PDA

Volledige versie bekijken : Mia (Duitse)

BrulKoning
21 september 2018, 19:24
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Mia (Duitse)
Leeftijd:35 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Zij
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:130 euroTijdsduur:75 minuten
Service:NMC, PMC, Deepthroat, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Onbekend hoelang ze nog in de SS blijft

BrulKoning
21 september 2018, 19:28
Na een zeer zeer fijne sessie vandaag vond ik dat Mia een topic verdient. De sessie deed me denken aan mijn eerste serieuze vriendinnetje, waarbij je eerst lang de tijd neemt om elkaars lichaam te ontdekken, te zoenen en vervolgens heerlijk te seksen. De sessie werd afgesloten met een zeer fijne massage.

Mia is 35 jaar maar oogt jonger! Het is een hele lieve mooi dame, als je haar met liefde en respect behandelt dan ga je een fijne tijd tegemoet.

keesboz
24 september 2018, 17:42
mia heb die ook in yy hier voor gewerkt ????heren

Brad Clitt
24 september 2018, 17:54
@ keesboz

Deze Mia is een andere Mia dan de Mia in YY. Die laatste was tot voor 3 jaar werkzaam in SS onder de naam Lolita.
Het zal je misschien verbazen, maar een bepaalde clubnaam van een dame kan in meerdere clubs voorkomen.

Heb ook op dat andere forum (iets met hoeren maar dan in het Engels) waar je dezelfde vraag stelt een reactie gegeven.

jansenroy
24 september 2018, 18:46
Deze Duitse variant is inderdaad zeker niet de Roemeense variant (Mia/Lollipop) zoal Brad terecht opmerkt. Deze dame is weer terug in het circuit, na een tijdje weg te zijn geweest. Voorheen in Duitsland werkzaam geweest. In het bezit geweest van silliconen, maar die zijn verwijderd. Gelukkig bleven er nog steeds mooie borsten over.
Goede dame. Alleen iets te creatief in de prijsstelling, maar daar hadden we voorheen geen afspraken over gemaakt. Bovendien was ik haar 2e klant op haar 1e dag in SS, dus was ze de standaard daar nog niet gewoon.
Zeker hhg, sextechnisch echt goed.

BrulKoning
28 september 2018, 18:08
Vandaag weer een uurtje met deze mooie dame mogen doorbrengen. Was een zeer prettig uurtje en haar service is uitgebreid naar pzc, voor de heren die daar interesse in hebben. Haar haren zijn overigens geblondeerd en zit bij binnenkomst links aan de bar, vaak tegenover de paal met het beeldscherm voor de muziek. Ze blijft nog twee weken in de SS en gaat dan weer terug naar Duitsland voor haar baan. Ze zou een berichtje sturen als ze weer terug komt naar de SS.