Volledige versie bekijken : Sofia (Roemeense)
kempie
26 september 2018, 13:44
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Sofia (Roemeense)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Ja
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC
Extra info:Grote kromme neus
kempie
26 september 2018, 13:45
Eerder al eens 20 dagen in GT en een paar weken terug trof ik haar aan ze was toen 2 weken terug.
Service is niet slecht.
Highlander
30 oktober 2018, 14:54
Gisteren met Sofia de kamer ingedoken, maar geen tattoo ontdekt zoals in het paspoortje beschreven staan, bovendien is de Sofia van gisteren zeker niet normaal van postuur, maar eerder ultra slank. Sofia heeft verder blond haar met lange extensions en bruine ogen. Mega slank, goddelijk kontje en een cupje C van de Roemeense tietenboer. Deze dame heeft werkelijk nog geen grammetje vet. Ondanks het karige aanbod op maandag waren geen van de beren geďnteresseerd in deze mooie dame. En dat terwijl het volgens mijn standaarden één van de lekkerste was van de beschikbare dames en ze is erg gezellig in de omgang. Sofia is vrij van tatoeages en piercings, is 25 jaar oud en behoorlijk lacherig. Op zich wel komisch: ze zette op haar telefoon eerst een nummer op van een Roemeense zanger waarin de naam Sofia bezongen wordt :biggrin:. Tijdens de heerlijke pijpbeurt wordt er zo nu en dan meegezongen. Ik kon er wel om lachen, de kwaliteit van de pijpbeurt lijdt er zeker niet onder. Het uitzicht in de spiegels van haar heerlijke kont is goddellijk. Wat een killer body. Ik heb heerlijk met haar kutje liggen vrijen waar ze behoorlijk van genoot. Na een half uur geeft ze keurig aan of je door wilt gaan of dat je het bij een half uurtje wilt houden. Kijk, daar hou ik wel van. Ik heb er overigens een uur van gemaakt :tongue: Neuken met Sofia is een feest. Ze ging op mijn pik zitten leunde met haar slank body naar achteren, ondertussen piercte ze zichzelf op mijn pik. Mwah....... Wat een feest. Tongzoenen was ook prima, maar bleef een beetje achter bij de rest van haar programma. Hoe dan ook: voor herhaling vatbaar !!!!
Moderator:
Wellicht is het dus een andere Sofia.................