest haar maar eens laten zien hoe ik dat deed.

Zij heeft het geweten, en in alle eerlijkheid, ook zeker tot haar tevredenheid. Ik hield er wat krampen in mijn kaken aan over, maar ja, dat moet je er voor over hebben.

Daarna was zij aan de beurt, ze pijpt zeker goed maar ze legde er wat weinig passie in en het was van relatief korte duur. Daarna, zij on top, maar dat was ook van korte duur. Liever had zij dat ik haar van achter nam en dat op een manier waarop je de vrouw echt laat weten dat zij de vrouw is en jij de man. Na mijn edele lid een aantal keren bijna geknakt te hebben haar in de missionarishouding vastgenageld aan het bed.

Uiteindelijk afgerond op zijn Frans, waarbij zij net te laat was om mijn ontlading volledig te missen.

Normaal heeft ze liever klanten van een half uur. Dat komt minder dicht bij haar persoontje en dan kan ze gewoon in haar rol blijven. Maar nu, gevangen in haar eigen gesprekstechniek kwam het allemaal heel erg dichtbij voor haar, maar wel lekker.

Ook ik heb daardoor een heel goede tijd gehad. Ik weet niet hoe ze anders geweest zou zijn, ik vrees matig.

Bart

TT Man
29 april 2007, 11:14
Vanessa is niet te missen door haar lengte, eva kostuum en krullen. Ik vind haar onweerstaanbaar mooi en moest koste wat kost met haar naar de kamer. Ze werd echter tot twee keer toe voor mijn neus weggekaapt. Normaal laat ik het dan gaan (er is voldoende te snoepen in de GT winkel), maar deze dame intrigeerde mij zo dat ik er achter aan ben gegaan. Zeker omdat ze zo druk bezet was (althans zo kwam het bij mij over), dacht ik dat ze wel goed zou zijn.
Dus toen Vanessa koffie ging halen achter de bar en plaats nam op de bank, ben ik direct naast haar gaan zitten. Het gesprekje wilde van mijn kant niet zo vlotten. Ben je zenuwachtig, vroeg ze. Ja, ze raakte de spijker op zijn kop. Ik had de zenuwen want ik wilde asap met haar naar de kamer en neuken. Dat voelde ze blijkbaar wel aan.
Op de kamer de nodige hoofdstukken uit de Kamasutra doorgenomen. Wat een heerlijk lichaam en mooi gezicht. Precies het type waar ik normaal op zou vallen. Dat ze 25 is valt inderdaad te betwijfelen, maar 35 lijkt ze mij zeker niet. Zo rond de 30 denk ik. Maar what the fuck zeg, met zo'n kop en lichaam maakt dat toch niks uit. Al was ze 60...
Ik vind haar zeker niet profi en alles ging precies zoal ik had gehoopt. Op het moment dat ze mijn lul in haar mond nam waren de zenuwen helemaal weg. Na zo'n dikke 15 minuten beffen kwam ze klaar (fake of niet, wie zal het zeggen). Toen werd zij verlegen (goed geacteerd misschien maar dat maakt mij niet uit). Neuken was ook zeer goed en haar kutje druipnat en heerlijk strak om mijn paal.
Zeer groot herhalingsgevaar dus, vooral door haar looks die mij aanspreken en de hete sex die ik met haar heb gehad.

MiniME
29 april 2007, 11:19
Vanessa is een lieve en goede dame in GT, zeker waar. alleen jammer dat sinds MY er mij op gewezen heeft dat ze op Carola van BZN lijkt, ik moeite heb om weer opgewonden te worden :green_smi

TT Man
29 april 2007, 11:57
Ik had haar recensies nog niet gelezen. Ik ben sinds vrijdag fan van Carola en ga de hele DVD collectie van BZN aanschaffen ;)
Bij het afrekenen werd ik overigens door haar verrast en wel in zeer positieve zin. Ze kreeg echter meer van mij waar ze 'recht' op heeft. Goed is goed Carola...

liefhebber
29 april 2007, 20:46
Zondag 22 april;

Het was een mooie zonnige zon(de)dag en tussen mijn prettige gesprekken met Willem2 en Pepto en zijn makkers door viel mijn oog telkens weer op een mooie naakte dame....
(en omdat het er maar één was... iets speciaals... jawel, dan gaat liefhebber ervoor!)

Terwijl vrijwel alle dames in GT minimaal enkele vierkante centimeters bedekt houden liep deze dame zelfverzekerd de gehele dag spiernaakt rond. Mijn eerste gedachte; MOET ze zichzelf ZO etaleren om mannen op de kamer te krijgen? maar even later zie je dat DAT niet nodig is.
Ze is zeker 1,85m en steekt zo al snel boven het maaiveld uit.
Ik denk toch dat ze het een beetje een handicap vindt want aan het einde van de sessie (waarbij ik altijd even de naam van de dame opnieuw vraag om aan mijn vrouw door te geven -JA, die wil graag bijna alles weten :eek: -) zei ze ; "kun je zeggen dat je met een Giraffe bent geweest!"

Nou meid, zo wil ik elke dag wel met een Giraffe de kamer op!
(de nijlpaarden DAAR heb ik problemen mee!)

Prima service: zoenen HAD iets beter gekund, ze kwam erg lekker zelf klaar toen ik haar oraal "te grazen nam" -sommige onbewuste lichaamsfuncties kun je niet faken!-, goed uithoudingsvermogen, dankbaar type.

GRTZ, Liefhebber :wink:

Willem2
29 mei 2007, 18:06
Dit is inderdaad een hele mooie dame. Ze gaat vaak op de hoek van de bar zitten in haar eva-kostuum en kijkt de mannen indringend aan. Ze heeft afgelopen zondag een hele hoop ijsberen gevangen. Ze had mij eigenlijk ook maar door tussenkomst van Lucky Six heb ik dezekeer maar van deze dame afgezien. Maar wat in het vat zit verzuurd niet :D :wink:

TT Man
15 juni 2007, 18:39
Vanmiddag (vrijdag 15 juni 2007) was het zeer rustig met ijsberen en volgens mij had Vanessa nog niet veel gevangen. Ik had haar al bij binnenkomst gespot maar wilde eerst een andere dame die ik op het oog had proberen. Wat later op de midag bij de kino kon ik haar niet laten lopen. Smaken kunnen verschillen maar ik vind haar een hele mooie vrouw. De sex in het tuinhuisje was net als de eerste keer bijzonder lekker. Vanessa wisselt heel fijn af en ze schijnt precies te weten wat ik lekker vind.

Uiteraard heb ik haar weer uitgebreid gebeft. Ze wist zich nog te herinneren dat ze de vorige lkeer lekker was gekomen (jaja). Na een zeer uitgebreide likpartij kwam ze klaar en als het gefaked was dan verdient ze een Academy Award. Het zal me overigens een zorg zijn. Ik heb er van genoten.

Omdat ik mijn kruit al een keer had verschoten hebben we uitgebreid de Kamasutra eens doorgenomen (standje of drie). Uiteindelijk in een zeer lekkere cowgirl (ik bewonder haar uithoudingsvermogen) klaargekomen.

Goede aftersales ook. Het klikt tussen ons dus daar komt een herhaling van.

Limburger
25 juni 2007, 00:03
Vandaag had ze hele mooie lingerie aan inclussief naadnylons. Aangezien ik haar al tijden op het oog heb ben ik ditmaal maar met haar een half uurtje op de kammer geweest. Eigenlijk vond ik het niet veel bijzonder, ze was nogal afstandelijk en gehaast, slechts heel kort pijpen, neuken en beffen en daarna trok ze mij effe snel af tot ik klaar kwam. Na amper 20 minuten was het al voorbij. Ze was verder wel erg aardig maar dat is voor mij niet genoeg reden om nogmaals voor haar te kiezen, hoewel ze mij qua uiterlijk en uitstraling wel erg opwind.

Er wordt hier trouwens vermeld dat ze 1,80M zou zijn maar dat kan nooit kloppen omdat ik met mijn 1,75M nog langer ben als haar.

Stiffmaster
9 juli 2007, 15:04
Na de orale kwaliteiten van Melissa :blow2: was ik toch aan het echte werk toe, en aangezien deze dame in kwestie de brutaliteit heeft om je ongeneerd te blijven zitten aankijken tikte ik met mijn hand voordat ik het zelf in de gaten had naast me op het bankje en kwam ze er gezellig bijzitten, nou ja gezellig we zijn maar even ergens anders heen gegaan want de trommelvliezen zouden het disco geluid waarschijnlijk niet lang hebben weerstaan. Na een tiental minuten haar de sleutel laten halen en zo belanden we in kamer 3 en volgde een toch al met al prettig halfuurtje, geen super top maar zeker niet onaardig, dat geweldige lijf maakt veel goed en ze doet haar best er iets van te maken, wel het gevoel dat ze een beetje aan het faken was, ze komt sneller klaar dan dat ik tot 20 kan tellen, of ik ben echt goed :D :D :D , herhalingsgevaar blijft een vraag, wel voor de aftersales en zeker dat lijf. brrrrrr :bowlol:

liefhebber
9 juli 2007, 15:39
@Limburger:
ZONDER schoenen is ze langer dan de 1,78 die ik kort ben....:eek:
Dus kan het zijn dat je NIET dezelfde dame "te grazen" genomen hebt??

:wink: Liefhebber

Randy
18 augustus 2007, 11:57
Een lange dame met een fraai figuur en een nog fraaier koppie. Een deel van de dag liep ze in haar FKK outfit en die mocht gezien worden! Ze zegt dat ze 25 is, en ik geloof dat onmiddelijk al zal ze wel ietsje ouder zijn, maar zeker geen 35-40! En naar eigen zeggen 1.80m op blote voetjes.

Ze zat in de bar al flink te lonken, en even een kletspraatje gemaakt met haar. Toen ze vertelde dat ze Roemeense was wist ik al dat ik verkocht was, maar ik kon nog even standhouden, en eerst nog even bijkletsen met wat beren. Later viel er niet aan haar te ontsnappen en dat wist ze al. Ze bleef ook rustig wachten tot ik, als door een magneet getrokken, naast haar stond. Ze keek me aan met haar mooie ogen, lachte haar betoverende lach en ach ja, de enige relevante vraag op dat moment was de sleutelvraag.

Op de kamer een lekker feestje gebouwd van een uur. We hadden wel een klik, ze was zeker geen afwerker, en ik heb heerlijk van haar genoten. Soms rustig, dan weer zeer gepassioneerd, en altijd gericht op om mij een fijne tijd te geven, en daar is ze 100% in geslaagd! Een lieve, slimme en sexy dame! :smkiss: :luvlove:

flens
14 september 2007, 20:11
nix mehr FKK.

Vanessa hat eine andere Haarfarbe und läuft nicht mehr im Eva-Kostüm rum. Sie ist jetzt auch ganz fein gekleidet und hat eher mehr Stoff als andere Mädels an. Gleiches gilt für ihre Landsfrau Jennifer (???), die auch nicht mehr nackisch rumläuft.

Ob Ihnen das verboten wurde ?

Bye flens

TT Man
16 september 2007, 10:00
Am Freitag 14-09 so rund 15.00 Uhr war Sie splitternackt :eek: :eek: :eek:

flens
16 september 2007, 10:33
als Du mit ihr auf dem Zimmer warst oder was :D :D :D ?

MiniME
16 september 2007, 11:39
en ook gisteren liep ze spiernaakt rond (ook buiten de kamer!)

TT Man
16 september 2007, 12:51
als Du mit ihr auf dem Zimmer warst oder was :D :D :D ?

Nein mein Freund, als ich nach Hause ging onhne Sei gepopt zu haben :cool:

Randy
21 september 2007, 13:03
Gisteren liep deze fraaie dame ook weer in volle Eva glorie rond. Mmmmm.... Ze blijft zeker wel tot december in GT.

Cupido
13 oktober 2007, 09:13
Gisteren 12-10 liep ze eindelijk in een mooi setje. Dan wordt ze nog mooier. Wow een heerlijke vrouw om te zien. Ze was dan ook constant bezet. Voor de volgende keer heb ik de eerste contacten gelegd. Dan gaan we eens kijken hoe ze op de kamer is!!

Toppie
22 mei 2008, 09:07
Deze dame heeft me al veelvuldig aangesproken, maar heb er altijd laten lopen. Stond namelijk nog niet op mijn lijstje :)

MiniME
22 mei 2008, 19:27
toppie33, betekent dit dat "Carola" (aka Roemeense Vanessa) weer terug is in GT??