PDA

Volledige versie bekijken : Nathalie (Bulgaarse), Love & Joy

krullebol
21 oktober 2018, 15:37
Hallo,na al geruime tijd hier en op een ander forum alleen te lezen nu ook even een recensie.
Na vandaag(zondag)geruime tijd door de panden te zijn gestruind uitgekomen bij deze Bulgaarse.
Om met de deur in huis te vallen de slechtste ervaring ooit.
Bij de deur afgesproken €30 voor PZC en neuken MC.
Na het ontkleden gaan liggen waarna ze een condoom pakte (ik voelde al nattigheid)en deze wou ze om mijn slappe pik doen,haar er op aangesproken wat de afspraak was,maar ze zei dat er extra gedokt diende te worden voor PZC en dat ze bij de deur had gezegd dat het possible was,maar klopt niks van want heb haar duidelijk geraagd dat het afgesproken pakket voor €30 was.
Heb onverrichte zake mijn kleren weer aangetrokken en haar belooft deze ervaring hier te plaatsen.
Ze dreigde ook nog even met de politie omdat ik zaken zonder condoom wou,haar nog even duidelijk gemaakt dat ik al heel wat jaartjes wandelen wel weet wanneer ik besodemietert wordt!
Zit volgens mij op eerste kamer aan de linkerkant als je walhalla binnenkomt,slank postuur met blond (bijna gelig)geverfd haar.
Absoluut mijden deze Bulgaarse
Ga nu vaker eens even een recensie schrijven.
Vr Gr Krullebol

Moontanner
22 oktober 2018, 09:46
Qua verhaal lijkt het wel wat op Bulgaarse oplichtster Sybil die later haar naam veranderde in Nathalie. Die had ook als tactiek dat aan de deur alles mogelijk was maar als het feest eenmaal moest beginnen dat ze dan ruzie met je zocht. Is uiteindelijk Love en Joy uit gezet en later uit Moulin Rouge.

Ben gisteren ook in Walhalla geweest. Toen niemand gezien op 10.

Laten we met zijn allen even nagaan of er van deze dame al meer bekend is. Op 9/10 hebben vaker foute dames gezeten. (allemaal Bulgaars).

NB als je in Walhalla iets dergelijks overkomt kun je ook de eigenaar van Walhalla, Tom, bellen of de bar binnenstappen. Zeer toegankelijke en eerlijke persoon. Heeft er naar aanleiding van een klacht van mij weleens een dame uit gezet.

onder de brug
23 augustus 2022, 17:49
ik bin nu 2 keer bij haar geweest maar ze is een heel lief mens als je haar beter leert kennen
en de sex is nix mis mee

robglover
1 oktober 2022, 13:20
ik bin nu 2 keer bij haar geweest maar ze is een heel lief mens als je haar beter leert kennen
en de sex is nix mis mee

Lul niet zo stom, deze hoer is totaal niet geschikt voor dit vak! Maar alleen maar voor het innen van geld! 100% een te mijden meid!!!

M.v.G. robglover

onder de brug
1 oktober 2022, 18:17
Lul niet zo stom, deze hoer is totaal niet geschikt voor dit vak! Maar alleen maar voor het innen van geld! 100% een te mijden meid!!!

M.v.G. robglover

sorry maar ik kan nergens vinden dat jij haar hebt bezocht
had je ook wel een melding van kunnen maken, daar is dit forum toch voor
gr

fr_loper
2 oktober 2022, 07:45
ik bin nu 2 keer bij haar geweest, maar ze is een heel lief mens als je haar beter leert kennen
en de sex is nix mis mee

In welke kamer zit Nathalie? Maribel zit tegenwoordig in kamer 10, dus daar zit ze niet meer.

onder de brug
2 oktober 2022, 17:01
In welke kamer zit Nathalie? Maribel zit tegenwoordig in kamer 10, dus daar zit ze niet meer.

tot voor kort L&Y

robglover
26 december 2022, 10:56
Hier nog wat foto's van Nathalie die nu ineens Flori heet, en een link van deze (TMM) Te Mijden Meid:

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/6200907-flori

Zuks moet uitgebannen worden, met goede negatieve reclame om ons te beschermen!

37872

37873

37874

37875

M.v.G. Robglover

gbeer40
4 april 2023, 23:14
volgens mij zit ze nu in kamer nr 1 , ze adverteerd ook op kinky https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o.../6200907-flori
ik heb haar bezocht en inderdaad bij de deur belooft ze veel maar eenmaal binnen en betaalt wordt het haastwerk en zeer onaangenaam, je mag nergens aan zitten en ze wil je zo snel mogelijk lozen......
voor mij TMM , ik kom er nooit meer

Moontanner
5 april 2023, 05:50
Heb het onlangs eens bekeken op Kinky. Daar heeft ze de mogelijkheid om (uiteraard negatieve) reviews over haar te schrijven, uitgeschakeld. Maar als je een Kinky account hebt kun je de leiding van Kinky vragen dat op te heffen. Ik wil verder zelf niets met dat Kinky te maken hebben, dus als iemand anders actie wil ondernemen...graag. En anders gewoon accepteren dat ze slachtoffers blijft maken.

Je kunt ook nog contact opnemen met Love en Joy.