PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 158-4, Renate



Willem2
3 maart 2007, 19:49
Naam : Renate

Nationaliteit / taal : Poolse / nederlands redelijk

Leeftijd : 30 - 33 jaar

Haarkleur/lengte : blond

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Normaal / C-cup

Service : SM, kinky, NMC, PMC, aftrekken, anaal bij klant, erotische massage

Prijs : 50 euro 20/30min

Extra :

Forza...germania
21 maart 2007, 23:45
Deze Poolse blonde schone met een wat voller lichaam heb ik wel redelijk vaak bezocht in Utrecht; ze laat je met speels gemak lekker komen en is echt wel de moeite waard om in missio even goed te nemen.
Maar ze werkt alleen overdag en dus is een rendez-vous nogal complex als je van beneden de rivieren komt.

Maar zeker wel een aanrader. Ze is blijkbaar na haar werk ooit te grazen genomen door een groepje Marokaanse jongeren die niet naar binnen mochten of weet ik wat...

mr williams
22 maart 2007, 11:25
Ze is blijkbaar na haar werk ooit te grazen genomen door een groepje Marokaanse jongeren die niet naar binnen mochten of weet ik wat...

Buiten de deur heeft ze dus een gangbang gehouden begrijp ik, gewild of ongewild :nee:
Volgens mij doet ze haast alleen nog maar Sm zie haar altijd in zwart leer staan, ze lijkt me wat streng:madgo:

mr williams
4 mei 2007, 09:57
Nee ze is overvallen en in elkaar geslagen door die gasten.

Renate doet SM hard en soft maar ook gewone sex.

Mooie aardige vrouw met sterke uitstraling

Oh dacht dat ze haar ook geneukt hadden.:fuck:

Nymfomaan18m
30 januari 2008, 14:24
Deze Poolse blonde schone met een wat voller lichaam heb ik wel redelijk vaak bezocht in Utrecht; ze laat je met speels gemak lekker komen en is echt wel de moeite waard om in missio even goed te nemen.
Maar ze werkt alleen overdag en dus is een rendez-vous nogal complex als je van beneden de rivieren komt.

Maar zeker wel een aanrader. Ze is blijkbaar na haar werk ooit te grazen genomen door een groepje Marokaanse jongeren die niet naar binnen mochten of weet ik wat...

Hey Collega,

Kun jij me meer vertellen over dat incidentje met die Marokkaantjes?? Wanneer dat dan was? En hoe weet je dat, heeft ze je dat zelf verteld of heb je dat gehoord via via?? Ben een vast klant van haar zou het op zijn zachtst gezegd niet leuk vinden als ze lastig gevallen wordt!!! Zij is de TOP die je met respect moet behandelen!!!!

Graag reactie,

M.v.g. Nymfomaan18M

frankkinky
7 september 2008, 18:15
Na lange tijd niet meer bij Renate geweest te zijn, haar weer eens bezocht, vond haar altijd al een aardige stijlvolle mooie vrouw, en nu ze meer op de kinkytoer is dacht ik waarom niet even kijken of ze beter is geworden.

Nou geen spijt van!

Renate vind ik stijlvol, mooi, goed lichaam en ze is inderdaad best kinky, heeft een sfeervolle complete kamer en ik ging voor de combi sex en kinky, nou prima.

Ze is dominerend verbaal op een rustige manier, geilt je op en vervolgens werden mijn tepels geteasd, mijn ballen etc. etc. ze vraagt goed wat je wel en niet wil, en even later vernde ze al mijn kontje met wat vingers. Onder genot van poppers duwde ze later een lange trillende dildo van flexibel materiaal naar binnen.

Ik moest haar tepels en borsten verwennen en even later trok ze haar slipje uit en ga mij een klein showtje waarbij ik onder nog steeds het trillende genot van die dildo mijn pik hard moest trekken, even later zakte ze met haar mooie kutje er langzaam overheen en werd ik zo geneukt.

Mooi schouwspel op haar fraaie ronde borsten, daarna neukte ze mij lekker met die dildo terwijl ik mijzelf aftrok en de warme sperma over mijn buik spoot.

Ja voor de liefhebbers van sm, soft -sm, kinkysex, maar ook gewone sex prima vrouw!

Ik kom er zeker terug en heb spijt dat ik haar al die tijd niet bezocht heb