Inloggen

Volledige versie bekijken : Prostituée: "Bruce Willis was mijn klant"

Willem2
28 februari 2007, 17:35
Bron : Telegraaf.nl

AMSTERDAM - De grootste dame van plezier van Hollywood, madam Jody Babydoll Gibson, lanceert morgen haar biografie waarin ze onthult dat Bruce Willis een van haar beroemde klanten was! Bruce is not amused en ontkent uiteraard in alle toonaarden dat hij Jody kent...

Zeven jaar geleden werd Jody vervolgd vanwege haar activiteiten als prostituée. Bij wijze van wraak dreigde ze destijds namen bekend te maken van haar wereldberoemde cliënten...

Wat ze in 2000 uiteindelijk niet deed, gaat Jody op 1 maart wel doen. In haar autobiografie Secrets of a Hollywood Supermadam, die donderdag wordt gelanceerd, verklapt ze met welke celebs ze het bed deelde.

Niet alleen Bruce Willis zou vaste klant zijn geweest, maar ook oud-basketbal manager Tommy Lasorda, Sex Pistols-gitarist Steve Jones en de overleden filmproducent Don Simpson.

Steve Jones kan zich Jody vaag herinneren. "We zijn elkaar een bepaalde periode frequent tegengekomen. Jody was dame van plezier, maar ik kan me herinneren dat ze als zangeres wilde doorbreken."

Bruces advocaat Marty Singer is woedend: "Onzin! Bruce heeft deze mevrouw nog nooit gezien of gesproken."