PDA

Volledige versie bekijken : EVA (2) (Roemeense)

Sjeufke
9 februari 2019, 19:01
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

EVA (2) (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:150 euroTijdsduur:90 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:

Sjeufke
9 februari 2019, 19:04
Tussen Kerst en Nieuwjaar een kort bezoek gebracht aan Sixsens.
Er is nog een EVA (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50746-Eva-(Roemeense)-ex-Bab-(Roemeense)) in Sixsens, die voorheen in Planet Eden en Babylon heeft gewerkt.
Dit is dus een andere. Deze Eva heeft naar eigen zeggen in midden en zuid Duitsland gewerkt en in Oostenrijk.

Sinds enkele weken in Sixsens. Ze houdt zich in Sixsens op met Eva, Sofia en Violetta. Dat is ook de reden waarom mijn oog op haar is gevallen. Ik houd me vaker met deze dames op en deze Eva kwam er regelmatig bij hangen. Haar spontaniteit sprak mij erg aan. Leuk koppie op een Rubens type.

Met Eva naar de kamer. Helemaal in de nok naar 3b, waar het vrij worstelen kon beginnen.
Het tongzoenen was matig. In de tweede helft van de wedstrijd, bleef haar mond gesloten. Als teddybeer mocht er meer geknuffeld worden. Kortom in de startfase scoorde ze mager.
Daarentegen waren de blowjob en de wip in Cowboy goed tot zeer goed. Kortom voor de snelle wip een prima dame, maar niet voor een langere kamersessie. Althans voor Sjeuf
Mijn herhalingsgevaar is max 30%.

jansenroy
10 februari 2019, 14:27
Herkenbaar Sjeuf. Leuke en best mooie meid, maar de echte passie ontbreekt op de kamer. Is trouwens al wat langer in SS, ik denk een half jaartje onmiddels.

keesboz
11 februari 2019, 22:44
eva 2 ken ik van yy met een andere naam ze herkende ook mijn .
ze is ook de vriendin van mijn yy toppertje maar heb ook een andere maan in ss mijn toppertje
maar wacht eff of ze mag blijven in ss

peterp095
24 februari 2019, 19:45
Ook al enkele keren met deze EVA 2 aan de praat geweest echter met de recensies hier in het achterhoofd. Dame komt echter zeer sympathiek over en naar eigen zeggen zou ze haar service nu bijgestuurd hebben. Ze is er zich stilaan van bewust dat haar beperkte kamers (lees inkomsten) te wijten zijn aan haar service. Vandaag, tot mijn vertrek rond 1800 u, werkloos.

terminator
9 april 2019, 04:03
en naar eigen zeggen zou ze haar service nu bijgestuurd hebben.

:thefinger:

WANDELAAR5
16 augustus 2020, 08:05
Gisteren met haar naar de kamer geweest. Omdat ze inderdaad aardig overkomt in de gesprekken en omdat ik haar aantrekkelijk vind. Van mij mogen wat meer rondingen wel. En mooie natuurlijke C+ borsten ook.

Ze heeft een heerlijk zachte huid. Maar nu heb ik alle pluspunten wel opgenoemd. Tongzoenen zegt ze niet te weten hoe het moet en dat bleek helaas ook wel. Pijpen (ik gaf haar de keuze ZC of MC en het werd ZC), zeer matig. Toen hoefde het voor mij eigenlijk niet meer. We zijn niet aan neuken toegekomen. Toch nog een pluspuntje: ze vind het fijn gebeft te worden. Jammer, ik had meer verwacht vanwege het gezelschap waarin ze verkeert.