Volledige versie bekijken : Eliana (Sloveense)
gocarlo
28 april 2019, 16:38
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Slovenia.gif
Eliana (Sloveense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:GrijsHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Massage, Aftrekken
Extra info:
gocarlo
28 april 2019, 16:43
2 weken geleden met deze dame op de kamer geweest. Vn wat er gesuggereerd werd in de bar kwam meer weinig van in huis. Op de kamer aangekomen begon het nochtans goed. Gestart met lekker tongzoenen maar vanaf daar ging het verkeerd. PZC was 50 euro bijbetalen. Oeps rubbertjes vergeten. Zij terug de kamer uit, rubbertjes halen. Terug op de kamer PMC.. Was maar zeer matig. Dan overgegaan naar enkele standjes. Zeer nauw poesje....zonder glijmiddel ging hij er moeilijk in. (Glijmiddel was blijkbaar samen met de rubbertjes in de lockers gebleven) Na 40 minuutjes handmatig klaargekomen en 100 euro armer. Herhalingsgevaar...waarschijnlijk niet
gocarlo
19 januari 2020, 18:45
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.....Daarom dat wij geen ezels zijn blijkbaar. Vorige week mij laten verleiden om met Maria (Moldavie) te kameren. Een kamer die helemaal niet aan de verwachtingen voldeed. Nochtans liet de dame op voorhand uitschijnen dat zij de prinses op het witte paard zou zijn. Een goddelijk lichaam. Zeer verleidelijke kledij: doorkijk bloesje waar je de zeer mooie (silicone) borsten (Cupbaat B-C) kon zien (De tepels staken door het bloesje. Geweldig figuurtje. Mooi kopje. Maar eens op de kamer....zelfde scenario als hierboven. PZC was 50 euro extra....Natuurlijk wou ik met (stay save niewaar) . Na het pijpwerk overgegaan naar neuken.. Zeer Nauw poesje .... geen glijmiddel beschikbaar... en toen begon mijn euro te vallen.... Dit zou toch niet hetzelfde meisje zijn als toen.........
Ja ja .....doeme... wat een kieke.... Herhalingsgevaar <- geen.