PDA

Volledige versie bekijken : Live uit de kleedkamer ( 2014)

Eddy_V
6 februari 2014, 12:24
Zojuist binnen gekomen en eerst maar eens kijken in het nieuwe restaurant of er nog een spiegeleitje met bacon is.
En natuurlijk benieuwd waar mijn favoriete lieffie uithangt...
Uit betrouwbare bron had ik vernomen dat zij vandaag aanwezig is.
Sterker nog... mijn komst was al aangekondigd dus ik kon niet anders dan met gezwinde spoed richting het landgoed Yin Yang te rijden!

Eddy_V
6 februari 2014, 13:06
Al behoorlijk druk op de vroege middag!
Diverse fraaie dames zitten zich te vervelen terwijl de beren aan de bar zitten.
Ik ga mij verder met Nikita vermaken 😊

Carlitos
6 februari 2014, 13:08
Hoe zit dat met het spiegelei en de bacon...:confused:

v1234
6 februari 2014, 13:10
haha, laat mij weten als je haar gespot hebt:)

v1234
6 februari 2014, 13:11
gisteren was er alvast genoeg spiegelei,bacon,worst en broodjes,en pannekoeken

Willi69
6 februari 2014, 13:31
Vanuit de kleedkamer omdat alleen hier het gebruik van Smartphones toegestaan is.
Und das ist auch gut so! :tongue:

The Joker
6 februari 2014, 14:04
Nuttige mededeling in de openingspost.
YY adverteert openlijk met gratis wifi, maar je kan dus enkel nog in de kleedkamer surfen?
Neem aan dat daar dan ook wifi dekking is?

Eddy_V
6 februari 2014, 15:51
Nuttige mededeling in de openingspost.
YY adverteert openlijk met gratis wifi, maar je kan dus enkel nog in de kleedkamer surfen?
Neem aan dat daar dan ook wifi dekking is?

Er zou ddekking moeten zijn, maar van de dames hoor ik dat dit vooral bij hun kleedkamer werkt.
Ik krijg in ieder geval geval geen verbinding met yinyang open.
4G dekking is wel ok, vooral bij het terras.

De spiegeleitjes, bacon en scrambled eggs waren dik in orde: ik had de nieuwe energie ook wel nodig.

Ook met Nikita was het dik in orde...
Training zojuist afgesloten met een koude douche op kamer 14.... Zo eerst onder een warme douche bij de wellness !

Is het een landelijke feestdag in Frankrijk?
Veel zuidelijke types aanwezig.

Eddy_V
6 februari 2014, 16:23
Nog één training ronde, dan moet mijn conditie voor het feestje van Licky Luke morgen weer voldoende zijn om van 12 tot 12 melodie aan de gang te houden.

Ik heb zojuist 28 dames geteld en er hebben zich nog een aantal op de kamers of elders in het pand verstopt.
Het blijft natuurlijk altijd een kwestie van smaak, maar een 5-tal meiden springen er optisch in ieder geval uit...
Van superslank en 1.80 (donkerharige Roemeense) tot de girl next door types.

Sjeufke
6 februari 2014, 17:22
Nog één training ronde, dan moet mijn conditie voor het feestje van Licky Luke morgen weer voldoende zijn om van 12 tot 12 melodie aan de gang te houden.

Vanaf morgen val jij in de categorie 'pannenkoek'?

Eddy_V
6 februari 2014, 19:25
Vanaf morgen val jij in de categorie 'pannenkoek'?

sssssssssssssstttttt 😊

Ach, bij wijze van spreken 😉

sofaking
6 februari 2014, 20:02
Als ik haar ooit ontmoet zal ik Palachinka voorstellen als troetelnaampje voor haar student.

licky luke
6 februari 2014, 20:51
Voor niet ingewijden (zoals ik): palacinka = crepe suzette maar dan op zijn Yoegoslavisch (en omstreken)...
Voor de nog minder ingewijden: dubbelgeklapte flensjes met roomvulling...

En hier hoe je het moet/kunt maken: http://www.smulweb.nl/recepten/126721/Palacinka en hier: http://thuisrecepten.webnode.nl/nagerechten/palacinka/

6454

Smakelijk!

HW1
6 februari 2014, 21:21
Uit ervaring kan ik zeggen dat Wifi perfect werkt in de ontvangst ruimte (waar ook een paar sofa's staan, en in de ruimten tussen de kamers in (bijv. bij de open haard). Uiteraard niet in de bar, waar de leiding eigenlijk ook helemaal niet wil dat er telefoons of tablets worden gebruikt, en volgens mij terecht. In het nieuwe restaurant heb ik eigenlijk nog geen Wifi geprobeerd. Volgende keer misschien.

Eddy_V
6 februari 2014, 22:57
Uit ervaring kan ik zeggen dat Wifi perfect werkt in de ontvangst ruimte (waar ook een paar sofa's staan, en in de ruimten tussen de kamers in (bijv. bij de open haard). Uiteraard niet in de bar, waar de leiding eigenlijk ook helemaal niet wil dat er telefoons of tablets worden gebruikt, en volgens mij terecht. In het nieuwe restaurant heb ik eigenlijk nog geen Wifi geprobeerd. Volgende keer misschien.

Ik ben het er ook mee eens dat het gebruik van mobiele telefoons beperkt moet worden tot aangewezen ruimtes.
In het midden gedeelte heb ik het wifi niet geprobeerd, maar dat klinkt wel logisch aangezien het access point boven bij het voormalige restaurant moet hangen. Op kamer14 begane grond had mijn kamergenote ook internet bereik via wifi; dat heb je nou eenmaal nodig met web-education ;-)

In het nieuwe restaurant zal het niet werken vermoed ik, temeer daar gebruik van mobiel en smartphone hier formeel niet is toegestaan.
4G dekking was daar wel 100%. Niet verder vertellen, want dat mocht ik natuurlijk niet proberen.... mijn tafelgenote werd er nerveus van, want er wordt zo nu en dan op onprettige manier op gewezen.

laplagne
7 februari 2014, 08:42
Eerst een groot compliment voor de bedenker van de naam van deze rubriek. Ik blijf te maar hopen dat de leiding van Yin Yang eens ziet dat er een heel groot verschil is tussen filmen met je telefoon en even snel een gesprek voeren. Als ik tegen mijn collega's zeg 'ik blijf telefonisch bereikbaar voor je', dan is het juist handig om in YY je mobiel en/of smartphone bij je te dragen in de badjas. Als mensen willen filmen dan zijn er tal van mogelijkheden. Kijk maar eens naar de verborgen cameratechnieken van Peter R. de Vries en Alberto Stegeman. Natuurlijk is het bargedeelte van Yin Yang geen belhuis, maar er zijn talloze situaties te bedenken om je mobiel in je badjas te dragen.

Admin
7 februari 2014, 10:30
. Als ik tegen mijn collega's zeg 'ik blijf telefonisch bereikbaar voor je', dan is het juist handig om in YY je mobiel en/of smartphone bij je te dragen in de badjas. Als mensen willen filmen dan zijn er tal van mogelijkheden.
Bereikbaarheid is zo begrijp ik ook geen probleem, je mag alleen klaarblijkelijk niet overal van je smartphone en laptop/tablet gebruik maken. Je smartphone in je badjas meedragen kan men niet verbieden, wel bellen op bepaalde locaties. Daar valt wat voor te zeggen. In een club kun je ook niet altijd bereikbaar zijn of je zou niet de kamer op willen gaan ;).

de duisburg spesjalist
7 februari 2014, 11:47
Bereikbaarheid is zo begrijp ik ook geen probleem, je mag alleen klaarblijkelijk niet overal van je smartphone en laptop/tablet gebruik maken. Je smartphone in je badjas meedragen kan men niet verbieden, wel bellen op bepaalde locaties. Daar valt wat voor te zeggen. In een club kun je ook niet altijd bereikbaar zijn of je zou niet de kamer op willen gaan ;). klest admin je kan ook bereikbaar op de kamer zijn als je ontvangst heb . je telefoon bij je dragen moet geen probleem zijn in geen een club je kan toch altijd terug bellen op de plekken waar je wel mag telefoneren . en zet de telefoon op trillen dan heeft niemand er last van althans misschien de dvp die bij je op schoot zit :biggrin:

KanariePiet
22 april 2014, 12:49
Live vanuit... Laat ik het er op houden: niet ver van de kleedkamers;)

Voor de eerste keer in zo'n 2 jaar in YY beland. Eerste indrukken: de verbouwingen zijn de club ten goede gekomen.

Ik heb daarnet een lekker ontbijtje genuttigd. Vergelijkbaar met GT, beter dan in SS en HP.

De line-up valt goed mee en het is al behoorlijk druk qua andere mannen, maar voorlopig heb ik nog niks vrouwelijks naar mijn smaak gezien. Ik heb zin in een mooie lolita, maar die ben ik nog niet tegengekomen.

Ff nog een pintje drinken, eens gebruik maken van de welness en dan nog eens rondkijken naar een leuk grietje he!

KanariePiet
23 april 2014, 09:41
Ff een opvolgbericht (uiteraard al lang niet meer live): ik heb het uiteindelijk van ongeveer 12u tem 15u45 uitgehouden in YY. Alles was dik in orde, behalve... de line-up en de sfeer. Er was nogal wat volk aanwezig, maar niemand leek zich echt te amuseren. Wat de vrouwen betreft: daar zaten zeker een paar schoontjes tussen (al was er dan geen enkele 100% mijn smaak) en ik heb ook met 5 vrouwen gesproken, maar er was nooit een klik. De gesprekken waren voorspelbaar en de kamervraag kwam telkens veel te snel.

Na bijna 4u in de club heb ik het dan ook voor bekeken gehouden in YY en ben ik doorgereden naar HP, waar ik me nog uitstekend vermaakt hebt en waar ik 3 keer gekamerd heb.

Conclusie van mijn bezoek aan YY van gisteren: het is nog steeds een mooie club. De vernieuwingen zijn een plus. Het ontbijt was heel lekker. De welness was top. Maar het belangrijkste ontbrak mij gisteren: een leuke sfeer en interessante vrouwen. Binnenkort keer ik toch nog eens terug, maar dan op een vrijdagavond en samen met 1 of meer kameraden.

KanariePiet
2 mei 2014, 11:56
Ben terug in YY. Deze keer met een kameraad. Line-up is momenteel beter dan op 23/04. Sfeer is ook gezelliger.

Mijne kameraad is al aan het neuken. We waren toch al 15 minuten binnen!?

Enfin. Ff een douche nemen en dan ga ik eens zien of ik iets neukbaars vind!

phoenix
2 mei 2014, 12:04
hmm ik ben jaloers, maar mijn budget is echt op voor deze maand, als simona, jane en christina
er zijn dan heb je ene werelddag...maar goed ieder heeft zo zijn smaak...

Willi69
2 mei 2014, 12:23
hmm ik ben jaloers, maar mijn budget is echt op voor deze maand
Heute ist doch erst der 2. Mai? :eek:

KanariePiet
3 mei 2014, 11:21
Heb me gisteren 5 uur goed geamuseerd in YY. Het eten was lekker, er heerste een gezellige drukte en de line-up was dik in orde. Mijn kamergang met Bulgaarse Veronika was maar gemiddeld, maar dat kon de pret niet drukken. Ik keer binnenkort zeker nog eens terug naar YY!

rob45
29 mei 2014, 21:16
*** LIVE NIEUWSFLITS VANUIT YIN YANG ***

Stengel tussenstand tussen de Masterbull en Killerbull 2-5 !!

Verder vandaag een heel goede line up (nog niet eerder gezien door SFL)
met vele beauties en Braziliaanse/Afrikaanse dames.
SFL had zo net een heel goede sessie met een Antiliaanse en geeft niet op !!

SFL
30 mei 2014, 01:16
Tjonge jonge jonge jonge.... Wat een feest is me dat vandaag geworden. Ik ben pas thuis en heb de keet mee gesloten! En dan te bedenken dat ik eerst geen zin had om naar YY te gaan.
Vandaag ging de Killer-Bull mee en hij wou absoluut naar YY: Angels & Devils party. Bij zulke feestjes denk ik altijd aan homo-bijeenkomsten, lange wachtrijen en een benauwde drukte.
Maar wat ging ik door het dolle heen van dank aan mijn maatje de Killer-Bull! OK, er waren veel venten...
... maar, en nu komt ie,... Er waren de ganse dag 80 mokkels aanwezig... En niet zomaar mokkels... Godverdomme, ik heb in m'n hele ranzige leven nog nooit zoveel moois bij elkaar gezien in YY. Ik zal zelfs meer zeggen: op heel misschien GT eens één enkel keertje na, heb ik nog nergens in een saunaclub zoveel heerlijke mokkels bij elkaar gezien. En divers: types voor iedereen!
Kan iemand het zich voorstellen van YY, maar laat op de avond hebben we daar de manele gedanst, zoals dat zelfs nog nooit in LR of PHG geschiedde... Wat een verrijking voor Nederland dat de Roemenen nu binnen mogen.

Maar goed: de stand van zaken (om Rob even te corrigeren, want het voordeel was voor mij): de stand tussen Master-Bull en Killer-Bull is afgetikt op 6 - 2
Om een duidelijk beeld te geven, hoewel wazig, want ik weet nog steeds niet wat de Killer in een uur tijd bij dat wijf uitgevreten heeft, maar die rukker is nog geld moeten komen bijlenen bij mij!
Hij heeft zich vandaag wel meer in nesten gewerkt en kreeg ook nog heibel met 3 Turken... Dus je ziet dat ik niet alleen zulks aantrek. Gelukkig voor ons allen kwam de Killer-Bull zijn eerste mokkel ertussen, of ik had nu een verbod om me nog in YY te vertonen en die 3 strontzakken lagen nu op intensieve. Van mijn kameraden moeten ze afblijven!

Verder nog vermelden dat Mara (van GT) nu definitief in YY werkt. Mijn topper van weleer, heb ik helaas links laten liggen. Er was teveel om uit te proberen. Zie hier een opsomming:
1) Diana (Blonde Roemeense cougar), ex-Magnum en ex-PHG... GFE-bom
2) Bridgette (Hongaarse lieverd), heel zachtaardig, maar qua service en behendigheid toch een vergissing!
3) Pamela (Negerin van Curacao en ook beetje Brazil in het bloeg), knapste kont die er rondliep, supergespierd lichaam... Een goeie van een halfuur!
4) Irina (Russische lelijkerd met E-cups), maar wat een top-service en een grootmeesterschap in de erotiek. Zo goed dat de Killer meteen na mij ging voor een uur en met 150€ niet toekwam!
5) Marla (Ruwe roemeense schoonheid met krullebol, ziet er eerder Grieks uit), mijn knapste verovering (naar mijn smaak), maar onvoldoende op de kamer.
6) Jasmin (mollig, doch heel mooi Roemeentje dat beweert half Italiaans te zijn), voldoende om mee af te sluiten!

Het vreten was ook dik in orde met als hoogtepunt verse Carpaccio. Dan heb ik ook gemuteerde asperges gezien. Nog nooit zulke grote knoerten van asperges voor mijn ogen gehad. Die kwamen vast en zeker van een veld in Tsjernobyl. Killer-Bull heeft wel iedereen verslagen in vreten... De gulzigaard heeft maar liefst 5 volle borden in zijn molen gedraaid.

Uitgebreid verslag volgt later!
Schitterend gewoon... Mijn beste saunaclub-dagje van dit jaar... Misschien zelfs van de laatste 2 jaar!
Heel de vloer lag vol met pluimen van de vleugels die de meiden droegen... Op het einde leek het er meer op een kippenslachterij!

SFL
30 mei 2014, 01:51
*** LIVE NIEUWSFLITS VANUIT YIN YANG ***

Stengel tussenstand tussen de Masterbull en Killerbull 2-5 !!

Verder vandaag een heel goede line up (nog niet eerder gezien door SFL)
met vele beauties en Braziliaanse/Afrikaanse dames.
SFL had zo net een heel goede sessie met een Antiliaanse en geeft niet op !!

Speciaal voor de Robster: zijn vamp van Martinique was er dus niet of toch niet gezien.
Voor de rest 4 negerinnen, een halve Thaise en 2 hele Thaise, en minstens 2 dames waar ik met zekerheid van weet dat ze Braziliaans zijn.
Natuurlijk ook veel donkere Roemeenstjes en Bulgaartjes... En ja zelfs Hongaartjes. Op z'n minst ook 5 gipsy's duidelijk kunnen onderscheiden.
Rob was beter vandaag komen klussen en witten... Hij zou verdomme nog harder zweten dan de laatste keer dat ik hem heb zien zweten! Hij zou met zijn beitel de bezetting aan de binnenkant van hun kut nogal kunnen stengelen!

sofaking
30 mei 2014, 14:39
Speciaal voor de Robster: zijn vamp van Martinique was er dus niet of toch niet gezien.

Op een ander NL forum heb ik gelezen dat Michelle niet meer naar YY kwam.
Op dit forum lees ik dan weer in haar topic dat ze AO aanbood. Weet niet of het één met het ander te maken kan hebben.
Ik ben er een keer of vijf mee op kamer geweest. Allemaal geweldige sessies, in alle betekenissen van het woord.
Maar als ze effectief risico's is beginnen te nemen lijkt het me wel het best dat ik niet meer in verleiding gebracht kan worden, en haar nu zou moeten weigeren na al die fijne tijd tesamen in het verleden.

Eddy_V
25 juni 2014, 14:00
Het werd de hoogste tijd om het door mijzelf gestarte topic weer eens van een update te voorzien!
Een vriendelijk ontvangst aan de receptie door de dame met Vlaamse tongval en mijn IJBF tombola vrijkaartje ingeleverd, waarvoor nog hartelijk dank aan de Admin cq Willem2.

Het beloofd een redelijk zomerse dag te worden, buitentemperatuur 21 graden, dus als het even kan straks in het zwembad na de buiten sauna.
Muziek volume in de bar al behoorlijk luid, gelukkig is het goed vertoeven in de tuin!
Later op de middag maakt KopjeOnder zijn debuut bij YY.
Ben benieuwd of we elkaar weten te vinden. Ik ben al een tijd niet in YY geweest en de meeste dames zijn mij zelfs onbekend.
Wordt vervolgd..

licky luke
25 juni 2014, 14:21
Het werd de hoogste tijd om het door mijzelf gestarte topic weer eens van een update te voorzien!
Een vriendelijk ontvangst aan de receptie door de dame met Vlaamse tongval en mijn IJBF tombola vrijkaartje ingeleverd, waarvoor nog hartelijk dank aan de Admin cq Willem2.

Het beloofd een redelijk zomerse dag te worden, buitentemperatuur 21 graden, dus als het even kan straks in het zwembad na de buiten sauna.
Muziek volume in de bar al behoorlijk luid, gelukkig is het goed vertoeven in de tuin!
Later op de middag maakt KopjeOnder zijn debuut bij YY.
Ben benieuwd of we elkaar weten te vinden. Ik ben al een tijd niet in YY geweest en de meeste dames zijn mij zelfs onbekend.
Wordt vervolgd..

In tegenstelling tot het spreekwoord maakt onbekend hier gelukkig niet onbemind...

Enne ... effe opletten als KopjeOnder in het zwembad gaat...

Mmmmhhh.. een Vlaamse tongval? Hoe zou dat voelen...?

Veel plezier!

Eddy_V
25 juni 2014, 14:27
Net een kroketje en om er vast aan te wennen twee pannenkoeken gegeten.
Toch al meer bekende dames gezien en begroet dan ik had verwacht: oa Simona (ex VGoch) een tiental dames die in 2013 al bij YY kwamen en.......Amy!!! (ex Sixsens)
Dat wordt zo weer een gedwongen aanranding richting haar clitpiercing 😉

Eddy_V
25 juni 2014, 15:59
Om te wennen heb ik mij maar eerst eens laten verwennen.. Door Joy met haar perfecte massage. Daar moet je niet kinderachtig voor zijn, maar meestal doet de het wat zachter... Misschien na het eten nog een keer een zachte massage als er geen andere dames op mijn pad komen.
Nu douchen en even in het koude zwembad 😎

Eddy_V
25 juni 2014, 16:55
Zwembad was toch wel erg koud. Gelukkig geen chloorlucht meer, maar toch jammer dat het onverwarmd is. Nog geen teken van KopjeOnder...
WiFi in de kleedkamer werkt overigens perfect: Supersnel!

KopjeOnder
25 juni 2014, 16:55
Hey medeberen en in het bijzonder Eddy_V ;)

Het is later geworden dan verwacht, maar ik verwacht tegen half zeven mijn debuut een feit te maken!

Heb al heel de dag m'n bril op, dus daar ben ik makkelijk aan te herkennen ;)

Tot zo!

Eddy_V
25 juni 2014, 19:55
Kennis gemaakt met KopjeOnder en hem gefeliciteerd met zijn verjaardag. Aardige beer!
Na rondleiding en eten nog even in het zwembad geweest (ik niet,ik te koud nu!).
Een paar aardige dames gesproken en zojuist Simona aan hem voorgesteld; daar zou wel eens iets moois uit kunnen komen 😉
Ik heb het idee dat het nog lang warm blijft in Yin Yang!

rob45
26 juni 2014, 22:01
Vandaag sinds lange tijd weer een uitstapje gemaakt naar YY en het was ondanks het gemis aan donkere en getinte dames weer genieten.Kleine correctie ...er waren wel een tweetal getinte meiden maar die waren niet echt naar mijn smaak.
Verder was het allemaal perfect in orde vandaag, mooi zonnig weer om aan de rand van het zwembad te liggen en op het terras waar velen van de meiden en ijsbeer populatie zich genesteld hadden.
Eten in het restaurant ook dik in orde en ook het water in de jacuzzi was lekker van temperatuur.
Nattuurlijk het belangrijkste de dames line up van vandaag die heel toch wel heel divers was met ook een Roemeens meidenclubje en wat Hongaarse jagertjes.Er hebben zich zeker wel drie aus Hungarien gemeld bij mij.
Uiteindelijk ging ik voor de bijl voor een torenlange dame die leek het wel, mij op zat te wachten op een van de lounchebankjes.
Wie o wie ? Raad wie mij te pakken heeft genomen ?
Mijn verslag zal morgen volgen want ik moet nog effe bijkomen.;)

Badslippers
26 juni 2014, 23:42
Uiteindelijk ging ik voor de bijl voor een torenlange dame die leek het wel, mij op zat te wachten op een van de lounchebankjes.
Wie o wie ? Raad wie mij te pakken heeft genomen ?

Nou, laat ik eens Vita noemen. Misschien dat hier hogere ogen mee gooi dan in de voetbalpoule.

sofaking
28 juni 2014, 19:07
Wie het ook was, hij heeft het blijkbaar niet overleefd.

uurtje
28 juni 2014, 20:41
Als het de Oekrainse Vita was, dan ging hij zeker voor de bijl. Jammer trouwens om te horen dat ze nog altijd in het circuit zit. Ik had echt gehoopt dat ze er ooit eens klaar mee zou zijn....

Davedv
29 juni 2014, 13:10
Had vandaag eigenlijk verplichtingen, maar aangezien die zijn vervallen maar eens in yinyang kijken...

terminator
29 juni 2014, 15:14
Had vandaag eigenlijk verplichtingen, maar aangezien die zijn vervallen maar eens in yinyang kijken...

Dave,
Houd ons op de hoogte!

thnx

rob45
27 augustus 2014, 23:10
Vandaag was het een waar feest in YY waar de Latino party werd gevierd met een dj die de sfeer er goed in bracht met temperament volle muziek.
De Banaan swingde met een aantal dames en draaide vervaarlijke rondjes tot hij en de meiden duizelig werden. Cupido was een kijkje komen nemen sinds lange tijd en ook de Joker was present.De dames waren leuk verkleed in oriëntaalse kleding met veel kleurtjes en glittertjes en lieten de heupen op de maat van de muziek goed shaken.
Voor mij zeer lustopwekkend en ik liep in de kleedkamer al met een stijve rond.
Beer/dame verhouding lag prima en dus zeker niet teveel beren in ieder geval de middag.Deze party was veel beter geslaagd dan de bouwvak party vorige maand en hier voor dan ook een pluim voor YY die ook het eten dik in orde had deze dag.:D

Iamlonely
10 september 2014, 19:37
Riccardo banana is de plinten al van de muur aan het halen met louana hoeft janssen dat vrijdag niet meer!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Jansen
10 september 2014, 22:54
Riccardo banana is de plinten al van de muur aan het halen met louana hoeft janssen dat vrijdag niet meer!

Hèhè rustig aan he !!!!

Flipper
11 september 2014, 09:43
Ach jansen, beetje ducktape, wat splinters uit dr rug trekken en ze kan wel weer een ronde mee..

:biggrin:

rob45
24 september 2014, 22:09
Ben net terug van de Back to School party in YinYang.
Man man,wat een feest,bij de danspaal stond een ouderwets schoolbankje met een schoolbord ervoor waar verschillende zuignapdildo's op hingen.
Ook kon je er allerlei teksten op schrijven met ouderwets schoolkrijt.
Dan de meiden,de een zag er nog geiler uit als de andere met superkorte opwindende rokjes met blote billetjes eronder.Ik zelf stond Michelle al te berijden aan de bar met mijn schoolmeesterstok onder haar sexy rokje.Na maanden van afwezigheid was ze er weer,mijn donkere vriendin. Mijn dag kon niet meer stuk.
De banaan swingde er ook weer lustig op los met een sexy schoolgirl en ik kon zo onder haar opgeschoven rokje haar natte mossel zien.Later vertelt hij dat ze ook kan squirten. :D
Louana was nauwelijks in de barruimte en driftig aan het kameren.Die moet een top dag hebben gehad.Vandaag een goede en gevarieerde line up der dames.
Aanwezige ijsberen: R. Banaan,De Joker,Cupido en Costana die voor de first time een kijkje kwam nemen in YY. Verder nog kennis gemaakt met Cavediver en Toetebel.
Cupido zag diverse ex- GT dames en dat is een teken aan de wand.
Een top party in YY met heel goede muziek van een dj die de plaatjes perfect aan elkaar mixte.
Toen ik aan kwam rijden was de parking werkelijk bommievol en dat zal iets voor vier uur zijn geweest.
Er sprongen naast mij nog twee Belgische bouwvakkers uit een busje voor een spoed klus (zeiden ze zelf)en hoe kan het ook anders,op het busje stond dat ze ook deden ontstoppen.;)

Een ding is zeker,Yin Yang is Booming !

Jansen
24 september 2014, 22:17
shit deze party gemist.

"de souza"
24 september 2014, 22:27
Cupido zag diverse GT dames en dat is een teken aan de wand.
Een ding is zeker,Yin Yang is Booming !

Dames die bij GT weggestuurd zijn, dat is niks nieuws. YY is zeker niet booming, sterker nog volgens mij is YY op dit moment een beetje het afvoerputje van saunaclubland...

rob45
24 september 2014, 22:43
Tja,ik geloof niet dat ze Warsteiner hebben,maar ga gewoon eens kijken daar in YY,en je zal kan met eigen ogen zien dat het "Afvoerputje" er wel heeuuul lekker uitziet,ik steek zo mijn lul erin.
Vergeet niet het is een wisselwerking,ook de dames gaan waar het goed is.:D

Jansen
24 september 2014, 22:47
Dames die bij GT weggestuurd zijn, dat is niks nieuws. YY is zeker niet booming, sterker nog volgens mij is YY op dit moment een beetje het afvoerputje van saunaclubland...

Gelul YY heeft op dit moment een grote keuze dames die er super bij lopen.En in GT is het een milf gebeuren die te oud zijn om in YY te mogen werken, en andere clubs lopen leeg doordat de beste ergens anders gaan werken.
Maar ze hebben ander bier dat zal het wel zijn.

"de souza"
24 september 2014, 22:49
.En in GT is het een milf gebeuren die te oud zijn om in YY te mogen werken.

Hoe kan jij dat nou weten je bent er dit jaar nog niet geweest! En als Louana er niet zou zijn kwam jij ook niet in YY!

Eddy_V
24 september 2014, 23:00
Kinders...!!
YY is helemaal niks mis mee (behalve met de gladde vloeren!)

Big30
24 september 2014, 23:34
@ "de souza", geen probleem met je licht provocerende opmerking maar deze staat op gespannen voet met de recente YY werkelijkheid dunkt me :wink:.
We spreken binnenkort weer eens af en ik denk dat het niet slecht zou zijn eens YY te gaan bezoeken om je beeld in deze meer waarheidsgetrouw en gebaseerd op eigen ervaringen te kunnen corrigeren!

Picasso 1
24 september 2014, 23:54
ik denk dat het niet slecht zou zijn eens YY te gaan bezoeken om je beeld in deze meer waarheidsgetrouw en gebaseerd op eigen ervaringen te kunnen corrigeren!

Eigen ervaring inderdaad. En dit is wat ik eerder aan eigen ervaring opgedaan heb:

Na anderhalve maand afwezigheid vandaag weer eens een poging gewaagd in YY. Kan er kort over zijn, waardeloze line up voor mij. Een Roemeens klasje (wel een grote) is bijna het enige wat de club tegewoordig nog te bieden heeft. Weggegooid geld en verspilling van mijn tijd. Hoewel de verspilde tijd valt wel mee, na twee uur aanwezigheid hield ik het voor gezien en ben maar weer naar GT gegaan waar het 10 keer beter is ondanks dat GT al een tijdje over zijn hoogtepunt jaren heen is.

Dat nu een feest mogelijk een aanzuigende werking heeft gehad op dames uit andere clubs kan in dit geval mogelijk geweest zijn maar na meerdere keren dit jaar te zijn geweest met tussenpozen van twee maanden is dit wel de 'waarheidsgetrouwe op eigen ervaring gebaseerde gecorrigeerde beeld'.

Big30
25 september 2014, 00:12
Dat nu een feest mogelijk een aanzuigende werking heeft gehad op dames uit andere clubs kan in dit geval mogelijk geweest zijn maar na meerdere keren dit jaar te zijn geweest met tussenpozen van twee maanden is dit wel de 'waarheidsgetrouwe op eigen ervaring gebaseerde gecorrigeerde beeld'.
Een volkomen terechte reactie P1! Bewust gaf ik niet de triviale voorzet mbt de line-up in YY en het verschil in perceptie en smaak en voorkeuren in deze. Het is denk wat kort door de bocht en incorrect de line-up in YY te beschrijven als een Roemeens Klasje, klik alleen eens de laatst geschreven dames recensies aan die je onder YY vindt.

Ik geloof je 100% als je zegt dat in jouw perceptie gebaseerd op jouw smaak en preferenties YY nu even wat minder preferent althans voor jou is.

Picasso 1
25 september 2014, 00:32
Het is denk wat kort door de bocht en incorrect de line-up in YY te beschrijven als een Roemeens Klasje, klik alleen eens de laatst geschreven dames recensies aan die je onder YY vindt.

Ik geloof je 100% als je zegt dat in jouw perceptie gebaseerd op jouw smaak en preferenties YY nu even wat minder preferent althans voor jou is.

Oké, de 'objectiviteit' van damesrecensies ipv mijn eigen ervaringen/percepties.
Laatste geschreven dames recensies van YY:
Nadia ---> Roemeens
Lara ---> Pools
Louana ---> Roemeens
Maja ---> Pools
Christina ---> Grieks (=Roemeens)
Annabel ---> Roemeens
Andrea ---> Roemeens
Ramona ---> Roemeens
Helena ---> Turks
Vicky ---> Roemeens
Lolita ---> Roemeens
Alice ---> Moldavische (=Roemeens)
Nadia ---> Nederlandse
Simona ---> Roemeens
Maria ---> Roemeens
Christina ---> Roemeens
Michaela ---> Russische
Anda ---> Roemeens
Andrea ---> Roemeens

Tsja....

Willem2
25 september 2014, 00:46
@ P1 dan heb jij al lang geen recensie meer geschreven :) ;)
Je weet best hoe je dit moet veranderen ( allemaal spaans leren ;) )
En nu serieus : in Magnum ligt misschien de sleutel....:rolleyes:

Big30
25 september 2014, 00:49
Inderdaad P1 een fantastische line-up! Ben je trouwens geen fan van Roemeense dames :wink:, niets mis mee hoor, lees de YY paspoortjes maar eens door :cool:.
Jammer dat je de Poolse Paris in je lijstje net gemist hebt!
Paris (Poolse) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34679-Paris-%28Poolse%29)

Picasso 1
25 september 2014, 01:05
@ P1 dan heb jij al lang geen recensie meer geschreven :) ;)
Je weet best hoe je dit moet veranderen ( allemaal spaans leren ;) )
En nu serieus : in Magnum ligt misschien de sleutel....:rolleyes:

Klopt, daar heb je inderdaad een punt. Denk zelf ook dat 'geschreven recensies' geen objectieve maatstaf is zoals Big leek te suggereren. Mijn beeld over Magnum heb ik trouwens al vaak aangegeven: overdag voornamelijk Roemeens, 's avonds vaak heel divers. Ook dat beeld acht ik behoorlijk objectief en niet 'vanuit mijn persoonlijke perceptie'.
De Roemeense dames hoppen trouwens erg veel tussen YY en Magnum. YY wordt vaak aantrekkelijk gevonden vanwege de veel soepelere regels voor de dames met betrekking tot aanwezigheid etc. vanuit de clubleiding. Een nadeel die de Roemeense dames zelf zeggen te ondervinden in YY is de aanwezigheid van erg veel landgenotes (geen wonder dat ze allemaal snel een cursus Spaans volgen :wink:). Maar goed, als zelfs de Roemeense dames aangeven dat er bijzonder veel landgenotes zijn dan denk ik dat aan mijn perceptie in deze weinig aan te merken is.

Eddy_V
25 september 2014, 08:10
Wat zou het toch stil zijn in de meeste clubs zonder de Roemeense schatjes!!!

Smaken verschillen maar ik zie ze graag, de fraaie slanke Roemeense poppetjes, net zoals dames van alle andere nationaliteiten als ze maar niet lui zijn en geen dikke kont hebben.
Hiermee vallen veel spaanstalige en donkere dames in de clubs voor mij af.
In YY lopen vaak een paar Dominicaanse meiden, waarvan een paar al flink op leeftijd: De jonkies met sillitieten zien er goed uit maar bakken er niet veel van. De oudere dames bieden wel de beste service, maar ja..het oog wil toch ook wat?!

Tja, de kwaliteit van de Line up... Ook buiten de thema-feestdagen voor ieder wat wils !

Picasso 1
25 september 2014, 11:57
Wat zou het toch stil zijn in de meeste clubs zonder de Roemeense schatjes!!!

Tot vorig jaar werkten geen Roemeense dames in YY en toch waren er dagelijks rond de 50 vrouwen (Pools, Hongaars, Duits, etc). De meesten daarvan zijn nu weg en dat is wat keer op keer gebeurt zodra het Roemeens gehalte de overhand krijgt in een club. Wat tevens keer op keer gebeurt is dat in clubs waar die 'Roemeense schatjes' de overhand krijgen, steeds meer klanten wegblijven en je daarom in vele clubs een kanon kan afschieten zo rustig is het qua klanten.

Niet zonder de Roemeense schatjes wordt het erg stil in clubs maar juist met die Roemeense schatjes ----> eerst verdwijnen de dames uit andere landen en op den duur een groot gedeelte van de klanten. Fase 1 is reeds opgetreden in YY, fase 2 gaat met enige vertraging wat later in.
Fase 3 is dat GT het nog drukker krijgt.

Eddy_V
25 september 2014, 14:48
Ik heb geen last van theorie van de fases en de 5 clubjes en hun gasten waar ik het meeste kom ook niet!

Mijn plaagstoot met knipoog naar P1 had misschien voorzien moeten worden van een grote knipoog, maar dat leek mij overbodig (kennelijk toch niet, dus bij deze alsnog : ;) )

sofaking
25 september 2014, 16:18
Tot voor een jaar of zo waren het de Hongaarse kliekjes die YY een te mijden club maakten. Hongaars was synoniem met slecht. Nu zijn het de Roemeensen.
Ik heb ook een paar barslechte Hongaarsen mogen kameren, maar ook een paar toppers.
Bij de Roemeensen zal dat wel gelijkaardig zijn zeker ?
Wat mij betreft is de globale indruk dat over alle rassen en nationaliteiten heen, ik betere service krijg van de milfjes dan van de jonge kuikentjes, en YY had altijd een goeie mix van leeftijden, lengten en gewichten, en dat is misschien belangrijker dan nationaliteiten.

KanariePiet
25 september 2014, 16:36
Ik ben al jaren een liefhebber van Roemeentjes, dus ik kan de huidige evolutie in YY alleen maar toejuichen:biggrin:.

Mijn laatste bezoek aan YY: gekamerd met 4 meiden. 1 Russische en 3 Roemsen. 4 top kamergangen!

Ieder zijn smaak, maar kom mij niet zeggen dat Roemeense grietjes een club devalueren. Moet je er de goede uithalen? Misschien wel. Doe dat dan ook!;):cool:

Big30
25 september 2014, 16:50
Speciaal voor P1:

http://rlv.zcache.com/i_love_romania_tshirt-r319e01aea162468cb16e0a0a17d0f7a5_f0czj_324.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-Qcjprdr6L0I/UpsD5neiF7I/AAAAAAAAQd0/ltukQEGxNLY/s1600/i-love-romania.png

Willi69
25 september 2014, 16:58
Und für alle, die wirklich Ahnung haben: :tongue:

http://image.spreadshirt.net/image-server/v1/designs/14931460,width=178,height=178/I-like-Germany---Ich-liebe-Deutschland.png http://ecx.images-amazon.com/images/I/41f07rkAo6L.jpg https://lh4.googleusercontent.com/-8hxH6AjEf7I/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAGI/OqxPq3PhDlg/photo.jpg

Habe ich schon einmal erwähnt, dass B30 keine Ahnung hat? :baeh:

Picasso 1
25 september 2014, 17:28
Kijk, Willy begrijpt het.
Komt nog eens bij dat de meest gemotiveerde schrijvers de liefhebbers zijn van dit type boekarest dames. Het is zo'n enorm contrast te zien hoe lovend velen erover zijn en als je vervolgens diezelfde clubs bezoekt is het er zo leeg dat je er een kanon kan afschieten; dat is bij bijvoorbeeld GT waar het aantal boekarestschatjes beperkt is wel wat anders. Kennelijk is het aantal boekarestliefhebbers erg beperkt maar tegelijkertijd fanatieker in hun schrijf en lofuitingen op dit forum dan de door vele slechte clubs gedemotiveerde leden.

KanariePiet
25 september 2014, 18:11
Bwa P1. Jou stelling gaat toch al zeker voor mij niet op. Ik bezoek al jaren saunaclubs. Verleden jaar had ik een kleine 70 bezoeken op de teller staan. Dit jaar ben ik de 50 ook al weer vlot gepasseerd. Ik heb goede clubdagen gekend en ik heb slechte clubdagen gekend. Maar nooit heb ik de oorzaak voor een slechte clubdag bij een eventuele overvloedige Roemeense populatie gezocht. Zal ik bewust ook nooit doen. Wat schrijven betreft: is nooit afhankelijk geweest van goede of slechte clubbezoeken, van motivatie of demotivatie.

Ik zoek nooit bewust naar Roemeense meiden, maar beland er meestal toch mee op kamer, vaak tot mijn grote voldoening, zoals eergisteren ook weer in Babylon: 2 uitstekende kamergangen met 2 Roemeense topmeiden!

Kijk: ieder zijn smaak en ieder zijn voorkeur, en mijn voorkeur is duidelijk: Roemenië boven!:biggrin:

pistoleeke
25 september 2014, 18:14
Ben eerder een GT ganger dan een YY ganger.
Hoe de situatie in YY op dit ogenblik is kan ik moeilijk inschatten maar wat ik wel weet is dat voor mij de leeftijd van de dames
meestal rechtevenredig is met de verleende service. Polen, Rusland en Duitsland zijn mijn favoriete dvp landen.

Eddy_V
25 september 2014, 18:50
Ben eerder een GT ganger dan een YY ganger.

Hoe de situatie in YY op dit ogenblik is kan ik moeilijk inschatten maar wat ik wel weet is dat voor mij de leeftijd van de dames

meestal rechtevenredig is met de verleende service. Polen, Rusland en Duitsland zijn mijn favoriete dvp landen.

40-45??

Toch niet weer he!
Heule grote knipoog!!!!
😉

Jansen
25 september 2014, 19:25
Hoe kan jij dat nou weten je bent er dit jaar nog niet geweest! En als Louana er niet zou zijn kwam jij ook niet in YY!

ik lees veel en ben goed in vertrouwen,Als Louana er is sla ik ook af en toe over om in een andere club te gaan zoals 2 weken terug naar VV en PHG terwijl zij in YY zat.

Picasso 1
26 september 2014, 04:34
Vandaag in Spanje de 'tweelingzus' van Michelle Rodriguez ge-:fuck:. Wat een bloedhete Colombiaanse en van een compleet ander kaliber dan wat je tegenwoordig in YY aantreft. :tongue:

https://www.google.nl/search?q=Michelle+Rodr%C3%ADguez&safe=off&client=safari&hl=nl&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=9twkVPf3PKrd7QbV5oCADA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=480&bih=241#facrc=_&imgrc=iO5n3QPSu2FWgM%253A%3B7II-HWUHO5GNCM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages.askmen.com% 252Fgalleries%252Factress%252Fmichelle-rodriguez%252Fpictures%252Fmichelle-rodriguez-picture-1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.askmen.com%252Fcele bs%252Fwomen%252Factress_100%252F148_michelle_rodr iguez.html%3B376%3B490

egon, Dr. Rammler
26 september 2014, 06:10
Und für alle, die wirklich Ahnung haben: :tongue:

http://image.spreadshirt.net/image-server/v1/designs/14931460,width=178,height=178/I-like-Germany---Ich-liebe-Deutschland.png http://ecx.images-amazon.com/images/I/41f07rkAo6L.jpg https://lh4.googleusercontent.com/-8hxH6AjEf7I/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAGI/OqxPq3PhDlg/photo.jpg

Habe ich schon einmal erwähnt, dass B30 keine Ahnung hat? :baeh:

soso, du abgehalfteter Hausmeister ?? wo sind denn die guten Polinnen und Russinnen ? oder meinst du etwa die alten Tanten 35 + ??

Flipper
26 september 2014, 06:56
Yup er meint die modelle von gestern..

8593

Dalton
26 september 2014, 08:39
Vandaag in Spanje de 'tweelingzus' van Michelle Rodriguez ge-:fuck:. Wat een bloedhete Colombiaanse en van een compleet ander kaliber dan wat je tegenwoordig in YY aantreft. :tongue:

https://www.google.nl/search?q=Michelle+Rodr%C3%ADguez&safe=off&client=safari&hl=nl&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=9twkVPf3PKrd7QbV5oCADA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=480&bih=241#facrc=_&imgrc=iO5n3QPSu2FWgM%253A%3B7II-HWUHO5GNCM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages.askmen.com% 252Fgalleries%252Factress%252Fmichelle-rodriguez%252Fpictures%252Fmichelle-rodriguez-picture-1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.askmen.com%252Fcele bs%252Fwomen%252Factress_100%252F148_michelle_rodr iguez.html%3B376%3B490

Aardig plakboek van ROEMEENSE dames heb je aangelegd PIC.

Flipper
26 september 2014, 09:13
Nou P1, dan heb je dus weer een lelijk wijf zitte neuken ;) zal wel een latino ding zijn.. Ik zou de echte niet eens willen neuken..

Willem2
26 september 2014, 10:55

Wel lachen dat jij ook in Spanje voor de gek wordt gehouden en daar dus een uitstekend sprekende spaanssprekende roemeense tegenkomt die zegt uit Columbia te komen :) ;)

Smouse
26 september 2014, 11:22
Zojuist gearriveerd eerste indruk: Beter dan de 7de hemel
Na mijn koffie krijg ik een rondleiding van Aida.
Later meer.

Eddy_V
26 september 2014, 11:46
Zojuist gearriveerd eerste indruk: Beter dan de 7de hemel
Na mijn koffie krijg ik een rondleiding van Aida.
Later meer.

Het heeft even geduurd, maar we zijn weer on-topic! ��

Willem2
26 september 2014, 11:50
Het heeft even geduurd, maar we zijn weer on-topic! ��
Eddy_V is een spammer ;)

Vendezz
26 september 2014, 12:02
Spam koning eddy_v I

Picasso 1
26 september 2014, 13:19
soso, du abgehalfteter Hausmeister ?? wo sind denn die guten Polinnen und Russinnen ? oder meinst du etwa die alten Tanten 35 + ??

Gute Russinnen sind heutzutage in Magnum, gute Polinnen in Golden Time.

Picasso 1
26 september 2014, 13:28
Wel lachen dat jij ook in Spanje voor de gek wordt gehouden en daar dus een uitstekend sprekende spaanssprekende roemeense tegenkomt die zegt uit Columbia te komen :) ;)

Je vergeet alleen dat ik een Spanjaard ben en niet de zoveelste naieve 'Hollander'. :smile: :wink: Trouwens, Roemeensen met wie je volop tongzoenend en elkaar overal betastend de kamer binnenstrompelt bestaan niet, laat staan dat je na de daad en het weer aankleden daarmee tegen de muur weer doorgaat.
Maar als een fake Roemeense zo goed is dat ze het Roemeense beeld voor de volle 100% bij me kan wegnemen dan is dat ook goed. :tongue:

Maar even ter info, het belangrijkste onderscheid tussen Spaanse en Duitse clubs is dat in Spanje het gehalte aan Zuid Amerikaanse dames een heel stuk hoger ligt, Ace2 die zou er zijn vingers bij aflikken aangezien ze bovendien stukken mooier zijn dan de Latinas in Duitsland. De overeenkomst met Duitsland is inderdaad weer wel de grote hoeveelheid Roemeense dames, maar heb daarbij ook de indruk dat ze hier wat mooier zijn en met weinig zigeunerinnen tussen.

Eddy_V
26 september 2014, 13:56
Wie is er hier nu de spammer?!
De meeste Spaanse (en Colombiaanse) dames die ik ken hebben trouwens wel gevoel voor humor ... Misschien komt het door de taalbarrière dat PIC het eea mist...😞

Willi69
26 september 2014, 13:57
wo sind denn die guten Polinnen und Russinnen ?
Hier, Du Blindfisch http://www.bordellcommunity.com/images/smilies/blind.gif: PHG (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=392764#post392764) :tongue:

Picasso 1
26 september 2014, 14:04
Wie is er hier nu de spammer?!
De meeste Spaanse (en Colombiaanse) dames die ik ken hebben trouwens wel gevoel voor humor ... Misschien komt het door de taalbarrière dat PIC het eea mist...��

Valt wel mee, je begrijpt me gewoon (nog) niet. :tongue:

Jansen
26 september 2014, 21:14
Vanuit de kleedkamer in Ying Yang het was een rustige avond met ijsberen van het forum,daar stond wel tegenover dat het wel vol liep met andere groenjassen en grijsjassen.
Dames zeer ruim met een aantal uit Rusland,Polen en natuurlijk Roemeense invasie.
Louana / Aida was in haar nieuw Roemeens setje echt een schoonheid,dus heb ik haar op de kamer een groot gedeelte van de tijd dit setje aan laten houden.
Na de invasie van woensdag van ijsberen van het forum zag ik vanavond geen bekende beer.
Wel een aantal dames uit PHG,LR en GT die hier aan het goud zoeken zijn.
Eten was weer voortreffelijk en gelukkig geen been gebroken op de gladde wellness vloer.

Jansen
29 september 2014, 20:30
Vanuit de kleedkamer Louana / Aida vertrekt vannacht naar huis en komt pas na enkele weken weer terug.

Bluebear
29 september 2014, 21:08
Vanuit de kleedkamer Louana / Aida vertrekt vannacht naar huis en komt pas na enkele weken weer terug.

:heul:

Picasso 1
15 oktober 2014, 19:19
Redelijk veel Roemeensen vandaag hier maar weinig klanten. Ik schat dat er zo'n 40-50 dames aanwezig zijn. Wordt erg veel benaderd vanuit Roemeense hoek, maar goed, het is aan anderen om die markt te spekken op hier en daar een uitzondering na. Gelukkig ook zo'n 30 procent ongeveer aan dames van landen waar veel meer mijn smaak is vertegenwoordigd. Heb dan ook een heerlijke sessie gehad met een erg lekkere Poolse (Vanessa).
Van langer aanwezige dames verneem ik dat het dit jaar rustiger is geworden en veel voormalige klanten niet meer komen. Op zaterdag schijnt het daarentegen wel druk te zijn met een wat ander publiek dan voorheen.
Voor de geïnteresseerden, Louana/Aida is er niet.
Yinyang is in elk geval voor mij ok vandaag. Kusjes allemaal.

Picasso 1
15 oktober 2014, 20:26
Net hebben een aantal Roemeense dames uit Magnum een rondleiding gekregen. Kan me wel voorstellen dat ze gaan clubhoppen aangezien het in Magnum de laatste tijd erg rustig is geworden doordeweeks. Hier wel iets drukker maar het is geen walhalla voor de dames; de dames zijn in de meerderheid tov de mannen.

PS Zowaar vanaf 21.45 wel drukte toegenomen, voornamelijk met een hoog buitenlandergehalte. Aantal aanwezige dames die ik bij naam ken zijn Vita, Nicole (ex-GT), Flori en Tiffany. Latina's zijn er een drietal van aanwezig.

Iamlonely
15 oktober 2014, 20:56
@ picasso1 gisteren was het andersom. Yippie nog meer leuke, lieve, geile Roemeense servicekannonen!

Willi69
15 oktober 2014, 21:12
Aantal aanwezige dames die ik bij naam ken zijn Vita, Nicole (ex-GT), Flori en Tiffany.
Fast jeden Tag im YY und dann nur 4 Namen? :eek: Das geht auch besser... :rolleyes:

laplagne
15 oktober 2014, 21:30
Helaas al te veel gedronken, want anders zou ik zo in mijn auto zijn gestapt. Tiffany en Nicole: dat zijn voor mij 2 dames uit mijn top-5. Hoop dat het écht om de ervaren Poolse Nicole gaat en misschien heeft deze dertiger wel haar landgenote Joanna gevolgd?

Big30
15 oktober 2014, 21:35
Helaas al te veel gedronken, want anders zou ik zo in mijn auto zijn gestapt. Tiffany en Nicole: dat zijn voor mij 2 dames uit mijn top-5. Hoop dat het écht om de ervaren Poolse Nicole gaat en misschien heeft deze dertiger wel haar landgenote Joanna gevolgd?
Om misverstanden te voorkomen hier de link van de Nicole uit GT waarvan ik vermoed dat ze het is (beter gezegd is de dame die laplagna bedoeld!), de Poolse dus.
nb. vorige week was er een Poolse Nicole in VV en bleek het om een andere te gaan dus vandaar nu maar eerst de link!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?330-Nicole-%28Michelle-YY-Poolse-blond%29

Bij Tiffany neem ik aan dat deze dame bedoeld wordt:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28446-Tiffany-%28Duitse%29&highlight=tiffany

Misschien dat mijn grote vriend P1, die me zo vaak plaagt het kan bevestigen :tongue:, kan bijna niet missen lijkt me.

Megaboob
15 oktober 2014, 21:55
Ik vermoed dat Picasso de Slowaakse Nicolle bedoelt die eerder in Gt werkte, ook wel bekend als Nicoletta! Zij is een tijd geleden al naar YY verhuist.

Megaboob

Willi69
15 oktober 2014, 22:09
Vielleicht meldet sich P1 ja noch einmal, wenn er mit dem Zählen der Rumäninnen fertig ist... :gruebel:

Picasso 1
15 oktober 2014, 22:32
Hahaha die Willi :biggrin:. Was hier al twee a drie maanden niet geweest, veel dames heb ik nooit eerder gezien. Wat tellen betreft kwamen er ongeveer 15 stuks even bij mij zitten. Eentje wilde kinderen met me maken. :eek: Mijn nachtmerrie, een Roemeentje Picasso op de wereld zetten...
Het betreft overigens inderdaad Slowaakse Nicole. Tiffany klopt ook met de link van broeder Big30.
Nu trouwens weer rustig. Er kwam toen straks even een golf drukte die nu weer verdampt lijkt. Ook weinig dames nu.

Big30
15 oktober 2014, 22:58
Thxs MB en P1 voor de opheldering!

De Nicole is dus de Slowaakse die al onder YY staat, this one:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4812-Nicolle-%28Slowaakse%29-ex-GT-PSR&highlight=slowaakse

Smouse
16 oktober 2014, 15:20
Vandaag onverwachts in deze club terecht gekomen :)
Hier voel ik me meteen thuis, kreeg bij binnenkomst direct een heerlijke zoen van mijn liefje.
De mooie Bulgaarse Julia zat al op me te wachten bii de lockers.
De eerste ronde is zojuist gereed. Op nar ronde2.

Greetz Smouse

P.s. Diana ex-h7 phg is er ook

Jansen
16 oktober 2014, 19:04
Is Aida / Louana al binnengekomen vanavond ? Anders komt ze pas een week later dacht ze enkele weken terug.

Smouse
17 oktober 2014, 01:10
Is Aida / Louana al binnengekomen vanavond ? Anders komt ze pas een week later dacht ze enkele weken terug.

Ik heb deze schoonheid niet gezien, dus ik denk nog een weekje wachten :)

Greetz smouse

laplagne
17 oktober 2014, 07:53
Het heeft met Aida/Louana veel weg van Sint en (zwarte) Piet: vol verwachting klopt ons hart .....

Magic50
18 oktober 2014, 10:40
hallo zusammen,

weiss jemand ob Nicole aus GT ab und zu im YY anzutreffen ist?

Jansen
18 oktober 2014, 12:09
hallo zusammen,

Gewoon even bellen en vragen naar haar na 15.00 u of na 18.00 u

Admin
18 oktober 2014, 15:08
hallo zusammen,

Zuletzt noch in GT gesehen,

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?330-Nicole-(Michelle-YY-Poolse-blond)&p=395050#post395050

rob45
29 oktober 2014, 15:05
Net is het eerste showtje gestart en twee sexy meiden hebben elkaar flink onder gesmeerd met slagroom en elkaar afgelebbert.Deze keer was het ook nog heel sensueel en ook waren ze ook goed ingetaped op deze speciale partyshow. LINE UP. ....nog niet al teveel dames maar het begint op dit moment al aardig aan te lopen met supermooie meiden.
Later meer.......

Eddy_V
29 oktober 2014, 15:29
Klinkt heul goed!!! Veel plezier, zodra ik op 2 plaatsen tegelijk kan zijn is YY de eerste waar ik mij naar laat upbeamen! Groeten uit Goch 😊

rob45
29 oktober 2014, 16:16
Tot 16.00 veel beren en te weinig dames,
maar een party trekt altijd wel veel beren die zich gelukkig nu massaal aan het omkleden zijn in de lockerruimte om de club te gaan verlaten.
Ook zijn er het laatste uur weer behoorlijk wat dames bijgekomen waaronder mijn favoriete Michelle die mij hartstochtelijk zoende aan de bar.Verhouding beren/dames door al deze ontwikkelingen weer prima in orde.
Even weer grabbelen naar een rolletje tape.......;)

Znipper
6 november 2014, 15:30
Politie is zojuist binnengekomen..

Iamlonely
6 november 2014, 17:15
Gelukkig was ik gisteren daar, altijd een domper op een leuke avond zo'n controle.

Picasso 1
6 november 2014, 17:22
Gelukkig was ik gisteren daar, altijd een domper op een leuke avond zo'n controle.

De zin voorbij is voorbij?

Iamlonely
6 november 2014, 17:38
@ picasso 1 het was niet slecht wou het na 2 weken onthouding een kans geven ook aangezien ik komende twee weken tussen gesluierde vrouwen en mannen in jurken zal verblijven. Twee favo's verwend en het pand verlaten. Het is net stoppen met roken dat valt ook niet mee...,

Jansen
7 november 2014, 18:50
Ben benieuwd of Big30 met aanhang hier ook even aangeeft hoe het vandaag is en het aantal dames inclusief Louana/Aida die er momenteel is.

Big30
7 november 2014, 19:38
Inmiddels toch minimaal 70-75 dames aanwezig. Fraaie en diverse line-up. Louana pas om 20u gespot. Maar ze is er dus. Niets mis met YY zeker hedenavond niet!

awakey
8 november 2014, 17:36
Ben benieuwd of Big30 met aanhang hier ook even aangeeft hoe het vandaag is en het aantal dames inclusief Louana/Aida die er momenteel is.

Inmiddels toch minimaal 70-75 dames aanwezig. Fraaie en diverse line-up. Louana pas om 20u gespot. Maar ze is er dus. Niets mis met YY zeker hedenavond niet!
75 vrouwen waren er volgens mij niet. Denk eerder ongeveer 50. maar geen 120 à 150 waarvan hier de laatste 3 weken sprake was. Volgens mij zien sommige mannen 3 dubbel wat mij niet zou verwonderen als je ziet in welke toestand vele gisteren waren van al dat zuipen.
Louana was aanwezig waar ik een uurtje mee op de kamer ben geweest van 19u tot 20u. Toen ik om half 3 toekwam en mijn 60 eur aan het betalen was kwam Louana net om een sleutel dus ze was al heel de middag aanwezig en om 23.30u is ze naar huis gegaan. En nog wel meerdere vrouwen gingen al om middernacht naar huis.

KanariePiet
23 december 2014, 11:12
Vandaag ben ik voor het eerst sinds 3/09 nog eens in YY beland. Dat laatste bezoek, gekruid met 4 heel goede tot uitstekende kamergangen, was een absolute voltreffer en toch heeft het bijna 4 maanden geduurd eer ik hier terug sta.

Hoe komt dat? Mja. Samenloop van omstandigheden. Het kwam nooit goed uit en ik prefereer nu eenmaal enkele (meiden uit) andere clubs.

Maar vandaag ben ik hier dus toch nog eens beland. Ik heb een uurtje of 8 tijd en ben vandaag voornamelijk op zoek naar een beetje mentale rust. Ik heb emotioneel zware dagen achter de rug...

Fysiek zit alles, in tegenstelling tot met het mentale, gelukkig wel goed, dus een kamergang of 2 sluit ik uiteraard toch niet uit;)

Maar nu eerst: een lekker ontbijtje verorberen en daarna de kat een beetje uit de boom kijken.

KanariePiet
23 december 2014, 11:56
Wtf:eek: De venten waren bij mijn aankomst al in de meerderheid en blijven ondertussen binnenstromen. Daarnet in de bar telde ik vlotjes 18 mannen en... 5 vrouwen. De verhouding zit maw nog niet echt goed;).

Voor mij is dat het signaal om een uurtje te gaan welnessen. Hopelijk zijn nog niet alle meiden al op vakantie vertrokken en duiken er straks toch nog een paar mooie op!:cool:

Bluebear
23 december 2014, 11:58
Wtf:eek: De venten waren bij mijn aankomst al in de meerderheid en blijven ondertussen binnenstromen. Daarnet in de bar telde ik vlotjes 18 mannen en... 5 vrouwen. De verhouding zit maw nog niet echt goed;).

Voor mij is dat het signaal om een uurtje te gaan welnessen. Hopelijk zijn nog niet alle meiden al op vakantie vertrokken en duiken er straks toch nog een paar mooie op!:cool:

Meestal komt het daar een beetje later op gang. Wacht maar rustig af. :wink:

Ricardo Banana
23 december 2014, 11:59

Dit had je kunnen weten, als ze morgen en met kerstmis dicht zijn. Toch veel plezier.

PS Anders kijk je toch naar de mooie bardames, of zijn Leila, Mandy, Julia en Roxy er niet?

KanariePiet
23 december 2014, 12:25
Had ik inderdaad kunnen weten. Maar zooo erg had ik het toch niet verwacht:confused: Nu, zoals Bluebear al opmerkte, het zal nog wel op gang komen. En zo niet... No prob, want ik heb vandaag toch geen grootse kamerplannen en nu vrijdag staat er alweer een nieuw clubbezoek gepland:cool:

Picasso 1
23 december 2014, 13:14
Had ik inderdaad kunnen weten. Maar zooo erg had ik het toch niet verwacht:confused:

Roemeense dames vertrekken massaal naar hun land in de kerstperiode. Het bewijs of een club een Rum(bul) club is wordt dan ook vooral in deze periode geleverd ----> bijna lege clubs wat betreft het aantal aanwezige dames. Voor degenen die nog een acceptabel aantal dames in een club willen aantreffen is GT in deze periode dan ook de beste keus.

Vendezz
23 december 2014, 13:39
YY is al bekend alszijnde de nieuwe gt... Dusse machst nichts aus.. Kein flausch ausch.. ;)

gignnl
23 december 2014, 13:45
Ben in YY geweest in dezelfde periode een aantal jaren terug en de receptie gaf al aan dat er maar 20 dames waren.Had toen beter kunnen omdraaien maar ja... dus in een gay bar gezeten met af en toe een vrouw en ungepoppt het pand verlaten.
btw was gister in LR en daar waren een 30 tal dames aanwezig dus geen verkeerde line up.

Big30
23 december 2014, 13:59
Roemeense dames vertrekken massaal naar hun land in de kerstperiode. Het bewijs of een club een Rum(bul) club is wordt dan ook vooral in deze periode geleverd ----> bijna lege clubs wat betreft het aantal aanwezige dames. Voor degenen die nog een acceptabel aantal dames in een club willen aantreffen is GT in deze periode dan ook de beste keus.
Afgelopen zaterdag was van een uittocht nog helemaal niets te merken, minimaal 60-80 dames waren aanwezig. Later op de avond waren alle kamers bezet en moest van de aanbouw tent gebruik worden gemaakt. Er werd die dag ook bepaald niet bewezen dat YY een RumBul club zou zijn, eerder in tegendeel. Mocht iemand YY dan toch zo willen noemen dan geldt dat voor alle clubs in NRW en is de uitspraak weinig tot niets zeggend.

Hoe groot de uittocht dit jaar zal zijn is lastig te voorspellen, tendens is toch dat de uittocht steeds minder groot wordt de afgelopen jaren. Zeker is wel dat je de dag voor kerstavond niet al te grote dames aantallen in een club mag verwachten. Voor een dag als vandaag is YY nog niet zo'n slechte keuze, waarbij misschien inderdaad GT wat meer dames kan hebben maar dat is koffiedik kijken. In absolute aantallen denk ik dat je in GT de meeste dames aantreft, maar wel een grote kans op een scheve verhouding dames: IJsberen.

Tussen kerst en oud en nieuw zal het kwa dames niet echt overhouden maar hoeveel, juist omdat meer dames nog wat extra willen verdienen is lastig te voorspellen.

gignnl
23 december 2014, 14:01
Maar voor die aanwezige dames in GT zijn er dan ook heel wat beren aanwezig.....

KanariePiet
23 december 2014, 14:23
Voorlopig blijft het problematisch. Veel mannen, weinig tot geen interessante vrouwen. Enfin. Ik heb een paar leuke Vlamingen gevonden, waar het leuk zeveren mee is, dus ik amuseer me wel!

de duisburg spesjalist
23 december 2014, 15:09
Voorlopig blijft het problematisch. Veel mannen, weinig tot geen interessante vrouwen. Enfin. Ik heb een paar leuke Vlamingen gevonden, waar het leuk zeveren mee is, dus ik amuseer me wel!

de uittocht is begonnen kanariepiet ga je ook last van hebben in dv alleen bij mijn op de vulkaan zit nog wel wat ;) althans andere jaren

KanariePiet
23 december 2014, 15:26
de uittocht is begonnen kanariepiet ga je ook last van hebben in dv alleen bij mijn op de vulkaan zit nog wel wat ;) althans andere jaren

Ik weet het maat. Er komt een droeve periode aan:frown:. Vrijdag toch nog maar eens heel goed nadenken of ik ga clubben of niet...
De Vulkaan is dan uiteraard een waardig alternatief;)

Enfin. Net gekamerd met Roemeense Alina. 19 en bloedmooi. Service oke. Nu nog een beetje tooghangen en iets eten en ik denk dat ik het dan voor bekeken hou. De kwak is gesmeten. Ik ben goedgemutst. Meer moet dat niet zijn!:cool:

de duisburg spesjalist
23 december 2014, 15:32
Ik weet het maat. Er komt een droeve periode aan:frown:. Vrijdag toch nog maar eens heel goed nadenken of ik ga clubben of niet...
De Vulkaan is dan uiteraard een waardig alternatief;)

Enfin. Net gekamerd met Roemeense Alina. 19 en bloedmooi. Service oke. Nu nog een beetje tooghangen en iets eten en ik denk dat ik het dan voor bekeken hou. De kwak is gesmeten. Ik ben goedgemutst. Meer moet dat niet zijn!:cool: het leven ga door kerel de ene pak de draad snelle op als de andere als je ma wel na gt ga ;)

Picasso 1
23 december 2014, 15:56

YY is al bekend alszijnde de nieuwe gt... Dusse machst nichts aus.. Kein flausch ausch.. ;)

Afgelopen zaterdag was van een uittocht nog helemaal niets te merken, minimaal 60-80 dames waren aanwezig. Later op de avond waren alle kamers bezet en moest van de aanbouw tent gebruik worden gemaakt. Er werd die dag ook bepaald niet bewezen dat YY een RumBul club zou zijn, eerder in tegendeel. Mocht iemand YY dan toch zo willen noemen dan geldt dat voor alle clubs in NRW en is de uitspraak weinig tot niets zeggend.

Live from GT.......

Ik ben rond twee uur aangekomen in GT en kon mijn auto nog net aan de heg plaatsen.Luttele seconden rammelt het hek open en betreed ik een gezellig en vooral relaxed GT met een goede en variabele dames line up.
Geen donkere dames vandaag tot dusver aanwezig maar wel zo 'n 60 aan 70 dames in da house.
Beer/dame verhouding gewoon goed. Ook er komen nog steeds dames bij het laatste uur en voor ieder wils wat.

I rest my case. :wink:

de duisburg spesjalist
23 december 2014, 16:03
I rest my case. :wink:

is er nog iemand in LR die de info daar kan geven LR was zaterdag ook nog goed bezet met dames ;) hoe zal het aankomende zaterdag in gt zijn

KanariePiet
23 december 2014, 16:20
het leven ga door kerel de ene pak de draad snelle op als de andere als je ma wel na gt ga ;)

30/12 GT is een zekerheid. Al was het maar om Foots te 'eren' voor de laatste vrijkaart die hij me ooit zal gegeven hebben...:frown::cool:

Hier blijven de mannen in de meerderheid. Er zijn ondertussen wel een paar heel mooie Roemsen binnengewandeld, maar ik heb het zelf zo ongeveer wel gezien. Kleine Piet is een kleine winterslaap aan het houden en ik denk niet dat 1 van de aanwezige meiden hem nog voldoende warm gaat krijgen, dat hij nog wakker wordt. Sebiet ff iets eten, nog eens welnessen en dan zal het wel goed geweest zijn:cool:

KanariePiet
23 december 2014, 17:21
Na dik 6u in YY, ga ik het voor bekeken houden. Er hangt momenteel een loungie sfeer in de club, maar dat is niet echt het soort sfeer waar ik geil van word, dus dan is het beter om elders naar toe te gaan (cinemaatje doen met enkele kameraden:cool:).

Daarnet in de bar: 15 mannen en 12 vrouwen. Het moet wel gezegd dat 9 van die 12 vrouwen in mijn ogen visueel zeer kamerwaardig waren. Die verhouding wil in die andere Nederlandse club voor mij wel eens iets schever zitten. In negatieve zin...

Enfin. Ik heb 1 keer gepopt, ik heb veel afgelachen en ik ben lekker ontspannen. Ondanks de beperkte line-up kan ik dus spreken van een geslaagde namiddag.

YY: tot volgend jaar!

Picasso 1
27 december 2014, 17:44
Maar goed laten we niet in herhalingen vallen zoals P1 dat weer doet, ik bedoel die blijft maar naar zijn favoriete club YY gaan :tongue:.

Op zich zijn er redelijk wat dames, meer dan 40 zeker. Maar goed, bijna allemaal rum(bul) en niet bepaald de meest appetijtelijke types. Als dat type rumbul line up zich blijft herhalen dan ook mijn infoverschaffing daarover. :smile:. Ik had gehoopt op deze dag een rustigere club aan te treffen met daartussen wel het juiste type dames vertegenwoordigd (wegens uittocht Roemeentjes).

PHG is overigens hedendaags mijn favoriete club, dat weet je toch? :tongue:

Jansen
27 december 2014, 17:48
Op zich zijn er redelijk wat dames, meer dan 40 zeker. Maar goed, bijna allemaal rum(bul) en niet bepaald de meest appetijtelijke types. Als dat type rumbul line up zich blijft herhalen dan ook mijn infoverschaffing daarover. :smile:
PHG is hedendaags mijn favoriete club, dat weet je toch? :tongue:

Zit er voor mij iets tussen je kent mijn smaak ?

Picasso 1
27 december 2014, 17:51
Zit er voor mij iets tussen je kent mijn smaak ?

Ik ken inderdaad je smaak en het zou voor jou geen voltreffer zijn vandaag.

Big30
27 december 2014, 17:55
Op zich zijn er redelijk wat dames, meer dan 40 zeker. Maar goed, bijna allemaal rum(bul) en niet bepaald de meest appetijtelijke types. Als dat type rumbul line up zich blijft herhalen dan ook mijn infoverschaffing daarover. :smile:. Ik had gehoopt op deze dag een rustigere club aan te treffen met daartussen wel het juiste type dames vertegenwoordigd (wegens uittocht Roemeentjes).

PHG is overigens hedendaags mijn favoriete club, dat weet je toch? :tongue:
Ik maar denken dat Bayern München je favoriete club was, maar als dat niet zo is komt dat nog wel :tongue:.

Bluebear
27 december 2014, 17:57
Ik ken inderdaad je smaak en het zou voor jou geen voltreffer zijn vandaag.

Jongens, jongens toch, kut is kut, zei den boer, en hij naaide zijn varken. Maar, Jansen, jij bent toch wel geslepener dan die Spaanse stier. Het is zoals den boer dat zegt over zijn beestjes:"Hij bijt 'em van den bak af". In gewoon Nederlands: Hij houdt alle pareltjes voor hemzelf en duldt geen concurrentie. :tongue: :biggrin:

9587

Jansen
27 december 2014, 18:01
Jongens, jongens toch, kut is kut, zei den boer, en hij naaide zijn varken. Maar, Jansen, jij bent toch wel geslepener dan die Spaanse stier. Het is zoals den boer dat zegt over zijn beestjes:"Hij bijt 'em van den bak af". In gewoon Nederlands: Hij houdt alle pareltjes voor hem zelf en duldt geen concurrentie. :tongue: :biggrin:

9587

Haha ja dat klopt maar PICASSO is toch wel een sociale ijsbeer zoals ik hem ken dus vertrouw ik hem wel.