PDA

Volledige versie bekijken : Hoge hakken zijn meest sexy kledingstuk

Willem2
26 februari 2007, 10:44
Naar aanleiding van het volgende artikel een kleine enquete ;)

Bron : Het Volk.be

brussel - Om er sexy uit te zien, heb je de juiste schoenen nodig. Hoge hakken voeren met stip de lijst aan van fetisjen.

In de grootste, wereldwijde studie naar seksuele kinks door de universiteit van Bologna, rekent 47 procent van de ondervraagden de voeten bij de meest opwindende lichaamsdelen. Ze worden vaker genoemd dan haar, spieren, benen, borsten, billen en geslachtsdelen. Ook navel, tanden en nek staan op de lijst. Laarzen, hoge hakken en andere voetenmode worden door 64 procent als meest kinky kledingstuk aangeduid. Ook ondergoed, jassen, hoeden en tatoeages worden genoemd, naast minder voor de hand liggende objecten als hoorapparaten en pacemakers, al werden die laatste twee slechts enkele keren aangeduid.

Meer dan 5.000 mensen namen deel aan het onderzoek. Nooit eerder werd op dergelijke schaal gepeild naar seksuele voorkeuren en fascinaties. Tot dusver bleef onderzoek naar fetisjen hangen in een context van seksuele delinquentie. Het doel van de studie was om seksuele voorkeuren in een veel bredere populatie bloot te leggen. ,,In normale omstandigheden is een fetisj een factor die seksuele belangstelling of bevrediging versterkt, en niet een factor die nodig is om ze op te wekken'', aldus de onderzoekers uit Bologna.

Fallussymbool

Hoe en waarom mensen seksuele fascinaties ontwikkelen, is niet duidelijk. Vroege levenservaringen zouden een rol kunnen spelen, maar echt bewezen is dat niet. Ook naar de reden waarom voeten seksuele gevoelens opwekken, blijft het gissen. Sommigen halen Freud erbij, die voeten als een fallussymbool heeft aangeduid. Anderen voeren aan dat voeten in de hersenen hetzelfde gebied activeren als genitaliën en dat die overlap voor opwinding zorgt.

Hoe de vork ook aan de steel zit, over de seksuele aantrekkingskracht van een voet met een mooie schoen bestaat geen twijfel. Dames die uit zijn op een avondje plezier, kiezen maar best met zorg de juiste schoenen uit. Of om het met de woorden van designer Chistian Louboutin te zeggen: ,,Een goede schoen is er een die je niet kleedt, maar uitkleedt.'' Overigens geldt dat ook voor heren. Volgens de onderzoekers hebben vrouwen een minstens even grote fascinatie voor voeten als mannen. (arg)

Azrael
26 februari 2007, 10:47
Eigenlijk maakt het me niet uit wat er nu gedragen wordt (of niet gedragen wordt). Maar een stel mooie hoge laarzen doen toch wel wat voor me...:green_smi Dit in combinatie met een juist lingeriesetje kan bij mij het bloed sneller doen stromen.

Flurkman
26 februari 2007, 11:12
De dames kijken wel degelijk ook naar de schoenen die je draagt... dus heren: schoenen poetsen (of nieuwe kopen en de vuile weggooien?..).

Daarnaast letten ze trouwens ook op je vingernagels... Vermits er veel mannen met vuile nagels rondlopen, laten meer en meer meisjes diep vingeren niet meer toe...

Poets bovendien ook eens je tandjes en verander al eens van onderbroek...

Anvers
26 februari 2007, 11:47
Maar een stel mooie hoge laarzen doen toch wel wat voor me...:green_smi Dit in combinatie met een juist lingeriesetje kan bij mij het bloed sneller doen stromen.
Hier moet ik Azrael gelijk geven,

maar voor mij liefst lange witte (eventueel zwarte) laarzen, en voor de rest niets, dus dat lingeriesetje ook best niet. :hah:

Anvers :wink:

thesickboy
26 februari 2007, 12:23
De dames kijken wel degelijk ook naar de schoenen die je draagt... dus heren: schoenen poetsen (

Sickboy zorgt er dan ook altijd voor dat zijn badpantoffeltjes er blinkend blauw uitzien!

Een vaststelling: Meer en meer dames blijken te denken dat het dragen van schoenen met doorzichtige plateauzolen voor ijsberen het summum zijn van 'sexyness'
Mispoes! Geef mij maar een dame met een paar mooie fijne hakken of een sexy laarsje. LaarsJE dames, LaarsJE

:wink:

thesickboy
26 februari 2007, 12:29
Daarnaast letten ze trouwens ook op je vingernagels... Vermits er veel mannen met vuile nagels rondlopen, laten meer en meer meisjes diep vingeren niet meer toe...

Klopt, het zou de eerste dame niet zijn die klaagt over de hygiëne bij de beren. Met een verzorgd uiterlijk heb je altijd een streepje voor. Is het je nog nooit opgevallen dat sommige damres wel eens over je handen en nagels strelen voor een sessie (ff checken of alles wel glad en verzorgd is), of er altijd wel een voorzichtig zoentje is vooraleer er hevig getongd wordt (ff frisheid van de adem checken)....

Sickboy gaat altijd gladgeschoren naar de saunaclub en dat levert hem wel eens een complimentje op over zijn zachte velletje. Dan staat Sickboy altijd te blinken:D :D :D

blauwebeer
26 februari 2007, 12:46
Een stel mooie schoenen werkt, in combinatie met een lange, slanke damesbenen, zéér inspirerend. :rofl:

Voor Blauwebeer mogen de schoenen gerust van een respectabele hak voorzien zijn, dit brengt de dames op een comfortabele hoogte. :thefinger

De ‘glassheels’ of ook ‘Hurenschuhe’ genoemd, zoals vorige week tijdens een gesprek met één van de echte dames uit GT bleek, zijn voor Blauwebeer geen absolute must maar eerder een afknapper als het over sexuele aantrekkingskracht gaat. :eek:
Meer zelfs, al dan niet glassheels is een criterium dat bij de eerste damesselectie al gehandhaafd wordt, en de schoenen gaan, bij een eventueel kamerbezoek, dan ook zo snel mogelijk uit. :nee:

Blauwebeer :wink:

thesickboy
26 februari 2007, 12:51
Een stel mooie schoenen werkt, in combinatie met een lange, slanke damesbenen, zéér inspirerend. :rofl:

Voor Blauwebeer mogen de schoenen gerust van een respectabele hak voorzien zijn, dit brengt de dames op een comfortabele hoogte. :thefinger

De ‘glassheels’ of ook ‘Hurenschuhe’ genoemd, zoals vorige week tijdens een gesprek met één van de echte dames uit GT bleek, zijn voor Blauwebeer geen absolute must maar eerder een afknapper als het over sexuele aantrekkingskracht gaat. :eek:
Meer zelfs, al dan niet glassheels is een criterium dat bij de eerste damesselectie al gehandhaafd wordt, en de schoenen gaan, bij een eventueel kamerbezoek, dan ook zo snel mogelijk uit. :nee:

Blauwebeer :wink:

Blijkbaar is deze schoenenregel toch ook geen echte 'dealbreaker'. Ik kan voor de vuist weg wel een aantal dames opsommen waarmee Blauwebeer gekamerd heeft en die weldegelijk in de wei ronddraafden op glazen hoeven.... (Svetlana; Samyra,...)

Sickboy, die ook van mening is dat principes soepel gehanteerd moeten worden (vooral dan het principe van huwelijkstrouw, Brrrrrrrr)

blauwebeer
26 februari 2007, 13:01
Blijkbaar is deze schoenenregel toch ook geen echte 'dealbreaker'. Ik kan voor de vuist weg wel een aantal dames opsommen waarmee Blauwebeer gekamerd heeft en die weldegelijk in de wei ronddraafden op glazen hoeven.... (Svetlana; Samyra,...)

Gelijk heb je Thesickboy, maar die glazen hoeven waren dan ook het eerste uit.

Blauwebeer, die zich een heel klein beetje geviseerd voelt :plapper:

thesickboy
26 februari 2007, 13:43
Blauwebeer, die zich een heel klein beetje geviseerd voelt :plapper:

Het alziend oog van de TheSickboy heeft weer toegeslagen, het ziet alles (behalve de eigen gebreken....)

Willi69
26 februari 2007, 19:13
Also, der most sexy boy ist für mich eindeutig W2 in seinen FlipFlops... :smkiss:

little diablo
26 februari 2007, 22:38
Hoe hoger de hakken hoe beter het uitzicht voor L.D:D

Saluti L Diablo

Jansen
26 februari 2007, 23:02
Hoge hakken horen dan ook bij een mooi figuur daarboven.

Anders is het net als een bos mooie rozen in een emmer:rofl:

Ik houdt meer van het geheel ( dus niet gauw tevreden ) sorry dames.

Azrael
27 februari 2007, 08:28
Hoe hoger de hakken hoe beter het uitzicht voor L.D:D
Saluti L Diablo

Zo hoog is toch niet nodig.. Een paar centimeter en je kunt al lekker opkijken...:D Geintje....:green_smi

Stiffmaster
27 februari 2007, 12:28
Hoge hakken geven vooral de kuiten een mooier aanzicht en geven uitstraling aan het beeld van hoge hakken echte liefde :thefinger , en het ziet er toch beter uit dat als ze op slippertjes om de sleutel vragen, wel vindt ik dat ze er wel op moeten kunnen lopen, sommigen zien er echt niet uit zoals ze er op lopen. :nee: :nee:

little diablo
27 februari 2007, 16:03
Zo hoog is toch niet nodig.. Een paar centimeter en je kunt al lekker opkijken...:D Geintje....:green_smi
Nou tegenwoordig met al die roemeentjes wordt het moeilijker,ze zijn een beetje van mijn lengte:D

Saluti L Diablo