PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Stout Privéhuis, Bilderdijkstraat 106, Priscilla

Willem2
26 februari 2007, 18:33
Naam : Prescilla

Nationaliteit : Nederlandse

Leeftijd : 20-23 jaar

Haarkleur : lange blonde haren

Lengte : 1.64m

Postuur / Cupmaat : Slank / B

Service : PMC, NMC, zoenen, beffen, aftrekken, massage

Extra :

frankkinky
7 september 2008, 18:31
dame werkt al enkele maanden bij Stout privehuis als Priscilla

mgee
30 september 2008, 22:32
Mijn 1e recensie hier, heb ik een bezoek aan Priscilla reeds op Hookers gerecenseerd. Ik heb het volledige verslag gemakshalve gekopieerd. Alleen moet ik nu er bij vertellen hoe ik een kortingsbon heb verkregen. Door Stout werd abusievelijk te veel berekend voor de Jacuzzi. ik verbleef langer dan een uur op de kamer, waardoor de prijs voor de jacuzzi 2x in rekening werd gebracht. Door een melding op Hookers bij Clubinfo was een discussie hierover ontstaan. Ik ben door de directie van Stout in het gelijk gesteld en kreeg hun welgemeende excuses aangeboden. Chapeau voor Stout.
Met een kortingsbon voor een jacuzzi op zak ben ik naar Stout getogen. eerst voor de zekerheid een afspraak gemaakt via Frances. Inmiddels weet ze voor wie ik bel. De nacht van te voren behoorlijk liggen woelen in bed van de spanning. Elk bezoek bij Priscilla is voor mij een welkome verrassing. Zoals gewoonlijk ben ik aan de bar met een bakkie koffie gaan zitten en een gesprek met Frances aangeknoopt. Inmiddels kwam Priscilla vanuit de tuin naar binnen geschreden in haar grijze outfit (= rokje met bovenstukje). Op de Advertorial van Stout kunnen jullie zien wat ik bedoel. Haar stralende lach kwam mij tegemoet en zoals gewoonlijk word ik welkom geheten met een volle zoen op mijn mond. En zij stond al heerlijk in mijn armen en tegen mijn lichaam gevleid. Toen dacht ik bij mij zelf .... dit wordt weer een leuk en een gezellig uurtje samenzijn. Zij ging mij weer voor op de trap ( Ik weet dat dit niet zoals het hoort ) naar boven. Midden op de trap stopt ze altijd. Dan geeft ze mij al de gelegenheid om lekker haar kontje te kussen en te likken. Dan de kamer op. Eerst de nodige wasbeurten. Daarna zijn wij het bad ingestapt. Heerlijk gebadderd. Zij heeft in bad op mijn schoot en tussen mijn benen gelegen. Tussendoor heeft ze mijn lul gemasseerd. Volgens mij doet ze dat als één van de beste. Heerlijk , zo ontspannen en relaxed. Ik moest uitkijken ..dat ik niet klaarkwam. We zijn het bad uitgestapt en het bed ingedoken. Zij zegt .... nu ben jij aan de beurt. Ik zei strakkies pas, ik wil nu eerst standje 69 met je doen. Ik doe dit nooit ( maar ik had de afgelopen nacht behoorlijk liggen woelen en dacht bij me zelf , dit moet ik morgen gaan doen). Je krijgt zo'n mooi uitzicht op haar schitterende vochtige poesje en je kan vrij diep met je tong in haar kutje komen en dat smaakte zo heerlijk . Daarna , speciaal op haar verzoek, heb ik haar gebeft. Dit is ook evenement op zich zelf. Zoals zij lichaamlijk reageert. Ze wordt drijfnat en je ziet gewoon dat ze er van geniet. Ik heb haar ook klaar laten komen. Je ziet haar een blik van dankbaarheid uitten. Daarna was het tijd om haar een flinke neukbeurt te geven. Glijmiddel was niet nodig. Missionair, Doggy en amazone.... we hebben ze allemaal gehad. Ik ben in haar klaargekomen in Doggystyle. Zo is een uurtje voorbij gevlogen. Op naar de volgende afspraak. Ze is toppie. Voor de wandelaars die GFE of GND willen, dan hoef je niet verder te zoeken ( is mijn mening hoor ) Ik merk intussen dat ze bij de favoriete dames hoort. Afspraak maken wordt bijna noodzakelijk. Voor de goede orde. Haar juiste lengte is 1.64.

johan82
2 oktober 2008, 22:41
vandaag stout weer eens gebeld, om te vragen dat de topper van stout Priscilla er was.
ik kreeg van de gastvrouw Francis te horen dat ze er was en maakte gelijk een afspraak met mijn vaste dame bij stout.

heb een heerlijk nuurtje met bad genomen met het voor mij het leukste en spontaanste meisje van de club.
eerst heerlijk in bad zitten praten en elkaar plagen. en uitdagen en daar is deze dame een kei in met haar verleidelijke ogen en ondeugende koppie.

na het spel zijn we naar bed toe gegaaan. eerst heerlijk liggen knuffelen en vrijen met haar. toen naar standje 69 gegaan. dan kan je de vrucht van deze dame heerlijk proeven. en ze geniet ervan terwijl ze mijn paal een heerlijke pijpbeurt geeft. na een tijdje heb ik haar op haar rug gelegd en toen heb ik haar vrucht nogmaals verwend waardoor ze een orgasme krijg. hierna heb ik haar zacht en teder genomen in diverse standjes waardoor ik ook tot een orgasme kwam.

hierna nog effe heerlijk in bad gegaan en daar nog heerlijk met elkaar aan het knuffelen geweest.

deze dame is een echte topper in dit privehuis en kan haar van harte aan bevelen om haar eens een bezoekje te brengen. en toch ......... is priscilla een meisje waar we zuinig op moeten zijn.