PDA

Volledige versie bekijken : Dilara/lara (Turkse)

biged
1 januari 2019, 11:10
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Turkey.gif

Dilara/lara (Turkse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been, Rug, Schouder(blad), Zij
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:20 minuten
Service:NMC, PZC, Aftrekken, Rimmen bij haar
Extra info:Een mooie dame slank en een D-cup naturel. Spijtig dat elke vezel in haar lijf doordrenkt is van een storende professionalisme

biged
1 januari 2019, 11:24
Heb op 27 december gebruik gemaakt van haar diensten.
Aan de bar een vriendelijke dame. Spreekt vloeiend Duits is als Turkse dan ook geboren in Duitsland.
Zoals ik al in het paspoortje vermeld heb is haar attitude storend professioneel toen ik haar wou beffen in standje 69 ging dit niet. Wel gewoon maar na zo een 15 seconden was het al over. ik wil dit niet ben zeer gevoelig daar onder kom veel te snel klaar en dan kan ik niet meer werken en moet ik naar huis. Ik heb in mijn lange loopbaan als wandelaar al heel wat smoesjes gehoord maar deze nog niet. Niet bijster origineel
Het neuken was ook al niet genietbaar. Ik voelde gewoon niets.
De sessie maar beëindigd na zo een 20 minuten.

Eddy_V
1 januari 2019, 15:07
Op 23/11 ook kennis gemaakt met deze blonde snol. Omdat ze er zo sletterig bij liep intrigeerde zij mij.
Later las ik vergelijkbare ervaringen zoals biged beschrijft, ik had kennelijk geluk.
Zonder enkele verwachting met haar op kamer beland en een prima halfuurtje PSE gehad.
Profi is zij zonder meer, ik had mij daar dan ook zodanig op ingesteld dat ik mij geen enkele illusie maakte op een GFE (Die had ik eerder op de dag al met Vicky beleefd).
Herhaling zou er voor mij wel inzitten want zij heeft wel een heerlijke body en een geile sletterige uitstraling.
Haar orale skills (pzc) waren dik in orde en het NMC in diverse standjes mocht er ook best wezen.

bebert
6 januari 2019, 22:55
DILARA. Heeft vroeger gewerkt in YY, PSR, Samya, ... onder verschillende namen : DINA, LATOYA, MONA, ..... Ben ooit met haar op kamer geweest in SS. Slechte ervaring. Herhalingsgevaar 0,001 %
Aantal (slechte) recensies op youppie : https://youppie.net/forum/showthread...-turque-brune)

Eddy_V
26 januari 2019, 08:28
Na 2 maanden gisteren voor het eerst weer gezien en opnieuw een prima tijd met haar doorgebracht, na overigens ook andere fans van haar gesproken te hebben.
Dilara was net binnen aan het einde van de middag en liep rond in uitdagend jurkje met haar blonde haren, nu lang ipv gekruld. De krullen vond ik haar nog beter staan, maar de dames wisselen natuurlijk graag regelmatig van stijl.
Grappig is dat ze van deze berichten op het forum weet, sterker nog, dat zij er zelf over begon en eea bevestigde.
Ben blij dat ik, zoals overigens de meeste bezoekers, wel haar heerlijke lippen en tongpiercing tegen lippen, tong en blote piemelmans mag voelen. Blowjob van jewelste maar dat is ook logisch met zo een ervaren dame, even 69 en toen kreeg ik het toch te warm waarna een minutenlange doggystyle volgde. Zij kan tegen een stootje en is bepaald niet kinderachtig!
Leuke vriendelijke goeduitziende lekkere dame met op zeker herhaling een volgende keer.