PDA

Volledige versie bekijken : Samira (Duitse van Ethiopische afkomst)

Spandex
7 september 2018, 00:27
Leeftijd: +/- 25 jaar
Taal: Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur: Zwart
Haarlengte: Lang
Lengte: 1.60 m - 1.65 m
Postuur: Slank
Tatoeage: Ja
Lichaamsdeel: Arm, Rug, Schouder(blad), zijkant bovenlichaam
Piercing: Ja
Lichaamsdeel: Navel
Cup-maat: B
Siliconen: Nee
Kleur ogen: Zwart
Herhalingsgevaar: Enorm
Prijs: 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
Service: PZC, Tongzoenen, GFE, NMC, Deepthroat
Extra info: Exotisch uiterlijk, prima service, zeer vlotte babbel

Ik zag haar opeens zitten aan tafel in de eetruimte en was onmiddellijk gefascineerd door haar uiterlijk en présence. Getaande huidskleur, gitzwarte lange haren, brede glimlach en donkere ogen. Ze moet gemerkt hebben dat ik perplex stond want er was meermaals oogcontact tijdens het eten. Jammer genoeg was er geen ruimte meer aan haar tafel, dus me maar wat strategisch in de buurt gezet en gewacht op het afruim-moment. Haar aangesproken en samen iets gaan drinken in de bar. Onderweg haar figuur wat bewonderd; ik schat 1m65, slank met wat bredere poep en een mooie natuurlijke B-cup. Ze zei dat ze uit Duitsland kwam (Frankfurt) maar had geen probleem om de hele conversatie in het Engels te doen. Dit Engels was trouwens zeer goed. Zoals elders vermeld is ze de reisgenote van Leyla (Duitse van Iraanse afkomst). Beiden zijn van plan om één week per maand neer te strijken in SS, en liefst dan in het begin van de maand (naar eigen zeggen wanneer de klanten nog het meeste geld hebben - de eerlijkheid!). Ze was zeker niet opdringerig en liet het initiatief om al dan niet te kameren volledig aan mij over.
Na een vlotte babbel uiteraard de kamer op en een dik half uur genoten van elke seconde. Ze vroeg om eerst samen te douchen. Daarna GFE met alles erop en eraan. Er werd goed getongzoend en toen de jongeheer aan de beurt was heeft hij spontaan enkele keren haar amandelen van dichtbij mogen bekijken. Toen ik aangaf dat het tijd was om de jas aan te doen vroeg ze me om dit zelf te doen. Omwille van haar lange scherpe nepnagels was er gevaar op beschadiging vond ze. Geen moeite mee en na een vijftiental minuten sex in cowgirl en daarna missionaris kwamen we samen klaar (volgens haar althans). Samira gaf echt de indruk dat ze er ook van genoot zonder hierin te overdrijven. Er was tijdens de hele sessie ook steeds oogcontact. Na het bekomen van de inspanning nogmaals samen een douche genomen en daarna bedankt voor de geweldige sessie. Ik schat dat we toch zeker 40 minuten gekamerd hebben, de douches niet meegerekend. Mijn beste ervaring in SS tot nu toe!

Rino123
31 december 2018, 17:44
Ik heb ze ook diverse keren gezien in SS: WAT EEN SCHOONHEID ZEG, mooie lange haren en ogen waar je in verdrinkt!! Ze ziet er exotisch uit en als ik dan ook nog lees hier dat haar service TOP is, dan laat ik deze kans niet meer lopen!! Samira, tot heel gauw want jij brengt mij nu al in EXTASE.......

indo ijsbeer
22 november 2019, 10:56
Een goed uitziende dame, maar ik ben er klaar mee. Voor de derde maal met een smoes afgewimpeld, wees dan een eerlijk en geeft aan geen kamer te willen doen.