PDA

Volledige versie bekijken : Sophia, Braziliaanse, Leeuwarden (Esperanza 017)

Rolls 47
26 januari 2019, 17:10
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/brazil.gif

Sophia (Braziliaanse)
Leeftijd:46 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:N.V.T.
Piercing:NeeLichaamsdeel:N.V.T.
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100.00 euroTijdsduur:60 min minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Russisch
Extra info:

Rolls 47
26 januari 2019, 17:22
Gister bij deze dame geweest Zij herkende mij direct was 5 jaar geleden zei ze . Ben eigenlijk een beetje twijfelend bij haar binnengestapt maar dat viel mee wat een leuke en geduldige vrouw Afgesproken voor een uur alles gedaan maar dan ook alles . Zeer fijn wel 1uur en 20min bij haar geweest is dus absoluut geen klokkijkster .Een aanwinst voor LEEUWARDEN

ER GAAT NIETS BOVEN EEN LATINA !

firm
29 januari 2019, 17:44
Gister bij deze dame geweest Zij herkende mij direct was 5 jaar geleden zei ze . Ben eigenlijk een beetje twijfelend bij haar binnengestapt maar dat viel mee wat een leuke en geduldige vrouw Afgesproken voor een uur alles gedaan maar dan ook alles . Zeer fijn wel 1uur en 20min bij haar geweest is dus absoluut geen klokkijkster .Een aanwinst voor LEEUWARDEN

ER GAAT NIETS BOVEN EEN LATINA !

Ook anaal? En wat koste dat?

fr_loper
10 februari 2019, 11:39
Sophia/Saskia zat eerder (5 jaar geleden) al in esp 017, ze is dus honkvast,
2 weken geleden haar gesproken, en toen vertelde ze al Leeuwarden te gaan verlaten.
(de reden waarom is bekend en was ook een beetje dringend),
dus toen haar kamer op zwart stond,had ik geen enkele twijfel dat ze Leeuwarden had verlaten.

Moontanner
15 december 2022, 06:23
Ik heb ooit deze Sophia/Saskia bezocht in 2019. Ik denk in kamertje 017 of in die buurten.

In kamertje 022 zit dus nu een dame die Sofia heet. Die heb ik de afgelopen dagen gegroet. De herinnering aan mijn bezoek in 2019 is te vaag, dus ik durf het niet te zeggen of het dezelfde is. Maar kan het ook zeker niet uitsluiten. Gevoelsmatig denk ik dat het dezelfde is.

Gewoon even een aandachtspuntje, mocht iemand van jullie die haar kent haar zien of bezoeken. :gruebel:

fr_loper
7 mei 2023, 20:41
De herinnering aan mijn bezoek in 2019 is te vaag, dus ik durf het niet te zeggen of het dezelfde is.

Was inderdaad de Sofia Brazaliaanse /Duitse van eerder Esp 017, naar eigen zeggen blijft ze nog even in Leeuwarden, dame zit nu weer in esp 017

Moontanner
23 oktober 2023, 16:04
Heb het idee dat ze in het weekend niet werkt. Zag haar vanochtend (maandagochtend) bij opening Esperanza om 11.00 met reistas/koffer de trap opgaan naar 017.