Volledige versie bekijken : Helga
Willem2
6 november 2005, 15:27
Naam : Helga
Haarkleur/-lengte : Zwart donkerbruin haar
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Normaal ,B-Cup
Nationaliteit/Taal : Hongaarse, duits en engels
Leeftijd : 24 jaar
Tatoeages/Piercings :
Service : Goed. Zoenen, beffen, vingeren , PZC, NMC
Bijzonderheden :
Pelpinda
20 november 2005, 02:03
Helga zal vanaf maandag 21 november des namiddags weer te bewonderen zijn binnen GT-gelederen.
Jorah Mormont
31 juli 2006, 12:36
Afgelopen vrijdag was m'n tweede run naar de kamer met deze Hongaarse Helga. Na het avond eten was ik nogal steertig geworden en had erg veel drang om van bil te gaan. Achterin de bar spotte ik twee Hongaarse dames (Anita en Helga). FF met de meiden gechat en toen direct Helga om de sleutel gevraagd. Helga viel mij al eerder op vanwege haar mooie figuur. Ze heeft een lekker slank lichaam en een leuk freg koppie. We moesten nog even op de sleutel wachten, dus ik pakeerde me nog even op het terras bij een aantal andere ijsberen. Even later kwam Helga mij ophalen en gingen de kamer op.
Helga kwam mij in het begin zeer terughoudend over en liet het intitiatief aan mij over. In dit soort situaties gooi ik de massage truuc in de strijd en al snel was ik Helga aan het masseren. Deze meid genoot er echt van. De tijd vloog snel voorbij, maar ik bleef door masseren. Ikzelf genoot er ook van om deze meid te zien genieten. Het ijs was gebroken. Ben bijna een uur met Helga op de kamer geweest en ik moet zeggen dat ze me zeer goed is bevallen. We hebben na afloop nog lekker nagekletst, waarbij Helga opvallend veel interesse in mij toonde:eek: Dus voor het sociale gedeelte was Helga ook dik geslaagd.
Ook Helga gaat met zeker nog een keer terug zien.
BR, Sonny
Ronald35
3 september 2006, 02:08
Deze dame was de vijfde van deze romerdag, ongelofelijk wat een stille in de bar enzo maar op de kamer is het een beest. Lekker geil, zacht en mooi strak. Lekker tongzoenen, pijpt onwijs lekker, daarna heftig geneukt zij eerst bovenop en toen gewechseld, en heerlijk in missionairis al tongzoenend klaargekomen, ik dacht hij doet het niet meer naar 5 keer, maar zelf dat ging nog, zit nu te schrijven en krijg weer zin Pffffffffffff 5keer is wel heftig hoor!
Pim
6 september 2006, 22:49
Mooi vrouwtje wat drie woorden nederlands praat. Prettige verschijning en redelijk goede sex. Kan me er wel mee vermaken.
Pim
Stiffmaster
7 september 2006, 12:17
Pim die woorden waren toch niet "zullen we neuken" want dat telt niet :D
Mooi vrouwtje wat drie woorden nederlands praat. Prettige verschijning en redelijk goede sex. Kan me er wel mee vermaken.
Pim
Kretek
8 september 2006, 23:09
Mijn tweede verovering van de avond. Helga was mij opgevallen als een mooie maar stille verschijning die wel erg lief lachte. Er maar op af gestapt en een babbeltje gemaakt. Sociaal zit het wel goed ze spreekt goed duits en weet over diverse onderwerpen mee te praten. In bed werkt ze wat schuchter en afwachtend. Weet je echter haar juiste plekjes te raken :teuflisch dan raakt ze langzaam op stoom. Ook dit een dame om voor terug te komen:aola:
Pim
11 september 2006, 23:58
Pim die woorden waren toch niet "zullen we neuken" want dat telt niet :D
Het zijn inderdaad meer dan 3 woorden : Hoe gaat ut met jouwww ? :D
Pelpinda
21 september 2006, 23:42
a.s. zondag voorlopig voor het laatst in gt-gelederen te aanschouwen........ .
Willem2
23 september 2006, 02:57
a.s. zondag voorlopig voor het laatst in gt-gelederen te aanschouwen........ .
Erg jammer want ze zag er erg goed uit vrijdag ;)
nestor
16 november 2006, 14:48
Ik heb wat tijd met haar mogen doorbrengen, heel mooi lichaam kan ik diegenen melden die haar nog niet kennen.
Ze doet haar werk goed hoewel een klein beetje plichtmatig.
Zeker voor herhaling vatbaar.
woods25
11 januari 2007, 20:10
Volgens RF is Helga(Hongaarse) ook weer Terug in GT
Gruß
woods25:wink: