PDA

Volledige versie bekijken : Chris (Roemeense)

Bachatero
27 januari 2019, 19:15
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Chris (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:PZC, Deepthroat, Tongzoenen, Beffen
Extra info:Zusje (?) van Carla, mooi

Bachatero
27 januari 2019, 19:30
Het verjaardagsfeest van Sjeufke eergisteren rond 23.00 afgesloten met een kamertje met Chris. Alhoewel nog maar 2 weken in SS reeds druk bezet. Ze ziet er dan ook erg mooi uit en de beren die er mee geweest waren gaven allen positieve reacties.
Wat ik dacht werd ook realiteit op de kamer, eenzelfde prima service als haar zus/vriendin Carla.
HHG : absoluut

deket
16 februari 2019, 23:18
Wat een sexy meid, net zoals haar 'zuster', nicht, vriendin Carla

Flyerke
25 februari 2019, 21:10
Gisteren ook een topkamer gehad met deze mooie dame,
heel knap gezichtje,mooi kontje,vriendelijk,en een uitstekende
service :luvlove::luvlove:
Grts F

freshmaker
16 maart 2019, 15:13
Enkele geleden ook eens een half uurtje met Chris gespendeerd. Heel leuke tijd gehad, mooie meid, goede kamerservice.

Rert
8 april 2019, 20:17
Chris is een meerwaarde voor iedere club. Ze is knap. Kleine tietjes, lekkere volle kont. Ze pijpt je diep, zonder problemen. Ze kan lekker lang doorgaan en zal nooit zeuren. Ik heb recent een trio met haar en een vriendin van haar gedaan. Nadat haar vriendin me pijpte en zij het op een gegeven moment overnam was kwam haar pijpmwaliteit nog sterker naar voren. Ik denk alleen dat ze niet al te nauw in de poes is.

Rert
9 april 2019, 17:09
Heeft iemand Chris nog gezien?

freshmaker
10 april 2019, 18:25
Ik heb ze de laatste 4 weken iedere keer present geweten, op verschillende dagen

Mechelaar
1 mei 2019, 11:19
Afgelopen woensdag voor een 2de maal naar Sixsens gereden. Om 11h30 aangekomen. Wat was het bij aankomst rustig in de club. Naast mezelf zag ik een achttal ijsberen zonnen, ontdekte ik 1 ijsbeer in de bar en 1 in het bubbelbad. Er waren verhoudingsgewijs met de ijsberen wel voldoende dames aanwezig maar op een paar luidruchtige uitzonderingen na (Willst du spielen? Warum nicht Schatz, komm), waren zij niet van plan om hun onderonsjes te onderbreken voor wat actie. Gelukkig werd het na 13h00 al snel drukker en kwam er van beide partijen wat meer interesse in elkaar .

Had al snel een vriendelijke, slanke, vrouw gezien die er wat mij betrof uitsprong. Frisse verschijning in haar zwart bikinitopje en jeans minirokje. Verloor ze echter snel uit het oog en zag ze pas terug in de bioscoop waar ze na wat opwarmoefeningen met een andere ijsbeer naar boven ging. Zag ze na 2 uurtjes terug in de bar. Leuk meisje om mee te praten en ze begint al snel te teasen. Mijn voorstel om eerst wat te "aperitieven" in de bioscoop werd onmiddellijk aanvaard. Na een tiental minuutjes naar boven gegaan. En dan lag ik echt een volledig uurtje met een vriendinnetje in bed. Volop tongzoenen, knuffelen, strelen, pzc, beffen,... Haar clitje stimuleren vormde geen probleem, maar echt met de vinger naar binnen gaan mocht niet. Chris kan heerlijk (lang) pijpen en wanneer zij op een bepaald moment bovenop mij ging zitten was het nmc wel zeer snel voorbij. Tijdens de pauze waren we beiden zo relax dat ik even vreesde dat we in slaap zouden vallen :). Gelukkig was dit niet het geval. Na intensief hand- en mondwerk terug klaargekomen. Zegt veel over haar kwaliteiten want normaal moet ik veel langer pauzeren tussen 2 sessies. Daarna even douche genomen en op de kamer nog wat over koetjes en kalfjes gepraat. Zelfs toen ik vroeg of het nog geen tijd was, antwoordde ze dat we nog wel 10-minuutjes hadden. Chris zou een 4-tal maanden in Sixsens actief zijn en heeft eerder in clubs in Duitsland gewerkt. Haar Engels is goed.

Herhalingsgevaar zeer groot. Denk dat ik zeer binnenkort terug ga om te zien of ik haar kan spotten.

Antonios
13 oktober 2019, 20:41
Toppertje! Lekker zoenen helaas weinig met tong maar zeker ok. Op de kamer eerst wat kletsen geen geforeerd gedoe. Echt een mooie meid lekker naturel een verademing tussen al die gold diggers daar bweh! Jammer dat ze rookt anders kreeg je een 7,5. 6,5 dus vanwege Marlboro! :ranting2:

loving-it
13 november 2019, 21:04
Vandaag ook met Chris naar een kamer. Ze heeft absoluut geen B cupje, maar slechts A. Met een heerlik stel tepels. Zoenen perfect en ook beffen perfect. Heerlijk kleine perfect modellen lichaam. Mooi gebruind en spreekt goed engels. Had haar naam doorgekregen van collega beer waar ik mee in jacuzzi zat. Heb hem later niet meer gezien om te bedanken!

Antonios
2 maart 2020, 12:03
Is ze weer werkzaam nu? Mss met wat opvulling nu :biggrin: