PDA

Volledige versie bekijken : Penner und Wichser en naïeve Hollanders beschouwingen

KlapKrat
19 januari 2019, 10:05
Een kleine anekdote:

Eind vorig jaar zat ik op een Zondag achterin op een kruk tegen de wand. Diana sprak daar met een Duitser met bril (beetje zakelijk type)
die ik wel vaker tegen ben gekomen. Had de indruk dat ze elkaar kenden. Ze gingen naar de kamer waarbij ik dacht dat het wel even
zou duren maar zo waar kwamen ze binnen een half uur terug. Na de formaliteiten kwam Diana terug bij de gokkasten waar al die tijd
al een paar donkere dames zich zaten te vervelen. Ze praatte met de dikste van het stel. Even later kwam de Duitser afscheid nemen
want hij ging naar huis. Toen hij weg was begon ze te roepen en te lachen met dikste van het stel dat hij een "Wichser" was. Op dat
moment ging de muziek wat luider en begon Diana tegen de donkere dames te roepen dat alle Duitsers "Penner und Wichser" waren.
Ze moesten er om lachen en Diana bleef dit een keer of 5 herhalen. Ik keek al de andere kant op en deed of ik het niet hoorde.

Kijk, die Duitse "Penner" en "Wichser" snapt het, en DAAROM is madame zo boos. Waarom zou je veel langer dan 30 minuten nodig hebben om te neuken en klaar te komen? Waarom hebben die Nederlandse en Belgische pannenkoekidioten daar UUUUREN voor nodig?

Blijkbaar was die Duitser dus helemaal geen "Penner" en "Wichser" en kon Diana hem geen poot uitdraaien (lees; upsellen van extra's, uren 'pannenkoeken'). Die Duitser kreeg WEL wat hij wilde, neuken en klaarkomen met een lekker wijf, en Diana kreeg NIET wat zij wilde: urenlang betaald (!) kletsen in plaats van te WERKEN!

Dit illustreert maar weer eens het VOL-KO-MEN verwrongen realiteitsbeeld wat de dames bij GT hebben van het beroep prostituee. Als ze moeten werken (lees: neuken!) dan is de klant een "Penner" en een "Wichser!"

De grootste "Penners" zijn Nederlanders en Belgen die zich keer op keer emotioneel laten chanteren door uren met zo'n wijf op een kamer te ouwehoeren over koetjes en kalfjes. De prostituee als psycholooge/sociaal werkster a raison van €100 per uur + fooi, hahaha! :biggrin:

Dit geeft alleen maar aan dat GT ook te kampen heeft met tekort aan dames, anders was zij allang eruit geflikkerd.

De GT 'Geschäftsleitung' doesn't give a shit. Die laten al JAREN de zaak helemaal uit de hand lopen; 'kartelvorming' van groepen meiden, alleen goeie service bij urenlange pannenkoeksessies, op grote schaal doorgeven van telefoonnummers aan klanten + bijbehorend pannenkoek/upsell afspraakjes.

Wil je in GT een lekker wijf neuken, dan MOET je zwaar investeren in urenlange sessies en het paaien/slijmen (fooi!) bij de dames om hun telefoonnummer te pakken te krijgen zodat je afspraakjes kunt maken en niet URENLANG tussen de andere ijsbeertjes in een lounge vol met middelmatige overjarige dames hoeft te vertoeven, hopend op een lekker wijf die NIET per WhatsApp al geboekt is.

GT kan het dus blijkbaar allemaal geen HOL interesseren totdat klanten weg gaan blijven, maar de naïeve Hollandse en Belgische gratis zuipers/vreters blijven maar komen...like flies on shit!

p.s. Is oma Donatella/Sylvana al eruit gebonjoured?

HartaberFair
19 januari 2019, 13:15
@ KlapKrat

Prima stukje! Je slaat de spijker op z'n kop!

geert5
19 januari 2019, 14:27
Die twee laatst genoemden zijn wel het sprekende voorbeeld dat GT niet erg kritisch is op de aanwezige dames.

Teiresas
20 januari 2019, 12:56
Er staat weer een hoop onzin hierboven...
Ach, ieder zijn visie en mening. De mijne is dat de grootste Penner und Wichser degenen zijn die de dames louter als commodity zien en ze respectloos bejegenen. Die denken dat alle gasten hetzelfde zoeken, namelijk een half uurtje stampen voor de minimumprijs. Dat is natuurlijk niet zo.
Je krijgt wat je geeft, is toch vaak het geval.

Geile brabander
20 januari 2019, 13:25
Er lopen meer eksters rond dan wij met z'n allen denken.

KlapKrat
20 januari 2019, 20:36
Er staat weer een hoop onzin hierboven...
Ach, ieder zijn visie en mening. De mijne is dat de grootste Penner und Wichser degenen zijn die de dames louter als commodity zien en ze respectloos bejegenen. Die denken dat alle gasten hetzelfde zoeken, namelijk een half uurtje stampen voor de minimumprijs. Dat is natuurlijk niet zo.
Je krijgt wat je geeft, is toch vaak het geval.Onzin?

Ja want de de meeste dames zien hun klanten namelijk ook helemaal niet als "commodity." (lees: wandelende geldautomaten...) :rolleyes: :biggrin:

Waarom mag een prostituee chagrijnig en respectloos tegenover haar klanten zijn als die volgens haar niet genoeg geld uitgeven? Als ik bij de supermarkt alleen maar een zak aardappelen en een bosje wortelen koop, mag de filiaalmanager me dan ook "Penner" en een "Wichser" noemen?

Welkom in de normale wereld: soms gaan klanten met een vol winkelwagentje bij de supermarkt naar buiten, soms alleen met een rolletje drop. Soms koopt iemand het duurste model auto in de showroom, andere klanten kopen ze het instapmodel om misschien in de toekomst een duurder model te kopen. Mag de loodgieter die een WC komt repareren (klusje van een half uur) z'n klant een "Penner" en "Wichser" noemen omdat hij niet de alle waterleidingen in het desbetreffende huis mag vernieuwen? Is de klant van een garage een Penner of Wichser als hij alleen maar effe olie laat verversen in plaats van zijn hele auto een grote beurt te laten geven?

Als een prostituee niet of nauwelijks wil neuken voor haar geld en alleen maar uuuuren betaald wil babbelen met haar beentjes gekruist over elkaar dan heeft ze het verkeerde beroep gekozen en/of ze realiseert zich niet wat het beroep prostituee inhoudt. Dan had ze psychologie moeten gaan studeren, of kapster moeten worden, of huisvrouw, of de politiek in moeten gaan.

"Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd..." ;)

Billi
20 januari 2019, 22:09
Maar waarom erger je er aan als er iemand lang op de kamer gaat met een meid? Of er mee gaat praten? Waarom mag dat wel met een kapster (zoals je aangeeft), maar niet met een prostituee. Je stelt dat het haar werk is om te neuken. Ik zou zeggen dat de mannen plezier en aandacht geven. Meestal sexueel, maar niet alleen maar.

En niet elke man houdt van hetzelfde. Sommige dingen die de gasten doen begrijp ik ook niet. Blijkbaar wil elke gast die de 50 passeert, gaan (tong)zoenen met een DVP. Voor mij is dat onbegrijpelijk, maar ik laat ieder zijn ding toch doen? De een wil anaal, de ander zoveel mogelijk nummers/nationaliteiten aftikken, en sommige willen lekker 2 uur lang samen liggen op de kamer. prima toch? En net als wij mannen, zijn die vrouwen ook elk uniek. De een houdt van hard, de ander van zacht, de een wil tongen, etc. Soms kom je er een tegen die chagarijnig is, dat kan. Misschien heeft ze een nare dag. Dan sla je dr over. Een andere wil alleen lange kamers, dat is haar recht. En is het ons recht om daar niet in mee te gaan. Ik denk in elke beroep (ook van de meeste gasten hier) willen we zo min mogelijk werk doen om zo veel mogelijk betaald te worden. Als een dame alleen lange sessies wil, omdat ze zo denk haar kosten te betalen, sla je haar over. er zijn zat andere gasten. die niet gehaast van de kamer willen.
Ik zeg niet dat het ene goed is en het andere slecht, maar het zijn gewoon verschillende meningen.

Ik was laatst in GT aanwezig. en zag een groepje gasten de hele dag aan de bar zitten zuipen. de meiden smeekten (letterlijk, niet figuurlijk) om naar de kamer te gaan, maar ze bleven zuipen. En dan is het niet raar als aan het eind van de avond de meeste meiden die gasten overslaan. Of niet willen tongen.

Ik constateer ook wat Teiseras aangeeft. Ik behandel de dames met respect, ben niet rijk, kom daar eens in de zoveel maanden, heb maar enkele nummers/whatsapp (nog nooit heeft een dame daar een afspraak mee gemaakt), soms meerdere sessies op een dag en soms een pannekoeksessie en heb altijd een toptijd. Nooit gezeur van de dames. Soms mindere kamers, of saai publiek, maar that's life. Ook voor standaard sessies van een half uur, heb ik daar 9 van de 10 keer een toptijd. je laat je dag toch niet verpesten door 1 of enkele dames?

piranha
21 januari 2019, 11:16
Ik behandel de dames met respect

Vind ik nog steeds DE dijenkletser bij uitstek.

Je krijgt wat je geeft, is toch vaak het geval.

Nope, je krijgt waar je voor betaalt...maar ook niets meer!

Hoe zit het eigenlijk met het respekt van de dames naar de ijsbeer toe? Simpel = NIHIL.

Op een beleefde manier met een DVP omgaan, natuurlijk! Maar respekt heeft voor mij toch een heel andere betekenis.

Billi
21 januari 2019, 13:42
Je kan het een dijenketser vinden, maar het gaat toch om de ervaringen die we meemaken? Blijkbaar zijn er zaken gebeurd, waardoor je vertrouwen in de dames helemaal weg is. Daar kan ik moeilijk over oordelen. Ik kan alleen voor mezelf spreken en hoe ik de situatie ervaar. Ik behandel ze indd met respect. Dan kan men me een naive loser vinden, maar dan is dat zo. Dat veranderd niets aan mijn ervaringen in de club.

De meeste dames behandelen mij ook met respect. Of dat gemeend is? Ik denk net zo gemeend als de respect die ik krijg van mijn klanten, leveranciers, collega's of dienstverleners. Mijn kapper vraagt ook hoe mn weekend was en wat ik met de zomer ga doen. Waarschijnlijk interesseert hem dat geen reet maar doet hij dat om klantenbinding te behouden en ik mijn geld daar blijf uitgeven.

In mijn persoonlijke ervaring, heb ik weinig onzin meegemaakt met de dames. Ze vragen me nooit om geld voor hun zieke oma, zetten me niet af, doen niet moeilijk over tijd, vragen niet of ik vaker kom, etc etc. Ja, ze zitten daar om geld te verdienen. Ik geloof graag dat niet iedereen deze ervaringen heeft, vandaar dat we allemaal onze mening geven.

KlapKrat
21 januari 2019, 14:30

Hoe zit het eigenlijk met het respekt van de dames naar de ijsbeer toe? Simpel = NIHIL.

Op een beleefde manier met een DVP omgaan, natuurlijk! Maar respekt heeft voor mij toch een heel andere betekenis.

"Respect," in de ogen van Snowflakes met een ruggengraat van slagroom, betekent blind je portemonnaie aan een DVP geven. :hammer:

Die zijn gewoon geïntimideerd door vrouwen (prostitutie is hun enige manier om te neuken) en vertonen het soort kruiperige gedrag dat een doorgewinterde prostituee moeiteloos in urenlange pannenkoeksessies weet om te zetten. Een soort "Van Binsbergen" uit Jiskefet zeg maar. :biggrin: https://www.youtube.com/watch?v=g3Avgm80qVQ

GT zit vol met dit soort klanten (lees: Nederlanders en Belgen die niet op een normale manier "just 30 minutes darling" durfen zeggen), en verder misschien nog een aantal narcistische zielepieten die geen vrienden hebben en als ego-booster urenlange jank- en opschepverhalen moeten ophangen aan een meid die toch overal "oooh, wat goed van je" op zegt.

Duitsers zien seks nog steeds mannelijker en rationeler: neuken en klaar, de volgende a.u.b.! GT is tenslotte een BOR-DEEL en geen fucking koffiekransje! :biggrin:

Uit-Drenthe
21 januari 2019, 14:56
Prachtig opgeschreven krapkrat, moet eerlijk toegeven dat ik in het begin ook zo’n sukkel was. Maar al doende leert men zal ik maar zeggen. Heb nog steeds “vriendschappelijk” contact buiten met bepaalde dames, maar het kost me niets, heb ook vaak zat bij gesprekken van de dvp’s gezeten en idd respect richting de de naïevelingen is 0,0. Ogen open houden beren, en snappen dat je je in een fake wereld van betaalde sex begeeft...

stimpy3
21 januari 2019, 15:15
GT zit vol met dit soort klanten (lees: Nederlanders en Belgen die niet op een normale manier "just 30 minutes darling" durfen zeggen)

Het kan nog erger. Als je in duitsland tegen een dame 'doe maar een uurtje' zegt, en ze weet je binnen een kwartier klaar te krijgen, dan is het 50 euro ipv 100. Dat is het voordeel van het opschrijven van de aanvangstijd en een theke in de buurt. Dus de dames zullen hun best doen om je zo ergens op de 35-40 minuten klaar te maken. Als je een uur ipv een half uur in nederland doet bij een dvp die ontvangt, dan probeert ze je alsnog in tien minuten klaar te rijden, met het excuus 'oh sorry, did that just happen'. Sowieso is het bij thuisontvangst altijd vooraf betalen, niet achteraf, en het verschil (40-50 euro) krijg je nevernooit niet terug. Want 'mevrouw heeft wel een uur voor je gereserveerd'. Jaja.

Ik heb geen idee hoe het op kaufmich werkt, maar het zou me niets verbazen als dit soort oplichterij daar ook voorkomt. Als dvp's de kans krijgen, dan nemen ze 'm.

Flipper
21 januari 2019, 16:00
dat 50 euro neukers slim bezig zijn dat is bekend. Maar het is net wat je wil, niet iedereen heeft dezelfde wensen. als je lekkere wijven wil budget neuken ga dan niet in het weekend zo simpel is het, en anders spaar even door :biggrin:

Flipper
21 januari 2019, 16:11
klapkrat iedere 50 ger is ooit 20 geweest slimmerik.. als je mazzel hebt kom je ook ooit zover.. je zit gewoon over je toekomstige zelf te praten lol..dr zijn mannen die echt geld verdienen en die zijn trouwens meestal best gier dat terzijde lol.. maar die boeit het niet om een dvp lang te boeken.

WA
21 januari 2019, 16:19
Ervaringsdeskundige Klapkrat? Is dit je uitlaat klep om je ongerief te uiten? Nobody ever said the world is fair..... Als jij de regels en tarieven voor de dames in een club op mocht stellen zou het in no-time op de fles gaan. Enerzijds omdat geen enkele dvp onder zo’n regime wil werken, anderzijds omdat een groot aantal ijsberen de illusie juist wil en het naderhand prima kan kanaliseren in z’n boven kamer. Het is utopisch te denken dat je met je niet af latende tirade enige verandering kunt bewerkstelligen. Prijzenswaardig dat je met het lot van de ruggengraat loze begaan bent. Maar ik geloof dat je vergeet dat prostitutie bestaat bij de gratie van het idee met weinig middelen snel veel (of heel veel meer dan in land van herkomst) te kunnen verdienen.
Verder vraag ik me af of je nog wel een beetje lol hebt als je naar een club of whatever in deze scène gaat. Je komt een beetje bitter over.

Willem2
21 januari 2019, 16:47
Man o man wat een stoere mannenpraat.
Klapkrat mag god op zijn blote knieen danken :rolleyes: (geheid dat het een ex-katholiek is) dat er zoveel klapkratjes zijn want anders waren er helemaal geen dames geweest :eek:. Een klapkrat is namelijk niet zo stevig kratje wat makkelijk door zijn knieen gaat. Want met alleen maar een half uurtje of zuipen daar blijven de meeste dames niet.

Teiresas
21 januari 2019, 17:46

Mijn ervaring is echt volledig het tegenovergestelde.
Maar ik loop pas een jaar of 30 mee in de P6 wereld, wellicht heb ik nog niet genoeg meegemaakt...

gignnl
21 januari 2019, 18:16
Je koopt een illusie in de clubs.En als het goed klikt met een dame dan koop je de perfecte illusie.
De dames zitten er puur om het geld,een enkel nymfotje uitgezonderd.
Het idee van ze vind mijn grote paal zo lekker of ik ben de befkoning van Bruggen dat zet maar snel in de kast.
Wat Tereisas zegt klopt in sommige gevallen zeker,wat je geeft krijg je ook terug.
De vaste dames die ik gedurende langere tijd boekte hebben me nog nooit proberen te flessen,en de sessies waren voor beide partijen gezellig.
Uiteraard heb ik ook andere ervaringen,toen ik jaren geleden bij World binnenstapte was ik ook direct aangeschoten wild voor de dames die prompt hun upsell kunsten toonde,tot ik met ze naar de theke wilde gaan.
En ook gisteren probeerde een nieuwe dame wat te upsellen,helaas.
De dames roddelen volop onderling en zijn goed op de hoogte van hoe iemand is.Bij nieuwe klanten zal het gros inderdaad wel eens een trucje proberen,maar zeker niet allemaal.
Ik heb in elk geval vele goede ervaringen gehad in mijn loopbaan,ga naar de club en vermaak je zou ik zeggen!

Flipper
21 januari 2019, 18:55
ik ben toch wel goed bevriend met een aantal ex dvps.. live dvps is wat minder, een of zo..misschien weer eens op zoek gaan naar iets dit jaar.

Badslippers
21 januari 2019, 21:39
Ik heb te doen met Klaprat. Hij heeft blijkbaar een bijzonder ongelukkige hand als het op het kiezen van dames aankomt en ook nog een belabberde hand van schrijven. In bericht #1 staat louter gefrustreerde lariekoek en kletspraat . Er wordt één dame opgevoerd, ene Diana. Deze dame heeft het blijkbaar over Penner und Wichser en wordt als voorbeeld genomen voor de stelling: "Dit illustreert maar weer eens het VOL-KO-MEN verwrongen realiteitsbeeld wat de dames bij GT hebben van het beroep prostituee"

Ook een leuke:
"De grootste "Penners" zijn Nederlanders en Belgen die zich keer op keer emotioneel laten chanteren door uren met zo'n wijf op een kamer te ouwehoeren over koetjes en kalfjes."
Ik neem aan dat Klapkut de Nederlandse of Belgische nationaliteit bezit. Betreurenswaardig dat hij zich derhalve keer op keer emotioneel laat chanteren.

cameltoe slide
21 januari 2019, 21:40
What is this about?

When you listen to conversations that are not meant for yourself, you hear things that you do not like.
It is nice that the ladies are dissatisfied only with their merit and not with the length of the javelin of the
polar bears or that after 2 minutes everything is over before it started properly. If polar bears talk about
the cellulites or the problems of the breasts of women with gravity, the ladies will not be pleased if they
can follow our conversations.

Maybe it's just that polar bears, who never need more than 2 minutes to make pudding out of steel, consider
longer stays than 30 minutes with a lady in the room as unnecessary? It is clear that these polar bears do not
have the imagination for longer stays in the room with a lady. Is a room that only 30 minutes has, a room with
more beautiful experiences than a room with a lady like "Juna/Kim" that lasts 3 hours and more?
A 30 minutes room is cheaper but need not be better than a room in which more than my wishes are fulfilled.

Maybe there are more rich polar bears in Belgium and Holland than in Germany and the millionaires know what
they want and have the money to spend a lot of time with beautiful women. There will be a reason why pretty
women sell 2-hour rooms to regular customers and other pretty women only sell shorter-term. We will not know
because we can not put ourselves under the bed of these hotly-coveted women when they sell their service and
their illusions.

With the german words "Penner" and "Wichser" only German polar bears are meant. How do the ladies know what
we Germans like best?

Flipper
21 januari 2019, 22:25
no i dont know if he targeted germans in particular with this post. We all had the issue where our favorit was booked by someone who had a bigger wallet or is in the way.. best thing is too be flexible.. anyway.. who cares

Nulnulzeseneenhalf
22 januari 2019, 09:18
Ik ben een vijftiger, gossame, nou ik dit zo op schrijf valt het wel tegen, kijk nooit in de spiegel omdat ik schrik heb dat die dingen knappen, en kan alleen maar neuken als ik er voor betaal. Het valt nog meer tegen. Al vrij snel toen ik deze hobby begon had ik door dat even snel pijpen en neuken het niet, helemaal, is voor mij. Even gezellig kennis maken, even na babbelen, of hoe je het wilt noemen, dat geeft mij een veel beter gevoel. Toch ben ik bij een eerste kennismaking niet iemand die direct voor langere tijd af spreekt. Eerst een beetje de kat uit de boom kijken en zien waar het naar toe gaat.
Ik ben ook niet iemand die makkelijk praat, zeker niet bij een eerste contact. Komt ook mede doordat ik het spreekwoord van zilver en goud aanhang. Heb al vaker geschreven dat ik niet naar de clubs ga om veel mannen te ontmoeten en spreken, dat kan ik hier in de buurt ook wel, hoef ik niet ver voor te gaan. Ik ga echt voor de dames. En eentje die het mij naar de zin maakt, daar heb ik helemaal geen moeite mee om wat mee te keuvelen. Dat geeft mij het gevoel als ik naar huis rij dat het een leuke dag was. Of zoals anderen wel eens schrijven, moe maar voldaan.

En wat respect betreft, wat je geeft is wat je krijgt. Echt waar. Een goed advies, lieg niet tegen de dames. Ze kunnen het beter, ze kennen al de leugentjes al, en het is respectloos. En dan moet je het ook niet gek vinden dat je het geen terug krijgt.

Mentholbear
22 januari 2019, 11:10
Hoe ik het zie is dat ieder op zn eigen manier geniet van P6, maar ook hoe dat kan veranderen. Zo begon ik met het zoeken naar birinnen, naar zoveel mogelijk clubs en meiden afvinken, en uiteindelijk overging naar wat werken en relaxen in de club met 1 of 2 kamertjes.

Maar ik kan me de frustratie wel voorstellen als je een leuke dame ziet en er niet bij kan.
Ieder zoekt zn eigen beleving. Voor de 1 een stomend PSE half uurtje. Voor de ander een ellenlange GFE. En tja, dat botst wel eens. That's live.
Ik zoek dan een oplossing die werkbaar voor me is. Zo heb ik bv weinig trek in drukte en het gehaast vd dames, dus zoek ik ze op een doordeweekse dag op. En dan liefst overdag op een moment dat het rustig is. Zo kan een DVP even relaxed opstarten of bijkomen.
Het laat of op het eind kameren hoeft voor mij niet. Dan krijg ik juist stress als een dame niet beschikbaar is.

Betreft de Penner und Wichser opmerking, DVPs zijn ook maar mensen. Je hebt er arrogante kwallen tussen, maar ook dames die zich weten te gedragen. Doet me weer denken aan een quote van een DVP:

"I know what I am and what i do here, but it doesn't mean i forget to behave like a lady".

Overigens herken ik mezelf deels wel in de opmerking van die arrogante DVP. Ben in 2017 geruime tijd een Penner geweest :smile2:

Beron
22 januari 2019, 20:07
Ich verstehe nicht alles hier, aber was ich verstehe und was mich auch sehr stört und was es im GT aktuell besonders gibt: Termine. Es gibt viele Frauen (die ich früher mal buchen konnte, jetzt aber nicht mehr) die schon den ganzen Tag verplant haben oder sowieso nur für ihre Termine kommen. Die sitzen dann in der Bar und erklären dann, dass sie schon den ganzen Tag gebucht sind. Dann sollen sie bitte in ein Hotel gehen oder Escort machen. Ich möchte eine Frau, die im GT ist, ansprechen und buchen können, wenn sie dort ist.
Klar, ich könnte ja auch vorher Termine machen. Doch mit den mehrstündigen Buchungen der anderen kann ich nicht mithalten und eigentlich möchte ich mich auch "Überraschen" lassen und weiß nicht immer vorher, was ich will. Dann ist ja dann wie ne Beziehung. Ich finde es problematisch, dass das GT so etwas zu lässt. Ich würde das verbieten. Das passt nicht zum Saunaclub-Konzept. Das ist Escort im GT.

KlapKrat
22 januari 2019, 21:55
Prachtig opgeschreven krapkrat, moet eerlijk toegeven dat ik in het begin ook zo’n sukkel was. Tuurlijk, same here. Wie niet, met name in het begin. Dan kom je na anderhalf uur van de kamer, hebt maar 1 of 2x geneukt, en oeverloos gekletst maar moet/mag wel effe €150 aftikken. Dan gaat er toch op een gegeven moment een lampje aan zou je zeggen, en ga je je afvragen: "waarom ben ik ook alweer in een bordeel?" :biggrin:

Het gaat erom om een beetje een 'player' te worden en relaxt met de dames om te gaan, op een vriendelijke manier "nee" te zeggen, en in het begin is dat soms moeilijk. Mijn meeste ervaringen in de P4P scene zijn positief, en als er soms een negatieve ervaring tussenzit dan is dat effe weer een leermomentje. Zoals je al zegt, al doende leert men, en vroeg of laat realiseert men zich dat achter die lieve facade van de meeste dames ook keiharde zakelijke kant zit die ze genadeloze proberen uit te buiten door allerlei spelletjes te spelen.

Ik behandel een DVP niet anders dan de medewerker van een bedrijf; correct, beleefd, maar uiteindelijk ben ik de klant en koop ik de producten en diensten die ik wil. Als de medewerker van een supermarkt me erop attent maakt dat kauwgom/witlof/aardappelen/vanillevla in de aanbieding is maar ik geen zin heb om kauwgom/witlof/aardappelen/vanillevla te kopen, waarom zou ik dan tóch overstag gaan en me tot een aankoop van kauwgom/witlof/aardappelen/vanillevla laten verleiden? Omdat die supermarktmedewerker het zo vriendelijk vraagt? Ik zie daar geen verschil met een DVP die probeert pannenkoeksessies probeert te upsellen. Gewoon: "nee bedankt," hetzelfde als in de supermarkt.

Man o man wat een stoere mannenpraat.
Klapkrat mag god op zijn blote knieen danken :rolleyes: (geheid dat het een ex-katholiek is) dat er zoveel klapkratjes zijn want anders waren er helemaal geen dames geweest :eek:. Een klapkrat is namelijk niet zo stevig kratje wat makkelijk door zijn knieen gaat. Want met alleen maar een half uurtje of zuipen daar blijven de meeste dames niet.
Leuk om te zien dat een 'moderator' zich lekker neutraal en objectief opstelt.. Maar goed Willem2, je valt maar weer eens voor de zoveelste keer lekker door de mand als reclamezuil voor GT en hun business concept door iedereen persoonlijk aan te vallen die kritiek heeft.
Lekker vakkundig en professioneel Sjakie...NOT! ;)

KlapKrat
22 januari 2019, 22:02
Ich verstehe nicht alles hier, aber was ich verstehe und was mich auch sehr stört und was es im GT aktuell besonders gibt: Termine. Es gibt viele Frauen (die ich früher mal buchen konnte, jetzt aber nicht mehr) die schon den ganzen Tag verplant haben oder sowieso nur für ihre Termine kommen. Die sitzen dann in der Bar und erklären dann, dass sie schon den ganzen Tag gebucht sind. Dann sollen sie bitte in ein Hotel gehen oder Escort machen. Ich möchte eine Frau, die im GT ist, ansprechen und buchen können, wenn sie dort ist.
Klar, ich könnte ja auch vorher Termine machen. Doch mit den mehrstündigen Buchungen der anderen kann ich nicht mithalten und eigentlich möchte ich mich auch "Überraschen" lassen und weiß nicht immer vorher, was ich will. Dann ist ja dann wie ne Beziehung. Ich finde es problematisch, dass das GT so etwas zu lässt. Ich würde das verbieten. Das passt nicht zum Saunaclub-Konzept. Das ist Escort im GT.

Genau so ist es!

Uit-Drenthe
22 januari 2019, 22:12
GT is extreem daarin, heb een aantal malen met 2 GT dames in een hotel afgesproken en in de weken daarna krijg ik ongevraagd van andere dames hun nr en voorstellen om afspraken te maken. Dit is in andere clubs veel minder. Heb ook wel het idee dat veel dames het strakke regime in GT niet zo geweldig vinden.

Mentholbear
23 januari 2019, 00:05
Ich verstehe nicht alles hier, aber was ich verstehe und was mich auch sehr stört und was es im GT aktuell besonders gibt: Termine.

I can't reply in German decently, so I'll stick with English.

I do get your point, as I too recognize this issue. But I also understand the wish of some so called 'pannenkoekers' who keep a girl occupied, whether it is inside or outside the room. Like myself, I prefer to keep things in the club. I tried escorts, but I don't like the curious eyes of other guests and employees, neither the neighbours when I rented apartments or even a whole house. 1 nympho made a lot of sound, which made me a bit uncomfortable.

Everything that happens in the clubs, stays in the club. And there you dont have to worry about a variety of sexual activities. So I am happy to that saunaclubs exists, where I even could spend a night with a girl, instead of taking her outside the club. That there are pannenkoekers who enjoy spending more time with a girl in a worry free club, is something I accepted. I myself was (and still sometimes am) happy that it belonged to the possibilities in a club. Even though I occasuonally share the same frustrations when a girl is so close to you... Little nose, and yet so unreachable far away. Like holding a juicy piece of meat in front of a dog behind a glass door...

Nulnulzeseneenhalf
23 januari 2019, 17:18
Ik constateer hier eigenlijk 2 problemen.

1. Sommige heren zien een dame in een club, eentje waar ze graag eens nader mee kennis willen maken, maar helaas is ze op dat moment niet beschikbaar. Reden, ze heeft al een andere date, daadwerkelijk of binnen zeer korte tijd. Deze kan gemaakt zijn via whatsapp, maar ook sinds de dagopening in de club. Lees maar hier op het forum maar hoeveel mannen bij binnenkomst al direct met een aantal dames een afspraak maken voor later op de dag, soms wel 2 of 3. Als die afspraak aanstaande is zal betreffende dame geen poging meer doen om nog iemand te verleiden, tevens zal ze pogingen om verleid te worden af slaan.
Maar daar stopt het niet. Sommige heren willen alleen maar dat wat ze niet kunnen krijgen. Dat kan van alles zijn. Dame bezet. Dame heeft geen zin in hem, vanwege uiterlijke kenmerken danwel vanwege gedrag. Dame geeft de betreffende service niet, en wil ook niet overgehaald worden. Dame is totaal niet beschikbaar. Kort geleden het verhaal gehoord. Bar vol met dames, heer in badjas vraagt aan bardame om drankje en vraagt en passant of ze ook wel eens voor de bar staat.

2. Het clubmanagement. Ik heb het al bij meerdere clubs gelezen en nu krijgt GT er weer eens van langs. Heel kort door de bocht, het feit dat ik schoenen kan aan trekken wil nog niet zeggen dat ik ook weet hoe dat ze gemaakt moeten worden.
Veel clubs hebben het duidelijk op hun website staan: de dames zijn zelfstandig en de club is geen partner in de onderhandeling tussen dame en heer over de wensen en vergoeding daarvoor. Weliswaar zijn er in elke club enige afspraken over vergoeding van de kamerduur en sommige extra’s. Zelfs soms over wat standaard is en wat niet. Maar daar houdt het wel een beetje op. Veel verder kunnen ze ook niet gaan om de schijn van pooierschap nog tegen te kunnen gaan. Daarnaast zou ik willen zeggen, als er één club is met regels voor de dames, dan is het GT wel.

Maar er is nog een ander probleem. Als je alle franje er even af haalt, dan is GT gewoon een kamerverhuurbedrijf. Dames huren een ruimte om hun klanten te ontvangen. Voordeel voor de dames, het is gemakkelijker om nieuwe te werven. Je ziet het ook wel in privehuizen. Dames werken een paar dagen daar, maar maken ook reclame op internet en ontvangen hun klanten daar. Privehuis maakt ook reclame op internet met een line-up, maar vervolgens is daar de helft niet van beschikbaar vanwege al gemaakt afspraken. Er zit wat verschil in huizen, sommige helpen zelf met reclame maken voor de dame, anderen hebben het liever niet.

Een saunaclub biedt allerlei randzaken aan om het de mannen aantrekkelijk te maken. Enerzijds om de dames meer kans te geven, anderzijds om de hersteltijd voor de heren zo aangenaam mogelijk te maken. Een bedrijf moet ervoor zorgen dat het verhuren van die kamers zo goed mogelijk verloopt. En daar heeft GT wel een probleem. Er zijn meerdere dames die na een kamergang de sleutel niet in leveren maar vast houden en op zoek gaan naar een volgend slachtoffer. Ook komt het voor dat dames een kamer bezet houden maar langere tijd met hun “gezelschap van de dag” in de bar, tent of tuin zijn. Dit alles komt de beschikbaarheid van kamers, de wachttijd en ook de beschikbaarheid van de dames niet ten goede. Want die moeten dan langer tegen een heer zeggen dat ze al bezet zijn.

Maar vraag nu eens aan een dame, of 2 a 3, waar zij nu een hekel aan hebben. Ik zal een tipje van de sluier op lichten. Heren die zeggen: later, nu niet. Heren die de hele dag met hun vrienden aan de bar zitten te pintelieren. Heren die beginnen met een dame aan alle kanten te betasten en als het niet bevalt zo door te lopen naar de volgende dame, voor weer hetzelfde ritueel. Heren die “uren” een dame bezet houden in de bar en er vervolgens niet mee naar de kamer gaan.
En dan vinden de heren het gek dat ze om 10 uur in de avond niks meer kunnen vinden omdat de vogeltjes al gevlogen zijn.

KlapKrat
23 januari 2019, 17:24
Dit is in andere clubs veel minder. Heb ook wel het idee dat veel dames het strakke regime in GT niet zo geweldig vinden.
Dat 'strakke' regime komt volgens mij door die vrouwelijke zogenaamde 'managers' die je regelmatig door de club kunt zien patrouilleren. Typisch vrouwelijk micromanagement door te muggenziften over details, terwijl ze the Big Picture volledig uit het oog verliezen. (ik heb ooit eens een DVP gevraagd waarop die vrouwelijke 'managers' zoal letten en waarom ze überhaupt door de club lopen, en het antwoord was dermate belachelijk dat ik het alweer vergeten ben. :biggrin: )

Zoals Beron al beschreef, the Big Picture voor vele spontane en onregelmatige bezoekers is dat GT steeds meer weg heeft van een soort 'escort hotel' dan van een echte saunaclub. Als je geen telefoonnummers (lees: afspraakjes) hebt: you're most probably out of luck, tenzij je geluk hebt en het een rustige dag is. Ik heb in het verleden al eens geopperd dat GT er beter aan deed om gewoon ALLE WhatsApp nummers + foto's van ALLE dames op hun homepage te zetten zodat je meteen een afspraak kunt maken, en dat je tussen de afspraakjes door kunt ijsberen in de lounge.

Dat bespaart volgens mij veel doelloos rondhangen, verveeld rondjes door de club rondsloffen op je 'rental' badslippers, en, gefrustreerd door de matige beschikbare line-up, andere mannen in een eveneens geleende witte badjas apathisch aanstaren.

stimpy3
23 januari 2019, 17:54
Zoals Beron al beschreef, the Big Picture voor vele spontane en onregelmatige bezoekers is dat GT steeds meer weg heeft van een soort 'escort hotel' dan van een echte saunaclub. Als je geen telefoonnummers (lees: afspraakjes) hebt: you're most probably out of luck, tenzij je geluk hebt en het een rustige dag is. Ik heb in het verleden al eens geopperd dat GT er beter aan deed om gewoon ALLE WhatsApp nummers + foto's van ALLE dames op hun homepage te zetten zodat je meteen een afspraak kunt maken, en dat je tussen de afspraakjes door kunt ijsberen in de lounge.

Volgens mij zie je dat patroon ook wel bij andere clubs (babylon bv, waar sommige dames ook al vantevoren zijn gedauerbucht).

satanic surfer
23 januari 2019, 18:43
Onwaarschijnlijk dat sommigen niet lijken te snappen dat in dit geval GT blijkbaar Whatsapp en SMS niet als patent heeft genomen. In ELKE club maken dames afspraken met regelmatige klanten, dat lijkt me zonneklaar. Bovendien zijn er bezoekers die bij binnenkomst of zeg maar binnen de eerste uurtjes in een club een sessie plannen met een dame, ook dat lijkt me clubonspecifiek. Sommige clubs geven dames complete vrijheid om hun dag in te vullen (ik noem maar Sharks als ultieme voorbeeld) en aldus is het gevolg dat sommigen effectief om 12.30 uur binnenkomen omdat hun eerste WA-date dan vogelen wou. Om 16uur is die kwibus klaar, madame gaat simpelweg effe shoppen (ze kan probleemloos weg en terug wanneer ze wil) want haar volgende "date" heeft zich om 19 uur aangemeld en een leuk jurkje stond net in promo en ze krijgt bij de lokale Yves Rocher-dependance een cadeautje mits aankoop van de gezichtscrème die week. In GT is dat gelukkig niet mogelijk en het lijkt me ongemeen sterk dat er pér dag een handvol, laat staan nog méér dames de gaaaanse dag geboekt zijn van vooruit (laat staan door 1 gast). Dat zou voor dame A wel ´ns 1 of wie weet 2 dagen per week het geval kunnen zijn (ik ken ze in elk geval niet doch alla, zou zomaar kunnen hoor) doch dat maakt dat ze nog 3á4 dagen beschikbaar is...Dezelfde dame zal tijdens die dagen frequent klantenloos beschikbaar zitten/rondlopen maar wegens désinteresse van mannen in combo met kein Lust und vielleicht später, ik moet eerst nog eten/saunieren etc...zit ook zij werkeloos toe te zien...Geinig genoeg zie ik tijdens m´n sporadische clubbezoekjes hier en daar (ik wissel nogal gaarne clubs af) overal redelijk coherente en correlerende toestanden. En dat daar een percentage "geplande" dates tussenzitten lijkt me zonneklaar doch sommigen maken er waarschijnlijk een sport van om zich specifiek te richten op net die ene of andere dame die pér toeval die dag onbereikbaar is en dan de ganse club illusoir als onbeikbaar inteschatten...Van PSR tot Samya tot YY tot Sharks tot Globe tot AcaGold, overal heb WA en mobiele telefonievarianten dunkt me...

Zelve gebruik ´k geen WA, dat bespaart alvast eventueel compromitterende foto´s die als motivatie kunnen worden gestuurd en eigenlijk boek ik nooit een sessie via de telefoonsnelweg enzo bottom line. Dat sommigen dat wel doen motten zij zelf weten, kan mij het schelen joh...Dan probeer ´k een andere desgewenst en mits géén andere valabele optie even goed hoor, dan wordt het namiddagpilsen met hasta...

En wat "vrouwelijke managers" betreft: BY FAR beter dan zoals quasi overal "mannelijke managers" dunkt me wegens uitermate plausibele redenen...Een niet onaanzienlijke factor van het succes van GT als je daar ook maar anderhalve seconde over nadenkt en de P6-scène een klein beetje kent...

deket
23 januari 2019, 19:24
Had het nooit gedacht maar moet 006,5 grotendeels bijtreden.

franske
23 januari 2019, 20:19
Als alle specialisten die hun mening hebben gegeven over GT samen een saunaclub beginnen.......dat wordt een succesvolle zaak :freu::freu::freu:

Jan Verplancke
23 januari 2019, 21:17
Volgens mij zie je dat patroon ook wel bij andere clubs (babylon bv, waar sommige dames ook al vantevoren zijn gedauerbucht).

Daar weleens gezien dat 'n topdame de tijd wat uitzat, omdat wat later een klant zou komen die haar de hele dag had geboekt. Die man kwam speciaal uit Italië overgevlogen voor haar. Deze dame zorgt er dan wel voor dat ze niet bezweet van de kamer komt met 'n andere klant net op het moment dat die hopeloos verliefde Italiaan z'n handdoekje in ontvangst neemt. Jammer, maar kan begrijpen dat voor deze onderneemster de honderden euro's dan even voor gaan. Wat wel jammer is, is dat niet elke dame even handig is met het managen van haar contacten.

Je ziet in NRW nu veel dames die er al jaren zitten. Die weten allemaal wel hoe het werkt. Eigen ervaringen in combinatie met geroddel via andere dames zorgen er wel voor dat ze weten wie er voor 'n half uur komt, wie uren maakt, wie de ongekroonde presale-koningen zijn en wie er alleen maar komt om twee kratten bier weg te tikken, etc.

Het zijn onderneemsters en ergens begrijp ik wel dat de focus dan vooral ligt op klanten die een paar uur boeken, wat minder op klanten bij wie ze voor € 50 precies 30 minuten lang alles uit de kast moeten halen en al helemaal niet bij de lui die alleen maar komen om te drinken, kijken, voelen en zich op de wc af te moppen. Gechargeerd voorbeeld, maar als de keuze gaat tussen 6 dagen dagelijks een klant afwerken die uren blijven (laten we zeggen € 400 per klant) zal deze klantgroep bij de meeste dames de voorkeur hebben boven 48 halve uurtjes.

Gewoon business. Zeker als er wachttijden zijn, kan het zonde zijn om presale-tijd, wachttijd, op de seconde af 30 minuten en daarna wassen te steken in een opbrengst van 50 euro. Upsellen, sessies van 15 minuten of 35 minuten, etc. Daar ben je allemaal zelf bij natuurlijk. Net zoals bij illusies, pseudo-relaties en dergelijke. Wel is het natuurlijk 'n beetje inherent aan de opzet van zo'n club dat het niet allemaal afbeuk-sessies van 12 minuten zijn. Kun je van alles van vinden, maar niet zo raar natuurlijk dat dit de klanten zijn die de dames het liefst zien komen. Ze zitten er voor het geld en voor niks anders.

Nulnulzeseneenhalf
23 januari 2019, 22:12
GT is extreem daarin, heb een aantal malen met 2 GT dames in een hotel afgesproken en in de weken daarna krijg ik ongevraagd van andere dames hun nr en voorstellen om afspraken te maken. Dit is in andere clubs veel minder. Heb ook wel het idee dat veel dames het strakke regime in GT niet zo geweldig vinden.

U zit nog niet zolang op dit forum, dus U kunt het gemist hebben, maar anderen zullen mijn vraag hier wel begrijpen. Hoe krijgt U het in piepsnaam voor elkaar om zomaar telefoonnummers te scoren? Wat doet U daarvoor? Ik moet er zowat op mijn knieën om smeken, en dan nog moet de dame mij heel erg goed kennen. Van vreemden krijg ik al helemaal niks.

Een leuk idee, maar toch slaat U hier de plank volledig, nee, niet een klein beetje, mis. Bij prive of hotel ontvangst maken dames reclame op internet, tegenwoordig is dat voor bijna 100% het geval, de enkeling die het nog via de krant probeert daargelaten. Op die manier proberen ze klanten te lokken, voorzien van een aantal lokkende foto’s. Velen nemen trouwens niet zelf de telefoon aan, maar hebben een tussenpersoon. De reden waarom veel dames in een (sauna)club gaan werken is omdat ze eerst het “vlees” willen zien voordat ze contact willen leggen. Bij goede “contactuele” eigenschappen komt dat nummer doorgeven pas. Ze willen juist niet dat jan en alleman hun nummer heeft om hun te bellen of appen.

En wat "vrouwelijke managers" betreft: BY FAR beter dan zoals quasi overal "mannelijke managers" dunkt me wegens uitermate plausibele redenen...Een niet onaanzienlijke factor van het succes van GT als je daar ook maar anderhalve seconde over nadenkt en de P6-scène een klein beetje kent...

Kan ik alleen maar onderschrijven. In al de priveclubs en -huizen waar ik ooit ben binnen geweestzag en voelde je verschil als er een dame aan de leiding stond, de uitzonderingen daar gelaten. Ook in suanaclubs merk je gewoon verschil als er een dame de dagelijkse leiding heeft.

Het zijn onderneemsters en ergens begrijp ik wel dat de focus dan vooral ligt op klanten die een paar uur boeken, wat minder op klanten bij wie ze voor € 50 precies 30 minuten lang alles uit de kast moeten halen en al helemaal niet bij de lui die alleen maar komen om te drinken, kijken, voelen en zich op de wc af te moppen.

Gewoon business. Zeker als er wachttijden zijn, kan het zonde zijn om presale-tijd, wachttijd, op de seconde af 30 minuten en daarna wassen te steken in een opbrengst van 50 euro.

Een tijdje terug gehoord van een dame dat er in de bios zich eentje zelf aan het helpen was. Toen hij een “kwartiertje” later in de bar kwam hoefde hij ook geen gesprek meer aan te knopen. Ga jij jezelf maar helpen was het antwoord.

En bij wachttijden zijn er genoeg dames die tevoren al zeggen dat ze minimaal een uur op de kamer gaan. Wil je dat niet, zeg dat dan direct, niet bij het betreden van de kamer. Dan voorkom je zelf dat het niks wordt. Jij niet investeren, zij niet investeren.

Uit-Drenthe
23 januari 2019, 22:31
Reactie op vraag over tel.nrs: Tja, laat ik mezelf nou niks wijs maken.. alles draait om geld. Daar moet je dan ook nooit moeilijk over doen. Maar het roddelcircuit onder de dames is enorm groot. Er bestaan zelfs whattsapp-groepen van tientallen Duitse DVP’s verdeeld over meerdere clubs. Als er bij 1 of 2 het vertrouwen is dan komt soms de rest vanzelf. En respect naar een dame toe is natuurlijk altijd goed.Ben idd nog niet zo lang op het forum actief, maar loop wel al 20 jaar in het vooral Duitse P6 wereldje rond.

Giodude
23 januari 2019, 23:43
Bijzonder grappig om te zien dat een aantal beren de "schuld" leggen bij de pannenkoek beren. Er wordt echter voorbij gegaan aan het feit dat een deel van deze beren omgekeerd worden gepannenkoekt, maw dat de dame in kwestie zelf met het voorstel komt om te pannenkoeken. Het gros van de dames komt op een "normale" dag vaak met pijn en moeite aan de €400. Als ze een pannenkoeker heeft die op zo'n dag 2x 2 uur gaat met zo'n dame heeft ze de €400 binnen zonder veel moeite en werk. De rest van de dag een beetje samen eten, wat praten in de bar, in sommige clubs samen een saunaatje doen en/of bubbelbadje en het is voor de dame een "vakantiedagje" zonder stress. Kan me goed voorstellen dat dit voor een dame veel interessanter is dan de gehele dag de mannen af te lopen in de hoop dat er eentje mee op de kamer gaat en dan ook nog eens verwacht dat hij een huwelijksnacht krijgt voor dat bruine briefje.

Dergelijke aanbiedingen in elke club weleens gehad en het initiatief daarvoor kwam altijd van de dame in kwestie. Deels komt het natuurlijk uit het binden van een klant en de zekerheid van inkomsten en het zal deels ook meespelen dat ze zich bij hem op zijn gemak voelt en weet dat ze op deze wijze met een minimale inspanning toch een maximaal rendement haalt. Het voordeel voor de beer is een relaxte dame zonder stress en de wetenschap dat ze niet afgeragd is geworden door Jan en alleman. Vervelend voor andere beren? Absoluut, maar dit is nu eenmaal inherent aan dit wereldje.

Natuurlijk zou dit ook buiten de club kunnen plaatsvinden maar dan komt er veel meer gedoe bij om de hoek te kijken dan als ze dit in de club doen.

Nulnulzeseneenhalf
24 januari 2019, 00:29
Reactie op vraag over tel.nrs: Tja, laat ik mezelf nou niks wijs maken.. alles draait om geld. Daar moet je dan ook nooit moeilijk over doen. Maar het roddelcircuit onder de dames is enorm groot. Er bestaan zelfs whattsapp-groepen van tientallen Duitse DVP’s verdeeld over meerdere clubs. Als er bij 1 of 2 het vertrouwen is dan komt soms de rest vanzelf. En respect naar een dame toe is natuurlijk altijd goed.Ben idd nog niet zo lang op het forum actief, maar loop wel al 20 jaar in het vooral Duitse P6 wereldje rond.

Snap ik helemaal. Maar het beantwoordt mijn vraag niet. Ik ding nooit af. Misbruik nooit hun vertrouwen. Loop over van respect. Althans, dat denk ik toch. Maar er gebeurt niks. Heb ook wel eens gehoord van deze whatsapp groepjes, maar heb nog nooit het idee gehad dat dat mij geholpen heeft. Zoek ik dan echt de verkeerde dames uit?

Uit-Drenthe
24 januari 2019, 01:05
Ik weet het, maar eigenlijk begrijp ik het zelf ook niet. Ben geen Brad Pit en ook geen miljonair. Maar heb wel dat bij de juiste klik dat best vaak dames zeggen: goh, ik geef je mijn nr ff omdat je dan kunt appen of ik er ben wanneer je komt.ik vraag ze eigenlijk nooit. Dus heb geen waardig antwoord voor je en haal me al helemaal niet in mijn hoofd dat ik nu zo’n geweldige minnaar ben haha..sorry..

deket
24 januari 2019, 19:24
Al vanaf het begin van mijn clubben stellen meiden voor om nr in te wisselen.
Indien je daarom moet smeken is er iets mis.
Soms zeg ik wel, oke ik geef mijn nr indien ik onse sexpartij mag filmen en beloof dit alleen voor discreet voor mij te houden en niet zo smerig zijn dit op het net te gooien, en ik heb hun vertrouwen hiermee nooit beschaamd en beschik over een hele lijst nr en filmpjes die jaren geleden door een jaloerse partner zijn verwijderd maar inmiddels terug aangevuld en alleen met een geheime code te kunnen bekijken.
Advies, in GT of waar dan ooit, geef je nr en app best niet. Meiden die je amper kent zenden berichten vol geklaag in de hoop op medelijden, lees geld.

Brad Clitt
24 januari 2019, 19:44
Ik heb in mijn pay6-carriere tot nu toe maar aan vier dames gevraagd of ik hun nummer kan hebben en/of met ze mag appen, nooit is het mij aangeboden maar ik heb ze wel meteen gekregen na een eerste of tweede kamergang. Op dit moment heb ik maar één nummer, ik heb het nodig om te voorkomen dat we elkaar mislopen want zij komt niet elke dag en die dag kan wisselen. Buiten dat appen we ook prive wat, maar heus niet dagelijks, het is nl. een hulpmiddel en geen verplichting. Een tijdje terug leek het me ook wel cool om nummers te krijgen van dvp's, maar nu ben ik van mening dat je misschien wel beter af bent zonder, het schept toch altijd wel verplichtingen. Maar voor mij is het toch wel handig gezien mijn prive-situatie, ik moet mijn clubbezoekjes altijd goed plannen incl. alibi's verzinnen.

Uit-Drenthe
24 januari 2019, 19:49
Tja ja, gewoon je kop gebruiken is het enige advies. Ook ik heb in het begin weleens ellende gehad met om geld en aandacht vragende dames (vooral Roemeens/Bulgaars) maar dat leer je snel genoeg af. Heb nu een gezonde lijst aan meest Duitse dvp’s waar ik heel normaal contact mee heb, en ook zonder afspraken te maken geregeld eens mee app om te horen hoe het met elkaar gaat. Het is net hoe je er zelf mee omgaat en een beetje mensenkennis is nooit weg natuurlijk.

Mentholbear
25 januari 2019, 00:33
En indien je het je veroorloven kan, zou ik er een aparte (prepaid) telefoon(nummer) voor gebruiken. Geen gedoe dat ze op ongelegen momenten contact opnemen.

Persoonlijk vind ik het handig om afspraakjes af te stemmen. Ik heb geregeld van die dagen dat ik graag es met die en die wil kameren. Dan stemmen we dat af. Als ik niks van te voren afstem, snappen de meeste dames wel dat ik m'n opties open hou.

En inderdaad enkele keren zo een zielig verhaal. Grappige is dat ze d'r profiel foto weer recentelijk had geüpdate met een shot in een vette bak, in/bij een dure winkel, op vakantie, etc. etc. :rolleyes:

PNM
25 januari 2019, 02:30
Persoonlijk zie ik een bezoekje aan een sc echt als een dagje weg. Ik trek er dan vaak ook een hele dag voor uit.
Even weg van alle gezeur en de onrealiteit in.
Ik ga dan ook vaak maar eens in de 2 maand ofzo. Dan kan ik er echt van genieten.

De ander gaat elke week een paar uurtjes. Vooral doen! Iedereen zijn ding.

Zelf ga ikmeestal maar een half uurtje en soms een uurtje op de kamer, waarbij ik op een hele enkele uitzondering na altijd een top tijd heb. Tuurlijk lopen er rotte appels rond, maar die lopen er ook bij de beren. De een gedraagt zich netjes, de ander word er (nog net niet) uitgezet.

De dames zien dit ook. Als ik mij in haar hoge hakken zou verplaatsen zou ik ook veel liever met de nette heren op kamer gaan.

Net zoals ik vind dat je gewoon schoon en verzorgd mag zijn voor een dame. Je wilt toch zelf ook niet met een onverzorgde, naar zweet ruikende dame naar bed.

Zelf heb ik voorbeelden zat dat de dames ook gewoon menselijk zijn en ons niet puur en alleen als wandelende geldautomaten zien, maar heb het ook zeker wel eens anders gezien.

Moraal van het verhaal: Laat iedereen lekker in zijn/haar waarde en doe lekker waar je jezelf goed bij voelt.
Mijd de rotte appels en gedraag je. Dan komt alles vanzelf goed.:)

Flipper
25 januari 2019, 15:30
Tuurlijk, same here. Wie niet, met name in het begin. Dan kom je na anderhalf uur van de kamer, hebt maar 1 of 2x geneukt, en oeverloos gekletst maar moet/mag wel effe €150 aftikken. Dan gaat er toch op een gegeven moment een lampje aan zou je zeggen, en ga je je afvragen: "waarom ben ik ook alweer in een bordeel?" :biggrin:

Het gaat erom om een beetje een 'player' te worden en relaxt met de dames om te gaan, op een vriendelijke manier "nee" te zeggen, en in het begin is dat soms moeilijk. Mijn meeste ervaringen in de P4P scene zijn positief, en als er soms een negatieve ervaring tussenzit dan is dat effe weer een leermomentje. Zoals je al zegt, al doende leert men, en vroeg of laat realiseert men zich dat achter die lieve facade van de meeste dames ook keiharde zakelijke kant zit die ze genadeloze proberen uit te buiten door allerlei spelletjes te spelen.

Ik behandel een DVP niet anders dan de medewerker van een bedrijf; correct, beleefd, maar uiteindelijk ben ik de klant en koop ik de producten en diensten die ik wil. Als de medewerker van een supermarkt me erop attent maakt dat kauwgom/witlof/aardappelen/vanillevla in de aanbieding is maar ik geen zin heb om kauwgom/witlof/aardappelen/vanillevla te kopen, waarom zou ik dan tóch overstag gaan en me tot een aankoop van kauwgom/witlof/aardappelen/vanillevla laten verleiden? Omdat die supermarktmedewerker het zo vriendelijk vraagt? Ik zie daar geen verschil met een DVP die probeert pannenkoeksessies probeert te upsellen. Gewoon: "nee bedankt," hetzelfde als in de supermarkt.

Leuk om te zien dat een 'moderator' zich lekker neutraal en objectief opstelt.. Maar goed Willem2, je valt maar weer eens voor de zoveelste keer lekker door de mand als reclamezuil voor GT en hun business concept door iedereen persoonlijk aan te vallen die kritiek heeft.
Lekker vakkundig en professioneel Sjakie...NOT! ;)

klapkrat..

Willem2 is niet een.moderator klapkrat.. :) haha jonge wij doen dit al 20 jaar. iedere keer als er een nieuwe generatie komt meent weer een iisbeertje dat zn lul van goud en zn beukenootjes verzilverd zijn... :) over een paar maanden lezen we hoe hard je wel niet door een roemeens sletje in je reet genaaid wordt. Het gebeurt echt bijna ieder jaar... Maar goed nix mis mee hoor.. maar zeg even sorry tegen Willem2 .. hijs de headhoncho, aka de opperijsbeer ;)

Alerion
25 januari 2019, 20:02
Begrijpbaar en akkoord: voor een dame meer inkomst en zekerheid om via gsm af te spreken en te pannenkoeken.
Mijn mening: maakt de beleving van een zonnige dag GT kapot, kans om een kanjer te scoren die lekker in de zon ligt te bakken, zelfs als er teveel wits rondloopt wordt zo elke keer kleiner.

Ik stem voor: laat ons allemaal de nummers weggooien en de reetjes zonder een vol dagboek rond laten lopen in het sprookjesbos.

Mentholbear
25 januari 2019, 23:42
Ik ga dan ook vaak maar eens in de 2 maand ofzo. Dan kan ik er echt van genieten.

Net zoals ik vind dat je gewoon schoon en verzorgd mag zijn voor een dame. Je wilt toch zelf ook niet met een onverzorgde, naar zweet ruikende dame naar bed.

Zelf heb ik voorbeelden zat dat de dames ook gewoon menselijk zijn en ons niet puur en alleen als wandelende geldautomaten zien, maar heb het ook zeker wel eens anders gezien.

Moraal van het verhaal: Laat iedereen lekker in zijn/haar waarde en doe lekker waar je jezelf goed bij voelt.
Mijd de rotte appels en gedraag je. Dan komt alles vanzelf goed.:)

Less is more zegt men wel es :rolleyes:

Ik kreeg een keer in de ramen vd dame te horen dat ik (=mn geurtje) lekker ruik. Ik antwoorde jij ook. Zegt ze dat ze dat wel weet, maar dat ze geregeld mannen over de vloer heeft die minder fris ruiken.
Mede daarom ook dat ik de SC prettiger vind, waar je je tussendoor even kunt opfrissen. Maar ook daar hollen mannen gelijk achter de dames na. Vorig jaar nog tijdens een pijpbeurt in Happy werd ik bedankt dat ik proper was. Was daar even stil van...
Anders om echter ook. Dat de vislucht niet te harden was...

En kan ook beamen dat dvps maar mensen zijn. Ze zitten er allemaal voor het geld. Dat betekent echter niet dat.ze allemaal hetzelfde zijn.

Maar dat is nu het interessante van deze discussie. Laat ieder in zn waarde en doe wat je bevalt. Dat botst dus wel es met wat andere bevalt. Pannenkoekers worden wel es als cockblockers gezien, die dames in hun optiek onnodig bezet houden.
Andersom hebben sommige pannenkoekers of top service zoekers volgens mij de indruk dat budgetneukers de line up naar beneden haalt, doordat hun stijl de afwerksters aantrekt en de top service dames wegjaagt.
Kan dat naast elkaar bestaan. Is er een gouden middenweg. Wat voor effecten heeft dat. Allemaal dingen die de revu passeren.

Begrijpbaar en akkoord: voor een dame meer inkomst en zekerheid om via gsm af te spreken en te pannenkoeken.
Mijn mening: maakt de beleving van een zonnige dag GT kapot, kans om een kanjer te scoren die lekker in de zon ligt te bakken, zelfs als er teveel wits rondloopt wordt zo elke keer kleiner.

Ik stem voor: laat ons allemaal de nummers weggooien en de reetjes zonder een vol dagboek rond laten lopen in het sprookjesbos.

En wat te doen met pannenkoekers en de bij entree al termin makende ijsberen? Hausverbot? ;)

Flipper
26 januari 2019, 15:17
quatsch, gewoon doen waar je zin in hebt budget neukers moeten maar een extra krantenwijk nemen ofzo. zielige gedoe jees.. je gaat tenslotte naar een hoerentent niet het frietkot op de hoek. blijf thuis als je je het niet kunt veroorloven.

toen wij begonnen gingen we ook maar 2x per maand of zo met 175 euro op zak.. een x voor 50 en een voor 75.. en dat was echt niet uitzonderlijk.

dr zijn mensen met uitkeringen die sparen het brood uit hun mond om erheen te gaan mja dan moet je of niet gaan of niet klagen.

zoals ik het zie zegt er een ik zie er leuk uit, maar de wijven neuken met mannen die veel geld uitgeven..

NOU welcome to the real world..ik heb nieuws voor je alle knappe vrouwen zijn hoeren. Ze hebben alllemaal ooit een rijke vent geneukt die er niet uitzag.. gewoon voor de knaken.. Als jij geen knaken meer hebt moet jij eens kijken hoe snel een vrouw met opties weg is.

dat gaat sneller zijn dan een olifant met diaree een pot vol kan schijten..

Mentholbear
26 januari 2019, 23:44
budget neukers moeten maar een extra krantenwijk nemen ofzo. zielige gedoe jees.. je gaat tenslotte naar een hoerentent niet het frietkot op de hoek. blijf thuis als je je het niet kunt veroorloven.
dr zijn mensen met uitkeringen die sparen het brood uit hun mond om erheen te gaan mja dan moet je of niet gaan of niet klagen.

NOU welcome to the real world..

https://i.gifer.com/4dDB.gif

Eindelijk, Flipper unplugged :cool:

Nou nou, d'r zijn genoeg mensen die het niet zo breed hebben. En dan begrijp ik dat je niet zo snel naar een sterren restaurant kunt, of dure clubs. Vandaar dat ik het ook mooi vind dat er ook goedkopere clubs zijn, zoals Aca Gold en By Night. Voor ieders knip een uhm... kip? Voor ieders portemonnee een snee?

Maar inderdaad, zo is het buiten de P6 wereld hetzelfde. Daar kijk je niet verwonderd op als je bij een garage iemand met een dikke beurs met een Porsche de deur uit ziet gaan, en iemand met een klein budget tussen de Volkswagen Polo ofzo iets uitkiest.

Flipper
27 januari 2019, 00:48
ik ken ijsberen met een uitkering en een bijbaantje voor het clubben. en ja je kunt ook naar een by night of zo gaan.

Flipper
27 januari 2019, 00:49
wij hebben ook vaker moeten wachten op beren die meer betalen toch?

Jan Verplancke
28 januari 2019, 13:19

De meeste clubs hebben het nu al moeilijk om een goede line-up bij elkaar te scharrelen. Over 80 en 20 kun je dubben, maar een vergelijkbare regel geldt ook wel voor clubdames. Die ene pancake die "jouw" dame 6 uur bezet houdt, brengt bij haar meer geld in haar laatje dan al haar andere klanten van die dag bij elkaar.

Ik denk niet dat het de line-up ten goede komt als een reetje geen afspraken meer mag maken. De club heeft daar in feite ook niks over te vertellen, aangezien zo'n dame formeel zelfstandig onderneemster is.

De dames zitten er voor het geld en wie betaalt, die bepaalt ook het meeste. Zo werkt het op veel plekken en ook in een hoerentent.

Teiresas
28 januari 2019, 22:25
Als t pannenkoeken of afspraakjes verboden worden gaan de dames en masse op hotel, zo simpel is t.
Dan heb je alleen maar verliezers.
Dus al dat geklaag lijkt me tamelijk ondoordacht ....

KlapKrat
29 januari 2019, 09:00
Als t pannenkoeken of afspraakjes verboden worden gaan de dames en masse op hotel, zo simpel is t.

Ja, want daarom zijn tenten als Sharks, Artemis, Oase enz enz allemaal helemaal LEEG! Geen klanten, geen dames, niks! /s :rolleyes:

Dus al dat geklaag lijkt me tamelijk ondoordacht ....
Mja... (Tip, kijk eens verder dan alleen 'Nederlandse' clubs zoals GT en LR.)

Nulnulzeseneenhalf
29 januari 2019, 12:29
Ja, want daarom zijn tenten als Sharks, Artemis, Oase enz enz allemaal helemaal LEEG! Geen klanten, geen dames, niks! /s :rolleyes:

Mja... (Tip, kijk eens verder dan alleen 'Nederlandse' clubs zoals GT en LR.)

Toch gaat het hier over GT. Kijk dus naar de situatie in GT. Daar lopen veel dames weg als ze niks meer mogen regelen via hun telefoon. Sommige dames zijn niet bereikbaar. Jammer! Deal with it!

En voor de volledigheid, het ligt niet aan jou, maar aan hun. Ze zijn niet in staat om jou de beste beleving te geven en willen jou niet teleurstellen.

Husky
30 januari 2019, 11:49
Artemis Leeg!!!!!!:)
Ben er in 2018 twee keer geweest op een doordeweekse dag, weliswaar vroeg in de avond maar Artmis was afgeladen vol met klanten en mooie dames:freu:

Jan Verplancke
30 januari 2019, 12:26
Ik denk dat hij het cynisch bedoelde :)

Overigens lastig om te vergelijken met Artemis. Die club ligt vlakbij de Messe in de hoofdstad van Duitsland. Da's wat anders dan de Heidweg in Bruggen.

KlapKrat
30 januari 2019, 14:47
Ik denk dat hij het cynisch bedoelde :)

Overigens lastig om te vergelijken met Artemis. Die club ligt vlakbij de Messe in de hoofdstad van Duitsland. Da's wat anders dan de Heidweg in Bruggen.Was idd sarcastisch bedoeld. De grap is natuurlijk dat hij indirect mijn gelijk bewijst, want: "vol met klanten en mooie dames." De mooie dames zaten dus niet alleen per WhatsApp geboekt in een kamer, maar liepen dus beschikbaar door de lounge. ;)

Overigens, Sharks ligt in een slaperige provinciestad op een verlaten industrieterrein, ook niet echt downtown.

Picasso 1
30 januari 2019, 16:29
Was idd sarcastisch bedoeld. De grap is natuurlijk dat hij indirect mijn gelijk bewijst, want: "vol met klanten en mooie dames." De mooie dames zaten dus niet alleen per WhatsApp geboekt in een kamer, maar liepen dus beschikbaar door de lounge. ;)

Komt omdat Artemis dames gemaakt zijn voor 10 minuten sessies. Gevolg is een zeer hoge quick wip beschikbaarheid.

Nulnulzeseneenhalf
30 januari 2019, 16:45
De mooie dames zaten dus niet alleen per WhatsApp geboekt in een kamer, maar liepen dus beschikbaar door de lounge. ;)

Als de dames beschikbaar door de lounge lopen hebben ze een probleem. Dan verdienen ze niets. De dames zijn daar aanwezig om geld te verdienen, liefst met bakken vol. Dat houdt voor het overgrote deel in dat ze kameruurtjes moeten maken, een klein deel verdient ook in de bar. Hoe ze op die kamer komen is niet zo belangrijk. Dat kan door ter plekke iemand te versieren, dat kan ook door vooraf een afspraak per whatsapp te maken.

KlapKrat
31 januari 2019, 13:24
Als de dames beschikbaar door de lounge lopen hebben ze een probleem. Dan verdienen ze niets. De dames zijn daar aanwezig om geld te verdienen, liefst met bakken vol. Dat houdt voor het overgrote deel in dat ze kameruurtjes moeten maken, een klein deel verdient ook in de bar. Hoe ze op die kamer komen is niet zo belangrijk. Dat kan door ter plekke iemand te versieren, dat kan ook door vooraf een afspraak per whatsapp te maken.

Man man man, wederom een typisch voorbeeld van de naïve, sullige Nederlandse Stockholm Syndroom mentaliteit, want "oh oh oh oh, die 'arme arme arme arme' dames toch." :hammer: (Tenzij je pooier bent en maar in 1 ding geïnteresseerd bent: hoeveel 'jouw' dames verdienen!)

Er is toch niks mooiers voor een man/klant om rond te lopen in een aards paradijs vol sexy, naakte en beschikbare vrouwen, of ben ik nou gek? :fuck:

Misschien loopt 006,5 ook graag in een lege supermarkt rond want 'dan verdienen ze goed,' never mind dat veel klanten niet vinden wat ze zoeken en alleen maar lege rekken zien. :gruebel:

Jan Verplancke
31 januari 2019, 13:43
Was idd sarcastisch bedoeld. De grap is natuurlijk dat hij indirect mijn gelijk bewijst, want: "vol met klanten en mooie dames." De mooie dames zaten dus niet alleen per WhatsApp geboekt in een kamer, maar liepen dus beschikbaar door de lounge. ;)

Overigens, Sharks ligt in een slaperige provinciestad op een verlaten industrieterrein, ook niet echt downtown.

Voor wat betreft Sharks, valide punt. Qua inrichting wel superieur overigens aan de grensclubjes. Ook niet heel ver van Frankfurt, al weet ik niet of er veel zakelijk bezoek dat reist op Frankrijk uiteindelijk een avondje bij Sharks terecht komt.

mechelen
31 januari 2019, 14:07
..., al weet ik niet of er veel zakelijk bezoek dat reist op Frankrijk uiteindelijk een avondje bij Sharks terecht komt.

Bij een messe weldegelijk.

satanic surfer
31 januari 2019, 15:59
Zoooo klein is Darmstadt nou ook weer niet, 150.000 inwoners, veel industrie, universiteit, redelijk veel expats en redelijk dichtbij Frankfurt/Wiesbaden/Mannhein/Mainz ea...Wegens mathematisch gezien weinig concurrentie per strekkende meter is het een prima uitvalsoord voor een club van die magnitude (qua dames en binnenoppervlakte). Redelijk veel Franssprekenden aanwezig overigens doch alla...

Jan Verplancke
31 januari 2019, 20:10
Bij een messe weldegelijk.

Dan vind ik dat toch wel 'n ander verhaal dan Brüggen.

Nulnulzeseneenhalf
31 januari 2019, 21:49
Man man man, wederom een typisch voorbeeld van de naïve, sullige Nederlandse Stockholm Syndroom mentaliteit, want "oh oh oh oh, die 'arme arme arme arme' dames toch." :hammer: (Tenzij je pooier bent en maar in 1 ding geïnteresseerd bent: hoeveel 'jouw' dames verdienen!)

Er is toch niks mooiers voor een man/klant om rond te lopen in een aards paradijs vol sexy, naakte en beschikbare vrouwen, of ben ik nou gek? :fuck:

Misschien loopt 006,5 ook graag in een lege supermarkt rond want 'dan verdienen ze goed,' never mind dat veel klanten niet vinden wat ze zoeken en alleen maar lege rekken zien. :gruebel:

Er is inderdaad niks mooiers om rond te lopen in een paradijs vol sexy naakte vrouwen. Maar als dat alles is wat U komt doen, dan moet de entree omhoog. Een deel van dat entreegeld moet dan naar de dames als vergoeding voor hun tijd. Want die dames komen daar om geld te verdienen, niet om bekeken te worden door mannen.

Er is hier een groep mannen op dit forum, maar ook daarbuiten, die denken dat als zij in de club komen dat dan gelijk alle dames tevoorschijn moeten komen, zich aan hun voorstellen, laten betasten, en pas als die mannen zeggen dat ze geen interesse hebben, dan mogen ze weer terug naar hun eigen date. Zo werkt het helaas niet. Bent U bereid om Uw geld te investeren in de dame, dan maakt die dame met alle plezier haar tijd voor U vrij. Zo niet, ga dan iemand anders lastig vallen. Wilt U bij deze groep horen, of wilt U bij de groep horen die begrijpt dat niet iedereen in de houding springt als U met de vingers knipt.

De vergelijking met een supermarkt gaat volkomen mank. Als daar een product in het schap dreigt op te raken, dan wordt het direct aangevuld. Ze hebben een heleboel items van 1 en hetzelfde product. In een hoerenkot is elk specimen uniek.

deket
31 januari 2019, 22:22
Darmstadt is idd op zich niet zo groot betreffende inwoners, maar beschikt over de ESOC, de Europese ruimtevaarrorganisatie, evenals een van de meest befaamde universiteit van Duitsland, plus enkele chemiereuzen.
Bovendien is Frankfurt relatief dichtbij, toch de stad van de messen (beurzen) en grote luchthaven. Hoewel je in die stad tal van bordelen kan vinden.
Neen, een braakliggend terrein voor een saunaclub lijkt me in de omgeving Amstersam en Rotterdam ,Villa Weizigt in Dordrecht is geen echte saunaclub en boven de Moerdijk
In België zou de Kempen, Vlaams Brabant en Zuid, West Vlaanderen (voor de Fransen) een ideale ligging zijn en neen ik ga er niet aan beginnen.
Zoiets is voor echte rijken, om te investeren, niet voor een bescheiden Vlaming

Jan Verplancke
31 januari 2019, 23:50
Gezien de regelgeving, lijkt het me in België niet opportuun.

Denk dat je al gauw die dames in moet gaan schrijven. Dat is niet te doen. Wat aanrommelen in een café met kamerverhuur, dat kan blijkbaar net, maar denk dat zo gauw als je het wat grootser en serieuzer aan gaat pakken, de boel snel op slot kan.

Mentholbear
2 februari 2019, 04:41
Er is inderdaad niks mooiers om rond te lopen in een paradijs vol sexy naakte vrouwen. Maar als dat alles is wat U komt doen, dan moet de entree omhoog. Een deel van dat entreegeld moet dan naar de dames als vergoeding voor hun tijd. Want die dames komen daar om geld te verdienen, niet om bekeken te worden door mannen.

Er is hier een groep mannen op dit forum, maar ook daarbuiten, die denken dat als zij in de club komen dat dan gelijk alle dames tevoorschijn moeten komen, zich aan hun voorstellen, laten betasten, en pas als die mannen zeggen dat ze geen interesse hebben, dan mogen ze weer terug naar hun eigen date. Zo werkt het helaas niet. Bent U bereid om Uw geld te investeren in de dame, dan maakt die dame met alle plezier haar tijd voor U vrij. Zo niet, ga dan iemand anders lastig vallen. Wilt U bij deze groep horen, of wilt U bij de groep horen die begrijpt dat niet iedereen in de houding springt als U met de vingers knipt.

De vergelijking met een supermarkt gaat volkomen mank. Als daar een product in het schap dreigt op te raken, dan wordt het direct aangevuld. Ze hebben een heleboel items van 1 en hetzelfde product. In een hoerenkot is elk specimen uniek.

Even duivels advocaat spelen. Hoewel er idd dergelijke mannen zijn die komen vreten, zuipen, kijken, voelen, ergens danken, enz. Naar gelang in deze volgorde en/of deze combinatie.
En dat er vast ook wel mannen zijn die vinden dat ze op hun wenken bediend moeten worden.

Maar Ik denk dat Klapkrat en cohorten meer doelen op een gelijke level playing field, onafhankelijk van de zak poen. Waardoor iedereen 'gelijke' kansen heeft om in een club een mooie en goeie service dame te kunnen scoren. Net zoals dat iedereen er binnen met een badjas gelijk eruit ziet, onafhankelijk dat ze met een dikke Benz aan zijn komen rijden, of een verroest Opeltje.

Doch net als in de echte wereld zijn er lui die er knapper uitzien, dagelijks zich oppompen in de sportclub, sociaal vaardiger zijn dan een fortuinlijke computer nerd ofzo. Ieder zet zo zn eigen sterke punten in.
Er wordt wel es gezegd dat je liefde niet kunt kopen. Nou, liefde (tijd & aandacht) in de clubs dus wel.

De vergelijking met een supermarkt gaat als je het zo specifiek bekijkt niet precies op. Maar voor Klapgat ziet het er uit als een lege winkel waar ie niks kan kopen, omdat alles uitverkocht is. Of dat al het A merk spul zoals Coca Cola verkocht is en alleen de huismerken Cola er nog ligt.
Misschien dat beurzen of kunstgalerijen een iets betere vergelijking is. De gefortuneerde handelaren en/of mensen met connecties (=>Whatsapp met een dvp) kunnen voordat de meute toegang krijgt, al van te voren hun keuzes maken. Gaat de beurs of galerij eindelijk open voor het normale publiek, blijkt dat een deel van de prachtige auto's of schilderijen die er staan geëtaleerd al op voorhand verkocht zijn.
Klapgat & Co vinden dat niet eerlijk en/of passen bij een saunaclub. Dat een SC als een soort braderie moet wezen waar iedereen gelijktijdig binnen komt om tussen de kraampjes rond te kunnen snuffelen. En niet dat een premium betalende elite eerst langs mag en al het moois er al uit heeft gepikt.
Corrigeer me gerust als ik het ergens verkeerd zie.

Ikzelf vergelijk het maar met een verre vakantie. Ik ben flexibel kwa tijd, dus ik vermijd het drukke hoogseizoen wanneer iedereen op vakantie gaat en elke strandstoel of terrastafeltje bezet is (= buiten de drukke testosteron weekenden en feestjes om, waardoor er vrij ligbankjes zijn, minder proppen in de sauna en/of jacuzzi, muziek niet uit de luidsprekers galt, etc).
De resorts, bezienswaardigheden enzo hebben het vaak ook rustig en proberen mensen te trekken met acties (= happy hour entree, 2 voor de prijs van 1, etc).
De toeristische attracties zoals een riksja ritje door de stad ofzo hebben ook te kampen met minder potentiële klanten (=(ijs)beren), waardoor ze rustig de tijd voor je nemen om alles rustig te laten zien, tijd hebben voor een praatje enzo (=relaxtere kamergang, meer pre en/of after sales). Bovendien valt er beter te onderhandelen over de prijs. (=onderhandelbare pannenkoek sessies bv. Daar waar in het weekend een DVP wellicht 15 klanten kan hebben, is dat doordeweeks misschien maar 5. Dan zijn sommigen sneller geneigd om voor een scherpere prijs te pannenkoeken.)
En ook de hotels kampen met minder, al dan niet VIP, bezoekers waardoor kamers goedkoper zijn (=idem goedkopere pannenkoek sessies) en/of luxere suits beschikbaar zijn. (= zo kreeg tijdens mn sc vakantie in PHG op een gegeven ogenblik door dat bepaalde dames rond het weekend hun party klanten hadden. Maar doordeweeks waren die er niet en kon ik zo een warme kruik mee mn bedje in nemen.)

Ik begrijp dat het niet voor iedereen (altijd) mogelijk is, maar soms is het een kwestie van je momenten kiezen.

Nulnulzeseneenhalf
2 februari 2019, 10:40
Even duivels advocaat spelen.

Maar Ik denk dat Klapkrat en cohorten meer doelen op een gelijke level playing field, onafhankelijk van de zak poen.

Doch net als in de echte wereld zijn er lui die er knapper uitzien, dagelijks zich oppompen in de sportclub, sociaal vaardiger zijn dan een fortuinlijke computer nerd ofzo. Ieder zet zo zn eigen sterke punten in.
Er wordt wel es gezegd dat je liefde niet kunt kopen. Nou, liefde (tijd & aandacht) in de clubs dus wel.

Misschien dat beurzen of kunstgalerijen een iets betere vergelijking is. De gefortuneerde handelaren en/of mensen met connecties (=>Whatsapp met een dvp) kunnen voordat de meute toegang krijgt, al van te voren hun keuzes maken. Gaat de beurs of galerij eindelijk open voor het normale publiek, blijkt dat een deel van de prachtige auto's of schilderijen die er staan geëtaleerd al op voorhand verkocht zijn.

Corrigeer me gerust als ik het ergens verkeerd zie.

Ik speel ook wel eens advocaat van de duivel, is soms best leuk.

Op de kindercrèche, de kleuterschool en de lagere school wordt door iedereen heel hard gewerkt om een gelijk level plating field voor iedereen te creëeren. Daarna is dat voorbij. Op de middelbare school wordt zoveel mogelijk geprobeerd de leerlingen op een opleiding te zetten die aansluit bij hun wensen en mogelijkheden. En ook daarna, als iedereen, of dan toch de meesten, aan het werk gaat, krijg je een baan die past bij je opleiding of mogelijkheden, althans de meesten. Sommige krijgen het voor elkaar om een betere baan te krijgen als waarvoor ze opgeleid zijn.

Even een eye-opener, h**r*n zijn net mensen. Sommige dames rennen direct op de sportschooltypes af. Anderen worden wakker als ze de sleutelhanger van de Porsche uit de badjas zien hangen. Weer anderen pakken er juist de schuchtere types uit omdat ze die meer kunnen laten betalen, voor hetzelfde.

De vergelijking met een kunstbeurs vind ik wel een goeie, die met een autoshow weer minder. Op autoshow’s zie je vaak conceptcars staan. Mag je wel naar kijken, maar zijn niet te koop, ook niet met een dikke beurs. Voor de rest staat het hele gamma te koop. Iedereen mag het kopen, hooguit dat er zijn die er op kikken om de eerste van een serie te hebben, die dan achter het net vissen. Ik denk ook niet dat de fabrikant van Lamborghini of Ferrari het goed zou vinden als ze hun vehikels voor dezelfde prijs zouden moeten aanbieden als Renault of Opel.
Op een kunstbeurs werkt het vaak wat anders. Die zijn enerzijds bedoeld om een groot publiek te trekken om al die speciale, aparte werken te kunnen zien. Voordeel voor hun is dat ze voor een aantrekkelijke entreeprijs veel aparts zien. Anderzijds wordt er op deze beurzen ook veel verkocht. Omdat het koperspubliek een ander soort is als het kijkerspubliek is het niet heel vreemd dat deze apart, van te voren, mogen komen. Dan is er veel meer aandacht van de verkoper en wordt men niet gestoord door passanten. Verandert U van kijker in koper, serieuze koper, dan is dat gauw genoeg bekend, en wordt U ook uitgenodigd voor de speciale dagen.

Toen ik nog in priveclubs en -huizen kwam liep ik ook wel eens tegen het probleem aan dat bepaalde dames ineens niet meer beschikbaar waren. In saunaclubs is dat niet anders. Ik ben lang in een andere club geweest waar een dame zat die hier op het forum de hemel in wordt geprezen. Toch heb ik er nooit kennis mee gemaakt. De weinig keren dat ze vrijwas durfde ik het niet aan of kwam het niet uit. En vaak was ze inderdaad gepannenkoekt. Dan kun je je wel hier op dit forum kwaad over gaan maken, maar dat heeft totaal geen zin. Er is nog genoeg anders te beleven. En misschien had ik wel niet de ervaring gehad die veel anderen wel hebben. Heb dat vaker mee gemaakt. Met een dame gekamerd die hier wordt opgehemeld en waarvan ik dan toch niet denk, YES, dit is het.

En nog een laatste tip. Maak niet de fout om te denken dat een dame alleen maar haar telefoon nummer geeft als je veel geld uit geeft. Nee, veel dames geven eerder hun nummer aan mannen waarvan ze “overtuigd” zijn dat die hen respectvol behandelt. Die dat nummer niet zomaar aan iedereen door speelt. Die geen wensen heeft waaraan zij niet wil mee werken. Veiligheid is een groot goed in dit vak.

Oh ja, ik heb de mogelijkheid om mijn bezoeken, enigzins, te plannen. Dus ja, ik maak gebruik, indien mogelijk, van de slappe tijden.

Mentholbear
2 februari 2019, 19:49
De vergelijking met een kunstbeurs vind ik wel een goeie, die met een autoshow weer minder. Op autoshow’s zie je vaak conceptcars staan. Mag je wel naar kijken, maar zijn niet te koop, ook niet met een dikke beurs. Voor de rest staat het hele gamma te koop. Iedereen mag het kopen, hooguit dat er zijn die er op kikken om de eerste van een serie te hebben, die dan achter het net vissen. Ik denk ook niet dat de fabrikant van Lamborghini of Ferrari het goed zou vinden als ze hun vehikels voor dezelfde prijs zouden moeten aanbieden als Renault of Opel.
Op een kunstbeurs werkt het vaak wat anders. Die zijn enerzijds bedoeld om een groot publiek te trekken om al die speciale, aparte werken te kunnen zien. Voordeel voor hun is dat ze voor een aantrekkelijke entreeprijs veel aparts zien. Anderzijds wordt er op deze beurzen ook veel verkocht. Omdat het koperspubliek een ander soort is als het kijkerspubliek is het niet heel vreemd dat deze apart, van te voren, mogen komen. Dan is er veel meer aandacht van de verkoper en wordt men niet gestoord door passanten. Verandert U van kijker in koper, serieuze koper, dan is dat gauw genoeg bekend, en wordt U ook uitgenodigd voor de speciale dagen.

Van autobeurzen en kunstbeursen heb ik weinig kaas van gegeten. Maar las dat volgens mij een nieuw model lamborghini al was uitverkocht voordat ie op de beurs te bezichtigen was. Ik doel dan niet op de Volkswagen en Opel die inderdaad wel ruimschoots beschikbaar komen. In dat opzichte zag ik wel de vergelijking met SC. De toppers waren voor veel geld al toebedeeld aan bepaalde ijsberen, terwijl het minder luxe aanbod aan dames beschikbaar blijft voor iedereen.

En betreft nummers uitdelen, hangt dat soms ook af of het een werk nr van hen is of een prive nummer.

sofaking
2 februari 2019, 19:58
Van autobeurzen en kunstbeursen heb ik weinig kaas van gegeten. Maar las dat volgens mij een nieuw model lamborghini al was uitverkocht voordat ie op de beurs te bezichtigen was. Ik doel dan niet op de Volkswagen en Opel die inderdaad wel ruimschoots beschikbaar komen. In dat opzichte zag ik wel de vergelijking met SC. De toppers waren voor veel geld al toebedeeld aan bepaalde ijsberen, terwijl het minder luxe aanbod aan dames beschikbaar blijft voor iedereen.

En betreft nummers uitdelen, hangt dat soms ook af of het een werk nr van hen is of een prive nummer.

Dat van die wachtlijst voor auto's is niet nieuw. Zo'n twintig jaar geleden werkte ik met een consulent die een soort van Porsche gekocht had, waarop hij meer dan een jaar moest wachten. Maar, hij kon zijn plaats in de wachtlijst gewoon doorverkopen indien hij dat wou. Misschien is dat wel een mogelijkheid om je inkom in de saunaclub terug te verdienen. Je geeft je pannekoek door aan de smachtende lover voor 50 €. :hammer:

rmjhexe
2 februari 2019, 20:12
Misschien een goed idee voor Willem 2 , een tombola met afspraken van en met populaire gieren

stimpy3
2 februari 2019, 20:13
Ik speel ook wel eens advocaat van de duivel, is soms best leuk.

Even een eye-opener, h**r*n zijn net mensen. Sommige dames rennen direct op de sportschooltypes af. Anderen worden wakker als ze de sleutelhanger van de Porsche uit de badjas zien hangen. Weer anderen pakken er juist de schuchtere types uit omdat ze die meer kunnen laten betalen, voor hetzelfde.

Hier blijkt dan weer dat 006.5 toch iets minder diepgaand contact heeft met de dames dan-ie roept: ik heb van verschillende dames al begrepen dat ze juist voor 'softere mannen' gaan omdat die niet doorgesnoven of bezopen zijn, op kamer dus ook geen rare fratsen gaan uithalen, en het qua sex ook beschaafd houden als ze aanvoelen dat 't meisje daar geen zin in heeft (en dus geen dames gaan uitraggen omdat ze toch 50 euro neer hebben geplokt). Heeft dus niets te maken met 'je kunt die mannen meer laten betalen voor hetzelfde', meer met zelfbescherming.

John mc Snek
2 februari 2019, 20:29
Misschien een goed idee voor Willem 2 , een tombola met afspraken van en met populaire gieren

En een tombola met tankpassen erbij zou ideaal zijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Flipper
2 februari 2019, 21:58
ik ken geen hoeren die samen zijn met sportschool types.. :) het zijn eerder allemaal van die dropjes zacht en zoet bedoel ik dan..Die mannen gebruiken ze wel als ze van een ex of een pooier af willen komen..Maar dat zijn volgens mij geen blijvertjes.

Nulnulzeseneenhalf
2 februari 2019, 23:23

Misschien eerst aan de dames zelf vragen of ze dat willen. Anders krijgt Willem2 last met justitie, vanwege dwang.

Nulnulzeseneenhalf
2 februari 2019, 23:29
Hier blijkt dan weer dat 006.5 toch iets minder diepgaand contact heeft met de dames dan-ie roept: ik heb van verschillende dames al begrepen dat ze juist voor 'softere mannen' gaan omdat die niet doorgesnoven of bezopen zijn, op kamer dus ook geen rare fratsen gaan uithalen, en het qua sex ook beschaafd houden als ze aanvoelen dat 't meisje daar geen zin in heeft (en dus geen dames gaan uitraggen omdat ze toch 50 euro neer hebben geplokt). Heeft dus niets te maken met 'je kunt die mannen meer laten betalen voor hetzelfde', meer met zelfbescherming.

Hoe diepgaand mijn contact met de dames is moet U maar aan hen vragen, ik kan daar weinig zinnigs over zeggen.

Maar U schrijft niet iets heel anders als wat ik deed. Niet iedereen zoekt hetzelfde. Veiligheid is voor velen veel belangrijker. En bekendheid met de man kan daarvoor zorgen.
En helaas, sommige dames “rennen” wel degelijk op de “sportschooltypes” af. Waarom? Vraag ze het zelf. Pas nog in een verslag gelezen van een andere club dat er gelijk een aantal dames op de patsers en posers af gingen. De betreffende schrijver streepte die direct door op zijn lijstje.

Flipper
2 februari 2019, 23:55
vent neuken ,dat is wat anders als er verkering mee hebben 06,5 en gelukkig maar anders betaalden we ons allemaal krom aan partner alimentatie :)

Nulnulzeseneenhalf
3 februari 2019, 00:04
vent neuken ,dat is wat anders als er verkering mee hebben 06,5 en gelukkig maar anders betaalden we ons allemaal krom aan partner alimentatie :)

En, gek genoeg, ik snap het ook niet, gaat het op dit forum over neuken. Niet over verkering of andere relatievormen. Daar zijn vast en zeker genoeg andere fora over te vinden. Dus hier gaat het over wat dames denken waarmee ze de meeste €’s kunnen binnen slepen.

deket
3 februari 2019, 01:09
dat dvps op sportschooljongetjes vallen is een misvatting. Er zullen er wel zijn,maar dat is een minderheid.
dvps hebben in tegenstelling tot vele van hun vrouwelijke leeftijdsgenoten door hun werkervaring een zekere mensenkennis en EQ opgebouwd dat hun de gave meegeeft nogal vlug mensen te doorzien
zij prikken vlug door mensen die oppervlakkig zijn of ook ijsberen die zich rijker voordoen dan ze zijn,waarvan ze dan kunnen lachen,zonder die klanten daar besef van hebben.(langs de andere kant,indien een beer hen zegt dat hij maar een arme Vlaming is,geloven ze hem niet maar dit terzijde)
last but not least,ze prefereren mannen met ervaring,levenservaring,en uiteraard ook mannen die niet onmiddellijk na hup,hup klaarkomen
kortom,de beginnende dvp kan zich misschien nog blindstaren op de sportschooltypes maar eens ze hun pappenheimers kennen veranderen deze ook van voorkeur

Billi
3 februari 2019, 09:57

Dat is ook inderdaad mijn ervaring die ik heb met de dames. Ik heb nooit 'extreme' wensen (extreem is natuurlijk relatief), en als je dat aangeeft bij de dames zijn ze daar erg blij mee. De sfeer wordt dan een stuk beter op de kamer is mijn ervaring. En dan wordt er veel minder moeilijk gedaan over tijd en geld. Al zullen er vast wel dames zijn die houden van harde sex met grote lullen de hele dag door, maar mijns inziens zijn die in de minderheid.

Het zijn som de kleine zaken die een verschil maken. Ik werd laatst in de kleedkamer uitgelachen door een duitser (type doorgesnoven dronklap) omdat ik mijn tanden poetste in de kleedkamer. Hij snapte niet waarom ik dat zou doen. Maar reken er maar op dat de dames dat wel fijn vinden. Met normaal gedrag en persoonlijke hygiene worden de dames veel toegankelijker voor je, is mijn ervaring. Andersom verwacht ik hetzelfde van de dames.

Mentholbear
3 februari 2019, 13:25

Ja man, club verslagje voor een vrijkaartje. En dames recensie voor een tombola afspraakje met een dvp :hammer:

Nulnulzeseneenhalf
3 februari 2019, 14:49
dat dvps op sportschooljongetjes vallen is een misvatting. Er zullen er wel zijn,maar dat is een minderheid.
dvps hebben in tegenstelling tot vele van hun vrouwelijke leeftijdsgenoten door hun werkervaring een zekere mensenkennis en EQ opgebouwd dat hun de gave meegeeft nogal vlug mensen te doorzien
zij prikken vlug door mensen die oppervlakkig zijn of ook ijsberen die zich rijker voordoen dan ze zijn,waarvan ze dan kunnen lachen,zonder die klanten daar besef van hebben.(langs de andere kant,indien een beer hen zegt dat hij maar een arme Vlaming is,geloven ze hem niet maar dit terzijde)
last but not least,ze prefereren mannen met ervaring,levenservaring,en uiteraard ook mannen die niet onmiddellijk na hup,hup klaarkomen
kortom,de beginnende dvp kan zich misschien nog blindstaren op de sportschooltypes maar eens ze hun pappenheimers kennen veranderen deze ook van voorkeur

Helemaal mee eens. Echter werkt toch niet helemaal zo. Juist door hun ervaring pikken veel dames er de mannen uit die in de clubs zich veel beter voordoen als ze zijn. En dat willen laten merken door met “briefjes” te wapperen. Als je als dame dan meer geld los krijgt met minder inzet, dan is dat gemakkelijk verdient.

Maar dat wil niet zeggen dat ze dat ook zoeken in een man. De dames zitten daar dan ook niet om een man te zoeken.

Teiresas
11 februari 2019, 11:18
Om even terug te keren naar waar het in dit topic eigenlijk over ging (pannenkoekers die de dames úrenlang bezet houden en op die manier de keuzevrijheid van de niet-pannenkoekers op schaamteloze wijze beperken): er is iets nieuws onder de GT-zon!

Alsof de bedrijfsleiding meegelezen heeft met de huilie-huilie-klagers alhier (of met de klagende vrouwen) is er afgelopen zaterdag een nieuw kamerduurbeleid ingevoerd. Vooralsnog dan.

Op de Chinese New Year Party van dit weekend werd het dvp's en klanten verboden om langer dan een uur een kamer bezet te houden. Nog geen 10 minuten langer werd getolereerd en de dames vom Büro stonden na stipt een uur met Deutsche Gründlichkeit op de deur te bonken om een einde te maken aan wat er zich ook moge voltrekken achter de gesloten deur.
Indien dvp & beer zich niet konden vinden in de Coitus Interruptus new style en niet uit eigener beweging de kamer na max een uur verlieten, werd zonder pardon de Zimmer onder de nodige druk cq dwang ontruimd. Klagen bij de receptie/leiding had geen enkele zin. De nodige scheve gezichten bij een deel van de beren en ook dames mochten niet baten.

Naar verluid is dit nieuwe fenomeen louter van toepassing bij Partys, in geval van hoge wachttijden. We shall see...

Willem2
11 februari 2019, 11:35
Om even terug te keren naar waar het in dit topic eigenlijk over ging (pannenkoekers die de dames úrenlang bezet houden en op die manier de keuzevrijheid van de niet-pannenkoekers op schaamteloze wijze beperken): er is iets nieuws onder de GT-zon!

Alsof de bedrijfsleiding meegelezen heeft met de huilie-huilie-klagers alhier ....

Naar verluid is dit nieuwe fenomeen louter van toepassing bij Partys, in geval van hoge wachttijden. We shall see...

Niets nieuws onder de zon, is bij partys altijd al wel geweest.
Om even terug te komen op de hoofdklager .... topic is er nog steeds ....

Teiresas
11 februari 2019, 11:47

Hmmmm... Nou, dat moet mij en mijn vaste minnares dan op miraculeuze wijze ontgaan zijn...

Voor zowel mij als voor haar geldt: nog nooit eerder meegemaakt. En beiden komen we toch al flink wat jaartjes in Brüggen, including partys. Wellicht dat het voorheen wel een (dringend) verzoek of zelfs een regeltje was, maar werd i.i.g. nooit op gecontroleerd of gehandhaafd. Dat is nu dus wel anders.

Das
11 februari 2019, 12:06
Ik heb ook vele party's doorstaan in GT.
Altijd had ik dan lange pannenkoeksessies.
Nooit is er iets over gezegd!

Nulnulzeseneenhalf
11 februari 2019, 12:28
Hmmmm... Nou, dat moet mij en mijn vaste minnares dan op miraculeuze wijze ontgaan zijn...

Voor zowel mij als voor haar geldt: nog nooit eerder meegemaakt. En beiden komen we toch al flink wat jaartjes in Brüggen, including partys. Wellicht dat het voorheen wel een (dringend) verzoek of zelfs een regeltje was, maar werd i.i.g. nooit op gecontroleerd of gehandhaafd. Dat is nu dus wel anders.

Om even terug te komen op de hoofdklager .... topic is er nog steeds ....

Alsof de bedrijfsleiding meegelezen heeft met de huilie-huilie-klagers alhier (of met de klagende vrouwen) is er afgelopen zaterdag een nieuw kamerduurbeleid ingevoerd. Vooralsnog dan.

Op de Chinese New Year Party van dit weekend werd het dvp's en klanten verboden om langer dan een uur een kamer bezet te houden. Nog geen 10 minuten langer werd getolereerd en de dames vom Büro stonden na stipt een uur met Deutsche Gründlichkeit op de deur te bonken om een einde te maken aan wat er zich ook moge voltrekken achter de gesloten deur.
Indien dvp & beer zich niet konden vinden in de Coitus Interruptus new style en niet uit eigener beweging de kamer na max een uur verlieten, werd zonder pardon de Zimmer onder de nodige druk cq dwang ontruimd. Klagen bij de receptie/leiding had geen enkele zin. De nodige scheve gezichten bij een deel van de beren en ook dames mochten niet baten.

Ik heb ook vele party's doorstaan in GT.
Altijd had ik dan lange pannenkoeksessies.
Nooit is er iets over gezegd!

Is sinds een paar party's "regel". Vanaf Halloween party meen ik. Niet zozeer vanwege forumklagers, eerder om er voor te zorgen dat dames niet eeuwig moeten wachten als het stampend druk is, omdat sommige de sleutel vast houden.

pret
11 februari 2019, 16:14
Eindelijk doet GT dan eens iets goede. Pannenkoekers morten maar een hotel opzoeken.

Eddy_V
11 februari 2019, 17:09
Eindelijk doet GT dan eens iets goede. Pannenkoekers morten maar een hotel opzoeken.
Maar dan zitten alle goeie dames in hotels en gaan de klapkratten daar weer over klagen.
Daarbij, een hotel voor 2 of 3 uur met sauna kost duur :biggrin:

pret
11 februari 2019, 17:22
Maar dan zitten alle goeie dames in hotels en gaan de klapkratten daar weer over klagen.
Daarbij, een hotel voor 2 of 3 uur met sauna kost duur :biggrin:

Ach er zullen genoeg goede dames over zijn die niet pannenkoeken.

Geld moet geen probleem zijn voor pannenkoekers.

pietpotent44
11 februari 2019, 18:18

Op de Chinese New Year Party van dit weekend werd het dvp's en klanten verboden om langer dan een uur een kamer bezet te houden. Nog geen 10 minuten langer werd getolereerd en de dames vom Büro stonden na stipt een uur met Deutsche Gründlichkeit op de deur te bonken

Ik snap dat dat frustrerend is voor de pannenkoekers.
Maar vind het toch goed dat GT dit doet. Al had ik de limiet dan ietsje hoger gezet denk ik, op 1.5 of 2 uur.

Ik vind ook dat als je een dame een halve of hele dag bij je wil hebben je dan beter ergens buiten de club kan afspreken. Zoals idd bijv in een hotel.

Van mij zouden ze dit ook wel op de niet-party dagen mogen doen.

Geile brabander
11 februari 2019, 18:25
Is gewoon gelul twee maten van mij zijn er ook geweest zaterdag die zitten altijd 3 a 4 uur op de kamer aan een stuk en zo ook afgelopen zaterdag dus dat klopt niet.

pret
11 februari 2019, 20:22
Is gewoon gelul twee maten van mij zijn er ook geweest zaterdag die zitten altijd 3 a 4 uur op de kamer aan een stuk en zo ook afgelopen zaterdag dus dat klopt niet.

Dan waren die maten van je een uitzondering op de regel. Ze hebben vast flessen champagne besteld waardoor GT leiding hun ogen dicht hielden.

Eddy_V
11 februari 2019, 20:29
Ach er zullen genoeg goede dames over zijn die niet pannenkoeken.

Geld moet geen probleem zijn voor pannenkoekers.
Als dat eerste zo is dan begrijp ik het probleem van het topic al helemaal niet, maar belangrijker...

Wij Hollanders zijn gierig (vraag maar aan de Vlamingen) dus gaan geen duur hotel nemen als zo’n kamer in een club 45-60 euro voor de hele dag/avond/nacht kost.

En nog belangrijker als die dames inderdaad buiten de clubs hun klanten gaan ontvangen dan kunnen de klapkratters ook niet meer gratis kijken kijken, niet kopen... :)

pret
11 februari 2019, 20:40
Het probleem is niet dat er geen dames zullen zijn, maar dat er door pannenkoekers geen kamer meer beschikbaar is. Stel je toch voor dat je in club bent met alleen pannenkoekers dan kom je helemaal niet meer aan kameren toe en krijg je HL1 taferelen. :biggrin:

sofaking
11 februari 2019, 21:12
Max. een uur vind ik echt wel te kort. In een rendez-vous hotelletje kun je een uur of 3 blijven dacht ik. (Is al heel lang geleden dat ik dat nog gedaan heb) Misschien zou men na 3 uur een bijkomende kamerprijs kunnen aanrekenen die het verblijf (samen met de inkom) duurder maakt dan een RV kamer, en voor bijv. 5 uur duurder dan een gemiddelde overnachting in een hotel.

Eddy_V
11 februari 2019, 22:08
Het probleem is niet dat er geen dames zullen zijn, maar dat er door pannenkoekers geen kamer meer beschikbaar is. Stel je toch voor dat je in club bent met alleen pannenkoekers dan kom je helemaal niet meer aan kameren toe en krijg je HL1 taferelen. :biggrin:

Smeerlapperij in de kino....!?! nee, daar moet ik niet aan denken.

Om over de nog dubieuzere plaatsen in de club maar te zwijgen!
Dwz, die ik vertel ik niet want dan zijn die straks ook allemaal bezet :biggrin:
nou ja okay: het zwembad, maar dat doet toch niemand mij na (of...?)

Partycrasher
11 februari 2019, 22:31
Smeerlapperij in de kino....!?! nee, daar moet ik niet aan denken.
Ik ook niet. Ik heb een keer een bevriende Ijsbeer gezien die smerige dingen deed in de Kino, en sindsdien denk ik heel anders over hem.

Mentholbear
11 februari 2019, 23:45
Ik ook niet. Ik heb een keer een bevriende Ijsbeer gezien die smerige dingen deed in de Kino, en sindsdien denk ik heel anders over hem.

Was dat niet toevallig een spiegel of de weerspiegeling van een defecte breedbeeld TV? ;)

Mentholbear
11 februari 2019, 23:52
Ik snap dat dat frustrerend is voor de pannenkoekers.
Maar vind het toch goed dat GT dit doet. Al had ik de limiet dan ietsje hoger gezet denk ik, op 1.5 of 2 uur.

Ik vind ook dat als je een dame een halve of hele dag bij je wil hebben je dan beter ergens buiten de club kan afspreken. Zoals idd bijv in een hotel.

Van mij zouden ze dit ook wel op de niet-party dagen mogen doen.

Zou hierdoor niet een deel van de begeerlijke stroopdames (hoe noem je het aanhangsel van een pannenkoek(er)?) naar een andere club verhuizen waar het wel kan? Dan verschuif je het probleem, en blijft dat begeerlijke stroopsel alsnog buiten bereik.

Nulnulzeseneenhalf
12 februari 2019, 00:43
Het beperken tot een 1 uur is vooralsnog alleen bedoeld voor de partydagen. Wordt ook pas ingezet als er wachttijden zijn. Kom je vroeg op de dag, zul je er minder last van hebben. Veel mannen gaan toch eerst iets eten, moeten effe ontspannen in de jacuzzi of sauna, zich wat moed in drinken in de bar of bij kletsen met hun clubvrienden die van overal en nog ergens vandaan komen. Wachttijden beginnen ergens in de middag pas. Op partydagen door de week, zoals met Halloween, is het toch minder druk als op de Chinese new year party zaterdag jongstleden. Zelfs normaal door de bar naar buiten lopen moet niet meer mogelijk zijn geweest. En zaterdag moeten de managers van dienst dus daadwerkelijk 5 minuten na het verstrijken van het uur de kamerdeur hebben open gedaan. Is ook niet zo moeilijk daar in Duitsland de deuren niet meer op slot mogen.

Op party’s in de zomer zalde kans al veel kleiner zijn. Dan zijn de tentjes in de tuin weer toegankelijk en ongetwijfeld hier of daar in de tuin wel ergens een plekje te vinden wat redelijk beschut is. Al is het maar tegen de zon.

Maar kan me voorstellen dat als dit goed bevalt, lees weinig commentaar van de dames, dat ze het ook gaan toepassen op andere drukke dagen. Weekenden, Duitse feestdagen, kerstvakantie om maar wat te noemen. Maar alles zal afhangen van de lengte van de wachtlijst.

En wat dat pannenkoeken betreft, ik heb het idee dat dit schromelijk overdreven wordt. Heb tenminste niet het idee dat er veel dames zijn die alleen maar naar GT komen om afsprakenlijstjes af te werken of de hele dag met maar een persoon bezig te zijn. Zoals hier al meermaals gezegd, er zijn gewoon dames die wat meer geliefd zijn dan anderen. En die hoeven niet te wachten, die worden al aangesproken voordat ze weer in de bar terug zijn.

Partycrasher
12 februari 2019, 01:41
Was dat niet toevallig een spiegel of de weerspiegeling van een defecte breedbeeld TV? ;)

Nee, ik heb het echt over een andere Ijsbeer.

de duisburg spesjalist
12 februari 2019, 08:25
door deze nieuwe regel met party's niet lange als 1 uur op de kamer wordt gt een stuk aantrekkelijke voor mijn om te bezoeken met een party . mogen ze ook wel een vaste regel van maken op drukke dagen en het zou een voorbeeld zijn voor sixsens ;)

pietpotent44
12 februari 2019, 17:05
Zou hierdoor niet een deel van de begeerlijke stroopdames (hoe noem je het aanhangsel van een pannenkoek(er)?) naar een andere club verhuizen waar het wel kan? Dan verschuif je het probleem, en blijft dat begeerlijke stroopsel alsnog buiten bereik.

Daarom kunnen ze die regel maar beter gewoon in alle clubs hanteren :biggrin:

Nulnulzeseneenhalf
12 februari 2019, 22:02

door deze nieuwe regel met party's niet lange als 1 uur op de kamer wordt gt een stuk aantrekkelijke voor mijn om te bezoeken met een party . mogen ze ook wel een vaste regel van maken op drukke dagen en het zou een voorbeeld zijn voor sixsens ;)

Daarom kunnen ze die regel maar beter gewoon in alle clubs hanteren :biggrin:

Ee wordt gemakshalve vergeten dat een deel van die pannenkoekdames niet alleen op de kamer de betreffende pannenkoeker gezelschap houdt, maar ook daarbuiten. Dames zijn dus nog steeds niet beschikbaar of bereikbaar. Verandert dus niet veel aan. Alleen de “intieme” tijd wordt wat beknot. Een standaard van maken heeft dus helemaal geen nut. Beperken tot de hele drukke dagen om meer dames een kamergang te gunnen s meer als genoeg.

pret
13 februari 2019, 06:35
Ee wordt gemakshalve vergeten dat een deel van die pannenkoekdames niet alleen op de kamer de betreffende pannenkoeker gezelschap houdt, maar ook daarbuiten. Dames zijn dus nog steeds niet beschikbaar of bereikbaar. Verandert dus niet veel aan. Alleen de “intieme” tijd wordt wat beknot. Een standaard van maken heeft dus helemaal geen nut. Beperken tot de hele drukke dagen om meer dames een kamergang te gunnen s meer als genoeg.

Ik vind het prima als de pannenkoekers buiten de kamer intiem willen zijn met hun dame. Zodoende worden de kamers tenminste niet bezet gehouden en worden de wachttijden ook geminimaliseerd. Ik vind het een uitstekende regel om in geval van drukte maximaal een uur op de kamer te zijn.

Nulnulzeseneenhalf
13 februari 2019, 08:13
Ik vind het prima als de pannenkoekers buiten de kamer intiem willen zijn met hun dame. Zodoende worden de kamers tenminste niet bezet gehouden en worden de wachttijden ook geminimaliseerd. Ik vind het een uitstekende regel om in geval van drukte maximaal een uur op de kamer te zijn.

Er zijn vele redenen waarom mensen niet willen “worstelen” in de openbare ruimte, al dan niet enigzins verduisterd. Sommige kunnen het niet, anderen willen het niet. Ook bij de bedreven beoefenaars van deze hobby zie je dit. Denk aan de opmerking van Partycrasher hierboven. Zoals al eerder gezegd, in geval van grote drukte kan ik me voorstellen dat een club de kamerduur beperkt, maar ook alleen dan. En de gewilde dames zijn evengoed niet bereikbaar.

Mentholbear
13 februari 2019, 09:36
En wat dat pannenkoeken betreft, ik heb het idee dat dit schromelijk overdreven wordt. Heb tenminste niet het idee dat er veel dames zijn die alleen maar naar GT komen om afsprakenlijstjes af te werken of de hele dag met maar een persoon bezig te zijn. Zoals hier al meermaals gezegd, er zijn gewoon dames die wat meer geliefd zijn dan anderen. En die hoeven niet te wachten, die worden al aangesproken voordat ze weer in de bar terug zijn.

Het voorkomt misschien ook dat sommige dames sleutels op zak houden, ook al gaat ze van de kamer af met haar klant. Kweenie in hoeverre dit er voorkomt, maar schijnt elders wel te gebeuren.

Er zijn vele redenen waarom mensen niet willen “worstelen” in de openbare ruimte, al dan niet enigzins verduisterd. Sommige kunnen het niet, anderen willen het niet. Ook bij de bedreven beoefenaars van deze hobby zie je dit. Denk aan de opmerking van Partycrasher hierboven.

Precies, en dan ga ik de omstanders kijkgeld rekenen voor een potje birinnen in het openbaar ;)

WA
13 februari 2019, 12:58
Zodra ik een keer te horen krijg dat de kamerduur beperkt is ivm met mogelijke wachttijden, dan zal ik omdraaien en vertrekken. Tevens zal ik aangeven dat ik voortaan wel buiten de club afspreek. Let maar eens op wat er gebeurt als meerdere dvp geconfronteerd worden met klanten die afzeggen.
Anderzijds zullen klanten die net niet hun “dingetje” gedaan kregen in de beperkte tijd gaan reclameren op het moment dat ze van de kamer gehaald worden en er nog eens goed over nadenken of ze nog wel in GT moeten zijn.
Verder verbaasd het me overigens dat op een forum met een overwegend liberaal gedachtengoed toch zulke communistische uitspattingen te vinden zijn maar dat terzijde.

deket
13 februari 2019, 15:01
Niet teveel regeltjes, de markt van vraag en aanbod zal zich telkens herstellen.
Laat de dvps en de mannelijke bezoekers toch doen.
Anders zal je idd een tendens van verschuivingen naar plaatsen buiten de club meemaken, zoals hotels of de appartementen, studio's door de dames gehuurd

Das
13 februari 2019, 15:56
Gisteren was ik in GT en heb deze regel met meerdere dames besproken!
De meningen waren zoals altijd verdeeld!
En de regel was niet voor alle dvp's en beren hetzelfde blijkbaar.

pret
13 februari 2019, 16:30
Gisteren was ik in GT en heb deze regel met meerdere dames besproken!
De meningen waren zoals altijd verdeeld!
En de regel was niet voor alle dvp's en beren hetzelfde blijkbaar.

Dus net zoals hier op de forum. Bij drukte invoeren die regel, zodoende hou je de meesten tevreden.

Nulnulzeseneenhalf
13 februari 2019, 18:45
Zodra ik een keer te horen krijg dat de kamerduur beperkt is ivm met mogelijke wachttijden, dan zal ik omdraaien en vertrekken. Tevens zal ik aangeven dat ik voortaan wel buiten de club afspreek. Let maar eens op wat er gebeurt als meerdere dvp geconfronteerd worden met klanten die afzeggen.

Het is al vaker gezegd. GT heeft het voordeel dat er veel dames willen werken. Of zoals mij eens is verteld, GT is moeilijk om in te komen, maar heel gemakkelijk om eruit te vliegen.
Zolang het echt alleen maar gebeurt als het echt heel erg druk is, zal er nauwelijks problemen ontstaan onder de dames. De meesten weten heel goed dat ze in GT meer cliënteel oppikken als er buiten. Ook weten ze dat ze meer kans maken om buiten gezet te worden als bekend wordt dat ze ook nog “ergens anders” ontvangen. En ik heb niet het idee dat het management dat niet ziet.

Dit alles effe los van het feit dat er daar dames rondlopen die meer mogen van het management. Wat daarvan dan ook de reden is. Bovendien ken ik die niet.

de duisburg spesjalist
13 februari 2019, 19:05
Anderzijds zullen klanten die net niet hun “dingetje” gedaan kregen in de beperkte tijd gaan reclameren op het moment dat ze van de kamer gehaald worden en er nog eens goed over nadenken of ze nog wel in GT moeten zijn.
Verder verbaasd het me overigens dat op een forum met een overwegend liberaal gedachtengoed toch zulke communistische uitspattingen te vinden zijn maar dat terzijde.

niet iedere dvp kan prive afspreken

satanic surfer
13 februari 2019, 19:45
Behoudens wat geneuzel naast de kwestie is het toch makkelijk zat. Op partydagen (een 7-tal party´s pér jaar(sommige ook maandags dus wat rustiger normaliter dan zaterdags zoals ChinaNY onlangs) een "beperking" qua kamertijd met bijna louter positieve effecten voor mannen én vrouwen...Behoudens voor de dames die een (halve-)dagboeker had verzocht om opzekers langs te komen en diezelfde (halve-)dagboekers die mogelijks hun voornemen tot pannekoeken tot in den semi-treure bemoeilijkt zagen..Voor de rest louter "profijt"...

Het was in het verleden de bijna continue teneur betreffende de party´s:

* vanuit ijsbeerperspectief: TÉ VOL, TÉ lange wachtijden, TÈ weinig dames beschikbaar omdat sommigen de ganse of halve dag "geblokkeerd" waren.
* vanuit damesperspectief: TÉ lange wachtijden, werd louter versterkt door een aantal dames die een date mét 1 of 2 ultrapannekoekers hadden geregeld vooraf en dus een kamer gans de dag bezethielden...Wachttijden liepen enorm op, stress, verminderde inkomsten etc...

Beide perspectieven worden via de "maatregel op partydagen" gereduceerd qua problematiek met bovendien méér "unieke" sessies want er is merkelijk minder wachttijd, dus méér bezoekers die kunnen kameren met an sich méér beschikbare dames die minder lang moeten wachten op een kamersleutel én dus méér potentieel zelfs toekomstige klanten kunnen bedienen...Hopelijk begrijpen de dames die nou niet snapten dat dat op termijn in hun voordeel speelt (de vooraf pannekoekeruitnodigende dames dus), die pannekoek kunnen ze makkelijk zat op afroep die centen uit de buideltas slaan want die zijn toch al té vér zoek anyhow...Het zorgt voor dynamiek, méér tevreden klanten en normaliter op termijn (als de dame goed was) voor terugkerende klanten in principe die ze hadden misgelopen als ze de godganse dag met hun wekelijkse of maandelijkse megapannekoekfan hadden afgesproken...Prima dus op party´s en uiteraard zal dit "principe" niet worden toegepast op dagen dat de verhoudingen normaal zijn...Dat zijn doorgaans het gros van de overige 358 non-partydagen! Als men daar anderhalve seconde over nadenkt kan men toch louter besluiten dat dit aan win-win situatie oplevert!

WA
13 februari 2019, 20:05
Het is al vaker gezegd. GT heeft het voordeel dat er veel dames willen werken. Of zoals mij eens is verteld, GT is moeilijk om in te komen, maar heel gemakkelijk om eruit te vliegen.

Dit alles effe los van het feit dat er daar dames rondlopen die meer mogen van het management. Wat daarvan dan ook de reden is. Bovendien ken ik die niet.Misschien heb je recente berichtgeving gemist waarin mensen hun beklag doen over de lineup en aangeven dat in hun ogen momenteel alles wat iets vrouwelijks heeft word geaccepteerd. En wat Das aangeeft over de willekeur in de naleving van huisregels (dus ook mogelijk beperkte kamer duur) kan ik beamen. Sommige dames mogen om uiteenlopende redenen meer dan andere. Is in elke club zo, sterker nog, op bijna alle plaatsen (werk, openbare ruimte, cafés etc etc) waar mensen samen komen zijn er individuen die de regels verder op kunnen / mogen rekken.

niet iedere dvp kan prive afsprekenDat kunnen ze wel, alleen ze doen of willen dat niet met iedereen. E.e.a is afhankelijk van de (potentiële) klant, tijd, locatie en wat nog meer. En er van uitgaan dat wat ze tegen jouw zeggen voor elke klant geld is een klein beetje naïef.

Das
13 februari 2019, 21:34
die pannekoek kunnen ze makkelijk zat op afroep die centen uit de buideltas slaan want die zijn toch al té vér zoek anyhow...

Daar gaan we weer?
Pannekoek is een ziekte?
Ieder zijn beleving toch!

cameltoe slide
13 februari 2019, 23:19
Zodra ik een keer te horen krijg dat de kamerduur beperkt is ivm met mogelijke wachttijden, dan zal ik omdraaien en vertrekken.

There are very different views on this topic. One of the frequently criticized side effects on GT-Parties finally limited to one hour on
the Chinese New Year Party. It´s not funny to wait for two hours for a free room because few women keep the keys and look for their
next customers or pass the keys on to friends. Apart from the fact that women are booked the whole day by a client, the keys also did
not give to the front desk, if they ate lunch or made a break sitting on the terrace.

It´s a pity that the new regulation was not known to me before the China New Year Party, then I would have come over. The weather
forecast and the prospect of extended waiting times for a key have distracted me. In addition, there is the crowded bar area and little
alternative because it is too cold for the garden and the terrace.

Let maar eens op wat er gebeurt als meerdere dvp geconfronteerd worden met klanten die afzeggen.

Maybe the parties become uninteresting for women who in the past have blocked a room for half a day.
On the other hand, the entry of 60 euros is interesting compared to a hotel. The GT has the advantage over a hotel that there is free
food and free drinks and the towels and bed linen are not limited by the number of changes. And at GT are no problems for the ladies
serving more than one customer like in a hotel room.

Some women will avoid the GT-Parties and other women will reappear that previously could not earn enough money according to their
expectations because they loose to much time by waiting for a key. Waiting maybe only for 30 minutes time on the room. In the past
many ladies were not prepared to wait for a key on a GT-Party unless at least I promised a one hour's room minimum time.

I see advantages for me through the new regulation and can live well with one hour in the room. If the women, who were booked on GT-Parties
all day long, no longer come to parties, that is no loss of the offer for me. I am looking forward to the women for whom it will be interesting
to come to GT-Parties again.

It could also be argued that egoism of a few men with their ladies has led to longer waiting times for all other party visitors.
It's a weak argument to quote communism in the context of the time limit of the room usage made.

Nulnulzeseneenhalf
14 februari 2019, 00:49
Misschien heb je recente berichtgeving gemist waarin mensen hun beklag doen over de lineup en aangeven dat in hun ogen momenteel alles wat iets vrouwelijks heeft word geaccepteerd.

over de willekeur in de naleving van huisregels (dus ook mogelijk beperkte kamer duur) kan ik beamen. Sommige dames mogen om uiteenlopende redenen meer dan andere. Is in elke club zo, .

Nee, ik het de berichtgeving ten aanzien van de line-up de laatste tijd niet gemist. Helaas is dat iets persoonlijks en voor iedereen anders. Heeft iemand problemen met de line-up in GT, dan heeft hij dat zeer waarschijnlijk in alle clubs. Misschien moet je je dan afvragen wat je eigenlijk zoekt, en of je dan wel op de juiste plaats zoekt.

Één van de problemen die GT heeft is het feit dat, sommige, dames kamers bezet houden, en er niet zijn, lees effe pauze houden in restaurant of bar, of zelfs in die tijd op zoek gaan naar een volgende klant. Ook gebeurt het dat de sleutel wordt door gegeven aan een vriendin. Dat wordt met deze regel voorkomen.

Dat door deze regel meer dames beschikbaar zijn is onzin, volgens mij.
Stel, er zijn 125 mannen in de club, 50 dames en 25 kamers. Als er goed gekamerd wordt, dan zijn al die 25 kamers bezet. Met 25 dames, triootjes vergeten we effe, dat bemoeilijkt het sommetje alleen maar. Het maakt hier niet uit of de dames een half uur blijven of 5 uur. 25 dames zijn niet beschikbaar. Tel daar 5 dames bij op die zich opnieuw aan het plamuren zijn, en helaas voor sommige, er wordt wat afgeplamuurd in de clubs. Blijft over 20, 50 minus 25 minus 5, dames die zichtbaar zijn in de bar. Een aantal daarvan is al bezig met wachten op de sleutel of met kennis maken met een nieuw “vriendje” voor een half uur, en eventueel nog vele halve uurtjes in de toekomst.
Van de 100 mannen, 125 minus 25 die op de kamer zijn, die over zijn zit een kwart in het restaurant of men’s lounge en een kwart in de wellness. Andere ruimtes vergeten we even voor het gemak, heeft ook geen effect op de som. Blijft over, 50 man in de bar. 10 daarvan zijn aan het kennis maken met een dame of zitten samen met een dame op de sleutel te wachten. 40 man zitten dus te kijken naar 10 dames. Dat zijn altijd de dames waarmee niemand wil, die geen goeie service verlenen, of die gewoon te lelijk zijn.
Gevolg, op het forum wordt gemeldt dat de verhouding compleet zoek is, de line-up slecht is en dat het management alleen maar naar de centen kijkt.

Zitten er minder mannen in de wellness of het restaurant, dan worden de verhoudingen in de bar alleen maar erger. Wordt de kamerduur beperkt voor de dames, dan zijn er relatief meer dames die zich moeten wassen en opnieuw opmaken. Dat is niet heel veel, meer zoiets van 1 of 2.

Het probleem op party’s is gewoon dat er teveel mannen zijn voor de vrouwen die aanwezig zijn. Het beperken van de kamerduur geeft de mindere dames warmere kans om ook wat verdienen. Maar er zijn niet meer dames beschikbaar. En omdat er meer vaste klanten op die party’s komen, al dan niet uitgenodigd door hun vaste dame, krijgen die voorrang op vreemden. Een dame kiest dan voor zekerheid. Zou U dat niet doen? En vlak in deze het management niet uit. Zij wijzen vaste klanten ook op de party’s en vragen nadrukkelijk of zij daar aanwezig zullen zijn.

Daarnaast, ik vraag me af waarom je als pannenkoeker, zij die dus echt meerdere uren met hun dame op kamer willen zijn, waarom je naar de party zou gaan. In de bar of restaurant kun je veel minder gemakkelijk zitten en bijpraten. Je meldt je wat eerder voor de sleutel zodat je weer op de goed tijd op de kamer bent, maar verder?

Giodude
14 februari 2019, 01:16
Heeft iemand problemen met de line-up in GT, dan heeft hij dat zeer waarschijnlijk in alle clubs. Misschien moet je je dan afvragen wat je eigenlijk zoekt, en of je dan wel op de juiste plaats zoekt.

Wat een klinkklare onzin. U gaat er hierbij vanuit dat de LU in iedere club vergelijkbaar is. Dan zou ik toch maar weer eens naar Babylon of Samya gaan. In Babylon is het toch meer GND types wat je zult aan treffen en in Samya ligt de gemiddelde leeftijd van de dames toch beduidend lager dan in GT. Ik meen gelezen te hebben dat u in het verleden regelmatig frequenteerde in SS. Kunt u werkelijk met droge ogen de LU van beide clubs over één kam scheren. De enigste overeenkomst in LU in alle clubs is dat het grootste gedeelte van de dames uit Roemenië komt.

Mag u trouwens wel naar andere dames kijken van de boze heks? Of veranderd ze u dan in een kikker? :tongue:

pret
14 februari 2019, 06:49
Mag u trouwens wel naar andere dames kijken van de boze heks? Of veranderd ze u dan in een kikker? :tongue:

Aldus Patjax die veranderd is in Giodude. :tongue:

Nulnulzeseneenhalf
14 februari 2019, 07:09

U wilt niet weten wat ik allemaal niet mag. Maar ik leef nog steeds, dus het gaat goed. Althans nog. Zo gauw ik hier te lang wacht met reageren, niet inloggen, want dat zegt niet alles, wordt het tijd dat U de autoriteiten in licht. Dan is het mogelijk dat er iets met mij gebeurd is. Alvast mijn dank hiervoor.

Giodude
16 februari 2019, 03:25
Aldus Patjax die veranderd is in Giodude. :tongue:

DENK wat je wilt. Vanaf mijn intrede op dit forum is wie er schuil gaat achter mijn nick schijnbaar zeer interessant. Lekker belangrijk zeg :hammer:

Ik zou me drukker maker om jouw geliefde Erdogan (een zichtbare leider) dan mijn "identiteit". Dit is echter een discussie die in een ander topic thuis hoort.

pret
16 februari 2019, 08:44
DENK wat je wilt. Vanaf mijn intrede op dit forum is wie er schuil gaat achter mijn nick schijnbaar zeer interessant. Lekker belangrijk zeg :hammer:

Ik zou me drukker maker om jouw geliefde Erdogan (een zichtbare leider) dan mijn "identiteit". Dit is echter een discussie die in een ander topic thuis hoort.

Muhahaha moest je hiervoor 2 dagen over doen. Originaliteit is nooit je sterkste punt geweest. Snap dat je het vervelend vindt dat je ontmaskerd bent.

Patjax
16 februari 2019, 09:16
Muhahaha moest je hiervoor 2 dagen over doen. Originaliteit is nooit je sterkste punt geweest. Snap dat je het vervelend vindt dat je ontmaskerd bent.

Ik zou nog even nadenken als je een carrière switch overweegt naar of ambitie hebt om privé detective te worden. :baeh:

En jij blinkt uit in originaliteit? Laat me niet lachen :tongue:

Meme Moo
16 februari 2019, 09:19
Ik zou nog even nadenken als je een carrière switch overweegt naar of ambitie hebt om privé detective te worden. :baeh:

Toch begrijp ik de gedachte van Pret wel.
Jullie schrijfstijl en woordgebruik komen aardig overeen. Dan is die connectie al snel gemaakt.

Om het even wat het nu is: da’s minder interessant.
Zolang jullie maar beiden blijven schrijven!

En als jullie wél dezelfde persoon zijn, had je maar een kort nachtje :biggrin:

John mc Snek
16 februari 2019, 10:40
Eigenlijk zou Giodude nu moeten posten en Patjax de post moeten thanken [emoji51]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk