Volledige versie bekijken : Carmina (Roemeense)
Bachatero
27 januari 2019, 18:51
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Carmina (Roemeense)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:PZC, Tongzoenen, Beffen
Extra info:Bril, goede service, stil, sympathiek
Bachatero
27 januari 2019, 19:11
Twee weken geleden mee op kamer geweest na enkele weken getwijfeld te hebben, dit omdat mijn voorkeur uitgaat naar slanke dames en Carmina een gewoon normaal postuur heeft. Toch de knoop doorgehakt omdat het de beste vriendin van Amelia is.
Geen moment spijt van gehad, prima service en je voelt je bij haar direct op je gemak.
Ook bij deze dame is de boodschap weer er zelf naartoe te gaan want zelf jaagt ze absoluut niet.
Ze zit bijna steeds direct links in de zetels als je de bar binnenkomt vanuit de Kino...
blauwebeer
27 januari 2019, 19:17
Met dank aan collega Bachatero voor het openen van dit draadje kan ondergetekende hier voorlopig weinig aan toevoegen behalve dat ze, naar eigen zeggen oranje lipstick gebruikt, en ze iets eleganter schoeisel dan de gangbare standaard in Sixsens draagt.
freshmaker
20 mei 2019, 11:42
Nog maar 1 keer met gekamerd en dat was een trio met een andere meid erbij. Echter super goed meegevallen, doet goed haar best in de kamer.
Sindsdien ook altijd een leuk praatje mee gemaakt op volgende bezoeken aan SS. Een meid met wat "normalere" vormen en een tof karakter.
edwinhotel
10 oktober 2020, 18:36
Begin mij toch zorgen te maken dat mijn date de 28e met deze heerlijke vrouw door alle covid ontwikkelingem in gevaar komt, hadden we toch maar nummers uitgewisseld. Zoals in mijn algemene verhaal beschreven een heerlijke intrigerende dame met zeer goede service
Hooker lover1
11 oktober 2020, 15:02
Carmina staat ook tijdens de huidige corona ontwikkelingen,zeer regelmatig op de lijst van de aanwezige en actieve dames.
Je niet te snel zorgen maken dus;)
HL1
edwinhotel
18 oktober 2020, 10:47
Helaas wordt het dus langere tijd wachten want de 28e zijn ze nog dicht.