PDA

Volledige versie bekijken : Isabelle (ex-Villa Tinto 12)



rplover
26 februari 2007, 11:33
Haarkleur/-lengte : blond / halflang
Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : slank / C met toegevoegde inhoud (dank BD :D)

Nationaliteit/Taal : Belgische / Vlaams
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings :
Service: NMC / PMC
Voordelen: jong en blond
Nadelen: blond en jong
Tijdsduur : 15 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: dagshift


Opmerkelijke quote van onze vriend BD, die wil ik jullie niet onhouden:
"Hadde ik een gitaar, ik maakte er weer een kerfje in...."

Belladonna
26 februari 2007, 18:59
Met dank aan collega Rplover die alvast een paspoort heeft aangemaakt van dit Gentse Veulen dan hierbij de desbetreffende recensie;) :

Tis een eenvoudige kansberekening: Een 19-jarige blondine met blauwe ogen zette zich achter een raam,en vroeg of laat tuimel ik wel eens naar binnen.:hammer:

Na voor de 2e keer in 1 week voor niets te hebben staan posten en wachten:nee: op ‘the Queen’’van nr.24 ..maar dan in de andere straat… zocht ik als een ongeleide zaaddonor een ‘’ontvangster’’ :fuck:
Veel bekende gezichten…maarr;heb de laatste tijd dit Gentse Veulen aan mijn verlanglijstje toegevoegd.
Isabelle heet ze en belle is ze… ik had nog niets over haar gelezen;ik verwachtte er niet veel van,maar ze is mooi en soms is dat genoeg.
Na de nodige plichtplegingen op het kamertje waar ik zo’n anderhalf jaar geleden Oostenrijkse Luna bezocht(ook zo’n Lolita-typ)mocht ik haar uitkleden.:freu:
Drie sluitingen zaten er aan haar bovenstukje;ze lachte al een beetje;maar ik ben ondertussen een echte b-h-sluiting-expert geworden :cool: en,haha,ik liet ze even knallen en…wow…amai :hah:
B-naturel?Maak er maar een C- met toegevoegde inhoud van..mooi hoor hoewel een beetje hard.
Communicatieve vaardigheden waren die avond wat minder;ze zegt niet veel,vraagt niets,wat niet echt de stemming bevordert. :sleep:
Mocht wat aan haar foezelen,een lekker ferm lichaam heeft ze,met een beetje babyvet
Het seksuele gedeelte ging een beetje op de automatische piloot;condoom om een ‘’halfslappe’’die al pijpend maar groter werd.... :(
Twee standjes bevat haar standaardpakket,dus eerst gekozen voor missionaris,maar ze nam de typische houding aan(hoofd,/schouders omhoog,om ‘’intiem’’oogcontact te voorkomen) :hallo:
Waar zouden ze dat toch leren? Van Oude H*o*e*r*e*n of zou er soms een cursus bestaan(Loi?):smkiss:
Brrr;dus maar gauw omgedraaid,zij (pracht)kont omhoog en hoofd op het kussen. Met een blik op die superbe rug ,afwisselend kont,rug en borsten bepotelend een doelgerichte rit ingezet en die na niet al te lange tijd volbracht.
Kreeg een vochtig doekje van haar,zij waste zich aan het bidet,en toen werd ze warempel wat toeschietelijker en… ze kon zelfs praten.:teuflisch
Misschien moet je haar wel heel goed leren kennen voor ze wat los komt….
Na nog even van haar sprankelende persoonlijkheid te hebben genoten,nog twee kussen gegeven/gekregen aan de deur en…..tien meter verder was ik haar al bijna vergeten..:wink:

Hadde ik een gitaar, ik maakte er weer een kerfje in….;)

Grtz.

B.

Anvers
20 januari 2008, 09:56
Isabelle werkt afwisselend in Gent en Villa Tinto Antwerpen. In VT zit zij wel in wisslende kamers; aangezien zij enkele dagen geleden op VT 12 zat, zullen we haar maar voorlopig op dit adres plaatsen.


wico

Uilken
7 februari 2008, 23:23
Wanneer werkt ze in Gent?

Anvers
25 maart 2008, 15:55
Wanneer werkt ze in Gent?
Isabelle zien we niet meer de laatste tijd in skw; we zullen eens aan haar zus vragen of ze nu misschien terug volledig in Gent werkt ! :p


wico

Anvers
8 juni 2008, 00:21
Blonde Isabelle al lange tijd niet meer gespot in SKW, derhalve best naar het archief. :o


wico

Anvers
28 november 2009, 05:39
Isabelle eventjes aan het werk geweest in VT Antwerpen, doch sinds enkele weken nu te Gent in de Schepenenevijverstraat 06, Bar La Seduction ! :smile:

Anvers
11 februari 2010, 22:21
Tja Isabelle gaat over en weer, doch ik heb haar de laatste tijd al verschillende malen terug opgemerkt in Antwerpen, en steeds op Verversrui 24/8, dus haar maar best naar daar te verplaatsen ! :tongue:

Sub
5 maart 2012, 23:53
Isabelle tegenwoordig nog uitsluitend in Gent. In SKW is Isabelle al meer dan een jaar niet meer gezien.

Tellme
6 maart 2012, 16:18
Isabelle tegenwoordig nog uitsluitend in Gent. In SKW is Isabelle al meer dan een jaar niet meer gezien.

Dat moet dan met de nacht shift zijn.
Overdag heb ik haar in Gent al lang niet meer opgemerkt.
Toevoegen dat ik meestal op vrijdag, zaterdag en(of) zondag naar Gent ga.
Als dat toevallig haar rustdagen zouden zijn, kan ik het natuurlijk goed mis hebben.