PDA

Volledige versie bekijken : Valerie (Nigeriaanse)

frits10
6 februari 2019, 13:50
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Nigeria.gif

Valerie (Nigeriaanse)
Leeftijd:30-33 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
Extra info:Prima service, echte GFE, sympathiek

phoenix
6 februari 2019, 13:56
ik heb haar ook gesproken maar ze zei dat na maandag weer ging en dat dit incidenteel was het bezoek in sixsense

keesboz
6 februari 2019, 16:13
dat zie ze ook tegen mijn das alleen om je naar de kamer te krijgen das van die vaste dvp praat .

phoenix
6 februari 2019, 16:17
geen idee keesie, sommige dames liegen ook niet..., ze kan ook nog een ander besluit hebben genomen....zijn wij zelf zo standvastig in onze besluiten?

jansenroy
6 februari 2019, 20:50
Volgens mijn info woont ze in de randstad. Komt dan een kleine week naar SS, gaat een paar dagen terug, en komt dan weer opnieuw. Aardige dame, goed op de kamer, maar kan niet aan de skills van Lilly tippen.

phoenix
6 februari 2019, 21:11
ah oke, zoiets vertelde ze mij ook, maar ze was nieuw vertelde ze me..... en tja deed ook nog ander werk...maar dat houden zoals hier is afgesproken privé..., goed wel om te wete, maar Cup C? volgens mij zijn het kleine hangtieten...die ze in haar bh /dress hield of vergis ik me...? ik heb het plan om nog een keer langs te gaan in februari...

jansenroy
7 februari 2019, 11:06
Denk inderdaad eerder een b cup, hangen een beetje, niet al te erg. Bh gaat gewoon uit op de kamer.

brombeerzuid
9 maart 2019, 19:06
Idd b cup zachte borsten, ook ja een gfe dame!
Vandaag een heerlijke niet standaard bbz kamer,kwa tijd met haar gemaakt!

Rennie
28 mei 2019, 22:57
Tijdens mijn laatste bezoek aan SS me laten verleiden tot een kamertje met deze dame.
Aangezien er een wachttijd was op haar voorstel samen enkele biertjes gedronken aan de bar.
Leuke en geile tijd gehad op de kamer al verdween ze eerst voor een snelle douche en liet me toch 10 min smachtend wachten.
Hoog gfe gehalte.
Herhalingsgevaar : aanwezig