Inloggen

Volledige versie bekijken : Saunaclub Harem, Monique (Nederlandse) ex-Kim Gt/LR

Willem2
8 november 2005, 10:21
Naam : Kim

Haarkleur/-lengte : Blond donkerbruin haar

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Mager , A-Cup

Nationaliteit/Taal : Nederlandse, duits en engels

Leeftijd : 30 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Voldoende tot matig. Zoenen, beffen, vingeren , PZC, NMC

Bijzonderheden : Weer een nederlands meisje. De eerste kritieken waren niet al te lovend. Het is een heel jong, ultra dun meisje. Redelijk makkelijk te herkennen.

koekoek
8 november 2005, 17:41
Naam : Kim

Haarkleur/-lengte : Blond donkerbruin haar

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Mager , A-Cup

Nationaliteit/Taal : Nederlandse, duits en engels

Leeftijd : 19-22 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Voldoende tot matig. Zoenen, beffen, vingeren , PZC, NMC

Bijzonderheden : Weer een nederlands meisje. De eerste kritieken waren niet al te lovend. Het is een heel jong, ultra dun meisje. Redelijk makkelijk te herkennen.
Voor zover ik vernomen heb van enkele wekelijkse bezoekers in GT zou dit eerder een te mijden meid zijn....
Zoenen zou er helemaal niet bijhoren.

Willem2
8 november 2005, 18:01
Laten we zeggen dat ik het nog voorzichtig heb uitgedrukt :rolleyes:

W2

Stiffmaster
10 november 2005, 14:47
Begrepen dat ze niet erg fris is, die avond met mijn broertje begonnen we zowaar ons een beetje te ergeren aan haar, was te veel aanwezig en erg luidruchtig, ben benieuwd hoe lang zij er zal zijn, maar ja elk nadeel zal zijn voordeel wel hebben, weet alleen nog niet welke?:help:

Caligula
18 november 2005, 17:01
Gisteren 17 november heb ik even met Kim gesproken. Haar leeftijd zoals vermeld staat in niet helemaal juist. Kim is inmiddels 30 jaar; iets wat je haar niet aanziet.
Opgemerkt mag worden dat ze een zeer rappe babbel heeft en dat je je met haar niet hoeft te vervelen in het cafedeel van Golden Time. Hoe Kim op de kamer is weet ik niet omdat ik met haar geen ervaring heb. Er is immers nog veel 'werk' voor mij te doen onder de gevestigde orde:fuck:

Caligula:cool:

MiniME
18 november 2005, 17:05
Welkom Caligula, ga je als een echte keizer ook deze nieuwe wereld veroveren? :D

Caligula
19 november 2005, 12:08
Welkom Caligula, ga je als een echte keizer ook deze nieuwe wereld veroveren? :D
Och, een keizer is ook maar een Mensch. Ik wil veel proberen maar hoef niet alles te hebben......:confused:

Caligula:cool:

shadow
19 november 2005, 20:02
Net als Caligula, heb ook ik donderdag het genoegen gehad om met Kim kennis te maken. Vanwege niet nader te benoemden redenen noem ik haar voortaan alleen nog maar krullebol. Ik vond krullebol persoonlijk erg amusant. Ze praat erg snel en veel maar zeker met de nodige humor. Ook is het wel weer even een verlichting om in het nederlands te kunnen praten. Ik kan me dan iets beter uitdrukken. Krullebol is idd superslank. Doordat ik haar amusant vond, heb ik serieus overwogen om eens op de kamer te gaan spelen met haar, ondanks de tochiet wat mindere recensies hier. Je moet het tenslotte toch zelf ervaren. Helaas voor Krullebol, of voor mij, of toch voor geen van beide, verloor ik kort na het gesprek met krullebol, de volledige controle over mezelf in de vorm van Kassandra.

Ben benieuwd naar een volgende daadwerkelijke kamerervaring met deze "aparte krullebol".

Een groet van Shadow:lostit:

VuilePitoe
7 januari 2007, 20:12
Vrijdag ll werd ik aangevallen in de kino door Kim en heb mij laten verleiden tot een half uurtje.
Ze is erg overtuigd van zichzelf en naar mijn gevoel een echte money machine.
Geen herhalingsgevaar

uurtje
22 mei 2007, 00:23
Zondag avond was ze verwikkeld in een discussie met een klant over het eindbedrag. Het ging over een fiks bedrag, meer dan de gemiddelde ijsbeer per bezoek in totaal uitgeeft. Ze rekende het ook nog voor. Volgens mij hield ze er een nogal strakke hantering van tariefen op na, om niet te zeggen een te strakke. Maar goed, ik was niet op de kamer en weet niet wat er in detail is gebeurd.
Mocht je voor deze dame kiezen: maak zeer duidelijke afspraken!

Limburger
22 mei 2007, 00:31
Zondag avond werd ik constant door deze Kim gestalkt. :mad: Vergeleken met de laatste keer dat ik haar zag, een half jaar geleden zag ze er dit keer zeer ongezond uit. Zeer slecht gebit, zeer ongezonde huidskleur en wat zweertjes in haar gezicht. Ze zag er echt uit alsof ze zwaar aan de drugs is dus daarom ben ik niet met haar naar de kamer geweest.

flens
23 mei 2007, 18:28
@Limburger

ich gebe zu, ich habe einen ähnlichen Eindruck von Kim, aber wer weiß. Ich werde sie jedenfalls nicht buchen.

Big30
1 juni 2007, 23:47
Kim is niet meer in Gt te "bewonderen", kans op terugkeer 0 %.

:wink: :wink:
Big30

Jansen
2 juni 2007, 23:58
Kim is niet meer in Gt te "bewonderen", kans op terugkeer 0 %.

:wink: :wink:
Big30

Er bestaat kans dat ze in YY gaat werken.

Gustomass
3 juni 2007, 01:48
Er bestaat kans dat ze in YY gaat werken.

Ja die kans is er inderdaad heb ik afgelopen maandag vernomen.
Maar heb begrepen dat daar niet iedereen er unaniem enthousiast over is.
Uiteindelijk zal een dame zich toch moeten inburgeren in welke club dan ook waar ze gaat werken.
Ik wil Kim daarbij veel succes wensen. Degene die haar enige waardevolle tips kan geven zal dat hopelijk wel doen,al was het enkel maar om de slagingskans wat te vergroten. Misschien wil Kim zelf te rade gaan bij enkelen onzer ijsbeertjes.?
Het is en blijft toch een keihard wereldje, al zou je dat meestal niet zeggen.

Kim succes.

Gustomass.

Caligula
3 juni 2007, 09:11
Misschien wil Kim zelf te rade gaan bij enkelen onzer ijsbeertjes.?
Weet vanuit GT waarom zij daar niet meer werkt, het lijkt me daarom beter dat ze eerst eens bij zichzelf te rade gaat en nadenkt over hoe ze met anderen om dient te gaan... m/v Ze is in GT in ieder geval niet meer welkom en als ze b.v. bij YY zou gaan werken wil ik nog wel eens een woordje met haar wisselen...

Caligula

MiniME
3 juni 2007, 21:09
Kim moet idd te rade gaan bij zichzelf, want het is een lieve meid, maar als ze hetzelfde doet in YY, dan zal ze daar ook niet lang werken:eek:

japio
3 juni 2007, 23:03
Ik begrijp niet dat er zo geheimzinnig gedaan wordt over de reden van haar vertrek. Persoonlijk heb ik me altijd behoorlijk aan haar geergerd, nogal verbaal aanwezig. Dus ik vind het niet echt een verlies.

Big30
3 juni 2007, 23:13
Ik begrijp niet dat er zo geheimzinnig gedaan wordt over de reden van haar vertrek. Persoonlijk heb ik me altijd behoorlijk aan haar geergerd, nogal verbaal aanwezig. Dus ik vind het niet echt een verlies.

Dat heeft niets met geheimzinnigheid te maken maar met het feit dat we in recensie topics ons zo veel mogelijk beperken tot ervaringen met een dame en speculaties interpretaties horen daar niet bij.

Het hoe en het waarom van het vertrek is iets wat we misschien soms weten, soms vermoeden maar het is niet gepast daar op een forum iets over te schrijven.

Bovenstaande staat even los van Kim, maar is algemeen geldig.

Het enige wat bij Kim relevant is dat ze niet meer in Gt werkt.

Groet,
Big30

hara1d
3 februari 2008, 20:39
Sinds 4 dagen werkt ze in Villa Vertigo.
Ze is veeeeel dikker geworden ;)

:wink:

Big30
3 februari 2008, 20:46
Sinds 4 dagen werkt ze in Villa Vertigo.
Ze is veeeeel dikker geworden ;)

:wink:

Was het helemaal vergeten dat we haar woensdag zagen in de Villa!
Bedankt voor de reminder ;).

:wink::wink:

Caligula
16 februari 2008, 20:29
Weet vanuit GT waarom zij daar niet meer werkt, het lijkt me daarom beter dat ze eerst eens bij zichzelf te rade gaat en nadenkt over hoe ze met anderen om dient te gaan... m/v Ze is in GT in ieder geval niet meer welkom en als ze b.v. bij YY zou gaan werken wil ik nog wel eens een woordje met haar wisselen...

Caligula

Ze blijkt dus in VV opgedoken. Denk daar maar eens naar toe te gaan. Moet met haar nog wat 'corrigeren'...

Caligula

Big30
17 februari 2008, 20:52
Ik heb een aantal berichten uit dit topic weggehaald die geen ervaring met Kim beschreven.

Groet,
Big30

seksenfun
22 februari 2008, 01:34
Na een toffe babbel van haar een rondleiding, zonder verdere kosten, gehad. Nadien haar niet meer gezien. Ja, toch… in de HWP met een andere man. Bij het avondeten verscheen ze ineens terug ten tonele. Maar ze zat met andere mannen aan tafel. Plots ging ze weg. Mijn eten was nog niet op. Niet dat ik mijn eten binnengeschrokt heb, maar op was op, zij was nog steeds niet terug, dus ik er naar op zoek. Ze zat aan de andere bar. Nog een drankje aan de bar en daarna hupsakee naar de kamer. Het ging er allemaal vrolijk aan toe. Op de kamer was er al snel sprake van de prijsbepaling. Ik dacht: “nu gaan we wat krijgen”. En dat was ook zo. 50 euro voor een halfuur (voor de standaard service van het skw, pijpen, neuken; ze heeft daar trouwens nog een goed jaar gewerkt). 75 euro als je er wat meer speelsheid en wat geile verwenning bij wou. 100 euro zonder grenzen (wel altijd nmc). Daar sta je dan op de kamer… een beetje een domper. Maar weer terug naar beneden gaan, doe je dan ook niet meer. Laten we dan maar voluit gaan, besloot ik, terwijl ze mij al liet voelen wat 'zonder grenzen' kan betekenen.. Het resultaat was heerlijke seks: lekker tongzoenen, likken, pzc ... FT. Ook haar kontje mag je verwennen, maar zachtjes.

Enfin, een sessie die scoorde maar bestraft dient te worden omdat de dame niet in de bar al spreekt van de bijzondere prijssetting en omdat zulks heel de sessie een beetje blijft hangen. Voorts biedt zij eigenlijk met haar full option veel voor minder geld. Reken uit: FT + anaal/30' normaal: 125 euro, zij stelt 100 euro voor.

zeppos58
22 februari 2008, 08:20
Heb deze dame destijds in Gt ontmoet en rekende daar het gewone GT tarief toen voor 1/2uur met FT 75 moeten betalen.
Is blijkbaar van strategie veranderd, maar dan in de slechte zin:green_smi

The Joker
22 februari 2008, 12:49
Ze vertelt het in elk geval op voorhand.
Ik had haar laatst ook ff gesproken en het was idd 50 voor de basis uitvoering of 100 voor alle remmen los.
Alleen interessant deze dame voor ijsberen die het totaalpakket willen waar normaal wel 50 toeslag voor gerekend wordt dus.

seksenfun
22 februari 2008, 19:37
Ze vertelt het in elk geval op voorhand.

Niet dus... blijkbaar ook hier van strategie veranderd. Tenminste, ik vind op kamer té laat, dit vertel je al in de bar tijdens het praten over de bloemetjes en de bijtjes. Haar basisformule zegt me immers niets: effe snel wat pijpen en effe neuken, geen tz....

Longwang
14 maart 2008, 03:45
Walking through the main bar area I was accosted by a tall and very skinny girl who, when speaking to me in English, sounded exactly like a female Dutch colleague I know. Although I was not that interested I was intrigued by her voice so she told me to wait for her while she went to the toilet. So I waited and waited for about 15 minutes and she never showed. Walking back into the spa area she was there, sitting by herself on a couch. When I approached she was apologetic, claiming she had Attention Deficit Disorder or something like that. Her name is Kim and she is very talkative but a little dingy. I did end up in a room with her but we did not connect. She was a little businesslike offering a regular service and a special “nasty” service for extra money. I opted for the “regular” service but did not finish with her; I had probably lost interest by then. The room was a very nice third floor room that had two bedrooms and a toilet/shower.

blijemotorrijder
15 maart 2008, 23:42
Afgelopen Donderdag heb ik VV. bezocht dankzij het gewonnen Tombola vrijkaartje. De procedure liep heel goed; code-nummertje had ik op een briefje geschreven, moest mijn naam even zeggen (blijemotorrijder dus) en ik was binnen. In de douche trof ik twee Duitsers die laaiend enthousiast waren over VV. Dass alles so sauber war (klopt) Over de geweldige vrouwen (klopt niet) en dat het allemaal zo luxe was aangelegd (klopt).
Helaas was toen ik binnenkwam (15:00) het aanbod aan vrouwen uiterst mager.
Ook vond ik de dames die ik zag eigenlijk allemaal matig aantrekkelijk.
Uiteindelijk trof ik Kim, die het goed aanpakte. Ze zag dat ik voor de eerste keer in VV.was en bood aan om mij helemaal rond te leiden.
Zo belandden wij op kamer 4, waar Kim er op aan stuurde dat wij daar zouden blijven. Ze deed mij ook het 50 € basis aanbod of het 100 € luxe-alles-in-een pakket.
Dan zou ze ook niet op de tijd letten. Dat deed ze ook niet, want na 20 minuten was ik weer beneden. Ik had het wel door, maar ik had überhaupt geen zin om er drukte over te maken, want ik had wel genoeg van Kim gezien.
Veel fake klaarkom-geluiden veel kreten van "O ik ben zo geil", ik moest haar neuken, hoewel ik het alleen maar over klaarpijpen (FT) had gehad etc.
Ruwe blowjob, waar ik een schrale pik aan overhield; kortom, als ik nog eens gratis naar binnen mag èn zelfs als ik dan gratis met Kim mag sla ik dat toch maar af. Helemaal absoluut waardeloos.
Voor mij zijn er tot nu toe eigenlijk maar 2 clubs, waar het goed toeven is en dat zijn GT en Freude39. De club VV. mag dan nog zo mooi zijn, ik kom toch voor lekkere sex en dat krijg je in GT òf in F39, maar ik heb het niet gevonden in VV.
Na afloop had ik nog een leuk gesprek met Sir Wankalot, die het geloof ik in VV. allemaal wel OK. vond. Zo zie je maar weer: Smaken verschillen.

zeppos58
21 maart 2008, 18:10
Gisteren deed ze ZEER opvallend samen mer enkle van haar piepjonge landgenoten. Eigenlijk vrij storend ook nog.:green_smi

Nami
21 maart 2008, 22:44
Zo ken ik haar ook :moon: :thefinger - te irritant! :eek:
Maar pas op :nee: want je mag hier alleen maar over 'kamer'ervaringen mbt haar spreken, anders wordt alles gewist! :kotz:

Note W2 : Stelselmatige beledigingen worden inderdaad weggehaald. Lees anders ook een keer de regels van het forum door.

Tiga
22 april 2008, 19:25
Dame heeft haar werkveld verlegd naar living room...

zeppos58
22 april 2008, 20:38
Zal ze proberen daar enkel "nieuwkomers" in de val te lokken.
Moet ze wel weten dat ook ijsberen van club verhuizen, en praten met elkaar. Misschien gaat ze beter terug naar het SKW in Antwerpen.

Jansen
27 april 2008, 00:26
Dame heeft haar werkveld verlegd naar living room...

Komt goed uit ik heb nog wat te goed van haar, en dit kan ik dan meteen met Michelle/Nicolle weer verekenen met een uurtje kamerbezoek.:D

Caligula
30 april 2008, 09:27
Komt goed uit ik heb nog wat te goed van haar, en dit kan ik dan meteen met Michelle/Nicolle weer verekenen met een uurtje kamerbezoek.:D

Jij ook al..... Wie nog meer???????

Stiffmaster
30 april 2008, 19:29
Jij ook al..... Wie nog meer???????

Of beter wie niet :eek:

bergm550
30 april 2008, 20:14
Zo belandden wij op kamer 4, waar Kim er op aan stuurde dat wij daar zouden blijven. Ze deed mij ook het 50 € basis aanbod of het 100 € luxe-alles-in-een pakket. Dan zou ze ook niet op de tijd letten. Dat deed ze ook niet, want na 20 minuten was ik weer beneden. Ik had het wel door, maar ik had überhaupt geen zin om er drukte over te maken, want ik had wel genoeg van Kim gezien.
Veel fake klaarkom-geluiden veel kreten van "O ik ben zo geil", ik moest haar neuken, hoewel ik het alleen maar over klaarpijpen (FT) had gehad etc.
Ruwe blowjob, waar ik een schrale pik aan overhield; kortom, als ik nog eens gratis naar binnen mag èn zelfs als ik dan gratis met Kim mag sla ik dat toch maar af. Helemaal absoluut waardeloos.

Ik kan over je ervaringen meepraten. Veel Nederlandse vrouwen die ik in clubs heb ontmoet, zowel in Nederland als in Duitsland, waren veelal slecht op de kamer.

Velen zijn arrogant, geven geen goede service, kijken voortdurend op de klok, en hebben soms bijna figuurlijk een kassa naast het bed staan. Ik heb het een keer meegemaakt dat een Nederlandse vrouw in Palace voor het kussen van iedere borst 25 EUR vraagde.

Ik ga niet meer met Nederlandse vrouwen op de kamer. Nu voel ik me sowieso niet zo tot Nederlandse vrouwen aangetrokken. Ik weet niet waarom buitenlandse mannen altijd vol lof over Nederlandse vrouwen spreken, maar wellicht komt het ook wel omdat het gras aan de andere kant altijd groener is. Maar ik heb toch mijn beste ervaringen met Duitse en Oost-Europese vrouwen.

erik1965
30 april 2008, 20:38
Ok, er zijn nederlandse dames met een kassa naast hun bed. Maar ik heb ook een goede ervaring. Desiree in YY is absoluut een meisje waar geen kassa naast het bed staat. Dus het kan anders

Erik

Snoepveter
1 mei 2008, 09:36
toen ik 28/29 april in LR was en ze merkte dat ik nederlander ben, schreeuwde ze door de hele club allerlei dingen naar m'n hoofd. Toch mag ik haar wel, ze is open en komt graag langs om even een praatje te maken. Ik moest wel om haar lachen. Ze was helemaal in de wolken deze dagen. Waarom doet er niet toe, maar wel gelachen met haar. Niet met haar op de kamer geweest omdat ze m'n type niet is maar ok. Het leuke meisje trouwens achter de bar (donker haar en helblauwe ogen, slank) is ook half nederlandse. Ze spreekt het een klein beetje. Ik vind haar wel leuk. Er was ook een mooi blond (stil) meisje, mooi gezicht!

einzelganger
27 mei 2008, 19:32
Afgelopen zaterdag heb ik na een bezoek in Freude op de terugreis het wandelcircuit in Duisburg bezocht. Op een gegeven moment werd ik in het nederlands aangesproken of ik de uitgang wel kon vinden. Het bleek Kim te zijn. Ik had haar al geruime tijd niet meer gezien en herkende haar bijna niet meer. Zij zag er zeer goed uit kwa lichaam (goed aangekomen) en gezicht (blonde krullende haren). Zij vertelde mij dat het haar goed ging (jaar zonder drugs) en het werk beviel haar hier wel.

Jansen
29 mei 2008, 20:55
Afgelopen zaterdag heb ik na een bezoek in Freude op de terugreis het wandelcircuit in Duisburg bezocht. Op een gegeven moment werd ik in het nederlands aangesproken of ik de uitgang wel kon vinden. Het bleek Kim te zijn. Ik had haar al geruime tijd niet meer gezien en herkende haar bijna niet meer. Zij zag er zeer goed uit kwa lichaam (goed aangekomen) en gezicht (blonde krullende haren). Zij vertelde mij dat het haar goed ging (jaar zonder drugs) en het werk beviel haar hier wel.

Mooi dan kunnen we daar met een geldtransport naar toe om haar even weer wat af te laten vallen.:green_smi

Sparky
14 december 2008, 22:35
Afgelopen zondag in kaarst geweest , na lange afwezigheid is kim weer aan het werk !
Ze ziet er een stuk beter uit dan de vorige keer dat ik haar zag. Ze is zeker 10 kilo aangekomen , een lust voor het oog .
Ze heeft eindelijk tieten en kont gekregen.
Wie nieuwsgierig geworden is, ga maar kijken !:freu:

Willem2
14 december 2008, 22:41
http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=102803#post102803
Een kilo per dag lijkt mij wat veel :cool:

Big30
14 december 2008, 22:43
Welke Kim bedoel je?

De Nederlandse d.i. deze,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=534

Of de Kim die recent in Sans Soucis werkzaam was,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=99281#post99281

of wellicht een andere d.i. de Thaise of Roemeense Kim ;)?

Herbie
14 december 2008, 23:38
Nederlandse Kim was in september in FKK World.Zag er toen veel beter (beetje dikker) uit dan toen ze nog in GT of LR was. Toch maar uit haar buurt gebleven...

Sparky
14 december 2008, 23:56
ik bedoel de nederlandse kim, ze vertelde me inderdaad dat ze in fkk world gewerkt had .

Big30
20 maart 2009, 01:24
Kim werkt nu in Saunaclub Harem en haar naam is daar Monique.

Samstagabendgast
11 mei 2009, 22:30
Ook gesignaleerd in Acapulco :cool:

Gustomass
11 mei 2009, 22:48
Ook gesignaleerd in Acapulco :cool:

jazeker, en daar herkende Gusto nog álle trekjes van deze dame...
In Acapulco daarna niet meer teurggezien....;)

Gusto's Idee over blonde dames en NL dames is hiermee nog eens onderstreept....