Volledige versie bekijken : Amelia (Roemeense)
satanic surfer
3 november 2018, 19:23
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Amelia (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:AndersHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Schouder(blad), Zij
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen
Extra info:groenblonde haren, voorheen anderhalf jaar in Samya actief ofzo..middle of the road-service
ksie
10 november 2018, 22:19
Amelia heb ik leren kennen als een goed gehumeurde dame die op de kamer ook goed haar best doet en vooraf goed aangeeft wat haar diensten zijn. Een goed uur met haar gehad.
JonnyFontane
25 november 2018, 19:15
Erg leuke dame....
Heeft inderdaad wat Samyatrekjes.
Maar is duidelijk in haar dienstverlening.
dennisw
5 januari 2019, 00:12
Deel van publicatie Sixens algemene verhalen 05-01-2019 01:09
Op het moment dat overwogen werd om naar haar toe te gaan kwam er een “stoorzender” in beeld.
Een jonge geblondeerde dame met lang haar. Gekleed in een zwarte net stocking en zwarte lingerie die haar billen in beeld brachten en waardoor haar borsten enigszins werden gelift. Afgerond met een shirt wat kruislinks werd gesloten.
Haar jeugdigheid, uitdagende uitstraling en stijl tokken me aan als een magneet.
De oorspronkelijke eerste keuze degradeerde naar tweede keus en de aandacht werd verleg.
De dame in zwart en rood gekleed stelde zich voor als Amelia uit, hoe kan het anders, Roemenië.
Na een uitgebreide kennismaking, waarin uiteraard ook haar service beperkingen werden besproken overtuigde ze me volledig.
Ze drong niet aan en stelde zich tactvol op. De oorspronkelijke nieuwsgierigheid werd daardoor alleen maar aangewakkerd.
Omdat de kamer vraag van haar uitbleef had ik geen ander keuze.
Ze kwam terug met de sleutel van kamer 12.
Nadat het bed in gereedheid was gebracht en ze zich had opgefrist kon het spel beginnen.
Na wat speels afteasten werd de ontdekkingstocht gestart over haar lichaam.
Ze laat daartoe voldoende ruimte tot het moment dat haar spanningsboog bijna maximaal is ingesteld. Tactvol neemt ze de regie over. Wat daarna volgt overtreft de verwachtingen.
Deze dame gaat niet voor Fließbandarbeit maar kiest voor maatwerk.
Ze houdt volledige rekening met de voorkeur die je uitspreekt.
Haar wisselgeld is indrukwekkend.
Nadat het uur met spielerei volledig is gevuld haar passend beloond.
Voor haar GFE certificaat is ze cum laude geslaagd.
Herhalingsgevaar 100%.
blauwebeer
27 januari 2019, 19:25
Volgens een collega-bezoeker bezorgt hij het meisje met de groenblonde haren stress, iets wat ook na enkele bezoeken in Acapulco Gold voor wel meerdere ex-Samya grietjes van toepassing blijkt te zijn.
kempie
27 januari 2019, 20:06
Volgens een collega-bezoeker bezorgt hij het meisje met de groenblonde haren stress, iets wat ook na enkele bezoeken in Acapulco Gold voor wel meerdere ex-Samya grietjes van toepassing blijkt te zijn.
Ha ha dit moet wel over partycrasher gaan. Die bezorgt alle dvp’s stress met z’n rare gedrag.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
blauwebeer
27 januari 2019, 21:41
Ha ha dit moet wel over partycrasher gaan. Die bezorgt alle dvp’s stress met z’n rare gedrag.
Close but no cigar. De Persoon In Kwestie is een uniek specimen, de enig overgebleven saunaclubbezoeker die op geen enkel forum schrijft, zelfs niet leest … :eek:
pret
28 januari 2019, 06:33
Close but no cigar. De Persoon In Kwestie is een uniek specimen, de enig overgebleven saunaclubbezoeker die op geen enkel forum schrijft, zelfs niet leest … :eek:
Hookerlover1?
blauwebeer
28 januari 2019, 10:22
Wrong again.
Eddy_V
28 januari 2019, 15:01
Nou en???
Dit topic gaat over Amelia en niet over een anonieme collega-bezoeker.
pret
28 januari 2019, 16:14
Laatste gok dan MiniMe :biggrin:
Amelia heeft haar groene gloed in haar haren verloren en is nu blond. Ze is enkele weken geleden teruggekomen van een vakantie aan haar land en was goed gehumeurd en had er weer een mooie lach op staan. Dit kon ik niet weerstaan en heb dan ook een goede tijd met haar doorgebracht waarin ze me weer zeer tevreden heeft gesteld. Het herhalingsgevaar blijft dus zeer groot.
freshmaker
16 maart 2019, 15:08
Gisteren op aanraden van een medewandelaar eens geprobeerd en zeker geen spijt van gehad.
Superlief, doet echt goed haar best op de kamer.
housefreak5
17 maart 2019, 17:11
Gisteren ook met deze meid als laatste dame mee gekamerd, ze zat rustig op een bankje en ik zocht wat oogcontact in de hoop dat ze op mij af zou stappen, dat deed ze echter niet, dus zelf maar het initiatief genomen, ze komt rustig en verlegen over maar op de kamer was ik aangenaam verrast, echt een mooie meid met goede prestaties...voor herhaling zeker vatbaar!
Krachtpatser
29 april 2019, 22:22
Weet iemand of deze dame deze week aanwezig is? Of is ze Pasen gaan vieren in Roemenië?
heeft deze nu rode haren?
Dacht dat ik met amelia was gisteren,
Bachatero
30 april 2019, 09:27
Amelia is naar huis sinds enkele dagen en komt normaal terug op woensdag 8 mei.
Momenteel zijn er 2 dames met rode haren, de Roemeense Anicia/Annabel en een nieuwe Bulgaarse waarvan ik de naam niet weet...
Bachatero
25 juli 2020, 17:59
Sinds deze week is deze beauty ook weer terug in het gezelschap van Carmina. Meestal is ze moeilijk vast te krijgen omdat ze meerdere pannekoekers onder haar klanten telt.
Door de nieuwe regel echter kon ik haar donderdag zo maar op een vrij moment tegenkomen toen ze net van de kamer kwam. Uiteraard geen seconde getwijfeld, geen wachttijden rond 16.00 en dus op naar kamer 1 helemaal bovenaan in het oude gedeelte voor onze kamer 21.
Ze is één van mijn favoriete dames in SS, ideaal wanneer je houdt van een trage en opwindende opbouw. Bij andere dames neem ik zelf dikwijls het initiatief, maar bij Amelia laat ik alles gewoon gebeuren en dat bevalt me heel erg.
Het was mijn derde kamer van de dag, desondanks is haar blowjob zo goed en houdt ze dit zo lang vol dat ik haar enkele keren heb moeten afremmen.
Ondertussen ook enkele kilootjes aangekomen waar ze erg blij mee is en haar wat vrouwelijker vormen geeft.
Topkamer, HHG ongetwijfeld.
Shaft9999
21 augustus 2020, 12:29
Is Amelia dat meisje dat met haar vriendin in dat zitje zit onder in de bar naast de toilet?
WA
21 augustus 2020, 13:09
Ja.
Shaft9999
22 augustus 2020, 08:55
Pannekoekers zijn ijsberen die twee drie uur nodig hebben met haar om tot een resultaat te komen? Kan positief en negatief uitgelegd worden. Wat is er met donderdag en vrijdag mag het dan maar maximaal een uur?
kempie
22 augustus 2020, 09:02
Pannekoekers zijn ijsberen die twee drie uur nodig hebben met haar om tot een resultaat te komen? Kan positief en negatief uitgelegd worden. Wat is er met donderdag en vrijdag mag het dan maar maximaal een uur?
Dan zijn er misschien geen pannekoekers maar is het nog heel lastig haar te pakken te krijgen.
lollypopman
22 augustus 2020, 10:33
Do tm zo geld de 1uur regel
Shaft9999
24 augustus 2020, 08:13
Heeft niet iemand haar nummer via pm dan kan ik van te voren reserveren of beschikbaarheid checken.
Mentholbear
24 augustus 2020, 21:48
Heeft niet iemand haar nummer via pm dan kan ik van te voren reserveren of beschikbaarheid checken.
Nummers uitwisselen, zonder toestemming, wordt meestal 'niet zo gewaardeerd'. Ik vermoed dat als je bij haar wilt reserveren, je het best aan haar zelf om d'r nummer kunt vragen.
Shaft9999
25 augustus 2020, 08:14
Tja dat is een kip en ei probleem
Shaft9999
20 september 2020, 10:19
Nu wat makkelijker nu het wat rustiger is?
Eric vb
20 september 2020, 11:42
Niet aanwezig nu. Thuisland.als ik goed geďnformeerd ben.
Sjeufke
20 september 2020, 16:18
Als we het over dezelfde Amelia hebben, dan was deze gisteren aanwezig! Ik heb er gisteren een tijdje mee zitten kletsen. Is close met de musketiers. Heeft een gepersonaliseerd mondkapje met haar naam.
Eric vb
20 september 2020, 16:38
Ik heb het over Amelia, vriendin van Carmina. Ze is weg geweest maar kan misschien terug zijn.
peterp095
20 september 2020, 16:53
Is er niet een Amelia en een Amalia ? Ik denk vandaar de verwarring. Een van de twee was gisteren aanwezig maar niet die met de topservice.
brombeerzuid
20 september 2020, 16:57
Eentje is Bulgaars dacht ik,een smal ding niet echt knap maar kan wel goede service geven.
Sjeufke
20 september 2020, 17:07
Is er niet een Amelia en een Amalia ? Ik denk vandaar de verwarring. Een van de twee was gisteren aanwezig maar niet die met de topservice.
Je hebt gelijk. Waar ik gisteren mee gesproken heb is Amalia (met een a dus!)
Bachatero
20 september 2020, 19:15
Zowel Amelia (donkerblond) als Amalia (zwart) zijn wel degelijk Roemeens, volgens mijn info komt Amelia op het eind van deze week terug van vakantie ?? Alhoewel ze fysiek totaal verschillend zijn, worden ze wel eens meer verwisseld. In elk geval hoop ik dat iemand een seintje geeft als ze terug opdaagt zodat ik ook een poging kan wagen voor een rendez-vous, niet zo eenvoudig omdat ze dikwijls geboekt wordt voor lange kamers...
Hooker lover1
20 september 2020, 21:22
Terugkomst voorzien half october bachatero,en jawel de eerste dagen al volgeboekt dus lotje trekken.:biggrin:
HL1
AVENTADOR
21 september 2020, 23:11
Inderdaad jongens Hooker Lover heeft gelijk :)
Terugkomst is voorzien rond half oktober:freu:h
Al weet ge met haar nooit
Groeten Aventador
Shaft9999
22 september 2020, 00:12
Hoe boek je bij haar enig idee? Pm
Shaft9999
20 mei 2021, 07:18
Al gespot?
schoolmeester
20 mei 2021, 07:44
Nee, ik kan mijn verrekijker niet vinden......