PDA

Volledige versie bekijken : Nathalie ( Bul/Alb )

Ties85
3 januari 2019, 20:41
Vandaag tegen knappe kleine Nathalie aangelopen in de bar bij de SS, ze is na eigen zeggen half Bulgaars / Albanees, 25 jaar oud.
En voorzien van een zeer riante silli D cup, verder heeft ze ook een tijdje in de YY gewerkt maar ik kan geen draadje van haar vinden dat matcht met mijn info.
Ze is een dame die graag een praatje maakt en vrij open is, verder is ze regelmatig in de tattoo studio geweest o.a. tussen de borsten, bij haar voeten op haar armen en rest van het lichaam maar eerlijk is eerlijk ik zelf vind ze wel mooi gezet dus niet heel storend.

Eenmaal op de kamer maakt ze ook haar beloftes waar, een goede sessie om 2019 te beginnen.
Netjes verzorgd meisje, dat zich aan de oude saunaclub standaard houd oftewel pzc. zoenen, strelen, vingeren, beffen allemaal geen probleem en zonder meerprijs.
Ook de sex was goed in meerdere standjes, als je dat naast haar optiek weg zet gewoon zeer goed te noemen allemaal.
Dus wie weet doen we ergens verderop in 2019 nog wel een nieuwe ronde.

Bachatero
4 januari 2019, 09:00
Ook in totaal reeds 14 kamers met haar gemaakt, steeds tot mijn grote voldoening. Vorig haar in september overgekomen van YY en in SS gebleven tot half januari. Daarna terug naar YY waar ik haar in augustus ben gaan bezoeken.
Sinds half december terug in SS voor onbepaalde tijd. Meestal zit ze alleen aan de toog en is geen jaagster, dus zelf naartoe gaan is de boodschap.
Steeds goedlachs, vriendelijk en een prima service. Daarbij vind ik haar ook mooi, enkel de borsten vind ik iets minder.
In elk geval een aanwinst voor deze club en hopelijk blijft ze deze keer wat langer...

housefreak5
19 januari 2019, 17:45
Ik heb met haar en Lola een trio gedaan en met allebei afzonderlijk, 2 te gekke meisjes en was tevreden over ze alle twee...
HHG voor mij: zeer groot!

+to2xq1
22 januari 2019, 21:43
I tried, two weeks ago ... Unfortunately, Do not kiss ... No recidivism for me

Flyerke
15 augustus 2019, 21:44
Gisteren voor de 3e keer met deze dame gekamerd ,vorige maand leren kennen toen ze bij Bachatero aan het
zwembad zat(waar zwembaden allemaal goed voor zijn en ook Bachatero,s)na mijn eerste kamertje was ik wel
aangenaam verrast door deze dame,ik voelde mij direct op mijn gemak,heel tof in de omgang,goeie service ,
voor mij een top meisje
Grts F

peterp095
20 oktober 2019, 10:17
Heeft veel te lang geduurd alvorens met deze kennis te maken. Had haar al lang opgemerkt maar iets hield me tegen om op haar af te stappen. Was uitzonderlijk eens op een weekdag in SS en was heel rustig voor de dames. Op zo'n moment hebben de dames wel tijd en komen ze spontaan op je afgestapt. Toen kennisgemaakt met Nathalie en sindsdien bij elk bezoek een zekerheid. Elk samenzijn wordt beter en beter. Topdame.