PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 114-1, Noa



Willem2
3 maart 2007, 01:31
Naam : Noa

Nationaliteit : Nederlandse

Leeftijd : 22 - 25 jaar

Haarkleur : blond

Lengte : 1.65m

Postuur / Cupmaat : Slank / A - cup

Service : PMC, NMC, zoenen, beffen, aftrekken

Prijs : 50 euro

Extra :

pion
4 juni 2007, 07:22
Noa is veel jonger, ca. 22-23!:hammer:

Nou volgens mij is ze ouder bij mij weten is ze net zo oud als Estelle dus ouder dan 25.

Ze heeft overigens dezelfde goede service als haar populaire buurvrouw.
Je krijgt hier (bijna) een privehuisbehandeling en dat voor een schappelijke prijs zonder dat ze om meer gaat vragen of op de klok gaat kijken.
Dat kan ik overigens niet van alle dames in Utrecht zeggen.

frankkinky
27 augustus 2008, 00:26
Ja Noa weet hoe een goede dienstverlening moet worden uitgevoerd.

Noa is altijd vrolijk en dat werkt aanstekelijk, daarnaast is deze goedlachse meid voor veel in, en geeft ze de goede sex die men ook in een goed privehuis kan vinden.

Geen gezeur over tijd etc. Gewoon van het moment dat je binnenkomt, aandacht en goede sex waarbij geen plekje wordt overgeslagen heren!

Noa behoort tot een select gezelschap op het Zandpad die weet hoe ze een man van top tot teen moeten verwennen.

En dat alles in een zeer relaxte sfeer en ook nog de mogelijkheid om haar heerlijke ondeugend buurvrouw Estelle in het spel vor een geil en passievol trio te betrekken, ditmaat had ik even voldoende aan Noa, alleen hoewel toen ik Estelle zag ook weer zin in haar kreeg, noem het maar de week point bij mij

frankkinky
27 november 2008, 00:49
Noa, al een tijdje tot de top behorende op het zandpad door de privehuissex die zij geeft achter de ramen, namelijk rustig, relaxt, tijdnemend, vriendelijk en zoenen en frans zonder in het aanbod.

Noa is altijd lekker vrolijk en met haar slanke lenige figuur waar gelukkig alles nog puur natuur aan is weet zij in diverse standjes een sexcircus van haar kamer op 114 te maken waardoor je bij naar buiten gaan op moet passen dat je niet verdwaasd door de inspanning de Vecht in loopt


Noa werkt ook steeds vaker in het weekend:roll:

sixty9er
20 juli 2009, 20:16
Vastigheidje Noa afgelopen zaterdag weer eens bezocht na haar de laatste maanden meerdere malen te zijn misgelopen.
Zal niemand verbazen dat zij onder alle omstandigheden uitstekend werk aflevert, zo ook ditmaal. Toen ik zei dat het me opviel dat de kamer er zo kaal uitzag vertelde de schat dat dit het nieuwe uiterlijk van de kamer na de "opknapbeurt" was...(smakelijk gelach was het gevolg)
Was weer prima in alle facetten, lachen, praten, vrijen toptoptop!

pion
4 augustus 2009, 09:29
Sinds vorige week maandag is deze dame ook vertrokken uit het Utrechtse!