PDA

Volledige versie bekijken : Live vanuit de heerlijk verwarmde jacuzzi

Eddy_V
13 november 2018, 18:05
Een nieuwe herfst, een nieuw topic nu de herfstige omstandigheden een duik in het verwarmde zwembad minder aantrekkelijk maken.
Valt trouwens nog niet mee om mn toestel boven het bubbelende water te houden en te typen!
Gezellige boel hier met dendocteur, hookerlover1 en Robert(a). Deze laatste is de nieuwe vriend/vriendin van dendocteur, de meningen zijn nog verdeeld maar eerdere recensies over haar geven te denken over de wijze waarop sommige beren naar een dame kijken. We noemen uit oogpunt van discretie uiteraard geen namen (dat kan later altijd nog eens :biggrin:)

Vandaag weer 2 stomende kamertjes gehad met Vicky als eerste die een nieuw record heeft gezet in 69 (althans voor mij was het een record om het zo lang vol te houden en niet voortijdig de boel te bekliederden).
Was nog niet terug om te douchen en ik kreeg Lilly om mijn nek! Wat zag zij er weer godallemachtig lekker geil uit en het bleef niet alleen bij er geil uitzien... totally crazy!
Dat gaat wat worden als Lilly volgende week vrijdag aanwezig kan zijn.

Nu zodirect voorzichtig de club uit zien te komen zonder dat Simona mij in m’n kraag (of kruis) grijpt... want die kleine zou mijn dood worden na de beste sloopsters van de club!

Brilbeer
13 november 2018, 18:12
Zondag bij 11 graden een duik genomen in het verwarmde zwembad toch nog ��
Zeer frisjes bij het verlaten van de tuin, daarna op gaan warmen bij Tamara. 1 dag te vroeg gegaan want sinds gisteren schijnt Kinga weer in the house te zijn.

Eddy_V
13 november 2018, 22:04
Zondag bij 11 graden een duik genomen in het verwarmde zwembad toch nog ��
Zeer frisjes bij het verlaten van de tuin, daarna op gaan warmen bij Tamara. 1 dag te vroeg gegaan want sinds gisteren schijnt Kinga weer in the house te zijn.

Vond het een beetje veel gevraagd om voor die paar minuten het rolluik over het zwembad open te laten doen. Wie weet volgende week vrijdag weer een duik buiten in het water.
Kinga scheen er inderdaad te zijn volgens iemand die haar nog van een jaar of 11 geleden kende.
Paar nieuwe mooie jongedames ook aanwezig. Het is dat ik al een vol programma had, maar zo houd een man wat te wensen over voor een volgende keer. Hoef niet perse alle dames op 1 dag op kamer (of in kino) te krijgen zoals HL1 die weer menig dame een goede dag bezorgde (waar hij de energie vandaan haalt?!?)