PDA

Volledige versie bekijken : Leyla (Iraanse)

Bachatero
5 september 2018, 21:27
Leyla (Iraanse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been, Borst(en), Rug, Schouder(blad)
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:PZC, Tongzoenen, GFE, Beffen
Extra info:Bloedmooi, prima service, erg veel tattoos

Bachatero
5 september 2018, 21:50
Na een eerste kort verblijf in SS einde juli, is deze bloedmooie Duits-Iraanse sinds gisteren weer terug opgedaagd voor enkele dagen, samen met haar exotische vriendin Samira.
Toen een fantastisch uurtje mee beleefd, dus maar quasi direct mee naar de kamer vooraleer een andere beer ermee aan de haal ging.
Weer prima uur, zeer goede pzc en laat zichzelf toe ook te genieten.
Het enige jammere is dat ze overdreven veel tattoos heeft, maar goed, dat nemen we er maar bij.
Goed nieuws : naar eigen zeggen zullen ze regelmatig opduiken in SS, telkens voor een korte periode. Ze blijven deze keer tot het weekeinde en zouden eind september weer terug komen.

satanic surfer
6 september 2018, 11:20
met aan zekerheid grenzende waarschijnlijheid betreft het hier ex-Leyla die voorheen in Living Room acteerde onder dezelfde naam, Samira zal dito zijn(ex-LR)

Bachatero
3 oktober 2018, 21:00
Terug aanwezig tot maandag. Vandaag niet mee geweest omdat ze haar lippen (aangezicht) pas had laten opvullen en dit momenteel nog niet zo’n mooi resultaat geeft. Wellicht ook hinderlijk bij het zoenen, ik ga dus nog enkele dagen wachten.
Ethiopische Samira is er ook bij alsook een mooie Servische, Yasmine 2, die er voor de eerste keer is.

indo ijsbeer
3 oktober 2018, 22:12
Is die Jasmina 2 niet eerder eens mee geweest met Leyla?

Bachatero
4 oktober 2018, 09:46
Ik denk het niet, ze zei tegen mij dat het eerste kamer in SS was. Daarbij wist ze ook niet hoe het werkte met de sleutels voor de kamer, noch waar de kamers zich bevonden. Ook de standaard-service in SS kende ze niet, wat ik dan ook ietwat jammer mocht ondervinden, mijn eigen schuld ik had er ook niet naar gevraagd, ervan uitgaande dat als vriendin van Leyla ze ook dezelfde prima service zou geven.

sheerjan420
14 oktober 2018, 23:32
Iemand enig idee of ze er nog is En zo ja welke dagen..? Ik wil haar rijk maken

Spandex
20 oktober 2018, 22:15
Normaal komt ze elke eerste week van de maand langs in SS.

sheerjan420
4 november 2018, 09:31
Best zou iemand mij volgende week (eerste week van de Maand) kunnen vertellen of ze er is En welke dagen en tijdstip! Degene met de gouden tip krijgt een lekkere drankje van mij

Bachatero
4 november 2018, 18:56
Indien ze er dinsdag is, laat ik het langs deze weg wel weten...

Bachatero
11 december 2018, 09:21
Sinds gisteren zijn ze terug aanwezig, normaal tot volgende week maandag.👍
Weer prima uurtje met Leyla, met Samira ben ik nog nooit geweest maar zal er vrijdag hopelijk eindelijk eens van komen...😉

sheerjan420
14 december 2018, 17:24
Wat een godin ben vandaag met haar wezen kameren.. en nu ben ik thuis maar ben serieus aan het overwegen om terug de auto in te stappen heerlijke dame wat een genot heerlijk!!!

Spandex
14 december 2018, 20:27
Doen! Je hebt er al lang genoeg op moeten wachten... ;)

sheerjan420
15 december 2018, 09:23
Hahah Jaa heerlijk maandag ga ik weer

bebert
15 december 2018, 10:17
Gisteren heb ik aan Leyla gevraagd of ze tijd voor mij had. Het was 18.45 ongeveer. Ze zij me dat ze een afspraak had met een klant om 19 u. en dat het ten minste 2 uur ging duren. 1 uur later was ze nog in de bar. Ik vroeg haar of zijn klant niet gekomen was. Hij komt, hij is in het verkeer, zij ze me.
Ik vraag me af of dit de waarheid was ... Zou het kunnen zijn dat het een excuus was en dat ze met mij niet wou kameren. Heeft een andere ijsbeer zoiets al meegemaakt ? Ik ben toch nog niet zo oud of zo lelijk. Dat denk ik tenminste :rolleyes:

le_belge
15 december 2018, 12:50
Heeft een andere ijsbeer zoiets al meegemaakt ?

Ja, ander club en andere dame. Maar precies hetzelfde verhaal. Vraag mij nog altijd af, wat erachter zit...

Champollion
15 december 2018, 15:46
Ik vraag me af of dit de waarheid was ... Zou het kunnen zijn dat het een excuus was en dat ze met mij niet wou kameren. Heeft een andere ijsbeer zoiets al meegemaakt ?

Vorige dinsdag heeft een klant (naar Leyla of Samira??, weet ik niet wie is wie) gevraagd om een sleutel te gaan halen. Maar ze moest eerst haar glas drinken. Dertig minuten later was ze nog aan het kletsen met haar vriendin.
Bebert is geen uitzondering :rolleyes:

sheerjan420
15 december 2018, 18:26
Niks mis mee toch. Ik snap het wel wij willen toch ook niet met elke vrouw de kamer op andersom mag dan ook.

kmisjezo
15 december 2018, 19:34
Als een dame weigerd om met een man te kameren heeft ze daar een reden voor. Elke man gaat ook niet op de kamer met een dame die hem niet bevalt. Ieder zijn smaak. En het gebeurd regelmatig en overal !

hvdk52
15 december 2018, 20:56
Ik ben het nog niet tegengekomen dat een dame mij heeft geweigerd,andersom waarschijnlijk al honderden malen bij mijn bezoeken aan clubs.Het is toch heel normaal dat je voor je eigen smaak gaat en zou dat van een dame ook respecteren en geen minderwaardige gevoelens aan overhouden.

Cat
15 december 2018, 21:07
Zou het je niet persoonlijk aantrekken. Misschien verwachten ze even later wel een vaste klant die hun de gewenste dagomzet sponsort. Dan kun je Don Juan zijn met een gouden lul, maar die Dagobert Duck laten ze niet lopen...

sofaking
15 december 2018, 21:21
Ik ben het nog niet tegengekomen dat een dame mij heeft geweigerd,andersom waarschijnlijk al honderden malen bij mijn bezoeken aan clubs.Het is toch heel normaal dat je voor je eigen smaak gaat en zou dat van een dame ook respecteren en geen minderwaardige gevoelens aan overhouden.

Heb ik ook nog niet gehad, maar wel al een paar keer dat ik achteraf wou dat ze me geweigerd had in plaats van mee te gaan tegen haar zin. Al van bij de kennismaking voelde ik dat ze liever niet wou, en toen had ik beter zelf opgegeven. Maar de geilheid...

deket
15 december 2018, 23:22
Nogmaals ; het zijn mensen, geen machines. Iedereen kan er soms mentaal en/of fysiek doorzitten. Eigenlijk positief, immers dit lijkt me een indicatie dat deze dame niet onder dwang moet werken en/of onder invloed van vuiligheid staat.

sheerjan420
26 december 2018, 03:06
Ze heeft gezegd dat ze met kerstdagen zou komen.. heeft iemand haar al gezien?

bettman
26 december 2018, 15:44
Ze heeft gezegd dat ze met kerstdagen zou komen.. heeft iemand haar al gezien?
Hier sind 2 junge, deutsch sprechende Mädels mit relativ vielen Tattoos, die exotisch, Typ Iranerin, aussehen.

Rino123
31 december 2018, 17:11
De vriendinnen zijn dus kieskeurig en kameren niet met elke man: dat vind ik ook goed, want er lopen genoeg ONVERZORGDE ijsberen rond: dat zie je gauw genoeg en ik geef de dames dan ook groot gelijk!! Ze zien er beiden goed uit, dus er is genoeg animo onder de mannen om deze vrouwen te willen strikken voor een SEXAVONTUURTJE!! Hopelijk zijn ze er morgen ook en ik ga me GOED VERZORGEN: ik wil niet de kans lopen geweigerd te worden door deze schoonheden!!

Mr Pussy
2 januari 2019, 07:46
De vriendinnen zijn dus kieskeurig en kameren niet met elke man: dat vind ik ook goed, want er lopen genoeg ONVERZORGDE ijsberen rond: dat zie je gauw genoeg en ik geef de dames dan ook groot gelijk!! Ze zien er beiden goed uit, dus er is genoeg animo onder de mannen om deze vrouwen te willen strikken voor een SEXAVONTUURTJE!! Hopelijk zijn ze er morgen ook en ik ga me GOED VERZORGEN: ik wil niet de kans lopen geweigerd te worden door deze schoonheden!!

Waren ze er?

Rino123
6 januari 2019, 07:26
Nee, op Nieuwjaarsdag niet: nu maar hopen dat ze er vandaag zijn he, want ik ga er straks naartoe.

peterp095
6 januari 2019, 08:17
Gisteren was ze er niet

sheerjan420
30 januari 2019, 23:10
Is ze terug?

+to2xq1
1 februari 2019, 23:21
yes, she was there 15 days ago

bebert
2 februari 2019, 22:25
yes, she was there 15 days ago
En één week geleden ook. Maar verleden donderdag heb ik ze niet gezien.

pret
10 maart 2019, 09:29
Gisteren aanwezig en zal er vandaag ook zijn. Vervolgens komt ze vermoedelijk halverwege april terug. Heerlijke sessie met deze dame gehad wat begon als een GFE en zich opbouwde naar PSE.

sheerjan420
11 maart 2019, 00:38
Hee, is ze er maandag (11-03) er ook nog?

+to2xq1
27 maart 2019, 21:27
she was back this saturday 23

sheerjan420
4 mei 2019, 07:40
Is deze dame terug?

Bachatero
4 mei 2019, 12:40
Samen met Samira is zij er tot morgen zondag en ze zouden begin juni terugkomen, weer voor enkele dagen. Tot mijn grote teleurstelling dit jaar haar nog geen enkele keer op het goede moment tegengekomen...

deket
4 mei 2019, 23:27
vanavond was ze heel de tijd ter beschikking wachtend aan de bar

Rino123
17 mei 2019, 07:33
Ik had onlangs afgesproken met haar en we moesten wachten op een vrije kamer. Helaas is dat misgelopen en hebben we dus niet gekamerd helaas. Ze is wel mooi hoor, maar dit vond ik toch wel een tegenvaller. Het zal wel te lang hebben geduurd en toen is ze met een andere man de kamer op gegaan: niet zo netjes dus:hammer:

piranha
26 mei 2019, 10:16
Ik had onlangs afgesproken met haar en we moesten wachten op een vrije kamer. Helaas is dat misgelopen en hebben we dus niet gekamerd helaas. Ze is wel mooi hoor, maar dit vond ik toch wel een tegenvaller. Het zal wel te lang hebben geduurd en toen is ze met een andere man de kamer op gegaan: niet zo netjes dus:hammer:

Je bent niet de enige hoor. Zelf heb ik er nog nooit mee gekamerd maar wel intresse. Zo heb ik haar eens een hele avond geobserveerd en de situatie die jij beschrijft is eerder de regel bij haar. Die avond had ze genoeg kandidaten observeerde ik, doch telkens schudde ze één of ander banaal excuus uit haar mouw om niet meteen naar de kamer te gaan; ze moest eerst haar drankje leegdrinken; ze was op haar vriendin aan het wachten (Marokkaans type met poten van een zware duif); geen kamers vrij; net zolang tot de gegadigden het uiteindelijk maar opgaven.

Heb haar uiteindelijk twee maal naar de kamer zien trekken met welbepaalde types (kort geschoren kopje op een zonnebankbruin opgepompt lijf versierd met vele tattoos en de onmiskenbare zware gouden halsketting al dan niet/met zonnebril op het voorhoofd).

deket
28 mei 2019, 23:21
die ervaring had ik toch niet,en ben oud,afgeleefd en te zwaar en zeker geen kort geschoren kopje met zonnebankbruin opgepomt lijf met tattoos en zware gouden halskettingen maar ze sprak me toch al enkele keren aan,om te kameren. kwam echter niet goed uit,dus niet mee gegaan

Jay167
30 mei 2019, 18:10
Is zij dat meisje met een Brabants accent?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

rob45
30 mei 2019, 18:36
Is zij dat meisje met een Brabants accent?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met TapatalkNee...dat is Bella.

Jay167
30 mei 2019, 18:38
Nee...dat is Bella.Klein maar fijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

sheerjan420
12 juni 2019, 06:55
Is zij er ?

sheerjan420
8 augustus 2019, 08:24
Heeft iemans haar afgelopen week gezien? Zij is al een tijdjd afwezig

indo ijsbeer
8 augustus 2019, 12:17
Inderdaad een hele tijd niet gezien ondanks de aanwezigheid
Van haar vriendin Samira

sheerjan420
5 september 2019, 22:47
Iemand inmiddels op de hoogte waar zij uithangt?

Kidman2
13 september 2019, 08:21
Ik ben ook beniewd

sheerjan420
5 juli 2020, 16:46
Is zij ook terug wil me Mastercard aan haar geven

ovboy
5 juli 2020, 17:28
Volgens mij gezien in SS

Twatwa
5 juli 2020, 22:43
Deze dame regelmatig te vinden in Villa Vanilla.
Ze is een enorm mooie en elegante vrouw, die er wel van houdt.

Haar piercing bij haar clitje is de verassing als je haar string uit doet hihi

Als ze is gespot in SS dan hoor ik het graag.

sheerjan420
6 juli 2020, 23:01
Bedoel jij niet Sara? Zo ja dan is dat iemand anders.
Kan iemand die afgelopen dagen bij ss aanwezig was mij even laten weten of zij er is want dan kom ik even bivakeren

Mrbluejay
7 juli 2020, 15:29
Ja volgens mij worden hier 2 bloedmooie vrouwen een beetje door elkaar heengehaald. Sara en Leila zijn echt 2 verschillende dames :P
Leila heb ik lang geleden in Six Sense mogen bewonderen. Sara helaas ook al best een poost geleden in VV (kerst vorig jaar). Ben daar best wel vaak (pre corona :P) maar ook nooit meer gezien. Volgens bardames daar was ze gestopt, want ook kan kloppen want haar 06 is ook sinds die tijd niet meer te bereiken. Enfin als iemand Sara of Leila recent heeft gezien houdt ik mee ook van harte aanbevolen...wat een top dames..beide.

Twatwa
9 juli 2020, 10:03
Ik heb het over Leyla waarvan dr nummer eindigt op 027

Mrbluejay
9 juli 2020, 21:10
ok dan heeft Leyla dus ook op bij VV rondgelopen :) nooit gezien. Sara's nummer eindigt namelijk op 591 :P tenzij ze met 2 telefoons en 2 namen rondliep :P haha
Trouwens ik zei in een vorige post dat ik haar de laatste keer met kerst had gezien...tijd vliegt klaarblijkelijk want het was inderdaad kerst...alleen 2018 dat ik Sara voor het laatst heb gezien bij VV :( Wat een gemis