Volledige versie bekijken : Ludinghausen Partytreff, Hans-Bockler-Strasse 48
jeepie
28 februari 2007, 19:26
Partytreff Lüdinghausen (Club Klein Paris)
Hans-Böckler-Strasse 48
59348 Lüdinghausen
Telefon: 02591 940517
is er al iemand in partytreff Ludinghausen geweest. www.club-kleinparis.de
jeepie
2 maart 2007, 19:18
:lostit: ik ga zondag deze partytreff uit proberen en kijken of er lekkere stiftkippen rond lopen. en uitproberen of ze lekker :fuck: en of ze goed doen :blow:
jeepie
4 maart 2007, 07:48
:fuck: :D :roll: Zaterdag 3-3 voor het eerst in PT Ludinghausen geweest. toen ik binnenkwam kreeg ik eerst een rondleiding voordat ik betaalde. ik zag al meteen dat het een zeer luxe PTwas en dat je van de vloer kunt eten. ik had ondertussen ook al wat leuke dames zien rond lopen +- 11 stuks had ik al geteld. en ook dames die ik heb herkend op hun website. en ik zag maar weinig ijsberen rond lopen. 7 over de gehele dag +-. dus ik was met de neus letterlijk en figuurklijk met de neus in de boter gevallen
ik heb die dag 4 trio's en 2 kwartets gehad. en de dames doen ook PZC en NMC natuurlijk
ik zal ook ff vertellen hoe de club eruit ziet van binnen.in de kelder. de kleedruimtes met grote klerenkasten.douche's sauna en whirllpool en fitnesruimte en 4 peeskamers :fuck: . de baganegrond de ontvangst de bar het eet en zit gedeelte. en bovenverdieping 4 peeskamers :fuck: en een grote luxe zaal met 2 grote open peesbedden :fuck: . en zomers kun ook buiten lekker :fuck: pezen want ze hebben een buitenzwembad en ook een hele grote jaccuzi buiten staan. en nog een :fuck: peeshutje. oja de club ligt op het industrieterrein. dus als je van Halteren afkomt en je rijd Ludinghausen binnen ga bij de rotonde rechtaf en dan zit je meteen in de Hans-Bockler-Strasse
nadeel van de club is dat het een PT en prive'huis ineen is .dus klanten voor een snelle wip hebben voorrang op de PT gasten maar gelukkig heb ik er niet veel gezien die dag 3+- . deze PT is voor 1000% voor herhaling vatbaar
www.club-kleinparis.de
MiniME
4 maart 2007, 09:05
klinkt goed, is de sfeer wel goed? Ik bedoel, niet zo lopende band werk als in Dorsten? doen de dames ook aan ZK en FT?
thesickboy
4 maart 2007, 09:34
Dit klinkt inderdaad goed. Precies een mooie tent. Jammer genoeg aan de uiterste rand van de actieradius van Sickboy.
Sickboy, op zoek naar een goede vervanger voor PT Xanten
blauwebeer
4 maart 2007, 10:13
Dit klinkt inderdaad goed. Precies een mooie tent. Jammer genoeg aan de uiterste rand van de actieradius van Sickboy.
Op een PT is het de bedoeling zijn grenzen te verleggen. :rubbel: :rubbel: :rubbel: :rubbel: :rubbel: :rubbel: :rubbel:
:wink:
jeepie
4 maart 2007, 11:50
klinkt goed, is de sfeer wel goed? Ik bedoel, niet zo lopende band werk als in Dorsten? doen de dames ook aan ZK en FT?
nee zeker niet de sfeer was zeer relaxt. elke sessie die ik heb gehad duurde gemidd 45 min A een uur en er waren maar continu 7 ijsberen aanwezig. dus meer dames dan ijsberen. :mad: een minpunt is wel als je met een dame in de whirllpool wilt kost 30.- per keer extra. en alleen in de whirllpool kost niets. de dames doen geen FT maar wel PZC en NMC en enkele doen anaal.
ik ga vandaag ook nog partytreff Selm uitproberen dat ligt maar 10 min rijden vanaf Ludinghausen. ik heb vannacht een hotel gepakt en natuurlijk mijn laptop meegenomen
en zover is het ook niet het is maar een halfuurtje rijden van Dorsten vandaan
Tukkie
4 maart 2007, 14:04
De foto's op de website van deze partytreff zien er veelbelovend uit.
Lijkt me een mooie tent. De dames zien er ook niet verkeerd uit. Ik denk dat ik over een tijdje hier maar eens een kijkje ga nemen.
carrera-gt3
11 maart 2007, 20:48
Ziet er inderdaad prima uit en niet te ver rijden deze keer eind deze week ben ik er.:D
Waar staan deze afkortingen voor?
Big30
12 maart 2007, 18:15
Zie,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1506
ZK = ZungenKüsse (tongzoenen)
FT = Französisch Total (pzc met klaarkomen in mond)
thesickboy
17 maart 2007, 07:58
Op ISG werd een aantal dagen terug een negatieve recensie geplaatst over deze tent.
Titel van de post: Partytreff Ludingshausen - report on a crap Rip off club 13th March
Link: http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?t=1101
:wink:
jeepie
17 maart 2007, 10:23
je hebt goede tijden :D en :mad: slechte tijden. dus dat wil zeggen dat ik daar in de :D goede tijd daar ben geweest. en die andere in de :mad: slechte tijd daar zijn geweest. en tijden veranderen
jammer
17 maart 2007, 11:03
Was daar afgelopen maandag. Eens maar nooit weer. De vrouwen daar zijn niet erg aantrekkelijk en gaan zeer snel over tot "poppen"?. Ben na een paar uur weer vertrokken met de gedachte: hier zien ze mij nooit meer terug.
eidool
18 maart 2007, 11:31
Het is een mooie tent; zeker `s zomers met de tuin en de pool. Maar de dames zijn er alleen maar op uit om je zo snel mogelijk af te werken. Gisteren was er een Poolse, een Romeense drie van Jamaica, en een Duitse. Mooie dames maar sommige gewoonweg lustloos, en je mocht bij de meeste ook nergens aanzitten.
Natuurlijk kan ik de pech hebben gehad dat ze hun dag niet hadden; want na een uur `s nachts is de party(treff) over, en gaaan ze door als bordeel tot zes uur `s morgens. Ja, dan kun je nogal moe zijn de dag erna. Dus misschien dat het door de week beter is. Voor mij niet meer in ieder geval.
carrera-gt3
19 maart 2007, 13:00
Ben er geweest bij binnenkomst alweer spijt , geen antrekkelijke dames
snel door gereden en op safe gespeelt naar Oedt...ach ja hier zij zoveel recensies over geplaatst dat ik het hierbij laat....
jeepie
19 maart 2007, 19:44
Ben er geweest bij binnenkomst alweer spijt , geen antrekkelijke dames
snel door gereden en op safe gespeelt naar Oedt...ach ja hier zij zoveel recensies over geplaatst dat ik het hierbij laat....
Als je toch in Ludinghausen was. waarom ben je dan niet doorgereden naar www.partytreff-selm.de dat ligt er 10 km vandaan. en is ook een tent voor de lowbudget neukers
peewee
30 november 2007, 12:08
is geen partytreff meer, enkel FKK
Teamspirit1974
8 december 2007, 10:10
is het partytreff achtig of betaal je een bedrag zoveel maal neuken
m1000
3 januari 2008, 15:21
Hallo,
Ik ben hier geweest ergens in oktober van 2007.
Het was op dat moment geen partytreff formule.
Je betaal € 35,- entree voor het gebruik van de faciliteiten en warm buffet/drinken. Je krijgt dan een handdoek met sleutel, het bekende traject.
Toen ik er was kwam er ook een vriendenclubje binnen. Het ware 3 mannen die in normale kleding aan de bar gingen zitten. Op deze manier kun je ook een wip maken voor (ik dacht) € 50,-. De drankjes komen daar dan nog bij.
Ik heb in alle rust gebruik gemaakt van de sauna, de (redelijke) fitnessruimte en de diensten van drie dames die er redelijk tot goed uitzagen. Het waren twee Latino's en een Roemeense. Een standaardwip van 15-20 minuten kost € 30,- (frans ohne gummi). Uiteindelijk was ik dus € 125,- kwijt (ben een kleine 3 uur gebleven). De andere, vierde vrouw van dienst was een native Duitse die mij niet kon bekoren.
Toen ik er was, was het niet druk, wat ik nooit erg vind. De sfeer was matig te noemen omdat de dames redelijk passief waren. Daarentegen heeft de club wel een mooi groot TV-scherm.
Al met al dus geen Partytreff meer te noemen.
De faciliteiten zijn goed (vooral de heerlijke warme frikadelle met uienring was 'spitze'), de meisjes redelijk. Sfeer kan beter.
Ik had echter geen spijt van mijn 'gang', en kom er nog weleens terug.
el gordo
30 maart 2009, 15:44
Als ik de website mag geloven is de voormalige Partytreff Lüdinghausen nu omgetoverd tot Pauschal-club "klein Paris".
Snuffelprijs (wat dat dan ook in mag houden?) : € 69,-
Dagkaart Heren: € 150,-
3-uren kaart: € 99,-
Is er sinds die verandering al een IJsbeer op bezoek geweest en zo ja is deze club de moeite waard om uit de winterslaap te ontwaken?
30 maart 2009, 16:47
...
Snuffelprijs (wat dat dan ook in mag houden?) : € 69,-
...
Ik denk 1 nummertje met 1 dame. Voor degenen die in hun lunchpauze komen, of na hun werk, en dan naar moeder de vrouw :rolleyes:.
Willi69
21 oktober 2014, 17:30
Das ist inzwischen ein Saunaclub:
=> http://www.clubklein-paris.de